dat is zooooo 2010quote:
mijn zegen heb je hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Had ik gewoon weer eens zin in. Zo'n ouderwetse tvp.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij Zuid Hollanders zijn niet zo lastig he.
Butter Brea en Griene tsiis wa dat net sizze kin is gjin oprjochte Frysk! (Ofzo)quote:
egwel!quote:
want die bid niet voor brúne boon'n?quote:
Dat is die andere jonguh! Die komt uut Drente, de mijne niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
want die bid niet voor brúne boon'n?
kappers zijn evil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
en jee ik heb mijn kind vandaag richting kapper gekregen
het kostte me maar een croque monsieur en een flesje chocomel. hoe simpel kan het leven zijn
maar ik zag in het vorige topic al dat het nog langer kon
maar hij heeft wel zelf zijn kapsel gekozen en het is nog steeds niet kort.quote:
nee hoor, bij mij lijkt het heel wat, maar dat zijn de krullen en de slagen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef trui het volgende:
jij hebt toch ook een flinke bos haar als ik 't me goed herinner, lady?
fijn dat ie geknipt is!
drenthequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat is die andere jonguh! Die komt uut Drente, de mijne niet.
gel? haarlak? (Ja dat kan best voor een jongenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
probleempje.
een dag later krijgen we het kapsel niet meer in model
ik ben een klungel op dat gebied.
hoe lossen jullie zoiets op?
heb ik pas allemaal weggegooid want dat werd hier niet gebruikt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:21 schreef PureEvil het volgende:
[..]
gel? haarlak? (Ja dat kan best voor een jongen)
* Puala kruipt uit lurkstandquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
probleempje.
een dag later krijgen we het kapsel niet meer in model
ik ben een klungel op dat gebied.
hoe lossen jullie zoiets op?
heb je een foto van hoe het gister zat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb ik pas allemaal weggegooid want dat werd hier niet gebruikt.
maar ook als ik het heb, krijgen we het nooit zoals bij de kapper vandaan
ik ben een kluns op kappersgebied
zijn er dingen te vinden op internet op dat gebied?
(geen idee hoe ik dat moet googlen)
heb ik op dit moment niet meer in huis. maar ook bij vorige kapsels is dit mijn ervaringquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala kruipt uit lurkstand
Wax? Dan heb je niet de gellook maar kan je het toch in model krijgen?
nee, maar wel ergens een fotootje van waar het van afgeleid is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je een foto van hoe het gister zat?
Ik ook, maar wellicht overwegen om dat te halen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb ik op dit moment niet meer in huis. maar ook bij vorige kapsels is dit mijn ervaring
ik ben stikjaloers op mensen die altijd hun haar in model krijgen.
Post eens? Misschien weet iemand aan de hand van het plaatje wat je zou kunnen gebruikenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, maar wel ergens een fotootje van waar het van afgeleid is.
post eens, misschien dat we kunnen helpenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, maar wel ergens een fotootje van waar het van afgeleid is.
http://www.gophoto.it/vie(...)lla.jpg#.UcK0iJxGMSYquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
post eens, misschien dat we kunnen helpen
Leuk kapselquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://www.gophoto.it/vie(...)lla.jpg#.UcK0iJxGMSY
antony padilla. ik had werkelijk nog nooit van die kerel gehoord
In de koelkast?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef Morretje het volgende:
Shaper van de hema vind/vond ik zelf erg fijn Lady, niet zo vet als wax, niet zo hard als gel, maar wel in model
Denk als mijn moeder: ze heeft hier gisteren afgewassen en nu is mijn kolf kwijtAlle kastjes heb ik al doorzocht.. in de afwasmachine zit ie niet. Iemand nog een idee? (Mama kan ik nog niet bellen en ik heb nu mooi even tijd om rustig te kolven)
bergkast?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef Morretje het volgende:
Shaper van de hema vind/vond ik zelf erg fijn Lady, niet zo vet als wax, niet zo hard als gel, maar wel in model
Denk als mijn moeder: ze heeft hier gisteren afgewassen en nu is mijn kolf kwijtAlle kastjes heb ik al doorzocht.. in de afwasmachine zit ie niet. Iemand nog een idee? (Mama kan ik nog niet bellen en ik heb nu mooi even tijd om rustig te kolven)
kinderkamer? Kolfplekje? Op de afzuigkap? Diepvries?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef Morretje het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kinderkamer? Kolfplekje? Op de afzuigkap? Diepvries?
Neequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:33 schreef Keshet het volgende:
In de commode? In de trapkast? Bij je werkspullen?
Nou, notoire schoenplekken zijn toch onder de bank, in een broekspijpquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef Keshet het volgende:
In haar auto?
Als we dan toch bezig zijn: Waar zou E. de sandaal voor haar rechtervoet verstopt kunnen hebben?
als het maar ergens in is. liefst met klepje oid wat dicht kan. in het vakje van het loopkarretje, in het laadje van het tafeltje wat we niet gebruiken, dat werk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, notoire schoenplekken zijn toch onder de bank, in een broekspijp'ja ik moest echt heel nodig en toen plaste ik in mijn broek en toen deed ik alles uit maar mijn schoen bleef zitten' dus. Wasmand, in een tas, achter de deur, euh.....
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar aan mijn kolf zat ze niet, morretje!
Misschien gebruikt je moeder de kolf ergens anders voor?
in de wasmachine? onder de trap, onder de bank, in de kast, in een la....quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef Keshet het volgende:
In haar auto?
Als we dan toch bezig zijn: Waar zou E. de sandaal voor haar rechtervoet verstopt kunnen hebben?
Misschien even aan haar vragen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Morretje het volgende:
[..]![]()
Ik weet ook niet of ze em herkent heeft..
Afwassen fijn, maar laat het schone goed dan maar staan
dat werkt altijd goedquote:
Kam verstoppen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Grijs het volgende:
O, en jongenskapsels: De kapper knipt er een leuk modelletje in en zoonlief kamt alles altijd (nou ja, liever kamt hij niet) op dezelfde manier, ongeacht model. Ik geef de kapster dus als tip dat ze daar maar het model op aan moet passen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef Morretje het volgende:
Goed, mama gesproken, die had em niet gezien gister. Hm.. zou de peuter dan..?
En ja hoor: Liefje, weet jij waar mama's kolf is?
"Buiten!"
In het zwembad dus.. *Maar weer uitkoken gaat*
In de videorecorder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef Morretje het volgende:
Hier niet. Ze weet het niet meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef simmu het volgende:
[..]
dat werkt altijd goed![]()
zo heb ik mijn autosleutels teruggevonden die ravi opgeruimd had
Moet je zo nodig grasmaaien en snoeien in de tuin?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Keshet het volgende:
Ze dénkt dat hij in het oerwoud ligt....
uhhu uhhu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Keshet het volgende:
kan ze het laten zien anders? ravi kon het ook lastig zeggen. als ik hem vroeg "waar zijn mama's autosleutels dan ravi" antwoordde hij met "sleutels mama". achteraf heel logisch (hij had ze aan mijn huissleutels weten te pielen met die metalen ringetjes) maar volstrekt onbegrijpelijk voor mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Keshet het volgende:
Nee, en ze helpt nog heel lief mee met zoeken ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef simmu het volgende:
[..]
kan ze het laten zien anders? ravi kon het ook lastig zeggen. als ik hem vroeg "waar zijn mama's autosleutels dan ravi" antwoordde hij met "sleutels mama". achteraf heel logisch (hij had ze aan mijn huissleutels weten te pielen met die metalen ringetjes) maar volstrekt onbegrijpelijk voor mij
dat garandeert dat je ze snel vindt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:26 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nee, en ze helpt nog heel lief mee met zoeken ook.Ze weet het gewoon echt niet meer. Ze zijn maandagavond verstopt en daar kwam ik dinsdagochtend achter. Hopeloos.
Heb al andere gekocht op MP.
Bij jullie is het weer helemaal erg ja. Voordeel is dat de brandweer er makkelijk bij kan om te pompenquote:
Ik heb voor de verandering eens de was binnengehaald terwijl ik dacht dat het nog wel een tijdje droog zou blijven. Sta ik nét met wasmand vol opgevouwen spulletjes binnen, begint het te hozen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:17 schreef Morretje het volgende:
Ik ging ff met de bakfiets en de kindjes naar de bibliotheek, en de was hangt nog buiten. Die was zo goed als droog toen ik wegging, nu zijn wij en de was weer zeiknat
hahaha hier raak je L. zijn zwakke plek : hij HAAR justin bieber (ja echt, met hoofdlettersquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Keshet het volgende:
Lady: voor jou: http://www.ourvanity.com/(...)E2%80%99s-hairstyle/
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha hier raak je L. zijn zwakke plek : hij HAAR justin bieber (ja echt, met hoofdletters)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb voor de verandering eens de was binnengehaald terwijl ik dacht dat het nog wel een tijdje droog zou blijven. Sta ik nét met wasmand vol opgevouwen spulletjes binnen, begint het te hozen!
ja ook dat, maar ik vroeg me echt af of ik in één of ander verborgen camera-programma terecht kwam.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind hem nogal brutaal zeg!
Dakloze kinderen of niet...
best leuk ja, maar een beetje onmogelijke timing en een enorm eind weg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de mensen die niet bovenaan de index van OUD kijken, dit is wellicht interessant: OUD / Win duokaarten voor Gameland Kids
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de mensen die niet bovenaan de index van OUD kijken, dit is wellicht interessant: OUD / Win duokaarten voor Gameland Kids
Volgens mij beseft je brein het ook nog niet meteen. Ik hoop dat je het nooit meer mee maaktquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef danic het volgende:
Nou het stomme van het verhaal: het was 05.30 's ochtends en ik was nog niet wakjer. Liep daar met muziek in mijn oren en hij hield me tegen. Ik zag zijn mond wel bewegen maar kwam niet op het idee om die dingen uit mijn oren te halendus na een paar keer "wattes?" Van mijn kant viel het kwartje en zei hij alleen maar "kijk dan".
Stond hij al die tijd al met dat mesje (formaat zakmes maar bij gebruik net zo pijnlijk) op mijn buik gericht![]()
Rare situatie.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Keshet het volgende:
Wat eng Danic!
De Sandaal is terecht. Hij zat in het vakje van het zonnescherm van de Maxi-Cosi...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef k_i_m het volgende:
Eigenlijk zit ik gewoon thuis met de verwarming aan. Ik kan alleen heel goed fotosjoppen, dus vandaar dat iedereen erin trapt.
Maar je bier was toch wel echt natquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef k_i_m het volgende:
Eigenlijk zit ik gewoon thuis met de verwarming aan. Ik kan alleen heel goed fotosjoppen, dus vandaar dat iedereen erin trapt.
Die van mij mag na de vakantie ook gaan wennen en dan per september echt beginnen. Was ook wel even een 'maar waar is mijn kleine meisje nou gebleven'-momentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:06 schreef RockabeIIa het volgende:
*slik*
Mijn baby heft net een uitnodiging per post gehad om mee te komen draaien op school in september.Het wordt nu toch wel heel erg echt!
het zou later op de dag opklaren!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh, spannend Rocka!
Ik dacht: Maart, dat is zo'n slechtweermaand laat maar ff wachten met dat speurtochtfeestje.
Drie keer raden wie er zo drie keer door de zeikende regen moet?
Ik zag het aan de stopcontacten!!!!!!111111!!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef k_i_m het volgende:
Hij wil echt al heel erg lang, zo'n 1,5 jaar of zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef livelink het volgende:
Aah, dat vind ik echt oprecht heel erg jammer voor je, Buuv. Hopelijk wordt het toch leuk![]()
Dat gaat inderdaad hard, Rocka. Ook altijd wel spannend. Heeft hij er zelf zin in?
Mijn baby gaat ook in september. Maar mijn baby is ook al heul lang geen baby meer en wil ook vreselijk graag naar school. En naar de NSO. Want dan ben je echt groot!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hij wil echt al heel erg lang, zo'n 1,5 jaar of zo
Hij lijkt nu ook al wel 5 vergeleken bij de 4-jarigen (en hij is pas eind sept jarig :x ).
Stiemie, wat doen we? Nog ergens 1 baby vandaan toveren?
Zo'n klein frummeltje, waarvan je denkt 'Dat het kan, zo klein'
Zo ook effe een lekker stukje door het zeikweer heen fietsen. Stomme stad met parkeergelden ook altijd!
Ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zag het aan de stopcontacten!!!!!!111111!!!!
Neuh hier geen kleine frummeltjes meer hoor, niet gepland in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hij wil echt al heel erg lang, zo'n 1,5 jaar of zo
Hij lijkt nu ook al wel 5 vergeleken bij de 4-jarigen (en hij is pas eind sept jarig :x ).
Stiemie, wat doen we? Nog ergens 1 baby vandaan toveren?
Zo'n klein frummeltje, waarvan je denkt 'Dat het kan, zo klein'
Zo ook effe een lekker stukje door het zeikweer heen fietsen. Stomme stad met parkeergelden ook altijd!
Misschien moeten we sorbootje es lief aankijken? Die heeft me toch wat leuks afgebakkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn baby gaat ook in september. Maar mijn baby is ook al heul lang geen baby meer en wil ook vreselijk graag naar school. En naar de NSO. Want dan ben je echt groot!
Waar kan ik zo'n klein frummeltje ophalen?
Ja, sorbootje weet wel hoe je leukerds afbaktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Misschien moeten we sorbootje es lief aankijken? Die heeft me toch wat leuks afgebakken
Neefjes wil ik ook wel, nichtjes ook wel... maarja... er hangt nog niks in de lucht bij mijn broers
Die gaan we er nog laaaaang inhouden!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zag het aan de stopcontacten!!!!!!111111!!!!
En ja hoor!!!! Ik heb gewonnen!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb toch maar even met de school gemaild, kennelijk was er iets fout gegaan en hebben we daarom geen mail ontvangen. Nu dus alsnog, mijn baby gaat ook op zeker naar school in augustus/september.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:06 schreef RockabeIIa het volgende:
*slik*
Mijn baby heft net een uitnodiging per post gehad om mee te komen draaien op school in september.Het wordt nu toch wel heel erg echt!
super!quote:
Ha, leuk! Toch maar goed dat ze het nog even meldden, hier!quote:
Wat leukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd spuuglokje!
Al die vierjarigen naar school.. Jullie waren vorige maand nog zwanger!
Binnenkort een baby, mijn kleine zusje wordt binnen een week (durf in het openbaar niet concreter te zijn) ingeleid. Dus ik win!verse baby
zonder vieze luiers
Echt wel! Denk steeds van "nu al! Je bent zo jong!" Maar ze is twee jaar ouder dan ik toen ik moeder werd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat leukVan je kleine zusje is het toch weer anders
Ja, en zo klein zijn kleine zusjes eigenlijk al niet meer he, als wij zelf zo klein ook niet meer zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Echt wel! Denk steeds van "nu al! Je bent zo jong!" Maar ze is twee jaar ouder dan ik toen ik moeder werd.
leuk!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik voel een 'we gaan naar school!'-topic aankomen
ik heb op ebay een hele boel leuke taartmaakspulletjes gewonnen voor heel weinigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja he! Zo win ik nooit wat en zo 2 dingen in 1 week!![]()
Nice!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb op ebay een hele boel leuke taartmaakspulletjes gewonnen voor heel weinig
oke, het kost me geld, maar een boel minder dan wanneer in het in de winkel had moeten kopen
JIj geluk dat de jongens bij Bert zittenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga zéker verslag doen lady-wrb! Misschien ga ik zelfs wel wat foto's in het fototopic gooien.En dankzij Troel heb ik helemáál geluk, want zij had óók twee kaartjes gewonnen, maar kan helaas niet heen, dus mocht ik ze hebben!!! En nu hoefde ik maar 1 kaartje erbij te kopen zodat we supervoordelig met z'n vijven heen kunnen. Zo lief! Dus deze zondag gaan we er lekker op uit.
![]()
ik had daar laatst de dierenambulance voor gebeld en die kwamen! ff bellen ken altijd hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef lady-wrb het volgende:
wat tof, spuuglokje!
hier is zonet een vogeltje uit het nest gevallen
wat nu te doen?
grote paniek in de tuin zonet, maar nu is het stil
Jaaaa!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik voel een 'we gaan naar school!'-topic aankomen
die worden óók jarig en ik dan nog 12 X natregenen zeker }:Wquote:
wat is t voor vogel? Merels horen op de grond. Dat zijn nestvlieders. Leerde ik na een uur achter zo'n beest aan knoffelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef lady-wrb het volgende:
wat tof, spuuglokje!
hier is zonet een vogeltje uit het nest gevallen
wat nu te doen?
grote paniek in de tuin zonet, maar nu is het stil
Ik ben 10x tante, maar die zijn allemaal ouder dan Sven. Oooo, wat zou ik er nu op een heel andere manier van genieten, van dat tante-schapquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die worden óók jarig en ik dan nog 12 X natregenen zeker }:W
Ik ben sinds september tante, en sinds april en nog een nichtje van 1,5 en een neefje van 3. Ik zit aan mijn baby-tax
En weet ie wat heerlijk is? Ze terug geven als t jankt, stinkt of spuugt. T genot!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef livelink het volgende:
Nee, maar een paar jaar leeftijdsverschil. Mijn zus is gewoon heel jong oma geworden.
Het is wel goed gegaan op kamp met Job, maar hij was ook wel erg blij dat het weer voorbij was en dat hij volgende week weer gewoon naar school kan.
wat jammer dat hij niet gewoon simpel blij kan zijn dat hij het toch maar gedaan heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:53 schreef livelink het volgende:
Moeilijk te zeggen, Lady-wrb. Hij is afwisselend negatief en positief. Ik weet het niet.
Oudtante iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:39 schreef livelink het volgende:
Ben ik nu trouwens een oudtante? Ik vind het al zo maf dat mijn zus al oma is en mijn ouders al overgrootouders. Het klinkt alsof we allemaal al bejaard zijn.
mijn ouders zijn natuurlijk ook al echt bejaard
Momenteel is de modebiënnale bezig: http://moba.nu/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
wie helpt mee:
wat valt er in arnhem te bezoeken?
ik heb al het watermuseum op mijn lijstje
wat moeten we nog meer meegemaakt hebben daarr?
we kunnen helaas niet vroeg weg, want eerst moet die vogel naar het vogelasiel (als hij morgen nog leeft)
t openluchtmuseum is daar toch ook?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
wie helpt mee:
we kunnen helaas niet vroeg weg, want eerst moet die vogel naar het vogelasiel (als hij morgen nog leeft)
Ja, vrij dichtbij, maar net niet op loopafstand (tenzij je van een stevige wandeling houdt).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t openluchtmuseum is daar toch ook?
houd je 'm wel warm? en weet je idd zeker dat het geen merel-jong is? vorig jaar hebben wij ook zoiets aan de hand gehad. maar dat was een koolmeesbaby, gered uit Gijs (de kat) z'n bek. ik met dat beestje in m'n BH tot we bij de vogelopvang waren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
wie helpt mee:
Ik ook niet maar ik had het best leuk gevonden, denk ik.quote:
Lady doet live Monopoly. Dus de plaatsen zijn inderdaad vooraf bepaald. Volgens mij is Arnhem leuk genoeg om lekker een dagje rond te banjeren, zeker als het mooi weer is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:54 schreef trui het volgende:
en waarom ga je specifiek naar Arnhem als je nog niet weet wat je er kunt bezoeken? bijzondere volgorde.
Sonsbeek park is ook altijd wel fijn. Maar aan 't Openlucht museum heb je al een aardige dagvulling denk ik hoor. In Oosterbeek (dichtbij Arnhem) heb je ook nog het Airborne museum. Verder vind ik 't centrum ook wel leuk om te winkelen. En bij mooi weer natuurlijk even neerstrijken op een van de terrasjes op de Korenmarkt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:27 schreef trui het volgende:
Live monopoly? Dat was me ontgaan. Hopelijk komt ze niet door straten met huizen of hotels.
Je zou t wel zeggen! Ik heb nu een theorie dat merels ook afkomen op netten over fruit. Zolang ik mijn aardbeien niet afdek gaat t prima zodra ik een net erover doe zijn er aangevreten aardbeien en moet het merelbevrijdingsfront aanrukken. (Dat laatste is ook vrij logisch natuurlijk, verstrikt raken gaat een stuk lastiger zonder netquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:32 schreef livelink het volgende:
Ja, dat wel. Het beestje had meer dan 9 levens. Maar het is een wonder dat er nog zoveel merels zijn. Je zou toch zeggen dat de evolutie hier snel korte metten mee maakt.
Bovendien heb je weinig zin om ze op te eten en uit te braken voor het vogeltje neem ik aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
even update van het vogeltje:
het was vanochtend prima uitgeslapen en had een pracht van een honger.
er is weer een portie kattenvoer ingegaan en ik heb daarna de vogelopvang gebeld.
hij was welkom en nu zit hij er al.
ik kan wel aan het klooien slaan met kattenvoer enzo, maar ik denk dat ze er daar meer kijk op hebben.
plus dat er nagenoeg geen worm meer te bekennen is in mijn tuin, die hebben de kippen allemaal al op denk ik.
ik heb gisteravond mijn halve tuin omgespit en er net twee gevonden.
dat is wat weinig voor een mereltje in de groei
Idd, pas vloog er een merel door mijn openstaande raampje, terwijl ik in de auto reed. Zo tegen mijn hoofd aan. Die overleefde dat helaas niet. Nadat ik van de schrik bekomenwas en doorhad wat er gebeurt was, zag ik een dood mereltje bij versnellingspook liggen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef livelink het volgende:
Tja, het zijn echte thrillseekers, die merels.
tja, het was kattenvoer of niks. de kippen eten ook graag een portie kattenvoer en die doen het ook nog steeds prima.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:23 schreef trui het volgende:
Kattenvoer is mogelijk te zout, zei men toen tegen ons. Maar een goed teken dat ie eet!
leuk! kuikensquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:34 schreef moussy het volgende:
Ik geef de kippen eigenlijk nooit kattenvoer, wel nasi, met kipfilet (oa.)(en we hebben weer eens kuikens
)
n ooit aan gedacht om ze dat te gevenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
leuk! kuikens
mijn katten vinden een blik kattenvoer best lekker...... één bakje lang dan. de rest mag ik weggooien. die enkele keer dat er blikvoer is, eten de kippen de restjes met smaak op. hoef ik niks weg te gooien
leuk!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:34 schreef moussy het volgende:
Ik geef de kippen eigenlijk nooit kattenvoer, wel nasi, met kipfilet (oa.)(en we hebben weer eens kuikens
)
Serama? Die zijn zó tof!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:51 schreef moussy het volgende:
kleinste kippensoort ter wereld <3
(kweenie of ie te zien is)
[ afbeelding ]
*slik*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:42 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Idd, pas vloog er een merel door mijn openstaande raampje, terwijl ik in de auto reed. Zo tegen mijn hoofd aan. Die overleefde dat helaas niet. Nadat ik van de schrik bekomenwas en doorhad wat er gebeurt was, zag ik een dood mereltje bij versnellingspook liggen...
de watertuin in naaldwijk. daar hebben ze zoveel keus dat iedereen er wel wat vindtquote:Op zondag 23 juni 2013 09:20 schreef Saffier het volgende:
Ohhhh kuikentjes <3 Dat wil ik nog wel eens realiseren, een kippenhok <3
We hebben een dinercheque gekregen die we zondag willen gaan gebruiken. Wie heeft er suggesties voor een goed restaurant in de omgeving van Rotterdam-den Haag-Gouda-Schiedam. Straal van 30min rond Rotterdam zo'n beetje.
Ik ben helemaal fan van sushi, M lust dat nou net niet, die is van het vlees. En het sushirestaurant hier in de buurt neemt die bonnen weer niet aan
Helaas, ze nemen de bon niet aan volgens de site.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de watertuin in naaldwijk. daar hebben ze zoveel keus dat iedereen er wel wat vindt
ze hebben er sushsi en echt van alles. ik heb er echt mijn ogen uitgekeken toen ik er was.
http://www.watertuin.nu/persbericht-watertuin/
stom zeg!quote:Op zondag 23 juni 2013 10:22 schreef Saffier het volgende:
[..]
Helaas, ze nemen de bon niet aan volgens de site.
Ja!quote:
rent naar het fototopic!quote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb zonet foto's van vandaag in het fototopic gezet.
Ja, mooi hequote:Op zondag 23 juni 2013 17:29 schreef snoopy het volgende:
met een culinair aantrekkelijk foto van de parkeerplaats
Ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:02 schreef easy-going het volgende:
Ik weet niet of ze hier de bonnen aannemen Saffier?
http://www.yakumi.nl
Ik ook ;-)quote:Op zondag 23 juni 2013 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van parkeerplaats voor de deur
Volgens mij zit in Ridderkerk een allyoucaneat-japanner die diner-bonnen aanneemt..quote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ook niet.
Heb het idee dat de meeste all-in restaurants er niet aan meedoen. Ja die in Vlaardingen maar dat hoeft nu echt niet van mij. Daar ben ik 1 keer geweest, wat een vieze plakbende was het daar
Moet het japans zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 09:20 schreef Saffier het volgende:
Ohhhh kuikentjes <3 Dat wil ik nog wel eens realiseren, een kippenhok <3
We hebben een dinercheque gekregen die we zondag willen gaan gebruiken. Wie heeft er suggesties voor een goed restaurant in de omgeving van Rotterdam-den Haag-Gouda-Schiedam. Straal van 30min rond Rotterdam zo'n beetje.
Ik ben helemaal fan van sushi, M lust dat nou net niet, die is van het vlees. En het sushirestaurant hier in de buurt neemt die bonnen weer niet aan
Goede tip!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:10 schreef E.T. het volgende:
Nou zijn er diverse soorten diner-bonnen/cheques/whatever.. beste kan je kijken op de site van de bonnen naar de restaurants die ze aannemen.. is een stuk gerichter zoeken
Had ik al gedaanquote:Op maandag 24 juni 2013 10:10 schreef E.T. het volgende:
Nou zijn er diverse soorten diner-bonnen/cheques/whatever.. beste kan je kijken op de site van de bonnen naar de restaurants die ze aannemen.. is een stuk gerichter zoeken
Dat zou ook echt wat voor mij zijn jaquote:Op maandag 24 juni 2013 10:31 schreef Limone het volgende:
Oh en dubbelcheck nog even of je de goede bon hebt.. Toen wij onze dinercheque na een zeven gangen bachanaal gingen verzilveren, kwamen we erachter dat ze alleen de dinerbon accepteerden..
Het was héél erg leuk! Wel regelmatig een regenbui, maar de wachtrijen waren (daardoor?) niet zo lang. Ik heb in het fototopic wat foto's geplaatst.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Deze zie ik net in de timeline bij een vriendin (zij reageerde erop):
[ afbeelding ]
Als melding dat het een jongetje wordt.
Neeeequote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera een lul...quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
oh my. Daar hou ik nou héle maaal niet vanquote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk het antwoord op de vraag: waarom achter een boom? Omdat een konijntje.quote:
Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het antwoord op de vraag: waarom achter een boom? Omdat een konijntje.
Slogies.
Ik zei toch dat dat echt wat voor mij zou zijn? Dankzij jou en E.T. kwam ik erachter dat ik op de verkeerde site zat te zoekenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:31 schreef Limone het volgende:
Oh en dubbelcheck nog even of je de goede bon hebt.. Toen wij onze dinercheque na een zeven gangen bachanaal gingen verzilveren, kwamen we erachter dat ze alleen de dinerbon accepteerden..
Nee, minder keus. Maar heb al wel voorkeur voor iets. Het valt me op dat er veel restaurants gewoon dicht zijn op zondag! En daar valt dan uiteraard steeds mijn oog op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Gelukkig was je er snel bij
![]()
Op de andere site betere keus?
Biblebelt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee, minder keus. Maar heb al wel voorkeur voor iets. Het valt me op dat er veel restaurants gewoon dicht zijn op zondag! En daar valt dan uiteraard steeds mijn oog op.
Oh bummer, zowel de keus als dicht op zondag. Gaat het toch niet zo goed in de Horeca als het soms lijkt...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee, minder keus. Maar heb al wel voorkeur voor iets. Het valt me op dat er veel restaurants gewoon dicht zijn op zondag! En daar valt dan uiteraard steeds mijn oog op.
Sterker nog.. in de hele horeca gaat het bar slechtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh bummer, zowel de keus als dicht op zondag. Gaat het toch niet zo goed in de Horeca als het soms lijkt...
Nope. Gewoon Rotterdam/Den Haag/Gouda e.o.quote:
In de detailhandel ook. Er gaan echt nog heel veel bedrijven omvallen als het zo door gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Sterker nog.. in de hele horeca gaat het bar slecht
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Sterker nog.. in de hele horeca gaat het bar slecht
hier is dat schijnbaar ook heel "normaal" alleen op de koopzondagen zijn de meesten open.quote:
welke browser gebruik je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:46 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand welke toets ik moet hebben om die bewegende icoontjes stil te krijgen?
ik gebruikte altijd esc maar dat werkt ineens niet meer
( ik was gisteren in een discussie met stefan en ik kreeg die rochelende chiel beelen maar niet gestopt. ik vind dat zo'n goor plaatje)
deze is voor firefoxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |