dat is zooooo 2010quote:
mijn zegen heb je hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Had ik gewoon weer eens zin in. Zo'n ouderwetse tvp.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij Zuid Hollanders zijn niet zo lastig he.
Butter Brea en Griene tsiis wa dat net sizze kin is gjin oprjochte Frysk! (Ofzo)quote:
egwel!quote:
want die bid niet voor brúne boon'n?quote:
Dat is die andere jonguh! Die komt uut Drente, de mijne niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
want die bid niet voor brúne boon'n?
kappers zijn evil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
en jee ik heb mijn kind vandaag richting kapper gekregen
het kostte me maar een croque monsieur en een flesje chocomel. hoe simpel kan het leven zijn
maar ik zag in het vorige topic al dat het nog langer kon
maar hij heeft wel zelf zijn kapsel gekozen en het is nog steeds niet kort.quote:
nee hoor, bij mij lijkt het heel wat, maar dat zijn de krullen en de slagen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef trui het volgende:
jij hebt toch ook een flinke bos haar als ik 't me goed herinner, lady?
fijn dat ie geknipt is!
drenthequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat is die andere jonguh! Die komt uut Drente, de mijne niet.
gel? haarlak? (Ja dat kan best voor een jongenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
probleempje.
een dag later krijgen we het kapsel niet meer in model
ik ben een klungel op dat gebied.
hoe lossen jullie zoiets op?
heb ik pas allemaal weggegooid want dat werd hier niet gebruikt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:21 schreef PureEvil het volgende:
[..]
gel? haarlak? (Ja dat kan best voor een jongen)
* Puala kruipt uit lurkstandquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
probleempje.
een dag later krijgen we het kapsel niet meer in model
ik ben een klungel op dat gebied.
hoe lossen jullie zoiets op?
heb je een foto van hoe het gister zat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb ik pas allemaal weggegooid want dat werd hier niet gebruikt.
maar ook als ik het heb, krijgen we het nooit zoals bij de kapper vandaan
ik ben een kluns op kappersgebied
zijn er dingen te vinden op internet op dat gebied?
(geen idee hoe ik dat moet googlen)
heb ik op dit moment niet meer in huis. maar ook bij vorige kapsels is dit mijn ervaringquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala kruipt uit lurkstand
Wax? Dan heb je niet de gellook maar kan je het toch in model krijgen?
nee, maar wel ergens een fotootje van waar het van afgeleid is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je een foto van hoe het gister zat?
Ik ook, maar wellicht overwegen om dat te halen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb ik op dit moment niet meer in huis. maar ook bij vorige kapsels is dit mijn ervaring
ik ben stikjaloers op mensen die altijd hun haar in model krijgen.
Post eens? Misschien weet iemand aan de hand van het plaatje wat je zou kunnen gebruikenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, maar wel ergens een fotootje van waar het van afgeleid is.
post eens, misschien dat we kunnen helpenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, maar wel ergens een fotootje van waar het van afgeleid is.
http://www.gophoto.it/vie(...)lla.jpg#.UcK0iJxGMSYquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
post eens, misschien dat we kunnen helpen
Leuk kapselquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://www.gophoto.it/vie(...)lla.jpg#.UcK0iJxGMSY
antony padilla. ik had werkelijk nog nooit van die kerel gehoord
In de koelkast?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef Morretje het volgende:
Shaper van de hema vind/vond ik zelf erg fijn Lady, niet zo vet als wax, niet zo hard als gel, maar wel in model
Denk als mijn moeder: ze heeft hier gisteren afgewassen en nu is mijn kolf kwijtAlle kastjes heb ik al doorzocht.. in de afwasmachine zit ie niet. Iemand nog een idee? (Mama kan ik nog niet bellen en ik heb nu mooi even tijd om rustig te kolven)
bergkast?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef Morretje het volgende:
Shaper van de hema vind/vond ik zelf erg fijn Lady, niet zo vet als wax, niet zo hard als gel, maar wel in model
Denk als mijn moeder: ze heeft hier gisteren afgewassen en nu is mijn kolf kwijtAlle kastjes heb ik al doorzocht.. in de afwasmachine zit ie niet. Iemand nog een idee? (Mama kan ik nog niet bellen en ik heb nu mooi even tijd om rustig te kolven)
kinderkamer? Kolfplekje? Op de afzuigkap? Diepvries?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef Morretje het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kinderkamer? Kolfplekje? Op de afzuigkap? Diepvries?
Neequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:33 schreef Keshet het volgende:
In de commode? In de trapkast? Bij je werkspullen?
Nou, notoire schoenplekken zijn toch onder de bank, in een broekspijpquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef Keshet het volgende:
In haar auto?
Als we dan toch bezig zijn: Waar zou E. de sandaal voor haar rechtervoet verstopt kunnen hebben?
als het maar ergens in is. liefst met klepje oid wat dicht kan. in het vakje van het loopkarretje, in het laadje van het tafeltje wat we niet gebruiken, dat werk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, notoire schoenplekken zijn toch onder de bank, in een broekspijp'ja ik moest echt heel nodig en toen plaste ik in mijn broek en toen deed ik alles uit maar mijn schoen bleef zitten' dus. Wasmand, in een tas, achter de deur, euh.....
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar aan mijn kolf zat ze niet, morretje!
Misschien gebruikt je moeder de kolf ergens anders voor?
in de wasmachine? onder de trap, onder de bank, in de kast, in een la....quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef Keshet het volgende:
In haar auto?
Als we dan toch bezig zijn: Waar zou E. de sandaal voor haar rechtervoet verstopt kunnen hebben?
Misschien even aan haar vragen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Morretje het volgende:
[..]![]()
Ik weet ook niet of ze em herkent heeft..
Afwassen fijn, maar laat het schone goed dan maar staan
dat werkt altijd goedquote:
Kam verstoppen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Grijs het volgende:
O, en jongenskapsels: De kapper knipt er een leuk modelletje in en zoonlief kamt alles altijd (nou ja, liever kamt hij niet) op dezelfde manier, ongeacht model. Ik geef de kapster dus als tip dat ze daar maar het model op aan moet passen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef Morretje het volgende:
Goed, mama gesproken, die had em niet gezien gister. Hm.. zou de peuter dan..?
En ja hoor: Liefje, weet jij waar mama's kolf is?
"Buiten!"
In het zwembad dus.. *Maar weer uitkoken gaat*
In de videorecorder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef Morretje het volgende:
Hier niet. Ze weet het niet meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef simmu het volgende:
[..]
dat werkt altijd goed![]()
zo heb ik mijn autosleutels teruggevonden die ravi opgeruimd had
Moet je zo nodig grasmaaien en snoeien in de tuin?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Keshet het volgende:
Ze dénkt dat hij in het oerwoud ligt....
uhhu uhhu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Keshet het volgende:
kan ze het laten zien anders? ravi kon het ook lastig zeggen. als ik hem vroeg "waar zijn mama's autosleutels dan ravi" antwoordde hij met "sleutels mama". achteraf heel logisch (hij had ze aan mijn huissleutels weten te pielen met die metalen ringetjes) maar volstrekt onbegrijpelijk voor mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Keshet het volgende:
Nee, en ze helpt nog heel lief mee met zoeken ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef simmu het volgende:
[..]
kan ze het laten zien anders? ravi kon het ook lastig zeggen. als ik hem vroeg "waar zijn mama's autosleutels dan ravi" antwoordde hij met "sleutels mama". achteraf heel logisch (hij had ze aan mijn huissleutels weten te pielen met die metalen ringetjes) maar volstrekt onbegrijpelijk voor mij
dat garandeert dat je ze snel vindt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:26 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nee, en ze helpt nog heel lief mee met zoeken ook.Ze weet het gewoon echt niet meer. Ze zijn maandagavond verstopt en daar kwam ik dinsdagochtend achter. Hopeloos.
Heb al andere gekocht op MP.
Bij jullie is het weer helemaal erg ja. Voordeel is dat de brandweer er makkelijk bij kan om te pompenquote:
Ik heb voor de verandering eens de was binnengehaald terwijl ik dacht dat het nog wel een tijdje droog zou blijven. Sta ik nét met wasmand vol opgevouwen spulletjes binnen, begint het te hozen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:17 schreef Morretje het volgende:
Ik ging ff met de bakfiets en de kindjes naar de bibliotheek, en de was hangt nog buiten. Die was zo goed als droog toen ik wegging, nu zijn wij en de was weer zeiknat
hahaha hier raak je L. zijn zwakke plek : hij HAAR justin bieber (ja echt, met hoofdlettersquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Keshet het volgende:
Lady: voor jou: http://www.ourvanity.com/(...)E2%80%99s-hairstyle/
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha hier raak je L. zijn zwakke plek : hij HAAR justin bieber (ja echt, met hoofdletters)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb voor de verandering eens de was binnengehaald terwijl ik dacht dat het nog wel een tijdje droog zou blijven. Sta ik nét met wasmand vol opgevouwen spulletjes binnen, begint het te hozen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |