Nee, je serienummer is gewoon geregistreerd zodra je je iPhone koopt. Hoef je zelf niks voor te doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Even een vraag aangaande dit: Als je naar de Apple Store in A'dam gaat, is een bon dan van belang?
homeknop? Die valt wel uit binnenkort hoor, wees niet bang.quote:
Doen ze dat allemaal dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
homeknop? Die valt wel uit binnenkort hoor, wees niet bang.
Ik krijg alleen van Gmail alles vijfdubbel. Word er helemaal gestoord van.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef Catch22- het volgende:
Na mijn restore van iOs6 kreeg ik alle notificaties (gmail, twitter, facebook) dubbel. Heb alles moeten reinstallen. Niet écht handig.
Bij de 4 gaat die altijd kapot. Alleen vaak niet na 4 maanden al.quote:
Ik heb een 5quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bij de 4 gaat die altijd kapot. Alleen vaak niet na 4 maanden al.
Ah, dan heb ik scheel gelezen. Dan moet hij wel goed blijven...quote:
Geen idle battery drainage van 16% per uur zou een mooie zijn vind ikquote:
Dan moet je wachten op de echte release denk ik, als ze alle debug-code uitgezet / eruit gesloopt hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idle battery drainage van 16% per uur zou een mooie zijn vind ik
ios 5 en 6 hadden t niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dan moet je wachten op de echte release denk ik, als ze alle debug-code uitgezet / eruit gesloopt hebben
DTF mode zetten.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
Denk je, ff een backup maken van die iphone.....
Herkent itunes mijn iphone niet![]()
![]()
Waar vragen ze naar als je bij de Apple Store komt? Of vragen ze nergens naar en checken ze het serienummer? Ik weet dus niet hoe mijn oom aan de iPhones is gekomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, je serienummer is gewoon geregistreerd zodra je je iPhone koopt. Hoef je zelf niks voor te doen.
Tsja,, wel érg handig!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf niet afhankelijk maken van een jailbreak.
Powerbuttonquote:
Ze vragen niks. Het serienummer is gekoppeld aan je AppleID waarmee je dus al een afspraak maakt met de Genius Bar. Dus ze hebben alle gegevens al voordat je überhaupt wordt geholpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waar vragen ze naar als je bij de Apple Store komt? Of vragen ze nergens naar en checken ze het serienummer? Ik weet dus niet hoe mijn oom aan de iPhones is gekomen.
Dank je wel voor het antwoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ze vragen niks. Het serienummer is gekoppeld aan je AppleID waarmee je dus al een afspraak maakt met de Genius Bar. Dus ze hebben alle gegevens al voordat je überhaupt wordt geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |