Whut heb je haar geslagen om wat, ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:19 schreef Markelientje het volgende:
Geweldig.... Dankzij haar handelen een shock krijgen, haar raken met een open hand en dan krijg ik een boete van 8000kr als schikkingsvoorstel of 16 dagen op kosten van de Noorse staat overnachten..
Kan er boos om worden en eventueel wat schade voor haar aanrichten of ik laat het maar zitten en betaal de boete.
Heel eerlijk wat zij deed was verkeerd maar geweld is niet echt een antwoord en heel eerlijk ik vind het juist goed als vrouw dat je daar een aangifte van doet want dat moet je gewoon niet toestaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:19 schreef Markelientje het volgende:
Geweldig.... Dankzij haar handelen een shock krijgen, haar raken met een open hand en dan krijg ik een boete van 8000kr als schikkingsvoorstel of 16 dagen op kosten van de Noorse staat overnachten..
Kan er boos om worden en eventueel wat schade voor haar aanrichten of ik laat het maar zitten en betaal de boete.
Een slap in haar gezicht is wel wat anders dan iemand in elkaar beuken. Als het een opgewonden type is begrijp ik het ook nogquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk wat zij deed was verkeerd maar geweld is niet echt een antwoord en heel eerlijk ik vind het juist goed als vrouw dat je daar een aangifte van doet want dat moet je gewoon niet toestaan.
Het is een duur lesje maar denk wel dat je op deze manier wat beter op je woede impulsen gaat letten.
Dat snap maar weet je wel dat je als vrouw daar heel voorzichtig in moet zijn in wat je moet toelaten en al helemaal als ex of geliefdes , dus eigenlijk wel de aangifte begrijp.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
Heel eerlijk wat zij deed was verkeerd maar geweld is niet echt een antwoord en heel eerlijk ik vind het juist goed als vrouw dat je daar een aangifte van doet want dat moet je gewoon niet toestaan.
Het is een duur lesje maar denk wel dat je op deze manier wat beter op je woede impulsen gaat letten.
Een slap in haar gezicht is wel wat anders dan iemand in elkaar beuken. Als het een opgewonden type is begrijp ik het ook nog
Huh hoe kan dit nou, dat was niet mijn post. "SLAP"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat snap maar weet je wel dat je als vrouw daar heel voorzichtig in moet zijn in wat je moet toelaten en al helemaal als ex of geliefdes , dus eigenlijk wel de aangifte begrijp.
Zij hoopt op deze manier wel wraak acties tegen te gaan en ja lullig maar ik denk wel dat als je zoiets doet en daar een boetje voor krijgt je wel een dat geintje niet gaat herhalen .
Overigens snap ik het verhaal niet helemaal want ik snap niet helemaal of de politie er door anderen bij gehaald is die het misschien zagen want dat kan ook , of dat ze zelf gezegd heeft dit pik ik niet.
Staat op vorige pagina dacht ik. Zij heeft zelf de politie erbij gehaald as far as I know.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat snap maar weet je wel dat je als vrouw daar heel voorzichtig in moet zijn in wat je moet toelaten en al helemaal als ex of geliefdes , dus eigenlijk wel de aangifte begrijp.
Zij hoopt op deze manier wel wraak acties tegen te gaan en ja lullig maar ik denk wel dat als je zoiets doet en daar een boetje voor krijgt je wel een dat geintje niet gaat herhalen .
Overigens snap ik het verhaal niet helemaal want ik snap niet helemaal of de politie er door anderen bij gehaald is die het misschien zagen want dat kan ook , of dat ze zelf gezegd heeft dit pik ik niet.
De boete betalen, nooit meer naar die hoer omkijken en je niet schuldig voelen, ze had het verdient.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:19 schreef Markelientje het volgende:
Het was niet eens een woede impuls, het was zoals in het voorgaande verhaal te lezen was en is verklaard aan de politie, een totale black-out van shock. Gebaseerd op het bedrog en leugens van haar kant (2 jaar lang te horen krijgen dat ik haar niet moest verraden, gaat zij zelf vreemd), werd het zwart en pas na het geluid van de klap kreeg ik door wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als ik goed begrijp is het verkeerd maar mag het verder geen consequenties hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
aan een kant is het heel begrijpbaar maar aan de andere kant zou je toch wel je verantwoordelijkheid er voor moeten nemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Markelientje het volgende:
[..]
Het was niet eens een woede impuls, het was zoals in het voorgaande verhaal te lezen was en is verklaard aan de politie, een totale black-out van shock. Gebaseerd op het bedrog en leugens van haar kant (2 jaar lang te horen krijgen dat ik haar niet moest verraden, gaat zij zelf vreemd), werd het zwart en pas na het geluid van de klap kreeg ik door wat er gebeurd.
Nee, ik keur sowieso geen enkel vorm van geweld goed in een relatie als je kwaad ben heb je zat opties waardoor je kan kiezen er niet mee in te gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Als ik goed begrijp is het verkeerd maar mag het verder geen consequenties hebben.
Zou het andersom wel gerechtvaardigd of in ieder geval begrijpelijk zijn als hij vreemd was gegaan en zij hem een pets had verkocht?
Hij had het dus moeten afkeuren, z'n schouders ophalen en verder moeten gaan zonder dat het consequenties voor haar had, lijkt mij nogal makkelijk voor haar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, ik keur sowieso geen enkel vorm van geweld goed in een relatie als je kwaad ben heb je zat opties waardoor je kan kiezen er niet mee in te gaan.
En heel eerlijk vind de vergelijking ook heel anders het verschil is ook dat jongens vaak hun eigen kracht niet kennen en schijnbaar niet snappen hoe bedreigend het voor een vrouw is .
Ik ben opgegroeid met het idee dat een man een vrouw niet hoort te slaan en ben daar ook blij mee dat ik dat heel erg in mijn opvoeding heb gekregen want heel eerlijk als ik ooit door een man geslagen zou worden zou ik ook aangifte doen.
Beiden zijn fout geweest maar haar fout maakt zijn gedrag echt niet goed en schijnbaar is de boete wel redelijk terecht want overigens ik weet ook dat de politie daarin ook onderzoek doet en op basis daarvan de boete oplegt . Dat gaat niet helemaal voor niets.
PS ( ik heb wel eens een ruzie gehad met een buurman die redelijk bedreigend is geweest , gelukkig niet dat het echt met slaan was maar wel erg gedrag wat niet hoort, geen aangifte wel een melding dat als er iets gebeurd weer dat politie dat in dossier heeft staan en komt checken , voor zover ik weet heeft die geen boete gehad maar is daar wel degelijk onderzoek in geweest) Ik weet dus wel een beetje hoe politie in dat soort zaken handelt.
Nee , beter lezen een vrouw mag even goed niet slaan. Weet heel eerlijk soms zijn dingen in leven kut en oneerlijk maar kun je er beter boven staan want heel eerlijk je kan wel van alles gaan doen als wraak en je gram halen uiteindelijk heb jezelf er mee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:50 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Hij had het dus moeten afkeuren, z'n schouders ophalen en verder moeten gaan zonder dat het consequenties voor haar had, lijkt mij nogal makkelijk voor haar.
Dat hele idee dat je vrouwen niet mag slaan of agressief mag toespreken omdat een man mogelijkerwijze fysiek sterker is of ze zich dan bedreigd voelt, terwijl zij mag doen en laten wat zij wil, zij zich wel agressief mag opstellen, zij wel mag slaan, zij een man psychologisch helemaal kapot mag maken zonder dat het ook maar consequenties heeft doe ik niet aan.
Ik ben van mening dat zijn actie niet alleen begrijpelijk is maar ook terecht is in deze situatie.
Geweld gebruiken is nooit terecht in dit soort gevallen. Never nooit niet. Vind het echt eng dat mensen zo redeneren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:50 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat zijn actie niet alleen begrijpelijk is maar ook terecht is in deze situatie.
Ik vindt het enger dat er mensen zijn die denken dat acties geen consequenties hebben en ik zie het wat dat betreft als een corrigerende tik, geen slaan met de vuist met de intentie om schade aan te richten zoals je waarschijnlijk denkt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Geweld gebruiken is nooit terecht in dit soort gevallen. Never nooit niet. Vind het echt eng dat mensen zo redeneren.
Je bent een ziek en zielig mannetje die anderen niet aan kan op verbaal niveau, en daarom maar terug moet vallen op fysiek geweld. Uit pure machteloosheid. En dan ook nog woorden van anderen verdraaien (beweren dat acties schijnbaar geen consequenties hebben als je er niet op los slaat), om zo je eigen onmacht en goedkeuring van fysiek geweld tegen vrouwen goed te lullen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik vindt het enger dat er mensen zijn die denken dat acties geen consequenties hebben en ik zie het wat dat betreft als een corrigerende tik, geen slaan met de vuist met de intentie om schade aan te richten zoals je waarschijnlijk denkt.
Dankje, ik vat het maar op als een compliment.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Je bent een ziek en zielig mannetje die anderen niet aan kan op verbaal niveau, en daarom maar terug moet vallen op fysiek geweld. Uit pure machteloosheid. En dan ook nog woorden van anderen verdraaien (beweren dat acties schijnbaar geen consequenties hebben als je er niet op los slaat), om zo je eigen onmacht en goedkeuring van fysiek geweld tegen vrouwen goed te lullen.
"Een corrigerende tik"
alsof het een hond is, bah. Als je iemand wil 'corrigeren' doe je dat maar verbaal... blijf gewoon met je poten van iemand anders af.
Dat zou ik zeker doen ja... psychoquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dankje, ik vat het maar op als een compliment.
Sorry hoor formerjellybean, en ik bedoel het ook niet zo maar kan het even niet anders formuleren. Maar pleur even heel gauw op met je "in mijn opvoeding slaan mannen vrouwen niet".quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, ik keur sowieso geen enkel vorm van geweld goed in een relatie als je kwaad ben heb je zat opties waardoor je kan kiezen er niet mee in te gaan.
En heel eerlijk vind de vergelijking ook heel anders het verschil is ook dat jongens vaak hun eigen kracht niet kennen en schijnbaar niet snappen hoe bedreigend het voor een vrouw is .
Ik ben opgegroeid met het idee dat een man een vrouw niet hoort te slaan en ben daar ook blij mee dat ik dat heel erg in mijn opvoeding heb gekregen want heel eerlijk als ik ooit door een man geslagen zou worden zou ik ook aangifte doen.
Ik ben het (als dader) volledig met je eens. Dit had niet mogen gebeuren en ik zou (zeker met achtergrond en werk) beter moeten weten. Hoewel... je weet nooit hoe je op een dergelijke situatie zal reageren tot je je er in bevind...quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Geweld gebruiken is nooit terecht in dit soort gevallen. Never nooit niet. Vind het echt eng dat mensen zo redeneren.
Ja. Wat wou je anders doen? Het koesteren en blijven hopen dat ze terug komt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef Markelientje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met dit soort mensen: loopt meestal niet zo positief af. Haar droombeeld, to be the next Vincent van Gogh... die overleefde het ook niet.. Moet ik mij nog verantwoordelijk voelen voor haar in dit geval.. Nee, echter.. zij heeft misschien al maanden hier naar toe gewerkt in Hammerfest en ik kreeg het 2 1/2 week geleden pas te horen. Verstand zegt me dat ik mij over haar moet zetten, maar.. dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Toch bijna 2 1/2 jaar samen doorgebracht met vele leuke momenten en soms ook best emotionele momenten. Moet ik dat vanwege haar puberaal gedrag zo weggooien?
hij was juist altijd degene die onze relatie bestempelde als ware liefde, en gezien hoevele ik nog van hem houd was hij gewoon correct. daarom was het makkelijk om lange tijd te denken dat hij geen liefde of ware liefde had met die andere gast.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Werk aan jezelf!! Je maakt ook geen 'ware liefde' uit en je kunt gewoon niet zonder iemand. Je voelt je schuldig en dom dat je hem hebt laten gaan en nu moet je (helaas, eigen schuld dikke bult) op de blaren zitten. Het is niet leuk om te horen maar je hebt het echt zelf gedaan.
Dat is raar, je hebt geen enige vorm van contact en dan stuurt ze zo'n smsje? Was ze dronken ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:52 schreef Maax het volgende:
Lekker een tijdje niet aan mn ex gedacht, ging goed, zie ik ineens een smsje toen ik wakker werd..
"ik hield echt van je. Jij bent degene die alles heeft verpest. En nu is het te laat. Dus contact houden heeft geen zin. Stop met alles."
En ik had niet eens contact. Vrouwen wie begrijpt ze![]()
Klacht: Ze rent weer rondjes in mijn hoofd.
Nee geen contact. Out of the blue.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:03 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Dat is raar, je hebt geen enige vorm van contact en dan stuurt ze zo'n smsje? Was ze dronken ofzo?en ik heb weer over m'n ex gedroomd na ~3 maanden, het voelde zo fijn met hem in m'n droom maar ik weet dat het gewoon bedrog is. Helaas denk ik nu wel aan hem..
Dan snap ik het ook niet, she's just messing with you denk ik.. En ach laat het, waarom zou je je energie verspillen aan een smsje die niet echt een betekenis heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:04 schreef Maax het volgende:
[..]
Nee geen contact. Out of the blue.
En dronken is ook geen optie, zij is niet het type dat om 10:45 op een vrijdag dronken is.
EN ALLES GAAT NU WEER DOOR MIJN HOOFD
Wat dan...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ze probeert je iets te laten bekennen
Je snapt dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:15 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Dan snap ik het ook niet, she's just messing with you denk ik.. En ach laat het, waarom zou je je energie verspillen aan een smsje die niet echt een betekenis heeft.
Snap ik heel goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:16 schreef Maax het volgende:
[..]
Wat dan...
[..]
Je snapt dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is he
ken het wel. erg vervelend. ik had het toen uitgemaakt maar hij bleef maar contact zoeken omdat hij zoveel van me hield en me niet los kon laten om vrienden te blijven. daardoor kon ik hem ook niet uit mijn hoofd raken en daardoor hou ik nu weer van hem terwijl hij het contact stil heeft gelegt en blijkbaar gelukig is met iemand anders. heb het zelf uitgemaakt, dus eigen schuld, maar baal er wel van. wat wij hadden was geweldig en hij was super gellukig en dat hadden we nu gewoon nog steeds kunnen hebben als ik het niet had uitgemaakt want hij had dat nooit gedaan. hij was veel te gelukkig en hij hield veel te veel van mij. ik zal altijd in zijn hart blijven denk ik want wat wij hadden betekende heel veel voor hem. hij heeft dan wel een nieuwe relatie, maar wat wij hadden krijgt die andere gast niet met me ex. toen hun al een jaar hadden zat hij nog steeds met mij in gedachten dus dat zegt genoeg. maar ik moet toch verder. volgende week weer een date. kom er wel langzaam. hoorde ergens dat als je iets wil dat je het moet loslaten en dat het dan wel bij je terugkomt als het zo hoort te zijn. en anders verdien ik het ook om gelukkig te worden. al zou het nooit zo worden als dat wij ons toen voelden en zouden voelen als hij nog bij me was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:52 schreef Maax het volgende:
Lekker een tijdje niet aan mn ex gedacht, ging goed, zie ik ineens een smsje toen ik wakker werd..
"ik hield echt van je. Jij bent degene die alles heeft verpest. En nu is het te laat. Dus contact houden heeft geen zin. Stop met alles."
En ik had niet eens contact. Vrouwen wie begrijpt ze![]()
Klacht: Ze rent weer rondjes in mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |