Zeldzaamheid, maar ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou ja, sws vind ik dit soort bikini's gewoon te lelijk. Met jouw cup zou ik meer gaan voor een bikini die een push up effect geeft.
Maar wederom, dat is mijn mening.
Leuke bikini! Alleen lijkt het me niet echt iets om in te gaan zonnen :pquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:16 schreef RedReidingHood het volgende:
Gister naar het strand
[ afbeelding ]
Haha dat bedacht ik me ook toen ik op het strand lag, heb maar de hele tijd op mn buik gelegenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuke bikini! Alleen lijkt het me niet echt iets om in te gaan zonnen :p
Je zegt dat je zulke bikini's/badpakken sowieso lelijk vind, dus zelfs als ze een cup D had gehad had je het lelijk gevonden. Wat maakt het dan allemaal uit?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou ja, sws vind ik dit soort bikini's gewoon te lelijk. Met jouw cup zou ik meer gaan voor een bikini die een push up effect geeft.
Maar wederom, dat is mijn mening.
Echt nice ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatIk vind het shirt gewoon echt vreselijk
Maar goed; ieder z'n ding
Anywayyyy.... Outfit van vandaag want het zou 34 graden zijn..... Verrekte regen![]()
[ afbeelding ]
En overbelicht; nog even mijn shoes:
[ afbeelding ]
jeetje wat een kwaliteitsfoto's weer hmm.
Nee, met rondingen en een cup C staat zo'n bikini vaak wel mooi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je zegt dat je zulke bikini's/badpakken sowieso lelijk vind, dus zelfs als ze een cup D had gehad had je het lelijk gevonden. Wat maakt het dan allemaal uit?
Ben het overigens niet met je eens, vind dit heel goed kunnen met een kleine voorgevel
Matching outfits.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
met:
[ link | afbeelding ]
Matching cat is back!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
met:
[ link | afbeelding ]
Thxquote:
Toffe poloquote:
Shoesquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
met:
[ link | afbeelding ]
Vandaag gespot. Busstation Leeuwardenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Haha dat bedacht ik me ook toen ik op het strand lag, heb maar de hele tijd op mn buik gelegen
Classy.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ] en spijkerbroek en zwarte heels
Kan eigenlijk niks van je outfit zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef Meloewa het volgende:
Nou, ja... ik zie weinig, maar mooie kettingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef Meloewa het volgende:
Leuke ketting.. voor de rest staat je foto op z'n kant en zie ik maar een klein deel van je outfit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef Meloewa het volgende:
telefoon.. maar ik zelf vond genoeg te zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:13 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Leuke ketting.. voor de rest staat je foto op z'n kant en zie ik maar een klein deel van je outfit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |