PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Geld uitgeven is slecht beleid en op de centen letten is zeuren. Wat wil je nou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen hadden ze echt een slecht beleid nog.
1 van de weinige dingen die Cruijff enigszins gefikst heeft...
Ja of niet. Het boeit me verder ook niets maar je moet niet doen alsof elke vraag van een journalist eerlijk wordt beantwoordquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of er wordt gezocht naar iets wat er niet is.
Natuurlijk niet en Ajax speelt ook wel eens een spelletje met de media maar daar lijkt me in dit geval juist geen sprake vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja of niet. Het boeit me verder ook niets maar je moet niet doen alsof elke vraag van een journalist eerlijk wordt beantwoord
nee, alleen ongeoorloofd. als AZ 10 miljoen voor Maher wil, zou ik die als Ajax zijnde betalen en er over 2 à 3 jaar het dubbele voor vragen. En natuurlijk zitten daar risico's aan, maar dat is ook zo met Duarte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geld uitgeven is slecht beleid en op de centen letten is zeuren. Wat wil je nou?
Het is dat er een tweet was met iets in de trant dat er een tots komt anders zijn het gewoon van die tweets om te zorgen dat mensen blijven lezen op die twitter. Dat doen ze altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef Shygirl18 het volgende:
HOU LONG DOE EI HEF TOE WEET FOR DE TEAM OF DE SEIZOEN=
Ik zag het net ook op FB. Wou het hier plaatsen maar ik dacht nee m´n bitch doet dat wel voor me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Ajax heeft weer wat versterkingen binnen..not bad.
[ afbeelding ]
als Ajax zijnde?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, alleen ongeoorloofd. als AZ 10 miljoen voor Maher wil, zou ik die als Ajax zijnde betalen en er over 2 à 3 jaar het dubbele voor vragen. En natuurlijk zitten daar risico's aan, maar dat is ook zo met Duarte.
Natuurlijk, je kan me altijd mailen voor dat soort verzoekjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zag het net ook op FB. Wou het hier plaatsen maar ik dacht nee m´n bitch doet dat wel voor me.
Ah het wel bekende PSV beleid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, alleen ongeoorloofd. als AZ 10 miljoen voor Maher wil, zou ik die als Ajax zijnde betalen en er over 2 à 3 jaar het dubbele voor vragen. En natuurlijk zitten daar risico's aan, maar dat is ook zo met Duarte.
we hebben je email toch al inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je kan me altijd mailen voor dat soort verzoekjes.
Die namenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah het wel bekende PSV beleid.
Ajax heeft Andersen,Serero,Schöne,Fischer en Meleg die daar allemaal ook kunnen spelen is Maher dan echt nodig voor dat geld?
quote:
Daarom, had net al mail van rijst.quote:
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is dat nu een contaminatie of niet?
Dat zie ik hem nog wel echt doen ook jaquote:
oke GJEquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV doet dat ook met spelers die minder veelbelovend zijn. Tevens ga je mij niet vertellen dat er ook maar 1 van de door jou opgenoemde spelers beter is dan Maher.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah het wel bekende PSV beleid.
Ajax heeft Andersen,Serero,Schöne,Fischer en Meleg die daar allemaal ook kunnen spelen is Maher dan echt nodig voor dat geld?
Ik zie het al... "Als man" of "Man zijnde". Niet "Als man zijnde".quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
[..]
Dat zie ik hem nog wel echt doen ook ja
Op dit moment niet maar dat wil toch niet zeggen dat je zomaar belachelijk veel geld neer moet leggen en hun maar op het tweede plan moet schuiven?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV doet dat ook met spelers die minder veelbelovend zijn. Tevens ga je mij niet vertellen dat er ook maar 1 van de door jou opgenoemde spelers beter is dan Maher.![]()
Fischer komt dan nog het dichtst in de buurt qua kwaliteit, maar wie zet je dan op linksbuiten neer?
Die gasten mogen niet eens de billetjes van Maher afvegen. fischer heeft 1 goede wedstrijd gespeeld tegen Feyenoordquote:
Al fokkende leert men!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zie het al... "Als man" of "Man zijnde". Niet "Als man zijnde".
Als meer mensen redeneren zoals jij, kun je ze met gemak op het 2e plan schuiven, want dan zijn er genoeg clubs die ze nog wel willen hebben...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment niet maar dat wil toch niet zeggen dat je zomaar belachelijk veel geld neer moet leggen en hun maar op het tweede plan moet schuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |