SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik twijfel serieusquote:
quote:
Gewoon bewijs dat ook ik maar een mens ben en dus verre van perfectquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bewijs dat ook ik maar een mens ben en dus verre van perfect
Straks kibbeling dan maar voor jou, en haring voor Lotusss en mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bewijs dat ook ik maar een mens ben en dus verre van perfect
Ja, ik heb alleen geen idee hoe die saus heetquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Straks kibbeling dan maar voor jou, en haring voor Lotusss en mij.
Wil je er saus bij?
Ravigotte saus geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen idee hoe die saus heet
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef Royco1 het volgende:
Dat soort fouten zijn veel erger dan een keer een d of t verkeerd doen.
Ja die geloof ikquote:
quote:
Ja ik weet het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef Royco1 het volgende:
dat sowieso. dit is echt een allochtoonfoutquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
dat sowieso. dit is echt een allochtoonfout
Deze is ernstiger!quote:
Okquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nu in een hoekje zitten huilen ok?
Ik moest gisteren zo hard lachen om jouw scharrelquote:
Ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gisteren zo hard lachen om jouw scharrel
Jawel joh!!quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel joh!!
Zo lief dat je toch vroeg of zij en die kleine ok waren. Volgens mij stond je je hand al bijna kapot te slaan tegen de muur vanwege het deukje (nou ja, laat het je maar weg)
Nee ik was er wel rustig onder, meen ook echt dat die auto maar een ding is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel joh!!
Zo lief dat je toch vroeg of zij en die kleine ok waren. Volgens mij stond je je hand al bijna kapot te slaan tegen de muur vanwege het deukje (nou ja, laat het je maar weg)
Hij heeft zn auto uitgeleend aan haar.quote:
Die kans is aanwezig jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
leuke meid! (denk haar op FB voorbij te hebben zien komen)
Dat is in Drenthe! Daar woon ik niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef rival het volgende:
woont hier iemand in de buurt van hardenberg?
reageer dan niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is in Drenthe! Daar woon ik niet meer
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft zn auto uitgeleend aan haar.
Ging ze hem appen dat ze een paaltje had geraakt en dat ze dr eigen er rot over voelde enz.
Laatste reactie van hem was heel lief: als jij en de kleine maar ok zijn!
Stiekem moest ik best hard lachen erom
En toen stond de apphistorie op facebook en bleek het niet waar te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ging ze hem appen dat ze een paaltje had geraakt en dat ze dr eigen er rot over voelde enz.
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ze degene die recent nog achter op iemand is geklapt
nog leukerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toen stond de apphistorie op facebook en bleek het niet waar te zijn.
Mag ik die ook hier posten? Staat wel je naam opquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toen stond de apphistorie op facebook en bleek het niet waar te zijn.
Van mij wel hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik die ook hier posten? Staat wel je naam op
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Jammer dat Muhahaha nu niet kijkt. Zo'n taalfaal en dan nog in de TT ook
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik zal al te kijken naar die laatste zin.
Hahahahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen!!quote:
Als je dAZt maar niet met mijn luxebak doetquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen!!
Volgens mij is zij echt wel een tof wijffie
Ik was het niet van planquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je dAZt maar niet met mijn luxebak doet
Ohhhh god, ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan![]()
Volgende week McDrekken
Hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor ding?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even bier halen en een fotorolletje![]()
dat dat nog kan in deze tijd![]()
Bier is niks mis mee, maar een fotorolletje??quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even bier halen en een fotorolletje![]()
dat dat nog kan in deze tijd![]()
eigen auto, zelf repareren enzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zei degene die recent nog achter op iemand is geklapt
quote:
Mijn vriendje vond een fotorolletje van zijn pa in zijn analoge fotokoffer... wellicht staan er nog foto's van hem op. Hij heeft al zo weinig foto's van zijn pa. Of wellicht van iets anders... Dus het is een raadsel wat er opstaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bier is niks mis mee, maar een fotorolletje??
Dat antiek/vintage
Wat heb je gedaan?quote:
Spannendquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendje vond een fotorolletje van zijn pa in zijn analoge fotokoffer... wellicht staan er nog foto's van hem op. Hij heeft al zo weinig foto's van zijn pa. Of wellicht van iets anders... Dus het is een raadsel wat er opstaat
dat is best spannendquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendje vond een fotorolletje van zijn pa in zijn analoge fotokoffer... wellicht staan er nog foto's van hem op. Hij heeft al zo weinig foto's van zijn pa. Of wellicht van iets anders... Dus het is een raadsel wat er opstaat
Dat dacht ik ook, maar dat weet je bij haar maar nooit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
het ook echt zo luchtig vertellen.... ik zou denken aan een grap.
Mijn pa heeft er een hele collectie van, ook die oude Oost-Duitse van Jen-Optik en Carl Zeissquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Myraela het volgende:
Analoge camera's zijn leuk. Ik wil ze gaan sparen.Ik heb al één hele zware mooie.
heb een nieuwe motorkap gevonden maar staat helemaal in hardenberg..... hoe moet ik dat nou weer regelenquote:
Kattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn enorm angstige kat, die al bang is als de deurbel gaat, die loopt gewoon rustig door huis en naar buiten terwijl de klusjesman een steiger aan het afbouwen is.Raar stoer beest.
digitaal met analoge lenzen is ook leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Myraela het volgende:
Analoge camera's zijn leuk. Ik wil ze gaan sparen.Ik heb al één hele zware mooie.
Foto's maken is sowieso leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
digitaal met analoge lenzen is ook leuk
er heen rijden? of is meenemen dan lastig?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
heb een nieuwe motorkap gevonden maar staat helemaal in hardenberg..... hoe moet ik dat nou weer regelen
dan moet ik nog maar 1 zijpaneel en dan issie weer 100%
kan op zich. moet ik een gare motorkap erop zetten, en die daar omwisselen en achterlaten....quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er heen rijden? of is meenemen dan lastig?
je kan em moeilijk laten opsturenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
kan op zich. moet ik een gare motorkap erop zetten, en die daar omwisselen en achterlaten....
maar dan ben ik dus een motorkap kwijt, en veel benzine (mijne slurpt)
doe het liever op een andere manier...
Dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan em moeilijk laten opsturen
Ben ik weer... geen foto's, wel bier
En kun je meteen weer nieuw bier mee nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah
nu moet ik morgen weer terug voor de foto's
Ik weet hetquote:
Prima. Ik zit bij te komen van het douchenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Huppel!!!
Lotus is onderweg naar huis en komt je daarna ophalen met de auto.
Daarna mogen jullie samen naar de visboer en de AH
Ik ben zeer gespannen nl.
het is dat de verkoper het niet wilt, zou niet weten waarom anders niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan em moeilijk laten opsturen
Ben ik weer... geen foto's, wel bier
Inderdaad. Die kosten zijn dan wel voor jou natuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
het is dat de verkoper het niet wilt, zou niet weten waarom anders niet?
Ik heb net 8 flesje gehaald, zoveel drink ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En kun je meteen weer nieuw bier mee nemen.
Je moet voldoende drinken met dit warme weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net 8 flesje gehaald, zoveel drink ik nietitt jou
Checkquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet voldoende drinken met dit warme weer.
ik heb al bijna een liter water opquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet voldoende drinken met dit warme weer.
Bahquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb al bijna een liter water op
echt waar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad. Die kosten zijn dan wel voor jou natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |