SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
whehehehe zo herkenbaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:36 schreef Studeur het volgende:
DIT TOPIC GAAT TE SNEL ALS OOK DM EN BEETJE DRONKEN MAAR MOIRA DM DOET NIET MEER VERZENDEN DIT WOU IK STUEREN:
maar ik ga stoppen met dm, hb al 3 berichten van jou binnen terwijl ik mn antwoord op 3 geleden nog niet eens afheb, mobiel fokkenben te waus aan t orden voor deze. gr gr
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WAAROM DM JE MET MIJN CHIK WOLLA IK GA JOU KLAPPEN WAZ MET JOU
Volgens mij maakte ze hem zelf van de weekquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:38 schreef Onorgineel het volgende:
Is de grap Moirauana trouwens ooit al gemaakt?
Het leek echt alsof jij dat getypt hadquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat is mono zijn typ
ik snapte er geen kut van dus hij moest het irl ff tegen me uitleggen
Rolvloei....quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij maakte ze hem zelf van de week
Stonerpoly en Moirauana ofzo
Ja, zelfs een paint van gemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:38 schreef Onorgineel het volgende:
yooquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef Studeur het volgende:
@mono laat mij lekker dm'en, van mij mag je alles lezen
nu ga ik verlaten, op naar de turkse maat. ga alleen nog maar puur shotten vanavond, genoeg bier gehad.
veel plezier nog allen, tot gr
Broeder, jeweet, no sweatquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef Studeur het volgende:
nu ga ik verlaten, op naar de turkse maat. ga alleen nog maar puur shotten vanavond, genoeg bier gehad.
Mono en ik zijn soulmates enzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het leek echt alsof jij dat getypt had
Ok ok groentjens enzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef Studeur het volgende:
Shalomquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef Studeur het volgende:
Kut, ik bedacht 't me ineens en ik moest heel hard lachen om mezelfquote:
quote:
Je hebt je identieke persoon gevonden...!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kut, ik bedacht 't me ineens en ik moest heel hard lachen om mezelf
Hier dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:38 schreef Onorgineel het volgende:
okquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
Mag ik even melden,dat ik zin in de meet heb?
Ja, dat had ik ook toen ik die paint als reactie op Stone-O-Poly's paint maaktequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kut, ik bedacht 't me ineens en ik moest heel hard lachen om mezelf
Ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ook... Maar werken dan nog steeds met een lamme poot thuis wss..quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
ja hoorquote:
Booohquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja hoormorgen natuurkunde herexamens
anders rik wel (haha omdat ik rik heet natuurlijk haha snapjequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ohjaaaaaa die ben ik inderdaad al eens tegengekomen jaquote:
Ja moest dus ook om mezelf lachen toenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
anders rik wel (haha omdat ik rik heet natuurlijk haha snapje![]()
![]()
![]()
)
[..]
Ohjaaaaaa die ben ik inderdaad al eens tegengekomen ja![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
anders rik wel (haha omdat ik rik heet natuurlijk haha snapje![]()
![]()
![]()
)
[..]
Ohjaaaaaa die ben ik inderdaad al eens tegengekomen ja![]()
Lepelen natuurlijk...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:50 schreef Moira. het volgende:
Kwam 'm tegen en dacht echt wtf deed ik hier?
Nee helaas... ik zou eerst moeten werken, maar gisteren mn knie verdraaid, en dat gaat nog wel ff duren ben ik bang...quote:
Klopt, als je dat begint te merken zou ik wel af en toe een blow day-off nemen, het moet natuurlijk wel leuk blijvenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik nuchter zijn echt saai
Slecht teken eigenlijk
Doe ik altijd tijdens het eten...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Zo, nog ff South Park kijken, ouwe aflevering ftw![]()
![]()
![]()
Tot morgen!
Ja preciesquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klopt, als je dat begint te merken zou ik wel af en toe een blow day-off nemen, het moet natuurlijk wel leuk blijven
Gewoon voordat het recreatieve van je gebruik af is
Groenten...!quote:
Dat heb ik nu al twee keer vermeld...quote:
Nee helaas... ik zou eerst moeten werken, maar gisteren mn knie verdraaid, en dat gaat nog wel ff duren ben ik bang..quote:
Ja in zo'n situatie is het helemaal lastig want dan kan het veeel sneller gaan dan je eigenlijk doorhebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies
Weet ik ook zeker wel van mezelf, maar toch heb ik elke keer zin in een jointjeEn het kán gewoon, want heb niks belangrijks waar ik rekening mee moet houden enzo en kan vaak gewoon chillen
Mja word er wel een stuk luier van dus krijg ik hier in huis bijv ook minder gedaan.
Dus is wel een dingetje waar ik rekening mee moet houden enzo
Koude liefde..quote:
Oh, was dat een 'ja'?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al twee keer vermeld...![]()
Oh, nee dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee helaas... ik zou eerst moeten werken, maar gisteren mn knie verdraaid, en dat gaat nog wel ff duren ben ik bang..
Ja gewoon omdat het kán, terwijl het eigenlijk best verstandig zou zijn om het gewoon eens níét te doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja in zo'n situatie is het helemaal lastig want dan kan het veeel sneller gaan dan je eigenlijk doorhebt. Ik merk de laatste tijd ook weer dat ik steeds meer in mn joints begin te gooien, dus nu gewoon weer even niet
Toch is het het leukst om het als een soort 'speciaal moment' te houden om er maar de kees clicheshow van te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gewoon omdat het kán, terwijl het eigenlijk best verstandig zou zijn om het gewoon eens níét te doenMaar het kán
Weet ik, maar ik heb net zittend in de keuken een eitje gebakken... en verder dan de wc kom ik niet op t moment.. en daar ben ik een partij trots op....quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, nee dus![]()
Jammer
Je kan ook gewoon chillend naar de meet komen he? Zonder je knie te belasten
MAAR. Er zijn nog 11 dagen revalidatie te gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb net zittend in de keuken een eitje gebakken... en verder dan de wc kom ik niet op t moment.. en daar ben ik een partij trots op....![]()
Dus morgen maar eens kijken naar krukken en een huisarts... Ik geloof dat t niet helemaal lekker zit..
boooooh wie is david?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:07 schreef Studeur het volgende:
hoi
op de terras maar david zegt te laat om uit te gaan want alles gaat om 3u dicht
jmmr morgen weer een avond
HET moment om aan een leuk meisje te vragen of er nog ergens iets leuks te doen is...quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:07 schreef Studeur het volgende:
hoi
op de terras maar david zegt te laat om uit te gaan want alles gaat om 3u dicht
jmmr morgen weer een avond
LEUGENS! GEEN ENKELE TURK HEET DAVID.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
mn turkse maat jeweettoch
hij werkt hier
STUDEUR IS NOG MAAGD HIHAHOquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Studeur hoeveel chicks heb je al gescoord?
jmmr die lopen er nu niet meer om deze tijd, iedereen is naar uitgaansgebiedquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
HET moment om aan een leuk meisje te vragen of er nog ergens iets leuks te doen is...
Ja maar na een belletje met de dokter, was het verhaal: MRI scan, kijkoperatie en een halfjaar herstellen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
MAAR. Er zijn nog 11 dagen revalidatie te gaan
En sterkte en beterschap enzo![]()
En dat is hoe een vakantie hoort te zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
jmmr die lopen er nu niet meer om deze tijd, iedereen is naar uitgaansgebied
@ama 0, maar ook niet echt meer gedaan dan op t strand zitten en bier drinken.
oh da's niet goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar na een belletje met de dokter, was het verhaal: MRI scan, kijkoperatie en een halfjaar herstellen...![]()
Maar als de pijn weg is, houd niets me tegen...
DEZE WEL JAquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
LEUGENS! GEEN ENKELE TURK HEET DAVID.
Nee idd.. Al klinkt het wel leuk... ik kan hem niet omhoog krijgen......quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh da's niet goed
Ik hoop dan dat de pijn gauw weg isOmdat je dan naar de meet kan komen maar omdat het ook chiller voor jezelf is
de exacte cijfers gaan jou NIETS aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
HOE VEEL MEISJES HEB JE DAN AL GENEUKT HE?
EN HOE VEEL KEER IN TOTAAL?
Nou we toch bezig zijn...quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
de exacte cijfers gaan jou NIETS aan
IK HEB JOU TOCH HELEMAAL NIET OP FACEBOOK OF WEL DAN GRquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
DEZE WEL JA
ZOEK MAAR OP MIJN VRIENDEN OP FACEBOEK JA OKE JA KOM DAN HEH MET JE ONGELOOF
WAAROM MIJ NIET GELOVEN
WAT EEN HAAT
kom kom ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
de exacte cijfers gaan jou NIETS aan
DM maar !quote:
Niet weer he.....quote:
oog is weer normaal. ik zei toch dat niet naar de dokter gaan werktquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou we toch bezig zijn...
Hows the eye btw..? Weer helemaal irie?
Of mag je niet meer naar leuke meiden kijken van de dok?
Jullie wonen samen toch., check zijn pc danquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
moet je mono ff vragen als hij er weer isdie heeft de link
Ah mooi..!quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
oog is weer normaal. ik zei toch dat niet naar de dokter gaan werkt
Nee we wonen niet samenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie wonen samen toch., check zijn pc dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:18 schreef Ugjerke het volgende:
Im stupid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
hahahaquote:
Its pure refreshment..quote:
Cijfertje opkrikken inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
BooohWas je niet in één keer geslaagd? Of wil je gewoon cijfers/gemiddelde opkrikken?
Veel succes iig
Wordt een 9, ik weet het nu al
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•quote:
1 * Moira.
1
2
3<?php
?>Fuck the EBU.
wil je een lotingstudie doen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Cijfertje opkrikken inderdaad
Ik hoop het, dan sta ik een 8
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]Hier heb ik niks voor getyptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
•
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
* Moira.
Fuck the EBU.
Nopequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
wil je een lotingstudie doen dan?
Zou wel vet zijn als je het haaltEcht tof
Ik had echt allemaal 6en met m'n CE'sVerder vooral 7ens op m'n diploma, een paar 6en, en een 8 voor Engels
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]quote:[quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote][quote]
Wacht, je gaat 'het' wel studeren? Wat ga je studeren dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nopemaar ik ga het wel studeren, staat wel netjes dan.
Ik sta 2 6jes, voor bio en op het laatste moment ook frans
mijn brein ...doe watquote:
Technische Natuurkundequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wacht, je gaat 'het' wel studeren? Wat ga je studeren dan?
Slimme meid dezeWat deed je? Havo? Vwo?
Ik moest somehow denken aan salad fingersquote:
Boohh pittig maar interessantquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische Natuurkunde
Slim?mijn basisschool leraar verwachtte dat ik havo niet zou halen, volgens mij kon ik vwo wel aan
maar havo dus
wietquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Studeur het volgende:
ik ga slaap. morgen laatste dag zonder wiet
Zelfs ik zie die associatie niet en ik ben onder de invloed van zowel wiet als alcoholquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest somehow denken aan salad fingers
quote:
En ik heb werkelijk geen idee wie dat is...quote:
Natuurkundequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boohh pittig maar interessant![]()
Whehe
Mijn advies was havo/vwo. Mijn cito liet zien dat eigenlijk 100% van alle vmbo en havo leerlingen lager scoorde dan ik, en dat ik precies op vwo gemiddelde zat enzo.
Maar gymnasium was waarschijnlijk te veel hooi op m'n vork met die 2 vakken, en ben naar meeloopdag gegaan enzo en dacht echt 'waarom zou je extra moeite doen voor latijn en grieks' dus ben gewoon lekker atheneum gaan doen
Uiteindelijk raakte mijn hele personal life fucked up en ben ik 2x blijven zitten en naar havo gegaan
Maar prima mijn plekje gevonden op het HBO wat ik nooit had verwacht, omdat ik altijd WO studies in gedachte had enzo
Mensen schatten je vaak verkeerd in, maar des te leuker is het om ze een poepie te laten ruiken
Ook al had ik liever een vwo diploma, heb ik toch flink mijn havo diploma in een aantal mensen hun neus gewreven
kijk die vids maar op utubequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
En ik heb werkelijk geen idee wie dat is...
quote:
I like rusty spoons...quote:
Beter idd als je je P haalt en alsnog gewoon lekker naar WO gaat, of je vindt alsnog je plekje op het hbo en blijft lekker zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Natuurkunde
Ik wil nog steeds een WO studie doen maar geen zin in 2 jaar extra op de middelbare en de overgang van hbo naar wo lijkt me ook beter. Ik hoop dat ik mn P in een jaar haal
Haat het als ze me verkeerd inschattenik heb dat wel vaker
Wat doe je eigenlijk?
slaap lekkerquote:
Geen idee hoe warm hier maar ik drijf bijna weg dus zal wel ong. het zelfde zijnquote:
Hier ook... maar waterbed dus lekker koel liggen...quote:
Kom maar naast me liggen....quote:
Goede vraag wel, zaterdag tijd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon jezelf zijn is tofLevert je het minste moeilijkheden op
Wanneer gaan we weer eens bieren?
Beetje vaag aangezien ik lange tussenpozen wakker heb gelegenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ermahgerd, het benadert mij broeder
[..]
Van hoelang tot hoelang heb je geslapen dan?
Oh dat is wel kut, gaat je hele ritme naar de klotenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje vaag aangezien ik lange tussenpozen wakker heb gelegenDenk 5 uur in totaal ofz.
Hoef toch alleen de hond uit te laten hehehe.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut, gaat je hele ritme naar de klotenik heb dat eens gehad, ging ik naar m'n werk toe en dommelde ik steeds in
heb je de hele week vrij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoef toch alleen de hond uit te laten hehehe.
oh nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 08:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik nog gesmst word of ik wat meer wil werken
godverquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen.
Zou je likken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:57 schreef Murdera het volgende:
Ok, mijn 24gig octocore is vastgelopen op de render.
ik denk dat ik maar een 0 achter de resolutie weg moet halen.
En ik zag net een meisje met een baard van puistjes. echt letterlijk een baard.Zo zielig.
Zal jou eens in mijn mond laten poppen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heerlijk likken en dan popt er zo'n puist recht in je mond.
Ontbijt gemacht -> ontbijt weggetyft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heerlijk likken en dan popt er zo'n puist recht in je mond.
Zelfs de club kan jou niet handelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen ook niks handelen he
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ontbijt gemacht -> ontbijt weggetyft.
Thanks
[..]
Thanks
[..]
Thanks
quote:
Beursgang van "BedsByHork" is over een maand geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef Olment het volgende:
[..]![]()
Hoe ver was Hork met dat idee van die bedden overal ?
Ik zit nog in de planningsfase, ik denk niet dat ik een overtuigend business model kan overhandigen aan de bank trouwensquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef Olment het volgende:
[..]![]()
Hoe ver was Hork met dat idee van die bedden overal ?
Wat is je idee precies?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit nog in de planningsfase, ik denk niet dat ik een overtuigend business model kan overhandigen aan de bank trouwens
Ik wil graag overal in Nederland op openbare plaatsen bedden plaatsen waar mensen te pas en te onpas mogen slapen.quote:
De zwervers zullen je dankbaar zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil graag overal in Nederland op openbare plaatsen bedden plaatsen waar mensen te pas en te onpas mogen slapen.
Wel iets van een registratiesysteemquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De zwervers zullen je dankbaar zijn
Nee die mogen niet. Er staat uiteraard bewaking bij om die van de bedden af te kegelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De zwervers zullen je dankbaar zijn
Buiten of overdekt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil graag overal in Nederland op openbare plaatsen bedden plaatsen waar mensen te pas en te onpas mogen slapen.
quote:
Dat zijn de betere ideeën iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee die mogen niet. Er staat uiteraard bewaking bij om die van de bedden af te kegelen.
Zoiets kan je alleen financieren als je land Abu Dhabi of Verenigde Arabische Emiraten heetquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Overdekt natuurlijk, met climate controlvoor optimale slaapomstandigheden.
Ik ben van plan om de nationale schatkist te plunderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoiets kan je alleen financieren als je land Abu Dhabi of Verenigde Arabische Emiraten heet.
Ben je snel klaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben van plan om de nationale schatkist te plunderen
O wacht Abu Dhabi is een stad in de VAEquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben van plan om de nationale schatkist te plunderen
misschien moet je nog even wat bijslapen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht Abu Dhabi is een stad in de VAE
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
misschien moet je nog even wat bijslapen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht Abu Dhabi is een stad in de VAE
Maar alleen voor dutjes of ook echt slapen of ook 'slapen'quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Overdekt natuurlijk, met climate controlvoor optimale slaapomstandigheden.
Ik ookquote:
De bekende "Powernaps"quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar alleen voor dutjes of ook echt slapen of ook 'slapen'
Ik vind dat een beetje tequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookIk zou wel met hun budget in dat zelfde hotel willen zitten
Lijkt me gewoon vetquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje teHelemaal niet mooi meer
Ja dat inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Behalve dat je verplicht bent een hoofddoek te dragen als vrouw
Nee dutjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar alleen voor dutjes of ook echt slapen of ook 'slapen'
Door de enorme olievoorraad van het land hoeven de inwoners geen belastingen te betalen. De overheid betaalt ziektekosten en kosten van universitaire studies, ook voor burgers van de VAE die in het buitenland studeren.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus lees ik weer verkeerd, wat is er met me
Ja maar daar gewoon inwoner worden, in het buitenland studeren en daarna weer emigrerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met 40 gradenDat is me wel iets té
Misschien hebben ze wel gekke regels dat je Arabisch moet leren en je moet bekeren tot de Islam als je daar wilt wonenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar daar gewoon inwoner worden, in het buitenland studeren en daarna weer emigreren![]()
Nee?
Howquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel gekke regels dat je Arabisch moet leren en je moet bekeren tot de Islam als je daar wilt wonen
Wtfff moet ik in die landen, allemaal hetzelfde klimaat en Schotland wel ergerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
In welke Europese landen kan ik in het buitenland studeren?
Landen waar je geheel gratis kunt studeren zijn:
Zweden
Denemarken
Noorwegen
Finland
Schotland
Kan je wel zo'n schots accent kweken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtfff moet ik in die landen, allemaal hetzelfde klimaat en Schotland wel erger
Nee joh, van Schotse regen wordt je veel minder nat en de omgeving is stukken mooierquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtfff moet ik in die landen, allemaal hetzelfde klimaat en Schotland wel erger
Ook als buitenlander?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
In welke Europese landen kan ik in het buitenland studeren?
Landen waar je geheel gratis kunt studeren zijn:
Zweden
Denemarken
Noorwegen
Finland
Schotland
Als europeaan volgens mij.quote:
ligt eraan waar je zit natuurlijk, hoef ook niet op het plattelandquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, van Schotse regen wordt je veel minder nat en de omgeving is stukken mooier
Gewoon, Edinburgh, stad en een zooi natuurquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ligt eraan waar je zit natuurlijk, hoef ook niet op het platteland
Nog duurder dan hier?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Appartementjes zijn niet goedkoop inderdaad,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm zal sommige mensen vast aanspreken, doe mij maar Londenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon, Edinburgh, stad en een zooi natuurprima toefen daar. Glasgow daarentegen zou ik niet willen wonen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ken nog een school waar je gratis kan studerenWat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ken nog een school waar je gratis kan studerenSchool of hard knocks. xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koud is misschien overdreven.. Maar zeer aangenaam toch zeker welquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
Warmste dag, is het bij jullie ook gewoon koud?
Hmm de zon schijnt niet dus het is broeierig, wel koeler dan gister dus, als de zon tevoorschijn komt wel gok ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
Warmste dag, is het bij jullie ook gewoon koud?
In mijn t-shirt had ik serieus kippenvel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Koud is misschien overdreven.. Maar zeer aangenaam toch zeker wel
Gok dat het vanmiddag wel lekker 40ş wordt
Ohh, hier ook echt een fris windje enzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm de zon schijnt niet dus het is broeierig, wel koeler dan gister dus, als de zon tevoorschijn komt wel gok ik
Ja die wind is wel echt relaxxquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja die wind is wel echt relaxx
Blij dat ik een roker ben
quote:
Ik ook... al doe ik er 15 minuten over om ff de trap af te komen en koffie te halen....quote:
Waarom? Werk je in een vuurtoren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Ik ook... al doe ik er 15 minuten over om ff de trap af te komen en koffie te halen....
Nee mijn knie heeft zo zn eigen gedachten over functioneel zijn...quote:
Nog steeds last ervan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee mijn knie heeft zo zn eigen gedachten over functioneel zijn...
Ik kan er niets mee.. nog steeds hinken... voorspelt niet veel goeds....quote:
Ojaquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee mijn knie heeft zo zn eigen gedachten over functioneel zijn...
Misschien ff langs de dokter hinkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee.. nog steeds hinken... voorspelt niet veel goeds....
Au, hoe heb je hem precies verdraaid dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee.. nog steeds hinken... voorspelt niet veel goeds....
De dokter zei: kom maar langs...quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ojawow, dat was wel ernstig als het nu nog zo erg is.
Echt super lullig... ik zat op mn knieen en wou wat naar achteren schuiven en toen hoorde ik iets knappen... Zat ik daar achterin de tuin...quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Au, hoe heb je hem precies verdraaid dan?
Ouchquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Echt super lullig... ik zat op mn knieen en wou wat naar achteren schuiven en toen hoorde ik iets knappen... Zat ik daar achterin de tuin...![]()
Zette ook helemaal geen kracht ofzo..
Ach ja.. normaal is zoiets zo weer over na een paar dagen.. maar ik kan hem op t moment niet meer helemaal strekken en belasten gaat al helemaal niet... dus heb weer erg fijn geslapen....quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ouchknieën zijn ook zulke lullige plekjes, blijft dan ook zo zwak, vervelend wel
"normaal is zoiets zo weer over" Is het een soort hobby van je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ach ja.. normaal is zoiets zo weer over na een paar dagen.. maar ik kan hem op t moment niet meer helemaal strekken en belasten gaat al helemaal niet... dus heb weer erg fijn geslapen....![]()
Straks maar ff iemand om krukken sturen ofzo, anders gaat mn andere been er ook nog aan...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"normaal is zoiets zo weer over" Is het een soort hobby van je?
Eehm niet echt... maar heb wel vaker iets verdraaid... (te lam om ff op te warmen, en direct met zware belastingen beginnen enz...)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"normaal is zoiets zo weer over" Is het een soort hobby van je?
Fuck die shit zeg :Squote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Snowballed het volgende:
Zie dit dan...![]()
[ afbeelding ]
Raampjes maar ff dicht geloof ik....
the fuckquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Snowballed het volgende:
10.45 Tips van Meteo Consult:
- Zorg dat je binnen bent als het 'losgaat'.
- Houd de buienradar in de gaten.
- Raadpleeg een weer-app.
- Als het flink gaat hagelen, dan zouden er flinke 'tennisballen' naar beneden kunnen komen. Houd daar rekening mee.
Whut..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |