WOWquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik baseer dat niet op eigen ervaringen, maar wetenschappelijk onderzoek wereldwijd.
Jij altijd met je aannames.
Weet ik maar ik heb nooit zin om te wachten op die andere wijven die op een minipaard gaan en het krukje nodig hebben om erop te stappen dus dan ga ik maar zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik niet, want met krukje is veel beter voor hun rug. Of je moet omstebeurt links/rechts opstappen, dan worden ze er iig niet scheef van.
Haha, jij wel. Het is pure onzin namelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik baseer dat niet op eigen ervaringen, maar wetenschappelijk onderzoek wereldwijd.
Jij altijd met je aannames.
Was er trouwens niet iets met handen was zogenaamd een maatstaf (hihi) was?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, jij wel. Het is pure onzin namelijk.
Jij ook al met van die aannames? Is geen onderzoek door mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
WOWChai heeft een carte blanche gehad van Mozy?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar op een NS station / club ofzo is meer dan de helft van de jongemannen van jouw leeftijd langer. Worstel je daar nog mee? Sind ik ervoor compenseer heb ik nergens last meer van, maar anders zou ik me wel nietig en kwetsbaar voelen.
Godverquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
WOWChai heeft een carte blanche gehad van Mozy?
Get in linequote:
Nee, over 4EBE en haar minipaardkruklinksrechtsomgekeerdopstapepisodes.quote:
Aantal bedpartners.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ook al met van die aannames? Is geen onderzoek door mij.
Komt door Misc, 30% van de topics gaan daar over lengte. Maakte me erg onzeker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]messed up man.
Dat is een beetje die wijfuhgedachtengang van jou, en van betamannen... dat onzekere...
Man, ik ben te dom om te poepen en maar 1.81m maar het boeit mij niet
Nee, allemaal onzin.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was er trouwens niet iets met handen was zogenaamd een maatstaf (hihi) was?
As if, ik verleen mezelf voorrangquote:
In dat geval.. Vertel me alles :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, over 4EBE en haar minipaardkruklinksrechtsomgekeerdopstapepisodes.
[..]
Aantal bedpartners.
[..]
Komt door Misc, 30% van de topics gaan daar over lengte. Maakte me erg onzeker.
Echt zo, die gedachte heb ik nog nooit gehad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]messed up man.
Dat is een beetje die wijfuhgedachtengang van jou, en van betamannen... dat onzekere...
Je ego laten aantasten door FOK!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, over 4EBE en haar minipaardkruklinksrechtsomgekeerdopstapepisodes.
[..]
Aantal bedpartners.
[..]
Komt door Misc, 30% van de topics gaan daar over lengte. Maakte me erg onzeker.
True storyquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]messed up man.
1.81 is ook niet kleinquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]messed up man.
Ik wel andersom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt zo, die gedachte heb ik nog nooit gehad.
Er zitten meer frigide nonnen bij die een stevigere bouw hebben dan jij ergo ze maken je afquote:
Chloro.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef Allure_ het volgende:
Wie staat er hier het langste droog in deze SC?
Die gaan we met z'n allen uitlachen.
Ik gok wise.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef Allure_ het volgende:
Duik ik zo onderdoor met mijn gemiddelde lengte.. Tevens ken ik geen angst voor frigide nonnen met een stevige bouwquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zitten meer frigide nonnen bij die een stevigere bouw hebben dan jij ergo ze maken je af
Ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef Allure_ het volgende:
Vind ik ook niet idd.quote:
Ja, je had nog even de nadruk moeten leggen op dat laatste met bold styloquote:
Echt he. Zonde om zo te denken. Het is niet nodigquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt zo, die gedachte heb ik nog nooit gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |