PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Geld uitgeven is slecht beleid en op de centen letten is zeuren. Wat wil je nou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen hadden ze echt een slecht beleid nog.
1 van de weinige dingen die Cruijff enigszins gefikst heeft...
Ja of niet. Het boeit me verder ook niets maar je moet niet doen alsof elke vraag van een journalist eerlijk wordt beantwoordquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of er wordt gezocht naar iets wat er niet is.
Natuurlijk niet en Ajax speelt ook wel eens een spelletje met de media maar daar lijkt me in dit geval juist geen sprake vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja of niet. Het boeit me verder ook niets maar je moet niet doen alsof elke vraag van een journalist eerlijk wordt beantwoord
nee, alleen ongeoorloofd. als AZ 10 miljoen voor Maher wil, zou ik die als Ajax zijnde betalen en er over 2 à 3 jaar het dubbele voor vragen. En natuurlijk zitten daar risico's aan, maar dat is ook zo met Duarte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geld uitgeven is slecht beleid en op de centen letten is zeuren. Wat wil je nou?
Het is dat er een tweet was met iets in de trant dat er een tots komt anders zijn het gewoon van die tweets om te zorgen dat mensen blijven lezen op die twitter. Dat doen ze altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef Shygirl18 het volgende:
HOU LONG DOE EI HEF TOE WEET FOR DE TEAM OF DE SEIZOEN=
Ik zag het net ook op FB. Wou het hier plaatsen maar ik dacht nee m´n bitch doet dat wel voor me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Ajax heeft weer wat versterkingen binnen..not bad.
[ afbeelding ]
als Ajax zijnde?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, alleen ongeoorloofd. als AZ 10 miljoen voor Maher wil, zou ik die als Ajax zijnde betalen en er over 2 à 3 jaar het dubbele voor vragen. En natuurlijk zitten daar risico's aan, maar dat is ook zo met Duarte.
Natuurlijk, je kan me altijd mailen voor dat soort verzoekjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zag het net ook op FB. Wou het hier plaatsen maar ik dacht nee m´n bitch doet dat wel voor me.
Ah het wel bekende PSV beleid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, alleen ongeoorloofd. als AZ 10 miljoen voor Maher wil, zou ik die als Ajax zijnde betalen en er over 2 à 3 jaar het dubbele voor vragen. En natuurlijk zitten daar risico's aan, maar dat is ook zo met Duarte.
we hebben je email toch al inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je kan me altijd mailen voor dat soort verzoekjes.
Die namenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah het wel bekende PSV beleid.
Ajax heeft Andersen,Serero,Schöne,Fischer en Meleg die daar allemaal ook kunnen spelen is Maher dan echt nodig voor dat geld?
quote:
Daarom, had net al mail van rijst.quote:
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is dat nu een contaminatie of niet?
Dat zie ik hem nog wel echt doen ook jaquote:
oke GJEquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV doet dat ook met spelers die minder veelbelovend zijn. Tevens ga je mij niet vertellen dat er ook maar 1 van de door jou opgenoemde spelers beter is dan Maher.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah het wel bekende PSV beleid.
Ajax heeft Andersen,Serero,Schöne,Fischer en Meleg die daar allemaal ook kunnen spelen is Maher dan echt nodig voor dat geld?
Ik zie het al... "Als man" of "Man zijnde". Niet "Als man zijnde".quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
[..]
Dat zie ik hem nog wel echt doen ook ja
Op dit moment niet maar dat wil toch niet zeggen dat je zomaar belachelijk veel geld neer moet leggen en hun maar op het tweede plan moet schuiven?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV doet dat ook met spelers die minder veelbelovend zijn. Tevens ga je mij niet vertellen dat er ook maar 1 van de door jou opgenoemde spelers beter is dan Maher.![]()
Fischer komt dan nog het dichtst in de buurt qua kwaliteit, maar wie zet je dan op linksbuiten neer?
Die gasten mogen niet eens de billetjes van Maher afvegen. fischer heeft 1 goede wedstrijd gespeeld tegen Feyenoordquote:
Al fokkende leert men!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zie het al... "Als man" of "Man zijnde". Niet "Als man zijnde".
Als meer mensen redeneren zoals jij, kun je ze met gemak op het 2e plan schuiven, want dan zijn er genoeg clubs die ze nog wel willen hebben...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment niet maar dat wil toch niet zeggen dat je zomaar belachelijk veel geld neer moet leggen en hun maar op het tweede plan moet schuiven?
Natuurlijk, sfeerverziekend element.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
Die AZ'ers willen wel erg graag van Maher af, hier zit een luchtje aan.
Voor de juist prijs kan het hele elftal de deur uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
al die vorige Az'ers die we overgenomen hebben hebben ook weinig gebrachtquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
JBGSquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er klaar mee
Iemand nog wat spelers hebben op ps3?
je TOTY Iniesta is altijd welkom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er klaar mee
Ja graagquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er klaar mee
Ok hij is onderweg.quote:
Zeg wel dat hij niet te lang stil blijft staan bij elk voetbalstadion dat hij hier in de buurt ziet. Veel Nederlanders wensen hem nog elke dag dood.quote:
Jij speelt niet meer toch?quote:
als ze in me teams passenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er klaar mee
Niet denken dat Serero beter isquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV doet dat ook met spelers die minder veelbelovend zijn. Tevens ga je mij niet vertellen dat er ook maar 1 van de door jou opgenoemde spelers beter is dan Maher.![]()
Fischer komt dan nog het dichtst in de buurt qua kwaliteit, maar wie zet je dan op linksbuiten neer?
WHAHAHHEHVHEVLEHVOHEWOVNEquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet denken dat Serero beter is![]()
(neem dit niet te serieus a.u.b.)
DOE GEWOON NORMAAL, SERERO IS NIET BETER SNAP DAT DAN EINDELIJK EEN KEER. OOOH, DIT GA IK HEEL SERIEUS OPNEMEN.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet denken dat Serero beter is![]()
(neem dit niet te serieus a.u.b.)
is ook wel een beetje een kutteam natuurlijk, geen wonder dat je verliest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien toernooi en dan.
1. 2 TOTS en 1 IF naar keuze + coins die ik heb
2. 1 TOTS en 1 IF
3. Laatste TOTS
[ afbeelding ]
Het maakt gewoon niet uit wat voor team je hebt als iedereen alleen maar Welliton voorin heeft staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ook wel een beetje een kutteam natuurlijk, geen wonder dat je verliest.
Ik speel met een nog minder team atm hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ook wel een beetje een kutteam natuurlijk, geen wonder dat je verliest.
je kan ook zelf met Welliton gaan spelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het maakt gewoon niet uit wat voor team je hebt als iedereen alleen maar Welliton voorin heeft staan.
Dat weiger ik omdat ik dat niet wil. Daarom kap ik ermee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan ook zelf met Welliton gaan spelen.
Dramaqueenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat weiger ik omdat ik dat niet wil. Daarom kap ik ermee.
Principesquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
dan niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat duurt dat lang danquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef zerokil het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon een standaard reply op wat er ook gestuurd wordtquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor nutteloze post? Dat zeggen ze altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn geschrokken van de reacties en moeten snel iets in elkaar flansen ofzo? Snap er echt niks vanquote:
Naja ik snap wel dat ze hebben gewacht tot La Liga TOTS eruit was. Maar nu kunnen ze het wel vertellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zijn geschrokken van de reacties en moeten snel iets in elkaar flansen ofzo? Snap er echt niks van
misschien zijn het wel allemaal vrouwenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Die laatste...![]()
EA onvoorspelbaarder dan een vrouw
Is die weg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker naar FC Groningen, hebben ze ook maar 1 spits nu Zweefbuik weg is.
Echt hè. Commerciële loser.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is kakhiel toch saai gewordenRoem is naar zijn hoofd gestegen
picsquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel heb ik met mijn nieuwe bronze team het toernooi gewonnen.
Ja, vanmiddag bekend gemaakt. Luciano is ook weg.quote:
Ontbinden ze het contract gewoon? Ook vreemd aangezien hij best veel gespeeld heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag bekend gemaakt. Luciano is ook weg.
pits Género Zeefuik en doelman Luciano da Silva moeten vertrekken bij FC Groningen. Zeefuik speelde pas sinds vorig jaar bij de noorderlinge, waar de Braziliaan na jaren afscheid moet nemen.
Hoe heet het? No way?quote:
quote:
gozer jij onderschat mijn rijkunsten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou 'm eerst maar eens 10 minuten aan.
'Pacehoerquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doré wordt veel gehyped op het EA forum maar hij is ook heel goed. 1.94, 81 pace en iets van 77 strength. Die RM heb ik nodig voor chemistry, die RB is ook niet echt geweldig. UP Ghezzal heeft nog niks kunnen laten zien
Charissa doet elke week een ander standje met Ramon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 1 instructeur en die vindt het leuk als zijn naam in de beoordelingen staat
SMLENOquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
hoppatee, Rooney verkauft met 2k winst.
SMLENO den top inderdaad.quote:
Bronzen teams zonder Trundle zijn geen bronzen teams.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doré wordt veel gehyped op het EA forum maar hij is ook heel goed. 1.94, 81 pace en iets van 77 strength. Die RM heb ik nodig voor chemistry, die RB is ook niet echt geweldig. UP Ghezzal heeft nog niks kunnen laten zien
Maar ik heb Trundle in een ander team waar een paar spelers uit dit team ook in zitten. Maar ik ben ook niet zo'n goede skiller dus ik kan niet heel veel met hem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bronzen teams zonder Trundle zijn geen bronzen teams.
Jij had toch dat bronze team met Trundle en Benzia? Die zat mooi in elkaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bronzen teams zonder Trundle zijn geen bronzen teams.
Niemand die joey hoort in de video?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6548192/148f51ed/politie_versus_vrouwen._in_weert.html
IK HOOR JOEY DE KOALA!
Alleen maar noobs als tegenstander. Misschien toch maar een keer een team maken om zelfvertrouwen te tanken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij had toch dat bronze team met Trundle en Benzia? Die zat mooi in elkaar.
Tis jammer dat ik er geen reet aan vind om met bronzes te spelen anders zou ik die wel maken
Nee tis duidelijk iemand andersquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niemand die joey hoort in de video?
Ja stond op Glamoramaquote:
wat een eikels zijn het ook hetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:04:34Normal order resumed! No #TOTS today, new #TOTW out now - http://t.co/xux7q39WZN reageer retweet
op PS is hij 35k.quote:
Haha, al die autisten wachtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een eikels zijn het ook hetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:04:34Normal order resumed! No #TOTS today, new #TOTW out now - http://t.co/xux7q39WZN reageer retweet
EA troll strikes againquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
mooi manquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha die Nerd die die marokkaan flink op zijn bakkus slaat
Denk erover om hem te halen ipv Marchetti, terwijl hij eigenlijk ook gewoon een hele goede keeper isquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Toefjes het volgende:
Die blonde bij lingo heeft een leuk koppie
Toefjes ouwe snoepsnor dat je bentquote:
Ik kom overal dat filmpje van die Cheerleaders en 22 tegen, en elke keer zit ik die weer helemaal te kijkenquote:
alleen 2 PSN accounts. Maar 1 online passquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:10 schreef DeWesp het volgende:
Als je 2 FUT-accounts wilt hebben op de PS3, moet je dan ook 2 online passes hebben of heb je alleen 2 PSN accounts nodig?
Ik heb hem nu ook gezien, best leuk maar die vorige vond ik ook beter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kom overal dat filmpje van die Cheerleaders en 22 tegen, en elke keer zit ik die weer helemaal te kijken![]()
neequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niemand die joey hoort in de video?
Ik vind dit liedje leuker en ik vind die meisjes veel leuker doen in dit liedje dan allemaal zo saai zo'n telefoontje langs hun hoofdquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook gezien, best leuk maar die vorige vond ik ook beter.
Bedankt dat je me helpt herinneren dat ik morgen weer even aan de bak moetquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef TBakkert het volgende:
Nog even wiskunde leren en dan morgen weer goede cijfertjes halen.
Ben ik de enige die Lingo kijkt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
[..]
Toefjes ouwe snoepsnor dat je bent
We hadden niet anders verwacht. Ik weet niet meer wat we nog kunnen verwachten van EA, ik zie het allemaal welquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ze hebben de finale gehaald, dus je hebt de tijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat het zo'n chick is zal ik ook wel even kijken
niet gaan huilen mavertjequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We hadden niet anders verwacht. Ik weet niet meer wat we nog kunnen verwachten van EA, ik zie het allemaal wel
godverdomme man ik zit naar 2 smeagols te kijken zegquote:
Ja die staat er gewoon voorquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
Compenseert die van rechts echter nog niet.holy shit wat een gedrocht.
ik vind dat oprecht leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ik heb het voor elkaar dat jullie Lingo kijken
Bij Lingo heb je iig geen last van EAidsquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ik heb het voor elkaar dat jullie Lingo kijken
Linkie, dan hoef ik niet naar lingo te gaan kijkenquote:
Daar gaat mijn beeldquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Kan het zijn dat dit 'r is?
[ afbeelding ]
Dat is geen fbquote:
lekker dingquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Kan het zijn dat dit 'r is?
[ afbeelding ]
Ja die zag ik ook. Wat een gedrochtquote:
Ik zou dr nog steeds doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Wat een gedrocht
Gristelijk. Hoe ze praatquote:
Nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:28 schreef Shygirl18 het volgende:
YES Gokje genomen om een pakje te kopen zodat ik ibra kan halen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:28 schreef Shygirl18 het volgende:
YES Gokje genomen om een pakje te kopen zodat ik ibra kan halen
[ afbeelding ]
ja, hij geeft foutcode 8002A308 bij mij...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:23 schreef FCsuarez het volgende:
meer mensen last van een niet werkend PSN ?
ff serieus wat een smeagolquote:
8002a308. Illuminati...quote:
Óch gut meneer heeft ook weer een woord ergens gelezenquote:
Ja lekker allemaal ps4 kopen jwz lekker offline gamen want met xbox moet je dan op internetquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:33 schreef Thorb het volgende:
lol_psn
lekker knallen op xbox live hahahhh
Och, heb jij dit weekend gewoon een semi-intellectuele film gezien knul?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Óch gut meneer heeft ook weer een woord ergens gelezen
GJE gaf de Illuminati ook de schuld van allesquote:
Op ps4 hoeft dat inderdaad niet want dat is niet praktisch als psn niet werktquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja lekker allemaal ps4 kopen jwz lekker offline gamen want met xbox moet je dan op internet
Dat heeft meneer ook van mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GJE gaf de Illuminati ook de schuld van alles
Ik mag toch hopen dat deze niet aan mij gericht isquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Och, heb jij dit weekend gewoon een semi-intellectuele film gezien knul?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef Zhano het volgende:
Hehe, twee Hagenezen bij Lingo en het woord was "immers"
Dat moge duidelijk zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat deze niet aan mij gericht is
Tja, jullie delen hetzelfde lichaam. Dan deel je ook ideeën.quote:
Alleen jij.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Wolverine om half 9 op tv. Voor de liefhebbers.
"hehe lex."quote:
Om een wijs man te quoten:quote:
Gelukkig Pfieuwquote:
Film was best oké hoorquote:
Ik zag het gisterochond, wss hquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"hehe lex."
Die had ik eergisteren ook gezien
GJE is jonger. GJE = Djeetje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, jullie delen hetzelfde lichaam. Dan deel je ook ideeën.
klopt, was wel een mooie en dan ook gewoon nog alles winnen.quote:
Hij post onder zijn andere account. Boven je.quote:
greetjequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
GJE is jonger. GJE = Djeetje.
Ook allebei JE in hun naam...
Bakkert heeft nog haarquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij post onder zijn andere account. Boven je.
Dat is dezelfde error. Las ik net op internet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij mij heet het trouwens 8002A548
Ik ben de nummer 6 in mijn lijstquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef DuTank het volgende:
DS2, stop eens met wedstrijden spelen. Ik ben nu nog nummer 1 met matchcoins in mijn lijst.
Las je ook op internet wat we eraan gaan doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is dezelfde error. Las ik net op internet.
Al die x-men films zijn tof behalve die laatste. Geen Wolverinequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Film was best oké hoor
Maar ik ga futjebol kijken.
Wolverine is baasquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Al die x-men films zijn tof behalve die laatste. Geen Wolverine
wachte tot het over is zeg mevrouw POTS maar vast dat je tijd over hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Las je ook op internet wat we eraan gaan doen?
Djuu...als ik dat zeg wordt ik direct aan het werk gezet in de beoogde kinderkamerquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wachte tot het over is zeg mevrouw POTS maar vast dat je tijd over hebt.
kan je beter kindertjes makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Djuu...als ik dat zeg wordt ik direct aan het werk gezet in de beoogde kinderkamer
nee sorryquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar zijn er wel mensen bij wie PSN het gewoon doet?
Die is al gemaakt, en nog een kindje bij dezelfde vrouw terwijl ze al zwanger is, schijnt een beetje moeilijk te zijn.quote:
Dat is de verkeerde instellingquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is al gemaakt, en nog een kindje bij dezelfde vrouw terwijl ze al zwanger is, schijnt een beetje moeilijk te zijn.
Zo maak je toch tweelingen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is al gemaakt, en nog een kindje bij dezelfde vrouw terwijl ze al zwanger is, schijnt een beetje moeilijk te zijn.
Gewoon via de andere ingang alsnog proberen nogmaals te bevruchten. Dat kan gewoon hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
is er maar 1 mevrouw POTS danquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon via de andere ingang alsnog proberen nogmaals te bevruchten. Dat kan gewoon hoor.
Ja. De rest heeft toch echt een andere achternaam, en mist een ring om hun vinger.quote:
Zo worden negertjes gemaakt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon via de andere ingang alsnog proberen nogmaals te bevruchten. Dat kan gewoon hoor.
wat ben je toch een anaalmoraalridder toefjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer meegedaanquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben geblesseerd![]()
Morgen kan ik wel al bij de dokter terecht
Sowieso op de stream lijkt me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef Maver24 het volgende:
wordt Brazilie nog uitgezonden op de NOS ?
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef Maver24 het volgende:
Haha, nee, had ik toch gepost? Mn kop is aan 1 kant verlamdquote:
Maar je zit er al een tijdje in?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:09 schreef Reemi het volgende:
Ik zit gewoon lekker fifa te spelen hoor, niks mis met de verbinding
Dat zei mevr. POTS gisteravond ook ahahhahahahahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je zit er al een tijdje in?
Niet ff 1 post lezen ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef DeWesp het volgende:
Ik krijg code 8002A548 op ps3. Meer mensen last van?
+1quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef DeWesp het volgende:
Ik krijg code 8002A548 op ps3. Meer mensen last van?
Correctquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, had ik toch gepost? Mn kop is aan 1 kant verlamdKan 1 oog niet sluiten, dus staren naar de tv tijdens fifa gaat me niet goed af
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zei mevr. POTS gisteravond ook ahahhahahahahaha
Die man is altijd online dus grote kans van welquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
was eergisteren gebeurd. Ik ging lekker naar de KFC om daar spicey chicken wings te halen. 9 stuks voor 5,75. Lekker hoor. In de auto kwam ik er achter dan mn linker oog niet meer sloot. En meefluiten met de muziek lukte me ook al niet meer. Thuis zag ik in de spiegel dat slechts 1 zijde van mijn mond nog opende. Schrok me een beroerte. ha ha.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:12 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?Was vorige week op vakantie dus heb dat gemist denk ik.
Messi.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef Jorwol het volgende:
Hoe zit dat precies, wordt er met koppen daadwerkelijk rekening gehouden met lengte? Falcao 1.79m heeft 91 heading, Negredo 1.86m heeft 87 heading. Wie is nu daadwerkelijk de betere kopper?
Jumping, heading accuracy en strength dacht ik?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef Jorwol het volgende:
Hoe zit dat precies, wordt er met koppen daadwerkelijk rekening gehouden met lengte? Falcao 1.79m heeft 91 heading, Negredo 1.86m heeft 87 heading. Wie is nu daadwerkelijk de betere kopper?
Jeetje, dat wist ik ook niet. Je zit aardig in de lappenmand de laatste maanden, en ook niet direct de meest gebruikelijke dingen. Succes komende dagen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
was eergisteren gebeurd. Ik ging lekker naar de KFC om daar spicey chicken wings te halen. 9 stuks voor 5,75. Lekker hoor. In de auto kwam ik er achter dan mn linker oog niet meer sloot. En meefluiten met de muziek lukte me ook al niet meer. Thuis zag ik in de spiegel dat slechts 1 zijde van mijn mond nog opende. Schrok me een beroerte. ha ha.
Maar is gelukkig geen beroerte maar een aangezichtsverlamming die bij 76% volledig herstelt. Dat is wel vet. Alleen die overige 24% baart zorgen.
die trap ik altijd in hun zakquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
Verkopers aan de deur die niet zeggen van welk bedrijf ze zijn
Ik gok op Eneco
Ik gok NLenergiequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
Verkopers aan de deur die niet zeggen van welk bedrijf ze zijn
Ik gok op Eneco
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
was eergisteren gebeurd. Ik ging lekker naar de KFC om daar spicey chicken wings te halen. 9 stuks voor 5,75. Lekker hoor. In de auto kwam ik er achter dan mn linker oog niet meer sloot. En meefluiten met de muziek lukte me ook al niet meer. Thuis zag ik in de spiegel dat slechts 1 zijde van mijn mond nog opende. Schrok me een beroerte. ha ha.
Maar is gelukkig geen beroerte maar een aangezichtsverlamming die bij 76% volledig herstelt. Dat is wel vet. Alleen die overige 24% baart zorgen.
Ja, dat is niet zo lang geleden hier gepost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ik zal voortaan beter opletten. Weet iemand trouwens of Brazilie wordt uitgezonden???
Ja ok, maar telt de lengte van de speler ook nog mee?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jumping, heading accuracy en strength dacht ik?
DSquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo lang geleden hier gepost.
Zijn ex, vertelde hij al.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat heb jij allemaal uitgespookt?
Dit kan 6 weken tot 6 maanden duren volgens de huisarts.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jeetje, dat wist ik ook niet. Je zit aardig in de lappenmand de laatste maanden, en ook niet direct de meest gebruikelijke dingen. Succes komende dagen...
Hier heb ik al mijn theorieen over gedeeld op dit forumquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat heb jij allemaal uitgespookt?
Neequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ok, maar telt de lengte van de speler ook nog mee?
Zover ik weet niet. Daar moet je zelf even naar kijken. Beter een lange speler met iets mindere heading dan een kabouter met hoge heading.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ok, maar telt de lengte van de speler ook nog mee?
En intussen? Hoe voel je je? Medicijnen? Blijf je aan het werk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit kan 6 weken tot 6 maanden duren volgens de huisarts.
Shit, dan let ik dus echt niet op. Sommige mensen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo lang geleden hier gepost.
ik quote je zo maar even: Je moest gewoon wachten, want het is een probleem van de server of zo...quote:
Shit joh, waar die KFC wel niet toe kan leidenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opa van het FutTopicquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef v0lt026 het volgende:
De leeftijd speelt hierbij echter een grote rol: in de leeftijd tot 30 jaar geneest 85-90% van de gevallen, van 30 tot 45 jaar 76%
Jij zit eerder bij de 85/90% toch?
het is niet voor niets OPA toefjes hequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef v0lt026 het volgende:
De leeftijd speelt hierbij echter een grote rol: in de leeftijd tot 30 jaar geneest 85-90% van de gevallen, van 30 tot 45 jaar 76%
Jij zit eerder bij de 85/90% toch?
Ik zou het niet boyenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef FCsuarez het volgende:
http://wefut.nl/squad/2229
ga hier maar voor sparenhandicap killertje erbij altijd makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |