lijkt een beetje op de cactus lime van karvan cevitamquote:
Hier ook niet.. ben nu echt te nieuwsgierigquote:
mango vond ik juist niet zo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt een beetje op de cactus lime van karvan cevitam
framboos vind ik ook niet het lekkerst
ik ben blijkbaar echt een mango mens
Ennnn binnen!!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:23 schreef soapie het volgende:
Pakket zou tussen half 1 en half 3 komen. Niet gelukt, postbezorger nog steeds onderweg. Voordeel: ben nu wel thuis!!!!Kom maar op met dat pakket!!!!
Vooral naar mango en limoenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier ook niet.. ben nu echt te nieuwsgierig
Als ik ooit 4 soorten kan vinden jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hmmm geld verdienen zo dus :p
Heeeeeel jaloers op! Geniet er maar vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:40 schreef AnnekeM het volgende:
Morgen komt mijn Buzzer Patak's pakket, zo benieuwd!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
De postman is onderweg, whooptidoo![]()
Ik ben zo benieuwd naar de sapjes!
Hij zal alleen wel naar de buren moetenHet komt precies op de enige dag dat er niemand thuis is.
Op de site van Insiders las ik dat ze in principe uiterlijk aan het eind van deze week bezorgd moeten worden en dat het in het algemeen vaak ook in het eind van de week komt. (Maar ja stakingen PostNL).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hij geeft bij mij nog steeds aan "Zending wordt voorbereid door de verzender". Zal dus wel ergens volgende week worden voor mijn.
Tja op zich geeft hij ook morgen als bezorgdatum aan, maar hij geeft al een aantal dagen de volgende dag aan en dat schuift dan telkens mee met de datumquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de site van Insiders las ik dat ze in principe uiterlijk aan het eind van deze week bezorgd moeten worden en dat het in het algemeen vaak ook in het eind van de week komt. (Maar ja stakingen PostNL).
Ik ben benieuwd of het bij jou wellicht nog morgen komt!
Ja dat hij 'morgen' komt, dat zie ik ook al sinds zaterdagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Tja op zich geeft hij ook morgen als bezorgdatum aan, maar hij geeft al een aantal dagen de volgende dag aan en dat schuift dan telkens mee met de datumMaar goed het kan nog!
Ze moeten ook wel snel zijn als ik het nog moet delen met mijn collega's na vandaag nog maar 4 werkdagen voordat ik op vakantie ga en daarvan ben ik ook nog 1 dag bij een klant
framboos en bessen hier afgeschreven, smaakt teveel naar kriekquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:35 schreef Maureentje het volgende:
Ik vind juist de mango en framboos het lekkerstVind dat er bij de lime en bessen maar een raar smaakje aan zit terwijl ik heel erg van citroen/limoen hou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |