idd wat denken ze 3 in 5min..quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:05 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Idd wat een onzin, elke play is nu een timeout
'godverdomme spoiler in de TT, fijn! hoef ik niet meer m'n opname te kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:17 schreef lordteddybeer het volgende:
Grappig als mensen dadelijk wakker worden en deze TT zien
Maakte hem in de heat of de moment... get it..quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
'godverdomme spoiler in de TT, fijn! hoef ik niet meer m'n opname te kijken..... dan maar meteen naar nba.com voor stats
....euh wacht eens....'
Hoe dan ook geen chille TT
Aangepast. Denk volgende keer na TS.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:17 schreef lordteddybeer het volgende:
Grappig als mensen dadelijk wakker worden en deze TT zien
quote:
Was dacht ik na die misser 3 met 20sec te gaan, hit allen hem 10sec laterquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef Doublepain het volgende:
Triple double
Nu maar hopen dat het nu niet weer andersom gaat worden
[..]
Yup.. als die hitte 4 point game :/ 1 free-throw kan gewoon bepalen of je een ring aan het einde van je carrière hebt of nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:53 schreef Sasman het volgende:
Potvedorie...Kut Spurs maak het toch af.
Kawhi was weer beest.Spijtig dat die free throw eruit rolde.
Trouwens potverdorie man. Wat een kut fans hebben de Heat toch. De lege zitjes kon je al beginnen te tellen 5 minuten voor het einde. Schandalig gewoon.
http://sports.yahoo.com/b(...)ame-6-051052669.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Omega het volgende:
Lege zitjes? Waar heb je het over man? Ik heb nog even terug gekeken, maar geen lege stoeltjes.
Wat een huillie ben jij zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Kerftminister het volgende:
En Joey Crawford beslist weer eens een game.
Maar zelfs dan ga je toch niet weg 30 seconde voor het einde (althans dat wordt gezegd in het artikel) terwijl je team probeert het seizoen te verlengen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tja Miami is ook niet echt een sportstad, zoals andere steden in US.
Nee tuurlijk niet, maar ik probeer te verklaren waarom daar zulk luizig publiek zit :pquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar zelfs dan ga je toch niet weg 30 seconde voor het einde (althans dat wordt gezegd in het artikel) terwijl je team probeert het seizoen te verlengen.
Hoeveel geld heb je verloren dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Iwanius het volgende:
Balen, geld verloren maar ook hoe de Spurs die wedstrijd uit handen hebben gegeven.
Echt 3/4 van de wedstrijd domineren en dan nog zo verliezen terwijl de winst zo dichtbij was.![]()
Lijkt Jong Oranje vs Italië wel.
Er waren genoeg calls aan beide kanten die onterecht waren, ik heb wel altijd het idee dat bij een eventuele game winner altijd wat meer moet gebeuren dan bij een gemiddelde fout. Het leek mij een redelijk goed block, maar misschien kijk ik ook wel subkectiefquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar ik probeer te verklaren waarom daar zulk luizig publiek zit :p
Anyway, zit nog even het einde te kijken... Maakt Bosh niet gewoon een foul op DGreen of ben ik nu te subjectief?
Aan beide kanten was hij fucking bout hoor. Zoals altijd met Joey Crawford, maar die 2 eindcalls beslissen direct de wedstrijd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Wat een huillie ben jij zeg
Waren genoeg calls in de wedstrijd die onterecht voor de Spurs waren.
quote:
zelfs de wedstrijd in replay zien (en de stand al kennen)...liep ik hier te springen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar ik probeer te verklaren waarom daar zulk luizig publiek zit :p
Anyway, zit nog even het einde te kijken... Maakt Bosh niet gewoon een foul op DGreen of ben ik nu te subjectief?
Er zullen tevens ook wel wat toeristen gezeten hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
omg... plaatsvervangende schaamte..ga dan nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef emokid het volgende:
http://deadspin.com/hundr(...)tm_medium=socialflow
Miami Heat
Miami Heat Fans![]()
Wat triest dit.
Zie vorige paginaquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef emokid het volgende:
http://deadspin.com/hundr(...)tm_medium=socialflow
Miami Heat
Miami Heat Fans![]()
Wat triest dit.
Ik vrees hetzelfde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef TheGOAT het volgende:
Als er één team is wat terug kan komen na zo'n wedstrijd is het de Spurs, maar ik vrees dat het een Miami blow-out wordt in game 7...
Geweldig block en geen NBA fout.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:57 schreef MJ23 het volgende:
Pop heeft het gewoon verpest voor de Spurs.
Ja, ik schreef ook NBA fout, in de NBA wordt body contact niet gefloten bij een block. Wel bv vasthouden van Andersen terwijl hij een mooi block had. Verder zie ik 2 spelers die tegen elkaar springen waarbij Bosh zijn hand op de bal drukt als Green wil schieten.quote:
Maar je ziet hier ook duidelijk dat Bosh Green zijn arm raakt. En door de looproute kan je ook wel zeggen dat Bosh tegen hem aansprong en ze niet naar elkaar toesprongen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:56 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja, ik schreef ook NBA fout, in de NBA wordt body contact niet gefloten bij een block. Wel bv vasthouden van Andersen terwijl hij een mooi block had. Verder zie ik 2 spelers die tegen elkaar springen waarbij Bosh zijn hand op de bal drukt als Green wil schieten.
Ik zag Leonard zijn hand met een bijna gestrekte arm tegen Miller duwen, en van Gundy (net als die Steve scheids/commentator) vond het geen fout. Dat van Gundy erover aan het zeiken is, omdat hij een hekel heeft aan de Heat, daar zit nog veel oud zeer. Als je zag hoe bv James af en toe tijdens een drive werd mishandeld, daar werd dan ook niet gefloten.
Ik vind de arm van Bosh juist best wel recht omhoog, kijk niet naar zijn hoofd, maar naar zijn lichaam. En nogmaals body contact wordt nooit gefloten in de NBA, als de het block maar goed is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Maar je ziet hier ook duidelijk dat Bosh Green zijn arm raakt. En door de looproute kan je ook wel zeggen dat Bosh tegen hem aansprong en ze niet naar elkaar toesprongen.
Ik wil niet zeggen dat de Spurs hierdoor hebben verloren (dat is hun eigen schuld) of dat de scheidsrechter partijdig was want er waren wel meer vreemde (non) calls. Alleen dit specifieke moment vind ik wel gewoon een fout.
De bandwagon vertrekt stipt op tijd, die wil je niet missen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik wil dat spurs graag wint maar als miami wint dan hopelijk in iedergeval geen blowout zal wel anti-climax zijn voor deze series en dit seizoenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
De bandwagon vertrekt stipt op tijd, die wil je niet missen.
Ik hoop dat de Spurs winnen maar ik vrees het ergste.
En hier nog een die ook wel wat beters zou willenquote:
PM me eensquote:
3.00?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Maravilla het volgende:
Als ik 5 uur opsta, zie ik de wedstrijd dan nog of is het al afgelopen dan? Of welke tijd moet ik aanhouden?
En welke tijd om wat later in de wedstrijd in te schakelen? Laten we zeggen in het derde kwart ergens?quote:
ik zou denken 4 uur de wekker zettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En welke tijd om wat later in de wedstrijd in te schakelen? Laten we zeggen in het derde kwart ergens?
Ze spelen thuis, HEAT is publieksfavoriet..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef VacaLoca het volgende:
Miami zwaar favoriet bij de bookies, waar zou dat op gebaseerd zijn?
Home teams 14-3 in thuiswedstrijden in game 7quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef VacaLoca het volgende:
Miami zwaar favoriet bij de bookies, waar zou dat op gebaseerd zijn?
Ja, maar voor game 6 waren de odds om het even bij de bookies. En game 6 werd uiteindelijk net niet gewonnen voor OT.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:28 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ze spelen thuis, HEAT is publieksfavoriet..
Mkay, zal dan dus op basis van magische krachten zijn in een game 7 thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:55 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Home teams 14-3 in thuiswedstrijden in game 7
Sinds 1978 geen uit team meer gewonnen in game 7 finals
thuisteam wint gemiddeld met 4.4 punten in game 7 finals
o.a.
Mogen ze van mij overslaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:02 schreef zeebeschuit het volgende:
AAh mooi ze laten eindelijk eens het volkslied e.d. zien!
Een van die tienduizenden kinderen die telkens ingezet om dagelijks volksliederen te zingen overall en nergensquote:
Het is wel een mooi land.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:04 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dit bericht zal bij deze opgeslagen worden door de NSA.
konden ze niet wat beters krijgen voor game 7quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:05 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Een van die tienduizenden kinderen die telkens ingezet om dagelijks volksliederen te zingen overall en nergens
Okay. Je Esta is approvedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wel een mooi land.
Geen Mart
2?? Dat is wel een apart record.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Trouwens nog nooit heeft iemand meer dan 2 3-pointers gemaakt in een nba final game 7.
Green's record to beat? of toch millers?
Lijkt me wel wat voor Allenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Trouwens nog nooit heeft iemand meer dan 2 3-pointers gemaakt in een nba final game 7.
Ajax-publiek daar. Altijd al. Kunnen ook maar 1 chant.quote:
Battier staat nu al op 2quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Moest wel lachen om deze tweet:quote:
Ja, die vent was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:37 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Moest wel lachen om deze tweet:
A Warriors fan is the loudest guy in the building so far http://t.co/Lm74sjnMeN
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:37 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Moest wel lachen om deze tweet:
A Warriors fan is the loudest guy in the building so far http://t.co/Lm74sjnMeN
Ze mogen zeker niet staan daarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, die vent was mij ook al opgevallen
Zodra hij de bucket in wil dribbelen is het vol en raakt hij de bal kwijtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:44 schreef matthijst het volgende:
Idd, wtf is Allen aan het klootviolen...
Klopt niks vanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:45 schreef Neroje het volgende:
Volgens de stats hebben Wade, Chalmers en Allen allemaal 2 TO's
Young blood....quote:
En nu weet ik zeker dat mijn stream niet zo live is als het topicquote:
Hoe hij hem ook gooit, van WTF moet ik ermeequote:
Welke stream zit jij op? Dm?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:59 schreef Neroje het volgende:
[..]
En nu weet ik zeker dat mijn stream niet zo live is als het topic
Wil je niet zienquote:
Beter tochquote:
Als je er dicht op verdedigt gaat hij er langs. Dat doen ze bewustquote:
James is geen kobequote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:14 schreef matthijst het volgende:
Pffff, James doe s kappen met die 3's missen
Zelfs Drogba is me blijkbaar ontgaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:33 schreef Neroje het volgende:
Zat Kalou nou naast Drogba? Of beeld ik me dingen in?
Nopequote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:33 schreef Neroje het volgende:
Zat Kalou nou naast Drogba? Of beeld ik me dingen in?
'Former Chelsea football player'quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
'Former Chelsea football player'
Miller 0-9quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |