Ohja, die solomiotopics.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Die gast die constant liep te fucken op solomio en vervolgens een bezoekje kregen door twee mensen van solomio met film camera voor een interview. Dat filmpje werd door een user op Fok geplaatst.
Iemand opzettelijk het internet aannemen kan oplopen tot 17 duizend euro en jaar celquote:4: Of die gozer die bij een internetprovider werkte, ruzie kreeg met een klant om vervolgens zijn hele internet af te sluiten.
Door losers en NSBers is deze eindbaas toen zijn baan kwijtgeraakt nadat zijn topic was doorgelinkd naar zijn werkgever.
Gevolg: Ontslagen en een meestertopic op Fok.
Ik zou bij god niet meer weten waar ik allemaal notes voor gekregen heb als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef IJsblock het volgende:
Heeft me toen wel een note gekost kan ik me herinneren...
Alle 12 delen door gescrolled.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:18 schreef Arcadia het volgende:
US / Foto's Defqon 2006
Dit topic![]()
Kastanova en zijn vriendin die geld leent
Ik zal hem eens af makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:17 schreef GeorgeMichael het volgende:
Deze natuurlijk
KLB / "ik vin jou eh lekkur wijf!"
Beter voor je hoofd.quote:
Ik denk dat je baukel bedoeld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef LintuxCx het volgende:
En kikkerlikker dan? Boomlaars? En die gast die 1-regelige alinea's schreef (ben z'n naam effe kwijt)?
Baukel ja!quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat je baukel bedoeld.
Die schreef altijd zo.
Bedoel je hem of bedoel je een andere user? ;-))
Ik denk dat je baukel bedoeld.
;-)))
Klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef vosss het volgende:
Misschien dat onze "hendig sjieke slip-user" maikuuuul er meer van weet hoe dat afgelopen is.
Dat waren volgens mij vrienden/bekenden van elkaar
die was ook geniaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:46 schreef GeorgeMichael het volgende:
Dat is serieus mijn favoriete Fok topic. Samen met zo'n topic over een mysterieus iets in een bos
Haha yes die! Mooi was datquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:44 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
die was ook geniaal, wat een baas die kerel en zn vriendin
Topicreeks: Geen pottenkijkers
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef hoink581 het volgende:
Wat is er gebeurt met Schenkstroop? De acné-pinda die zijn frustraties over zijn mislukte/niet bestaande liefdesleven op vrouwelijke foksters en succesvolle hosselfokkers ventileerde?
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorlovenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Neifile het volgende:
Die gast die half Fok! in tranen kreeg en zelfs donaties kreeg omdat zijn vrouw plots ongeneeslijk ziek was. Bleek achteraf allemaal bullshit te zijn. Heel R&P over de zeik. Hoe heette hij ook alweer? Zo'n quasi-scandinavische 'ik luister naar metal'-naam. Heidensbloed, Heidenshart, weet ik veel.
Die schrijfster die in R&P het een of andere zielige verhaal schreef om het topic achteraf in een boek te verwerken. Zonder toestemming voor zover ik weet.
De waggelende pinguin van Neegij
En dan had je natuurlijk nog de reli fundi's die zo af en toe het woord kwamen brengen.
Ja die! Wat een zak was dat zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef Soury het volgende:
[..]
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Deze?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:35 schreef Internepper het volgende:
er was toch een lijst met legendarische topics?
Nee iemand op FOK! had die gemaakt, ongeveer een jaar geleden of zo. Alleen KLB topics op alfabet volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Neifile het volgende:
[..]
Deze?
http://wiki.fok.nl/index.php/Fok!-rel
KLB / Geen KLB-lijst met historische bazentopicsquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:38 schreef Internepper het volgende:
[..]
Nee iemand op FOK! had die gemaakt, ongeveer een jaar geleden of zo. Alleen KLB topics op alfabet volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |