idd wat denken ze 3 in 5min..quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:05 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Idd wat een onzin, elke play is nu een timeout
'godverdomme spoiler in de TT, fijn! hoef ik niet meer m'n opname te kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:17 schreef lordteddybeer het volgende:
Grappig als mensen dadelijk wakker worden en deze TT zien
Maakte hem in de heat of de moment... get it..quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
'godverdomme spoiler in de TT, fijn! hoef ik niet meer m'n opname te kijken..... dan maar meteen naar nba.com voor stats
....euh wacht eens....'
Hoe dan ook geen chille TT
Aangepast. Denk volgende keer na TS.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:17 schreef lordteddybeer het volgende:
Grappig als mensen dadelijk wakker worden en deze TT zien
quote:
Was dacht ik na die misser 3 met 20sec te gaan, hit allen hem 10sec laterquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef Doublepain het volgende:
Triple double
Nu maar hopen dat het nu niet weer andersom gaat worden
[..]
Yup.. als die hitte 4 point game :/ 1 free-throw kan gewoon bepalen of je een ring aan het einde van je carrière hebt of nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:53 schreef Sasman het volgende:
Potvedorie...Kut Spurs maak het toch af.
Kawhi was weer beest.Spijtig dat die free throw eruit rolde.
Trouwens potverdorie man. Wat een kut fans hebben de Heat toch. De lege zitjes kon je al beginnen te tellen 5 minuten voor het einde. Schandalig gewoon.
http://sports.yahoo.com/b(...)ame-6-051052669.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Omega het volgende:
Lege zitjes? Waar heb je het over man? Ik heb nog even terug gekeken, maar geen lege stoeltjes.
Wat een huillie ben jij zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Kerftminister het volgende:
En Joey Crawford beslist weer eens een game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |