quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eens, toevallig heb ik het de eerste keer zo gedragen, maar toch vind ik té veel zwart met te warm weer altijd beetje winterachtig aan doen. Wel jammer want zwart.
Je tieten worden steeds groter. Goede optische illusieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had toen ook blousje anders ziet beetje lomp uit maar zag er wel leuk uit.
Maarja hou sowieso niet zo van spijkerbroeken eigenlijk
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Dan moet je t natuurlijk gewoon blijven dragen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het leuk!
En ik wilde juist meer kleur, donkere broeken draag ik dagelijks.
Nah, ik heb er al heel veel complimenten over gehad dus blijkbaar staat het toch samen volgens velen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:53 schreef robben93 het volgende:
[..]
Dan moet je t natuurlijk gewoon blijven dragen!
Maar meer kleur.. dan hoeft toch niet elk kledingstuk gekleurd te zijn? less is better denk ik dan.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
Oh, dit ging over kleding. Ja mooie outfit.
Ik vind het ook echt keileukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het leuk!
En ik wilde juist meer kleur, donkere broeken draag ik dagelijks.
Ik vind het ook leuk. Een donkere broek erbij dragen is geen gezicht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, ik heb er al heel veel complimenten over gehad dus blijkbaar staat het toch samen volgens velen.
En dit is wel de meest kleurrijke samenstelling die ik ooit heb gehad, meestal is het zwart met een kleurtje of wit met een kleurtje.
Meestal vind ik de manier waarop jij je kleedt bijzonder debiel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Today all black errythang:
[ afbeelding ]
Actual pain leren visor snapback
Undercover s/s 99 anorak
T by Alexander T-shirt
Acne denim
Rick Owens geobaskets
MMM tas
Haha wat grappig! Ik ga bijna nooit met de bus, maar met dat rotweer kon ik het niet laten hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vandaag gespot. Busstation Leeuwarden
Toevallig dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Haha wat grappig! Ik ga bijna nooit met de bus, maar met dat rotweer kon ik het niet laten haha
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eens, toevallig heb ik het de eerste keer zo gedragen, maar toch vind ik té veel zwart met te warm weer altijd beetje winterachtig aan doen. Wel jammer want zwart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had toen ook blousje anders ziet beetje lomp uit maar zag er wel leuk uit.
Maarja hou sowieso niet zo van spijkerbroeken eigenlijk![]()
![]()
Begrijpend lezen is erg lastig..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef RedReidingHood het volgende:
Helaas niet van vandaag, maar van toen we nog tropisch weer hadden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zei je? Ik begrijp het niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is erg lastig..
Mooi snakelady en Meloewa!
Jongejonge, loop niet zo te katten tegen je sexegenootje. Je lijkt wel een wijfquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is erg lastig..
Mooi snakelady en Meloewa!
Netjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |