NoFi, maar je klinkt echt als een verliefde puber die de andere op hetzelfde meisje verliefde puber aan het zwart maken is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Tyron het volgende:
Eriksen straalt ook meer voetbalintelligentie uit dan Maher, al kan dat ook door zijn rotkop komen.
En de plaat start weer van voren af aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook al hoor, is altijd belangrijk geweest met veel assists en dit seizoen nog een paar doelpunten meer ook.
Dit sowieso.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Tyron het volgende:
Eriksen straalt ook meer voetbalintelligentie uit dan Maher.
Laatst was ik nog positief over de komst van Maher hoor, maar ik vind het leuk om hem nu even te bashen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
NoFi, maar je klinkt echt als een verliefde puber die de andere op hetzelfde meisje verliefde puber aan het zwart maken is.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laatst was ik nog positief over de komst van Maher hoor, maar ik vind het leuk om hem nu even te bashen.
Beter krijg jij niet dezelfde relatie met Maher als met Eriksen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laatst was ik nog positief over de komst van Maher hoor, maar ik vind het leuk om hem nu even te bashen.
Jij begon over het uiterlijk van een speler.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Tyron het volgende:
Sandman
De persoon die nooit een goed argument geeft maar het altijd op de persoon
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beter krijg jij niet dezelfde relatie met Maher als met Eriksen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Tyron het volgende:
Eriksen straalt ook meer voetbalintelligentie uit dan Maher, al kan dat ook door zijn rotkop komen.
Argumenten tegen jouw kalverliefde aandragen is inderdaad zinloos.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Tyron het volgende:
Sandman
De persoon die nooit een goed argument geeft maar het altijd op de persoon zelf gooit
Strootman ziet er toch ook niet intelligent uit en die word ook constant belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij begon over het uiterlijk van een speler.
Omdat je weet dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Argumenten tegen jouw kalverliefde aandragen is inderdaad zinloos.
Dat gaat over zijn spel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Strootman ziet er toch ook niet intelligent uit en die word ook constant belachelijk gemaakt.
Heb ik het daar ooit over gehad dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, ik lees inderdaad nooit reacties over zijn hoofd op dit forum.
Dat je verliefd bent op een voetballer, dat klopt inderdaad.quote:
Nu doe je het weer. Je leert het ook nooit, valt me tegen van je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat je verliefd bent op een voetballer, dat klopt inderdaad.
Als je dat nog niet door had ben je nog dommer dan ik al dacht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu doe je het weer. Je leert het ook nooit, valt me tegen van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |