abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128245246
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Oud Wiggins-ploegleider van Cofidis suggereert min of meer dat hij AICAR heeft gebruikt om zijn transformatie naar ronderenner te maken:

Klopt, dit filmpje heeft me ooit overtuigd dat het gebruik van AICAR een waarschijnlijkere verklaring is voor bepaalde transformaties dan alternatieve verklaringen. Persoonlijk vind ik het jammer dat de transformatie van Wiggins bij Garmin heeft plaatsgevonden, wat Hesjedals prestaties in combinatie met zijn fysiek automatisch ook enigszins verdacht maakt.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:42:30 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128245264
Die blessure van Wiggo is die wel echt of had hij geen zin om te knechten voor Froome?
pi_128245316
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef THEFXR het volgende:
Die blessure van Wiggo is die wel echt of had hij geen zin om te knechten voor Froome?
Tja wie zal het zeggen. Maar hier zijn andere topics voor.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:48:31 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128245412
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja wie zal het zeggen. Maar hier zijn andere topics voor.
of een tumor door de AICAR :P
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:56:06 #205
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128245672
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, dit filmpje heeft me ooit overtuigd dat het gebruik van AICAR een waarschijnlijkere verklaring is voor bepaalde transformaties dan alternatieve verklaringen. Persoonlijk vind ik het jammer dat de transformatie van Wiggins bij Garmin heeft plaatsgevonden, wat Hesjedals prestaties in combinatie met zijn fysiek automatisch ook enigszins verdacht maakt.
Vind dat hij bij Sky nog een transformatie heeft ondergaan, van iemand die hooguit met moeite kon volgen en het echt alleen van de tijdrit moest hebben en te verslaan was bergop naar iemand vorig jaar die nergens in de problemen kwam, zelfs niet op het explosieve werk, maar tegelijkertijd ook nog zijn tijdrit wist te verbeteren.
pi_128245993
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef Zelva het volgende:

[..]

Vind dat hij bij Sky nog een transformatie heeft ondergaan, van iemand die hooguit met moeite kon volgen en het echt alleen van de tijdrit moest hebben en te verslaan was bergop naar iemand vorig jaar die nergens in de problemen kwam, zelfs niet op het explosieve werk, maar tegelijkertijd ook nog zijn tijdrit wist te verbeteren.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat we allemaal een beetje gelijk hebben. Dat het AICAR-gebruik niet geïnitieerd wordt vanuit de ploegleiding, maar vanuit Wiggins. Dat het daarom alleen maar bij de Engelstaligen voor lijkt te komen. En dat Sky daarnaast ook wel echt voordeel haalt uit de marginal gains. Ik bedoel het is US Postal all over again, maar dat neemt niet weg dat US postal / Armstrong ook voordeel haalde uit meer professionaliteit op alle gebieden, niet alleen op dopinggebied.
pi_128258102
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Van Persie had het er ook over dat ie stuk spier er bij had zonder extra te trainen. Vond ik ook maar raar. Wenger is in ieder geval strenger qua doping dan andere mensen in de PL, gezien zijn uitspraken.
pi_128261892
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Van Persie had het er ook over dat ie stuk spier er bij had zonder extra te trainen. Vond ik ook maar raar. Wenger is in ieder geval strenger qua doping dan andere mensen in de PL, gezien zijn uitspraken.
Precies mijn gedachten allemaal :D.
pi_128262754
http://www.lematin.ch/sav(...)sions/story/12425592

Test voor bloedtransfusies in de maak.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:50:41 #210
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128263147
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
http://www.lematin.ch/sav(...)sions/story/12425592

Test voor bloedtransfusies in de maak.
en dan 8 jaar terug retro testen :D
pi_128263310
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en dan 8 jaar terug retro testen :D
Als ze AICAR, GW1516, bloedtransfusies en microdosissen epo kunnen traceren blijven er weinig actieve renners over :D
pi_128276471
quote:
Moncoutié alleges that most Tour de France winners during the 90s were using EPO

Retired Frenchman speaks out

Recognised as a clean rider over his 16-year career, retired Frenchman David Moncoutié claims that almost every winner of the Tour de France during the 90s was probably using performance-enhancing drugs.

It's a sentiment echoed by Lance Armstrong when he confessed to using drugs throughout his career in January this year, where the American said that it would not have been possible to win the Tour during his reign without the use of performance enhancers.

"Almost every winner of the Tour de France was probably using this substance," Moncoutié told Euronews of the 1990s. "Maybe some cyclists in the peloton were clean, more so in recent years, but I think the majority of them were cheating."

A test for EPO only became available for the Olympic Games in 2000. Earlier this week, L'Equipe reported that Laurent Jalabert tested positive for EPO from a sample taken at the 1998 Tour de France.

Moncoutié retired at the age of 37 following the Vuelta a España last year, with two stage wins from the Tour de France highlighting his palmares.

The former Cofidis rider said that despite previous eras that have been clouded by doping controversies, the increased efforts in anti-doping meant that it could not be said that "all cyclists are cheating" and that the number of riders using illegal substances has decreased.

"In my opinion, it is possible to take part in the Tour de France without cheating just as I did and I don't think I am the only one. However to actually win the competition is a different matter. Some cyclists have special skills and we are all well trained but one rider usually stands out. We would all like him to be clean."
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128297371
quote:
Ex-wereldkampioene triatlon bekent dopinggebruik

De Spaanse triatlete Virginia Berasategui heeft woensdag toegegeven dat ze tijdens haar carrière doping gebruikt heeft. De bekentenis volgt op haar positieve dopingtest van 18 mei nadat ze de triatlon van Bilbao had gewonnen.

‘Als je een fout maakt, moet je je excuses aanbieden’, zei een in tranen gehulde Berasategui woensdag in Bilbao. ‘In de herfst van mijn carrière kon ik de verleiding niet weerstaan.’

De 38-jarige Spaanse kondigde twee maanden geleden aan dat ze op het einde van dit seizoen haar 25-jarige carrière zou beëindigen. In 2003 werd ze wereldkampioene op de lange afstand en in 2004 en 2005 won ze de Iron Man. Ze was een van de beste atleten in haar discipline.
pi_128297755
'Herfst van de carriere...eenmaal de verleiding niet kunnen weerstaan...grootste successen clean behaald...'

Dat soort teksten verdienen niet eens het label 'bekentenis', maar niet verwonderlijk verder dat je in de triathlonwereld ook moet prepareren om mee te doen voor de prijzen... En dat het een Spaanse is, tsja... :P
Jack does it in real time...
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:29:06 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128300962
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:39 schreef DeeBee het volgende:
'Herfst van de carriere...eenmaal de verleiding niet kunnen weerstaan...grootste successen clean behaald...'

Dat soort teksten verdienen niet eens het label 'bekentenis', maar niet verwonderlijk verder dat je in de triathlonwereld ook moet prepareren om mee te doen voor de prijzen... En dat het een Spaanse is, tsja... :P
gewoon alles afnemen, that bitch
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:59:07 #216
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_128302957
As we had mentioned in our previous article, she actually did test positive after winning Ironman Lanzarote in 2005, but that case was eventually thrown out on a technicality.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_128316147
http://nos.nl/artikel/523032-aso-nodigt-armstrong-niet-uit.html
quote:
De organisatie van de Tour de France heeft Lance Armstrong genegeerd voor een ceremonie ter ere van de honderdste editie.

De ASO nodigde de Amerikaan niet uit voor het evenement, dat op de slotdag van de Ronde van Frankrijk plaatsvindt.

Alle wielrenners die ooit de Tour uitreden, ontvingen een invitatie voor de ceremonie 'groten uit de Tour' op zondag 21 juli. Naar schatting 2060 oud-renners zijn uitgenodigd.

Armstrong bekende in januari doping te hebben gebruikt in alle jaren waarin hij de Tour de France won. De organisatie ontnam hem vervolgens al zijn overwinningen.
Hypocriet. Ik ben benieuwd wie ze nog meer niet hebben uitgenodigd. Virenque, Jalabert, Riis, Ullrich?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_128316205
Trieste Fransozen ook...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_128316757
Het is inderdaad wat triest, maar op zich is het ook wel begrijpelijk dat het nu nog wat vroeg is om Armstrong voor zo'n evenement uit te nodigen. Dan is het enige verhaal het feit dat Armstrong aanwezig is (ok, toegegeven, nu is het enige verhaal dat hij niet uitgenodigd is). Zijn schorsing en afgang is natuurlijk een stuk recenter dan veel van de andere oud-renners, die vaak wat langer geleden door het slijk gehaald zijn.
pi_128316819
Ja, maar een renner als Ricco is wel uitgenodigd, die zit een bijna levenslange schorsing uit.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_128316935
Hebben ze iedereen uitgenodigd die een keer clean/niet betrapt de tour uitgereden heeft?
Bij Lance zijn natuurlijk al zijn deelnames geschrapt
pi_128317510
Ik zat me net te bedenken, op 18 juli maakt de Franse senaat het resultaat van hun onderzoek bekend, en dan zullen ook alle namen van de renners die positief op EPO waren in de Tour van 1998 bekend worden. We weten dat bij hertests 44 van de 60 stalen EPO bevatten.

Jeroen Blijlevens won die Tour een etappe (ook Van Bon), dus zal zeker gecontroleerd zijn. Dat was vroeg in de ronde, dus de kans is groot dat hij positief zal zijn voor EPO. Een paar maanden terug heeft hij echter nog het convenant ondertekent dat hij nooit doping gebruikt heeft tijdens zijn carrière. Dat wordt een lekkere binnenkomer voor Belkin, kunnen ze direct tijdens de Tour een ploegleider ontslaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 juni 2013 @ 17:03:44 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128327645
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_128329331
Ben benieuwd :)
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:59:13 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_128329624
Ik niet, wat voegt dit toe? Gaan er echt namen bij zitten waarvan wij denken: OH NEE NIET HIJ!?

Dit is alleen voer voor hijgerige AD of Telegraaf journalisten om weer wekenlang paginas mee vol te kliederen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')