Nokia N95 toch.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat Alex was die dronken 'Arielle' probeerde te typen op zijn iPhone.
quote:
Ben benieuwdquote:Instrumentation [edit]
Woodwinds: 2 flutes, piccolo (doubling on 3rd flute), 2 oboes, English horn, 3 clarinets, bass clarinet, 3 bassoons (3rd doubling on double bassoon)
Brass: 4 horns, 3 trumpets, 3 trombones, bass tuba
Other: timpani, harp, strings
klopt nietquote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef Tchock het volgende:
Fun fact: Suck it and See kwam uit op 6-6-11 en AM op 9-9-13. Ik wil graag een voorspelling doen voor de releasedate van het zesde album voor 12 december 2015.
Nee, volgens mijn agenda staat dan het tweede album van TLSP gepland.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef Tchock het volgende:
Fun fact: Suck it and See kwam uit op 6-6-11 en AM op 9-9-13. Ik wil graag een voorspelling doen voor de releasedate van het zesde album voor 12 december 2015.
R U Mine? is als het album uitkomt al 19 maanden oud, ik vind dat wel een zwaktebod. Maar vooruit.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef Jacobuspower het volgende:
Het zegt natuurlijk wel wat dat ze R U Mine? op het album hebben gezet. Dan zal de rest van de nummers dus ook wel aansluiten op de sfeer in 'Do I Wanna Know' en 'R U Mine?'
Ik vind het ook niet optimaal nee. Maar aan de andere kant, zo'n goed nummer verdient het natuurlijk wel om op een album te komenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
R U Mine? is als het album uitkomt al 19 maanden oud, ik vind dat wel een zwaktebod. Maar vooruit.
Het zou me niks verbazen als ze er iig voor zorgen dat Do I Wanna Know enigszins overloopt in R U Mine. En ze zullen wellicht wel wat kleine aanpassingen doen. Als ze maar niet die tergende slides er in doen die ze live ook de hele tijd doenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Arn0 het volgende:
Zal R U Mine? wel dezelfde opname zijn, vraag ik me af? Misschien opnieuw opgenomen en wat subtiele verschillen.
Zou er niet op rekenenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Arn0 het volgende:
Zal R U Mine? wel dezelfde opname zijn, vraag ik me af? Misschien opnieuw opgenomen en wat subtiele verschillen.
quote:I Wanna Be Yours
I wanna be your vacuum cleaner
breathing in your dust
I wanna be your Ford Cortina
I will never rust
If you like your coffee hot
let me be your coffee pot
You call the shots
I wanna be yours
I wanna be your raincoat
for those frequent rainy days
I wanna be your dreamboat
when you want to sail away
Let me be your teddy bear
take me with you anywhere
I dont care
I wanna be yours
I wanna be your electric meter
I will not run out
I wanna be the electric heater
youll get cold without
I wanna be your setting lotion
hold your hair in deep devotion
Deep as the deep Atlantic ocean
thats how deep is my devotion
Maar Do I Wanna Know? bewijst wel dat er achter een ruktitel een prachtige tekst schuil kan gaan. Dus daar ben ik niet bezorgd om.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef tim. het volgende:
Over het algemeen vind ik dat goede singles best op albums mogen komen, maar na bijna twee jaar is dat twijfelachtig. Het scheelt (voor mijn eigen plezier) dat ik in heel 2012 en 2013 tot nu toe vrijwel geen Arctic Monkeys heb geluisterd. Verder vind ik titels als "I Want It All", "Why'd You Only Call Me When You're High?" en ook wel "Do I Wanna Know?" lelijk, wat is er gebeurd met de schrijver van "Despair in the Departure Lounge", "A Certain Romance" en "Fire and the Thud"? Goed, muzikaal heb ik er wel vertouwen in.
Ben ik de enige die meteen moest denken aanquote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef tim. het volgende:
Mooi trouwens, met het oog op hoe Turners liefde voor de Engelse taal zich dankzij deze man ontwikkelde, dat ze een tekst van John Cooper Clarke gebruiken.
[..]
quote:Baby, I'm yours (baby, I'm yours)
And I'll be yours (yours) until the stars fall from the sky,
Yours (yours) until the rivers all run dry
In other words, until I die
Baby, I'm yours (baby, I'm yours)
And I'll be yours (yours) until the sun no longer shines,
Yours (yours) until the poets run out of rhyme
In other words, until the end of time
I'm gonna stay right here by your side,
Do my best to keep you satisfied
Nothin' in the world can drive me away
'Cause every day, you'll hear me say
Baby, I'm yours (baby, I'm yours)
And I'll be yours (yours) until two and two is three,
Yours (yours) until the mountains crumble to the sea
In other words, until eternity
Baby, I'm yours
'Til the stars fall from the sky
Baby, I'm yours
'Til the rivers all run dry
Baby, I'm yours
'Til the sun no longer shines
Baby, I'm yours
'Til the poets run out of rhyme
Dank jequote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Aisumasen het volgende:
Over 10 minuten een exclusief interview met Alex Turner door Zane Lowe op BBC Radio 1: http://www.bbc.co.uk/radio1/‎
Ik zit al de hele avond te bedenken welke band dat nou nog meer heeft gedaan... Maar natuurlijk! MBVquote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Jacobuspower het volgende:
Echt bijster origineel vind ik de titel trouwens niet: Wilco heeft al een A.M. en Beady Eye heeft dit jaar natuurlijk BE..
Zo klinkt het wel. Tenzij we nu een nieuwe opname gaan horen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Weet Zane Low nou serieus niet dat R U Mine? op het album staat?
Hehe. Grapje gemist?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
Haha, Turner noemde zelf al dat het net Beady Eye's BE was
De kunst van radio-compressie... Een album-primeur gaan ze nu echt nog niet krijgen, hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Dit is inderdaad een nieuwe opname, of vergis ik me nu heel erg? Drums klinken anders en de zang ook heel iets.
Jammerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De kunst van radio-compressie... Een album-primeur gaan ze nu echt nog niet krijgen, hoor. Na de suffe SIAS-leak ongetwijfeld achter slot en grendel.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:56 schreef Aisumasen het volgende:
Christus ter paard, we hebben het gelukje van de 'Mad Sounds'-soundboard wel eigenhandig om zeep geholpen hè. Werkelijk niet om aan te horen met dat boeren geklap op de 1 en de 3. Only in The Netherlands
. (And Germany).
Echt hè.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
Dat geklap bij Mad SoundsAls er íets is waar ik een hekel aan heb
What's happened to me?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef tim. het volgende:
Verder vind ik titels als "I Want It All", "Why'd You Only Call Me When You're High?" en ook wel "Do I Wanna Know?" lelijk, wat is er gebeurd met de schrijver van "Despair in the Departure Lounge", "A Certain Romance" en "Fire and the Thud"?
Hoe kun je nou teleurgesteld zijn over zulk nieuwsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:56 schreef Aisumasen het volgende:
Nog teleurgesteld dat het grote nieuws van gisteren geen antwoord op je oorspronkelijke vraag was?
Altijd leuk, een tour door hun favoriete landquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:06 schreef Merkie het volgende:
Nog maar weer een tour door Noord-Amerika.
Duurt het nog langerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:06 schreef Merkie het volgende:
Nog maar weer een tour door Noord-Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |