PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Geld uitgeven is slecht beleid en op de centen letten is zeuren. Wat wil je nou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen hadden ze echt een slecht beleid nog.
1 van de weinige dingen die Cruijff enigszins gefikst heeft...
Ja of niet. Het boeit me verder ook niets maar je moet niet doen alsof elke vraag van een journalist eerlijk wordt beantwoordquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of er wordt gezocht naar iets wat er niet is.
Natuurlijk niet en Ajax speelt ook wel eens een spelletje met de media maar daar lijkt me in dit geval juist geen sprake vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja of niet. Het boeit me verder ook niets maar je moet niet doen alsof elke vraag van een journalist eerlijk wordt beantwoord
nee, alleen ongeoorloofd. als AZ 10 miljoen voor Maher wil, zou ik die als Ajax zijnde betalen en er over 2 à 3 jaar het dubbele voor vragen. En natuurlijk zitten daar risico's aan, maar dat is ook zo met Duarte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geld uitgeven is slecht beleid en op de centen letten is zeuren. Wat wil je nou?
Het is dat er een tweet was met iets in de trant dat er een tots komt anders zijn het gewoon van die tweets om te zorgen dat mensen blijven lezen op die twitter. Dat doen ze altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef Shygirl18 het volgende:
HOU LONG DOE EI HEF TOE WEET FOR DE TEAM OF DE SEIZOEN=
Ik zag het net ook op FB. Wou het hier plaatsen maar ik dacht nee m´n bitch doet dat wel voor me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Ajax heeft weer wat versterkingen binnen..not bad.
[ afbeelding ]
als Ajax zijnde?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, alleen ongeoorloofd. als AZ 10 miljoen voor Maher wil, zou ik die als Ajax zijnde betalen en er over 2 à 3 jaar het dubbele voor vragen. En natuurlijk zitten daar risico's aan, maar dat is ook zo met Duarte.
Natuurlijk, je kan me altijd mailen voor dat soort verzoekjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zag het net ook op FB. Wou het hier plaatsen maar ik dacht nee m´n bitch doet dat wel voor me.
Ah het wel bekende PSV beleid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, alleen ongeoorloofd. als AZ 10 miljoen voor Maher wil, zou ik die als Ajax zijnde betalen en er over 2 à 3 jaar het dubbele voor vragen. En natuurlijk zitten daar risico's aan, maar dat is ook zo met Duarte.
we hebben je email toch al inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je kan me altijd mailen voor dat soort verzoekjes.
Die namenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah het wel bekende PSV beleid.
Ajax heeft Andersen,Serero,Schöne,Fischer en Meleg die daar allemaal ook kunnen spelen is Maher dan echt nodig voor dat geld?
quote:
Daarom, had net al mail van rijst.quote:
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is dat nu een contaminatie of niet?
Dat zie ik hem nog wel echt doen ook jaquote:
oke GJEquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV doet dat ook met spelers die minder veelbelovend zijn. Tevens ga je mij niet vertellen dat er ook maar 1 van de door jou opgenoemde spelers beter is dan Maher.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah het wel bekende PSV beleid.
Ajax heeft Andersen,Serero,Schöne,Fischer en Meleg die daar allemaal ook kunnen spelen is Maher dan echt nodig voor dat geld?
Ik zie het al... "Als man" of "Man zijnde". Niet "Als man zijnde".quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
[..]
Dat zie ik hem nog wel echt doen ook ja
Op dit moment niet maar dat wil toch niet zeggen dat je zomaar belachelijk veel geld neer moet leggen en hun maar op het tweede plan moet schuiven?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV doet dat ook met spelers die minder veelbelovend zijn. Tevens ga je mij niet vertellen dat er ook maar 1 van de door jou opgenoemde spelers beter is dan Maher.![]()
Fischer komt dan nog het dichtst in de buurt qua kwaliteit, maar wie zet je dan op linksbuiten neer?
Die gasten mogen niet eens de billetjes van Maher afvegen. fischer heeft 1 goede wedstrijd gespeeld tegen Feyenoordquote:
Al fokkende leert men!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zie het al... "Als man" of "Man zijnde". Niet "Als man zijnde".
Als meer mensen redeneren zoals jij, kun je ze met gemak op het 2e plan schuiven, want dan zijn er genoeg clubs die ze nog wel willen hebben...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment niet maar dat wil toch niet zeggen dat je zomaar belachelijk veel geld neer moet leggen en hun maar op het tweede plan moet schuiven?
Natuurlijk, sfeerverziekend element.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
Die AZ'ers willen wel erg graag van Maher af, hier zit een luchtje aan.
Voor de juist prijs kan het hele elftal de deur uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
al die vorige Az'ers die we overgenomen hebben hebben ook weinig gebrachtquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Reemi het volgende:
JBGSquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er klaar mee
Iemand nog wat spelers hebben op ps3?
je TOTY Iniesta is altijd welkom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er klaar mee
Ja graagquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er klaar mee
Ok hij is onderweg.quote:
Zeg wel dat hij niet te lang stil blijft staan bij elk voetbalstadion dat hij hier in de buurt ziet. Veel Nederlanders wensen hem nog elke dag dood.quote:
Jij speelt niet meer toch?quote:
als ze in me teams passenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er klaar mee
Niet denken dat Serero beter isquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV doet dat ook met spelers die minder veelbelovend zijn. Tevens ga je mij niet vertellen dat er ook maar 1 van de door jou opgenoemde spelers beter is dan Maher.![]()
Fischer komt dan nog het dichtst in de buurt qua kwaliteit, maar wie zet je dan op linksbuiten neer?
WHAHAHHEHVHEVLEHVOHEWOVNEquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet denken dat Serero beter is![]()
(neem dit niet te serieus a.u.b.)
DOE GEWOON NORMAAL, SERERO IS NIET BETER SNAP DAT DAN EINDELIJK EEN KEER. OOOH, DIT GA IK HEEL SERIEUS OPNEMEN.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet denken dat Serero beter is![]()
(neem dit niet te serieus a.u.b.)
is ook wel een beetje een kutteam natuurlijk, geen wonder dat je verliest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien toernooi en dan.
1. 2 TOTS en 1 IF naar keuze + coins die ik heb
2. 1 TOTS en 1 IF
3. Laatste TOTS
[ afbeelding ]
Het maakt gewoon niet uit wat voor team je hebt als iedereen alleen maar Welliton voorin heeft staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ook wel een beetje een kutteam natuurlijk, geen wonder dat je verliest.
Ik speel met een nog minder team atm hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ook wel een beetje een kutteam natuurlijk, geen wonder dat je verliest.
je kan ook zelf met Welliton gaan spelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het maakt gewoon niet uit wat voor team je hebt als iedereen alleen maar Welliton voorin heeft staan.
Dat weiger ik omdat ik dat niet wil. Daarom kap ik ermee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan ook zelf met Welliton gaan spelen.
Dramaqueenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat weiger ik omdat ik dat niet wil. Daarom kap ik ermee.
Principesquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
dan niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat duurt dat lang danquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef zerokil het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon een standaard reply op wat er ook gestuurd wordtquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor nutteloze post? Dat zeggen ze altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn geschrokken van de reacties en moeten snel iets in elkaar flansen ofzo? Snap er echt niks vanquote:
Naja ik snap wel dat ze hebben gewacht tot La Liga TOTS eruit was. Maar nu kunnen ze het wel vertellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zijn geschrokken van de reacties en moeten snel iets in elkaar flansen ofzo? Snap er echt niks van
misschien zijn het wel allemaal vrouwenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Die laatste...![]()
EA onvoorspelbaarder dan een vrouw
Is die weg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker naar FC Groningen, hebben ze ook maar 1 spits nu Zweefbuik weg is.
Echt hè. Commerciële loser.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is kakhiel toch saai gewordenRoem is naar zijn hoofd gestegen
picsquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel heb ik met mijn nieuwe bronze team het toernooi gewonnen.
Ja, vanmiddag bekend gemaakt. Luciano is ook weg.quote:
Ontbinden ze het contract gewoon? Ook vreemd aangezien hij best veel gespeeld heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag bekend gemaakt. Luciano is ook weg.
pits Género Zeefuik en doelman Luciano da Silva moeten vertrekken bij FC Groningen. Zeefuik speelde pas sinds vorig jaar bij de noorderlinge, waar de Braziliaan na jaren afscheid moet nemen.
Hoe heet het? No way?quote:
quote:
gozer jij onderschat mijn rijkunsten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou 'm eerst maar eens 10 minuten aan.
'Pacehoerquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doré wordt veel gehyped op het EA forum maar hij is ook heel goed. 1.94, 81 pace en iets van 77 strength. Die RM heb ik nodig voor chemistry, die RB is ook niet echt geweldig. UP Ghezzal heeft nog niks kunnen laten zien
Charissa doet elke week een ander standje met Ramon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 1 instructeur en die vindt het leuk als zijn naam in de beoordelingen staat
SMLENOquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
hoppatee, Rooney verkauft met 2k winst.
SMLENO den top inderdaad.quote:
Bronzen teams zonder Trundle zijn geen bronzen teams.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doré wordt veel gehyped op het EA forum maar hij is ook heel goed. 1.94, 81 pace en iets van 77 strength. Die RM heb ik nodig voor chemistry, die RB is ook niet echt geweldig. UP Ghezzal heeft nog niks kunnen laten zien
Maar ik heb Trundle in een ander team waar een paar spelers uit dit team ook in zitten. Maar ik ben ook niet zo'n goede skiller dus ik kan niet heel veel met hem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bronzen teams zonder Trundle zijn geen bronzen teams.
Jij had toch dat bronze team met Trundle en Benzia? Die zat mooi in elkaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bronzen teams zonder Trundle zijn geen bronzen teams.
Niemand die joey hoort in de video?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6548192/148f51ed/politie_versus_vrouwen._in_weert.html
IK HOOR JOEY DE KOALA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |