SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik twijfel serieusquote:
quote:
Gewoon bewijs dat ook ik maar een mens ben en dus verre van perfectquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bewijs dat ook ik maar een mens ben en dus verre van perfect
Straks kibbeling dan maar voor jou, en haring voor Lotusss en mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bewijs dat ook ik maar een mens ben en dus verre van perfect
Ja, ik heb alleen geen idee hoe die saus heetquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Straks kibbeling dan maar voor jou, en haring voor Lotusss en mij.
Wil je er saus bij?
Ravigotte saus geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen idee hoe die saus heet
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef Royco1 het volgende:
Dat soort fouten zijn veel erger dan een keer een d of t verkeerd doen.
Ja die geloof ikquote:
quote:
Ja ik weet het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef Royco1 het volgende:
dat sowieso. dit is echt een allochtoonfoutquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
dat sowieso. dit is echt een allochtoonfout
Deze is ernstiger!quote:
Okquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nu in een hoekje zitten huilen ok?
Ik moest gisteren zo hard lachen om jouw scharrelquote:
Ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gisteren zo hard lachen om jouw scharrel
Jawel joh!!quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel joh!!
Zo lief dat je toch vroeg of zij en die kleine ok waren. Volgens mij stond je je hand al bijna kapot te slaan tegen de muur vanwege het deukje (nou ja, laat het je maar weg)
Nee ik was er wel rustig onder, meen ook echt dat die auto maar een ding is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel joh!!
Zo lief dat je toch vroeg of zij en die kleine ok waren. Volgens mij stond je je hand al bijna kapot te slaan tegen de muur vanwege het deukje (nou ja, laat het je maar weg)
Hij heeft zn auto uitgeleend aan haar.quote:
Die kans is aanwezig jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
leuke meid! (denk haar op FB voorbij te hebben zien komen)
Dat is in Drenthe! Daar woon ik niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef rival het volgende:
woont hier iemand in de buurt van hardenberg?
reageer dan niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is in Drenthe! Daar woon ik niet meer
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft zn auto uitgeleend aan haar.
Ging ze hem appen dat ze een paaltje had geraakt en dat ze dr eigen er rot over voelde enz.
Laatste reactie van hem was heel lief: als jij en de kleine maar ok zijn!
Stiekem moest ik best hard lachen erom
En toen stond de apphistorie op facebook en bleek het niet waar te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ging ze hem appen dat ze een paaltje had geraakt en dat ze dr eigen er rot over voelde enz.
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ze degene die recent nog achter op iemand is geklapt
nog leukerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toen stond de apphistorie op facebook en bleek het niet waar te zijn.
Mag ik die ook hier posten? Staat wel je naam opquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toen stond de apphistorie op facebook en bleek het niet waar te zijn.
Van mij wel hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik die ook hier posten? Staat wel je naam op
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Jammer dat Muhahaha nu niet kijkt. Zo'n taalfaal en dan nog in de TT ook
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik zal al te kijken naar die laatste zin.
Hahahahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen!!quote:
Als je dAZt maar niet met mijn luxebak doetquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen!!
Volgens mij is zij echt wel een tof wijffie
Ik was het niet van planquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je dAZt maar niet met mijn luxebak doet
Ohhhh god, ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan![]()
Volgende week McDrekken
Hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor ding?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even bier halen en een fotorolletje![]()
dat dat nog kan in deze tijd![]()
Bier is niks mis mee, maar een fotorolletje??quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even bier halen en een fotorolletje![]()
dat dat nog kan in deze tijd![]()
eigen auto, zelf repareren enzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zei degene die recent nog achter op iemand is geklapt
quote:
Mijn vriendje vond een fotorolletje van zijn pa in zijn analoge fotokoffer... wellicht staan er nog foto's van hem op. Hij heeft al zo weinig foto's van zijn pa. Of wellicht van iets anders... Dus het is een raadsel wat er opstaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bier is niks mis mee, maar een fotorolletje??
Dat antiek/vintage
Wat heb je gedaan?quote:
Spannendquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendje vond een fotorolletje van zijn pa in zijn analoge fotokoffer... wellicht staan er nog foto's van hem op. Hij heeft al zo weinig foto's van zijn pa. Of wellicht van iets anders... Dus het is een raadsel wat er opstaat
dat is best spannendquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendje vond een fotorolletje van zijn pa in zijn analoge fotokoffer... wellicht staan er nog foto's van hem op. Hij heeft al zo weinig foto's van zijn pa. Of wellicht van iets anders... Dus het is een raadsel wat er opstaat
Dat dacht ik ook, maar dat weet je bij haar maar nooit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
het ook echt zo luchtig vertellen.... ik zou denken aan een grap.
Mijn pa heeft er een hele collectie van, ook die oude Oost-Duitse van Jen-Optik en Carl Zeissquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Myraela het volgende:
Analoge camera's zijn leuk. Ik wil ze gaan sparen.Ik heb al één hele zware mooie.
heb een nieuwe motorkap gevonden maar staat helemaal in hardenberg..... hoe moet ik dat nou weer regelenquote:
Kattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn enorm angstige kat, die al bang is als de deurbel gaat, die loopt gewoon rustig door huis en naar buiten terwijl de klusjesman een steiger aan het afbouwen is.Raar stoer beest.
digitaal met analoge lenzen is ook leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Myraela het volgende:
Analoge camera's zijn leuk. Ik wil ze gaan sparen.Ik heb al één hele zware mooie.
Foto's maken is sowieso leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
digitaal met analoge lenzen is ook leuk
er heen rijden? of is meenemen dan lastig?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
heb een nieuwe motorkap gevonden maar staat helemaal in hardenberg..... hoe moet ik dat nou weer regelen
dan moet ik nog maar 1 zijpaneel en dan issie weer 100%
kan op zich. moet ik een gare motorkap erop zetten, en die daar omwisselen en achterlaten....quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er heen rijden? of is meenemen dan lastig?
je kan em moeilijk laten opsturenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
kan op zich. moet ik een gare motorkap erop zetten, en die daar omwisselen en achterlaten....
maar dan ben ik dus een motorkap kwijt, en veel benzine (mijne slurpt)
doe het liever op een andere manier...
Dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan em moeilijk laten opsturen
Ben ik weer... geen foto's, wel bier
En kun je meteen weer nieuw bier mee nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah
nu moet ik morgen weer terug voor de foto's
Ik weet hetquote:
Prima. Ik zit bij te komen van het douchenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Huppel!!!
Lotus is onderweg naar huis en komt je daarna ophalen met de auto.
Daarna mogen jullie samen naar de visboer en de AH
Ik ben zeer gespannen nl.
het is dat de verkoper het niet wilt, zou niet weten waarom anders niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan em moeilijk laten opsturen
Ben ik weer... geen foto's, wel bier
Inderdaad. Die kosten zijn dan wel voor jou natuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
het is dat de verkoper het niet wilt, zou niet weten waarom anders niet?
Ik heb net 8 flesje gehaald, zoveel drink ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En kun je meteen weer nieuw bier mee nemen.
Je moet voldoende drinken met dit warme weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net 8 flesje gehaald, zoveel drink ik nietitt jou
Checkquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet voldoende drinken met dit warme weer.
ik heb al bijna een liter water opquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet voldoende drinken met dit warme weer.
Bahquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb al bijna een liter water op
echt waar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad. Die kosten zijn dan wel voor jou natuurlijk
Kan je lachen maar ik heb een keer iets gekocht en die man wilde het ook niet opsturen want dan zou het hem teveel kosten.quote:
ja dat bespreek je toch... incl of excl...quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je lachen maar ik heb een keer iets gekocht en die man wilde het ook niet opsturen want dan zou het hem teveel kosten.
Dat idee had ik ook maar hij ging er direct al vanuit dat hij voor de kosten zou opdraaien en toen ging hij heel moeilijk doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat bespreek je toch... incl of excl...
snap niet hoe dat heel moeilijk kan gaan als jou reactie daarop is.. ik betaal die kosten... maar ok.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook maar hij ging er direct al vanuit dat hij voor de kosten zou opdraaien en toen ging hij heel moeilijk doen
Ik was al net zo verbaasd hoor!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
snap niet hoe dat heel moeilijk kan gaan als jou reactie daarop is.. ik betaal die kosten... maar ok.
Beter voorkomen dan genezen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het te optimistisch als ik mijzelf vast insmeer met zonnebrand?
Ingesmeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan genezen?
ofzo?
Fijne dag chickquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja schatjes. Ik ben er vandoor. Fijne dag allemaal
Kijk mij even opeens een sociaal leven hebben dan!!quote:
Dat is Overijssel en daar werk ik, jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef rival het volgende:
woont hier iemand in de buurt van hardenberg?
Doe normaal hoor... Maak het niet te gekquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk mij even opeens een sociaal leven hebben dan!!
De engheid
Morgen heb ik niks te doen, vrijdag weer hele dag met vrienden op padquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe normaal hoor... Maak het niet te gek
Leuk toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen heb ik niks te doen, vrijdag weer hele dag met vrienden op pad
Lol.. Nou dat wil ik best, maar ik heb alleen een fiets.. Zou dan niet weten hoe ik m hier heen zou moeten krijgen eigenlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
daar staat een motorkap voor mij, ken je die ff bewaren?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
daar staat een motorkap voor mij, ken je die ff bewaren?
Ik zie nu een dqodje met een motorkap op haar bagagedragerquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol.. Nou dat wil ik best, maar ik heb alleen een fiets.. Zou dan niet weten hoe ik m hier heen zou moeten krijgen eigenlijk
Je gaat de wereld redden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen![]()
Dadelijk naar het asiel. Oooh
Ik zag het ook al ff voor mequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu een dqodje met een motorkap op haar bagagedrager![]()
daarom zocht ik mensen die er wonenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol.. Nou dat wil ik best, maar ik heb alleen een fiets.. Zou dan niet weten hoe ik m hier heen zou moeten krijgen eigenlijk
die m.i. heb ik gisteren al gehad toen iemand aanbood erheen te fietsenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu een dqodje met een motorkap op haar bagagedrager![]()
In je bikini met die motorkap langs de weg gaan staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iig katten wereldenquote:
Toppie meidquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iig katten werelden
Ben gestopt met mijn baan en ga nu vrijwilligerswerk doen in het asiel. Gek genoeg zei de mevrouw tegen mij dat ze al schoonmakers genoeg hebben maar mensen tekort komen om de beestjes aandacht te geven.
Ik moet dat echt niet doen, dan ga ik ze allemaal mee naar huis nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iig katten werelden
Ben gestopt met mijn baan en ga nu vrijwilligerswerk doen in het asiel. Gek genoeg zei de mevrouw tegen mij dat ze al schoonmakers genoeg hebben maar mensen tekort komen om de beestjes aandacht te geven.
dan rij ik er zelfs heenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In je bikini met die motorkap langs de weg gaan staan.
Binnen no time heb je vervoer.
Als ik het zelf niet geweldig vond had ik het niet gedaan ofcc. Katten en hondenquote:
doe je goed! maar hoe ga je jezelf onderhouden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iig katten werelden
Daar ben ik nu ook nog een beetje bang voor. Ben er een keer geweest en toen mochten we kijken. Stond in tranen op de gang omdat het er zooooveel waren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dat echt niet doen, dan ga ik ze allemaal mee naar huis nemen.
Kattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik het zelf niet geweldig vond had ik het niet gedaan ofcc. Katten en honden
Ja maarquote:
Is ook een optiequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In je bikini met die motorkap langs de weg gaan staan.
Binnen no time heb je vervoer.
Ik kan daar echt niet tegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook nog een beetje bang voor. Ben er een keer geweest en toen mochten we kijken. Stond in tranen op de gang omdat het er zooooveel waren.
Heb nog ander werk en studeer dus krijg stufi. Betaal in 10 maanden dus juli en augustus zijn voor mezelf. Daarnaast heb ik een kamer met kleding en schoenen en moet daar hoognodig opgeruimd worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
doe je goed! maar hoe ga je jezelf onderhouden?
Haha goede namen. Ja ik wilde dat ook altijd, als ik dan een kat nam... Maar mijn kat was een paar weken en liep op een grote weg. Ik heb haar toen meegenomen in een zak en opgevoedquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Katten![]()
Wij hebben zelf Leena en Stalin![]()
Ook uit het asiel.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha goede namen. Ja ik wilde dat ook altijd, als ik dan een kat nam... Maar mijn kat was een paar weken en liep op een grote weg. Ik heb haar toen meegenomen in een zak en opgevoed
Begrijpelijk ook. Maarja helaas ben ik koppig en vind ik dat ik er niet over heen moet kijken maar dan moet helpen. Hoop dat ik het ga kunnen. Al is het mooie dat dit asiel een non euthanasie beleid heeft. Dus dat soort dingen zie en hoor ik hier niet.quote:
Nee joh, dat is toch gewoon normaal.quote:
Veel mensen zijn dan ook beestenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch gewoon normaal.maar dank voor je compliment.
Ben echter bij mensen een stuk minder vredelievend.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :$quote:
ohhhhhquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb nog ander werk en studeer dus krijg stufi. Betaal in 10 maanden dus juli en augustus zijn voor mezelf. Daarnaast heb ik een kamer met kleding en schoenen en moet daar hoognodig opgeruimd worden.
Ja inderdaad. Ik kan echt zo boos daarom worden.quote:
oh, dan rij ik meteenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :$
Waar moet je m afhalen in H'beg? Rij er heen, kom ik wel even zwaaien
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
oh, dan rij ik meteen
ik weet niet in welke straat... probeer eerst vervoer te regelen anders dan dat ik zelf moet gaan rijden
Snap ik wel...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Haha ja mannen zijn het daar nooit mee eens. Ik ben iig zo ver gekomen dat we gastgezin zijn.
je wilt niet graag een schoon en fris huis?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde graag een opvanghuisje worden voor asielkatten. Maar twi vond het geen goed plan.
Katten zijn een stuk schoner dan honden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
je wilt niet graag een schoon en fris huis?
Ik ben best wel blij dat mijn katten dat soort dingen niet doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef muhahaha het volgende:
Die van mij loopt de korrels door het huis.
Dat zei er gisteren ook al iemand tegen mequote:
Welke wind?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Met die harde wind kan ik toch niet bbqen
Je bent te lief.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zei er gisteren ook al iemand tegen me
WAT DOE IK JULLIE AAN DAT JULLIE ZO ONAARDIG TEGEN ME ZIJN
Kom hier dan, ik djoek je mattie ;squote:
leul zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat?quote:
Tjah, slaap toch lekker dan buiten op de stenen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die met dit weer op bed liggen
Ik zal daar de volgende keer eens komenquote:
jullie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik lift even mee op het succes van deze post. +1 dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die met dit weer op bed liggen
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, slaap toch lekker dan buiten op de stenen.
Leuk zijn.. Ik bezit die eigenschap van nature niet, maar ik zal het proberen :$quote:
En anders wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal daar de volgende keer eens komen
Lief.. je bent de enigequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuk zijn.. Ik bezit die eigenschap van nature niet, maar ik zal het proberen :$
Voor jou
Anders hou ik mijn broekje droogquote:
Soms kan ik het welquote:
Je bent zelf duidelijk :$quote:
quote:
Wat zeg je? Ik snap het nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
duidelijke taal begrijpen we allemaal!
Masochistisch van naturequote:
Mijn broekje blijft nooit droog, ongeacht het weerquote:
Vuig meisje jijquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn broekje blijft nooit droog, ongeacht het weer
Wat.. Kan ik er wat aan doen dat ik niet zindelijk benquote:
Bwehehehehe ghegheheheghehehe huehuehehuequote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat.. Kan ik er wat aan doen dat ik niet zindelijk ben
quote:
Tegenwoordig draag ik Tena ;$quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Zo dan
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2013 14:10:54 ]
Ja die lopen ook niet fijn en dat plastic tussen je tenen en op je voet vind ik ook niet prettig. Dat is vragen om blarenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ben geen slipperfan, maar die lijken me in ieder geval lekker lopen. Zie vaak van die achterlijke dunne zooltjes tegenwoordig.
Idd, da's dweilen met de kraan openquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders wordt het ook zo'n zmeerboel he
Goh wat gekquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef Macrador het volgende:
Holy shit het is helmaal uitgedroogd wakker worden als je uitslaapt deze dagen.
Wat :$quote:
Blote kakkiesquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef Faxie het volgende:
Slippers en teenslippers en al dat spul krijg ik altijd wondjes van boven of tussen m'n tenen...
Met dit weer dichte schoenenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat loopt niet zo fijn over asfalt met al die minuscule steentjes....
Naaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje warm en gelijk al je kleren uittrekken
Mensen die niet naakt FOK!kenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naakt
Ik zie het probleem niet zo
quote:
pics in mijn WAquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef Dqod het volgende:
Of minstens semi-naakt.. Met alleen een rokje aan
Daar heb je een punt....quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naakt
Ik zie het probleem niet zo
Smoothquote:
Nee zeker niet, maar nu had ik 2 luie dagen en dan blijf ik gewoon te laat op.quote:
Ik heb er wel 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karnemelk - checkquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij word de karnemelk sorbet echt superlekker. Beetje yoghurtsmaak.
Ja nou ik niet hoor... ik moet zo wegquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Smooth
Maar zo is het toch, jatognietdan
NOUGATquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Karnemelk - check
Ijs - check
Fruit - check
Slagroom - check
Wafeltjes - check
Chocola - check
Vergeet ik iets? Ik ga zo maar eens naar de winkel.
Wanneer heb je tijd?
Gheghequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, da's dweilen met de kraan open
SNAP JE?!! AAHAHAHHAHHAHAHHA ;p xD
Ja, ik ook, maar ik trek straks pas kleren aan.. Yolo ditdat allesquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou ik niet hoor... ik moet zo weg
Whihihiooooquote:
WA mij die pics dan meisjuhquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik trek straks pas kleren aan.. Yolo ditdat alles
[..]
Whihihioooo
Ik wel.. Denk alleen niet dat mijn werkgever dat zo op prijs stelt.. En de rest van de mensen die daar rondlopen ook nietquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er wel 2Puntige knieen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ellebogen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verre van
[..]
caramel frappuccino voor mij please
[..]
Inderdaad
Ik heb zelf aardbeien en ik ga geen teringeind rijden voor een frappuccinoquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ellebogen?
En voor zoetigheid moet je langskomen dan heKrijg jij aardbeitjes zonder slagroom
Baan zoeken waarbij dat wel kan ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wel.. Denk alleen niet dat mijn werkgever dat zo op prijs stelt.. En de rest van de mensen die daar rondlopen ook niet
Het staat hier al in de diepvries, en al die troep hoeft er niet bij. Ik maak straks alleen nog een karamel nestje voor eroverheen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Karnemelk - check
Ijs - check
Fruit - check
Slagroom - check
Wafeltjes - check
Chocola - check
Vergeet ik iets? Ik ga zo maar eens naar de winkel.
Wanneer heb je tijd?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zelf aardbeien en ik ga geen teringeind rijden voor een frappuccino
Achter het station zeker :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Baan zoeken waarbij dat wel kan ...
En maar excuses verzinnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het staat hier al in de diepvries, en al die troep hoeft er niet bij. Ik maak straks alleen nog een karamel nestje voor eroverheen.
Betaald soppen hihioooooquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zegt het.
[..]
Vind je vriend het wel leuk dat je met vreemde faxies praat? :$
Mijn vriend is zelf ook een vreemde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:36 schreef muhahaha het volgende:
Vind je vriend het wel leuk dat je met vreemde faxies praat? :$
Pfffff, nee dat is niet voor mij weggelegdquote:
Nee niet doodgaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eigenlijk even het huis schoonmaken, maar het is zo fucking warm. Ik ga al dood als ik stil zit.
Een ziel is overratedquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef Dqod het volgende:
Mijn ziel is jaren geleden al afgestorven.. Sindsdien ben ik gaan posten op da fokz
Ja toch.. Behalve wanneer je ginger bentquote:
ik ook, behalve als ik op hawaiana's loop.. misschien dat je daar geen last mee hebt....quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef Faxie het volgende:
Slippers en teenslippers en al dat spul krijg ik altijd wondjes van boven of tussen m'n tenen...
hoe kan dit weer nou klachten opleveren.. ik snap het nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eigenlijk even het huis schoonmaken, maar het is zo fucking warm. Ik ga al dood als ik stil zit.
Kost dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook, behalve als ik op hawaiana's loop.. misschien dat je daar geen last mee hebt....
Ik klaag nooit als het koud is, dus ik heb het recht om met warm weer te klagen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan dit weer nou klachten opleveren.. ik snap het niet
kou brrrrrrrquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klaag nooit als het koud is, dus ik heb het recht om met warm weer te klagen.
Dat krijg je, buiten de randstad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
Waarom krijg ik altijd interviews uit te werken over mensen met een dialect of zwaar accent? Ik versta de helft weer eens niet.
Alsof binnen de randstad geen dialecten of accenten bestaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat krijg je, buiten de randstad.
Bleh afzetters!quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij zijn die altijd en overal 19.95.
Wij praten allemaal keurig ABN.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof binnen de randstad geen dialecten of accenten bestaan.
ik zat net op beslist slippers te bekijken end aar kwamen bedragen van 40 en 50 euro voorbij....quote:
verstaanbare iigquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof binnen de randstad geen dialecten of accenten bestaan.
Toch is het zo. Waarom doe je er zo moeilijk over? Wij hebben ook een accent, we don't care.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij praten allemaal keurig ABN.
Ik vertelde eens op werk dat jij en Gitaar mij een Leids accent vonden hebben. Ze vonden dat het onzin.
Ik dacht dat je me wel beter kende dan alles wat ik hier zeg serieus te nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch is het zo. Waarom doe je er zo moeilijk over? Wij hebben ook een accent, we don't care.
Bovendien heb je Rotterdams, Amsterdams en een heleboel volk dat wij binnen onze landsgrenzen hebben mogen verwelkomen die ook niet allemaal keurig ABN spreken.
Jij bent toch altijd serieus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me wel beter kende dan alles wat ik hier zeg serieus te nemen.
Wie kent zichzelf wel?quote:
Help me mezelf herontdekkenquote:
Oh, I will.quote:
Ben je de gangmaker op het verkeerde feest?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben mezelf al die jaren niet geweest dus aan mij heb je weinig
Wow.. blosjes gekregen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, I will.
[..]
Ben je de gangmaker op het verkeerde feest?
Ik heb nu geen tijd, spoedopdracht op het werk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow.. blosjes gekregen..
moet ik je t adres ff dmen?
Succes daarmeequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nu geen tijd, spoedopdracht op het werk.
Af en toe een pauze van het luisteren. Constant stemmen in je hoofd hebben is vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |