SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
creatief en veelal zichtbaar in de topwedstrijden. laten het tegen de kleintjes vaak liggenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo komen ze overeen dan? Het zijn beide middenvelders?
Ja, daar doelde ik op ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met de aankoop van zlatan, suarez en huntelaar bedoel je?
In welke topwedstrijd was Maher zichtbaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:35 schreef Adames het volgende:
[..]
creatief en veelal zichtbaar in de topwedstrijden. laten het tegen de kleintjes vaak liggen
Toen gaven we ook peperdure salarissen aan pure middelmaat. Dat was het echte wanbeleid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik op ja.
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Onder andere ja. Zelfs de Boer vindt Maher (samen met Vilhena en Van Ginkel) zelfde type als Eriksen.
Bekerfinale. Maakte ook nog een mooie goal tegen PSV uit begin vorig seizoen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
In welke topwedstrijd was Maher zichtbaar![]()
![]()
oh voortaan feiten checken, 8/25 was de verhouding.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Zlatan valt toch ook wel mee? 9 miljoen aankoop, 15 verkoop en heeft niet zo veel gebracht bij ons. Ging weg toen hij het net lekker begon te doen. Als je dan kijkt naar de extra kosten die komen kijken bij een transfer heb je er niet echt winst op gemaakt.
Spreek jij nu van Gaal tegen? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183934 Oppassen jij!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
In welke topwedstrijd was Maher zichtbaar![]()
![]()
Dus dat is één topwedstrijd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bekerfinale. Maakte ook nog een mooie goal tegen PSV uit begin vorig seizoen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bekerfinale. Maakte ook nog een mooie goal tegen PSV uit begin vorig seizoen.
Hij selecteerde toch Nelom?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Spreek jij nu van Gaal tegen? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183934 Oppassen jij!
Jij vroeg toch welke topwedstrijd. Ik zeg alleen maar welkequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja dan is hij opeens altijd zichtbaar in topwedstrijden. Zelfs tegen kleintjes was hij blijkbaar onzichtbaar anders had hij wel meer assists gehad, want hij had met Altidore een prima spits voor zich.
Ja, en je kan er maar een opnoemen voor AZ. Dan is hij toch geen speler die het in topwedstrijden laat zien, daar speel je er toch een stuk meer van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vroeg toch welke topwedstrijd. Ik zeg alleen maar welke
Inderdaad vind ik ook geen maatstafquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Friendly tegen ongemotiveerde Italianen
Nee, maar Eriksen ging ook pas dit seizoen echt de toppers beslissen. Dus dat kan nog wel komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, en je kan er maar een opnoemen voor AZ. Dan is hij toch geen speler die het in topwedstrijden laat zien, daar speel je er toch een stuk meer van.
ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft iemand Maher wel eens een goede steekpass zien geven? Ik nauwelijks.
Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Tyron het volgende:
Eriksen straalt ook meer voetbalintelligentie uit dan Maher, al kan dat ook door zijn rotkop komen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar Eriksen ging ook pas dit seizoen echt de toppers beslissen. Dus dat kan nog wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |