SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Your beauty never ever scared me.
Ik was er 3 jaar geleden ook. Jij woont toch niet in de buurt van Nieuwleusen ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is altijd op fiets afstand van waar ik woon. Ben er 3 jaar geleden geweest.
Wacht, wachtquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was er 3 jaar geleden ook. Jij woont toch niet in de buurt van Nieuwleusen ?
Dat dacht ik dus ook toen iemand mijn kaartje al had gekocht en ik verplicht mee moestquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik keek even naar die agenda. Alemaal NLtalige shit brrr
Nee, maar wel op de meet komen de 30equote:Op woensdag 12 juni 2013 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik beken dat ik het een aantal keer gedaan heb maar nu vrijwel niet meer
Moet ik nu rennen voor hooivorken en brandstapels?!
Neuh dat niet, maar dan wordt 't weer gezeik dat het toch een ONZ SC of NB aan het worden is wat ze weer niet willen ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mwa ik denk niet dat een rel snel zou gebeuren met wij als users, behalve als er een noob ineens komt posten ofzo
Ik zou me de tering lachen om al die mensen daarquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen iemand mijn kaartje al had gekocht en ik verplicht mee moest
Maar als je er bent en je hebt 3 traytjes bier op is het echt lachen man
Met de poot'n in de blubber en gewoon mee bleren op Koos Alberts, Jannes en dat soort artiesten.
En vooral het tokkievolk
Iets langer geleden kan ook, het was iig in Zelhemquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was er 3 jaar geleden ook. Jij woont toch niet in de buurt van Nieuwleusen ?
Echt wat een moeilijk gedoe ook hequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar dan wordt 't weer gezeik dat het toch een ONZ SC of NB aan het worden is wat ze weer niet willen ofzo
Want als die komt, dan komt die er ook bij, en die, en die, en die is toevallig dan weer een kutuser.
Lol, kom je daar nu pas achterquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Fuu het is dus geen s'nachts maar 's nachts. Kut toch.
Hequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol, kom je daar nu pas achter
het komt toch van het oude 'des nachts', dan is het toch logisch dat de apostrof voor de 's is om het af te korten
Net als "heb je 'm al gezien?", is 'm weer een afkorting van 'hem'
Ja, soms snap ik er echt helemaal geen kut meer vanquote:
Nouja bier helpt daar wel, want zelfs ik heb dan ook ooit op NLtalige shit mee gedanst en gezongenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen iemand mijn kaartje al had gekocht en ik verplicht mee moest
Maar als je er bent en je hebt 3 traytjes bier op is het echt lachen man
Met de poot'n in de blubber en gewoon mee bleren op Koos Alberts, Jannes en dat soort artiesten.
En vooral het tokkievolk
Dat bedoel ikquote:
ONZ van vroeger, zuchtquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, soms snap ik er echt helemaal geen kut meer van
Maar ik vind gelukkig wel nog een beetje van het vergane leuke gezellige en soms gortdroge en hilarische stukje ONZ terug
Oh boy, the things I did under the influence of beer....quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja bier helpt daar wel, want zelfs ik heb dan ook ooit op NLtalige shit mee gedanst en gezongen
MONOOOOOOquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeIk vraag wel even of ze het veranderen
Ben benieuwd of dat gevoel over de rest van ONZ, buiten dit topic, ook ooit zal wederkerenquote:
Maak eens een lijstjequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh boy, the things I did under the influence of beer....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Lijkt me echt tof om te komen, zal eens kijken wie ik mee kan sleuren richting Utrechtquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Wordt de tofste chillste meet everIedereen digt elkaar want iedereen is gewoon awesome
Doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt me echt tof om te komen, zal eens kijken wie ik mee kan sleuren richting Utrecht
Ik denk nooit, maar misschien ooit enkele keren nog op memorabele momenten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat gevoel over de rest van ONZ, buiten dit topic, ook ooit zal wederkeren
Ja mja die memorabele momenten kom je niet vaak meer tegen als je ook niet alle topics meer checkt omdat je weet dat 99% toch kutbagger isquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk nooit, maar misschien ooit enkele keren nog op memorabele momenten.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:13 schreef FL_Freak het volgende:
hmm die meet is eigenlijk niet zo'n slecht plan.
Oké:quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, soms snap ik er echt helemaal geen kut meer van
Maar ik vind gelukkig wel nog een beetje van het vergane leuke gezellige en soms gortdroge en hilarische stukje ONZ terug in deze reeks
Da's altijd wel goed, beetje aftasten enzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:15 schreef Snowbells het volgende:
Ik kijk altijd eerst de kat uit de boom en kom dan echt los hehe
Inspirerende shitquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's altijd wel goed, beetje aftasten enzo
Ik ben vaak meer zoiets van "dit is wie/wat/hoe ik ben, en daar zul je 't mee moeten doen"
Filtert ook gelijk een hoop mensen, want degenen die het niet leuk vinden, die blijven toch niet plakken, en degenen die wel blijven plakken weten het wel te waarderen.
Zo hou je alleen maar toffe mensen over in je leven
Waar de fuck heb ik het over
jwzquote:
Mono zou dit ook zo kunnen zeggen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben vaak meer zoiets van "dit is wie/wat/hoe ik ben, en daar zul je 't mee moeten doen"
Filtert ook gelijk een hoop mensen, want degenen die het niet leuk vinden, die blijven toch niet plakken, en degenen die wel blijven plakken weten het wel te waarderen.
Ahaha ik snap je welquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon je GW2 character laten zien, dan wil iedereen vrienden zijn jequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ahaha ik snap je welik schenk meestal totaal geen aandacht aan mensen die ik niet moet, ik vind bij onbekende mensen vanzelf wel mijn groepje om mee te chillen.
Dat denk je.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat denk je.![]()
Ik baken altijd mijn teritorium af door over iedereen heen te pissen.
Heb er ondertussen een necromancer bijquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon je GW2 character laten zien, dan wil iedereen vrienden zijn je
Tjah, mannelijke behoeftes.quote:
Ik wou even roepen 'je weet niet hoe ik eruit zie dus komt mooi uit' maar volgens mij weetje dat welquote:
Doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan opzich zo op en neer naar Utrecht
Met 'n ster op je arm.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou even roepen 'je weet niet hoe ik eruit zie dus komt mooi uit' maar volgens mij weetje dat wel
Het is een polygoon?quote:
Ja toch, je kunt je leven zo makkelijk maken voor jezelf manquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ahaha ik snap je welik schenk meestal totaal geen aandacht aan mensen die ik niet moet, ik vind bij onbekende mensen vanzelf wel mijn groepje om mee te chillen.
Belangrijk natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:21 schreef Monopoly het volgende:
Aanvulling op de lijst hoor ik net: Neuken op de WC
Als je het doet, moet je het ook goed doen hequote:
Hij zit nog in de friendzone, ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En nog steeds in de bijna relatie fase?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:25 schreef Monopoly het volgende:
Weten van elkaar wanneer je stoned bent door een karakteristieke stoner lach
Mijn leven is compleet
Juistquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je het doet, moet je het ook goed doen he
Wijze praatquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies
En soms als het 'niet jouw mensen' zijn ofzo kun je er ook gewoon goed mee chillen en goed mee door 1 deur, alleen dan blijft 't wat oppervlakkiger.
Dan weet je gewoon bij wie je wel 100% jezelf kan zijn en bij wie je je wat meer moet inhouden enzo, wie dat wel en niet kunnen hebben
Maar mij is echt opgevallen dat het zo gewaardeerd wordt door mensen als je jezelf bentDat verwachten ze gewoon niet, maar vinden ze wel leuk ofzo
En dan weten ze dat ze dat ook bij jou kunnen, en dan heb je een toffe klik enzo
Whehequote:
quote:
quote:HIM voert als herkenningsteken het zogenaamde heartagram als symbool. Het is een combinatie van een hart en een omgekeerd pentagram, als teken van liefde, dood, balans en yin en yang
ja hallon ik moest het figuur toch benoemenquote:
Ja maar ik zit niet op het stonede niveau dus gewoon him logo okee?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja hallon ik moest het figuur toch benoemen
een 'himlogo' is geen figuur, maar een logodat logo is een pentagram met een hartje, geen sterretje
ok okquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar ik zit niet op het stonede niveau dus gewoon him logo okee?
oh wacht die post maakte bij nader inzien toch wel sensequote:
Ga slapen dan Gquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
oh wacht die post maakte bij nader inzien toch wel sense
bier
morgen om 6:30 je bed uit moeten
Vind tattoo's juist mooier als dat hele felle eraf isquote:
Goed plan, kusjens allenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga slapen dan G
En ik maak altijd sense
raepfacequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:33 schreef Monopoly het volgende:
Overigens is de originele foto nog veel erger. Die blik in mijn ogen is nogal 'vreemd' om het maar zachtjes uit te drukken
Dat is al best wel snelquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind tattoo's juist mooier als dat hele felle eraf is
Mjahquote:
Mijn achterlijk lelijke Rotterdam Terror Corps tattoo is nog prachtig zwartquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
MjahWas bij mij binnen 2/3 weken ofso. Nou zie ik die van mij niet zo goed als die van jou dus dan merk je dat ook wat minder
Klopt. Zodra de korsten er allemaal af zijn is het pikzwarte er ook wel weer van afquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
MjahWas bij mij binnen 2/3 weken ofso. Nou zie ik die van mij niet zo goed als die van jou dus dan merk je dat ook wat minder
Niet van dat glimmende heldere zwartquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn achterlijk lelijke Rotterdam Terror Corps tattoo is nog prachtig zwart
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True, dat is zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet van dat glimmende heldere zwartWord van nature als het geneest wat grijzer
En dit. Ik deel die mening en Moira ookquote:
Een van de stomste dingen die je kan doen jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Die had ook nog wel in de lijst kunnen staan.
Dronken een tattoo laten zetten
Afrader dus.
Je bent pas een baas als je daar een eenhoorn/dolfijn/regenboogtattoo van laat maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaat niet, of je wil een zwart ingevulde dolfijn/eenhoorn/regenboogquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent pas een baas als je daar een eenhoorn/dolfijn/regenboogtattoo van laat maken.
Wat het resultaat ook zal worden, ik ben koppig genoeg om de traditie van dronken tattoo's laten zetten, ook door te zettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent pas een baas als je daar een eenhoorn/dolfijn/regenboogtattoo van laat maken.
De volgende keer je kop eerst kaal laten scheren, en daar een penis op laten tattoeëren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat het resultaat ook zal worden, ik ben koppig genoeg om de traditie van dronken tattoo's laten zetten, ook door te zetten
Meh, denk dat er wel wat overheen kan hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gaat niet, of je wil een zwart ingevulde dolfijn/eenhoorn/regenboog
Kan alleen als je de oude tattoo eerst grotendeels weg laat laseren, en dat kost doekoes
Nee, dat is te soft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De volgende keer je kop eerst kaal laten scheren, en daar een penis op laten tattoeëren.
Nope, kleuren gaan niet over zwart heen. Zie het als een zwarte muur die je wit wil verven, alleen gaat het met een muur dan wel wat makkelijkerquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, denk dat er wel wat overheen kan hoorbeetje goeie tattoo artist enzo
Not bad though.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:41 schreef stefanhaan het volgende:
Hier monopoly dit, maar dan peners.
[ afbeelding ]
Hij heeft alleen maar zwarte lijntjes, niet ingevuld met zwartquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nope, kleuren gaan niet over zwart heen. Zie het als een zwarte muur die je wit wil verven, alleen gaat het met een muur dan wel wat makkelijker
Oh nou wil ik het wetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:48 schreef FL_Freak het volgende:
Moira je lijkt op iemand op die foto zit op het puntje van mijn tong.
gvd ik kom er maar niet opquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nou wil ik het wetenIk ben daar altijd nieuwsgierig naar, of ik dan zelf ook vind dat ik op diegene lijk
Ohquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ah nu weet ik het. Is iemand die ik een beetje ken van jaartjes terug.
Welke dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:52 schreef Monopoly het volgende:
Grappen maken die falen en niet grappig zijn.
Schijnbaar kan ik dat
Anitaquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Noem je kind Ricardo of als het een meisje is Shaniqua of Destiny
Ditquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
Mensen die niet weten wanneer hun vriendin loopt te trollen
Waarom deze postquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Vodka kan je over verschillende projecten heen helpen.
Maar te veel kan die shit ook erger maken.
Niet projecten als in sletten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom deze post
Ik weet niet wat te zeggen
Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet projecten als in sletten.
Gewoon iets algemeens maar ik ben stoned ne kom niet uit mijn woorden die ik wil kiezen snap je ?
Ik snap ook niets meer van jouquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
Ik bedoel gewoon die post an sich.
Je zegt eigenlijk totaal iets nutteloos"Maar te veel kan die shit ook erger maken." Leuke afsluiter bro
wat wil je bereiken door dat te posten weetje
ik snap het niet
Via FOK! terwijl we naast elkaar zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap ook niets meer van jou
Dit lezen we later een keer met veel plezier terug. Hoogstande communicatie tussen ons
Hahaha vraag je nou pasquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:03 schreef stefanhaan het volgende:
Maar waarom was je op de WC met een lepel eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga maar eens liggen. Morgen weer genoeg te doen.
Ik groet u allen vrienden.
Tot morgen![]()
ahh dat verklaart welquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha vraag je nou pas
Ik denk dat het was omdat ik van plan was van die vanille-kwark ofzo te gaan eten, maar dat ik altijd een lepel vergeet mee te nemen.
Aangezien ik mijn stonede zelf wel redelijk ken, besloot ik alvast een lepel te pakken voor ik naar de WC ging, zodat ik niet na het doorspoelen gelijk weer naar boven zou lopen zonder lepel
Ik denk dat het zoiets was
Ja preciesquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:06 schreef stefanhaan het volgende:
Ik doe dat ook wel maar wel nuchter enzo, maar laat die dingen dan buiten de wc ergens op. en dan vergeet ik ze mee te nemen als ik weer terug loop
Geef oertje wat tijdquote:
Niks van. Eerst post beantwoorden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ff hamburgers bakkenZal me wel een kwartier kosten ofzo
quote:
Ja prima, stoned uiteraard. Lekker chillend, hoef vrijdag pas weer te werkenquote:
Schuif mij eens wat toe dan. Hongerig alles.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze zegt hey, ja goed nu ga ik hamburgers bakken.
Chicks die hamburgers bakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze zegt hey, ja goed nu ga ik hamburgers bakken.
HAHA! Lekker voor jequote:Op woensdag 12 juni 2013 02:20 schreef stefanhaan het volgende:
ahh aids,
Probeerde een mug met mijn ellenboog te doden op de rand van het bureau. Dat is best wel dom
Op Mono dat ik hamburgers bak?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chicks die hamburgers bakkenJongen die naast me zit is jaloers op je
aaahquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:20 schreef stefanhaan het volgende:
ahh aids,
Probeerde een mug met mijn ellenboog te doden op de rand van het bureau. Dat is best wel dom
Whehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chicks die hamburgers bakkenJongen die naast me zit is jaloers op je
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehe
Ze deed het nog perfect ook
Geen brandwonden, geen 112 hoeven te bellen
Moira is een topperd
SUK A KOKquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die ik nu eet zijn echt lekkere hamburgers
Ik ben een chef kok
Wat schattigquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:30 schreef Moira. het volgende:
Blij dat je jezelf grappig vindt, schat
Gaat er hier één helemaal stuk
Ik moet soms ook wel eens om mezelf lachen, maar meestal omdat ik dan gewoon geen kut van mezelf snap omdat ik stoned benquote:
Oh doe ik soms ook wel eens hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:32 schreef Monopoly het volgende:
Mevrouw kan dat ook, die is soms aan het grinniken en traantjes aan het weg pinken van d;r eigen postsMooi om te zien wel
And show them to good ol' Oerbeer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:36 schreef Moira. het volgende:
That feeling when you take off your bra at the end of the day
Ik meen me te herinneren dat er achter de schermen een bepaald gifje staat wat ik niet per se voor de schermen gepost hoef te zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, de titties natuurlijk. Likeduh.jpg
Ik ben echt niet zenuwachtig voor Zaterdag?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Sardu het volgende:
Fuck ik ben hier nog steeds....![]()
Ama je hoeft niet zenuwachtig te zijn voor zaterdag. Paar slokken wodka en je hebt nergens meer last van.
Edit, moira tieten: ik wacht nog even.![]()
Die editquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Sardu het volgende:
Fuck ik ben hier nog steeds....![]()
Ama je hoeft niet zenuwachtig te zijn voor zaterdag. Paar slokken wodka en je hebt nergens meer last van.
Edit, moira tieten: ik wacht nog even.![]()
Ben je nu aan het hengelen naar titty pics ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, de titties natuurlijk. Likeduh.jpg
Hij is een seriemoordenaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zenuwachtig voor Zaterdag?
Slowpoke.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:40 schreef Oerbeer het volgende:
Mijn PM/DM staat wijd open. Zeg, waar is mono?
Ja jij kan achter de schermenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:40 schreef Oerbeer het volgende:
Mijn PM/DM staat wijd open. Zeg, waar is mono?
Echt wel want ik zie eruit als een verkrachter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zenuwachtig voor Zaterdag?
Ben al uitgefapt op die. Heb meer materiaal nodig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er achter de schermen een bepaald gifje staat wat ik niet per se voor de schermen gepost hoef te zienDaar mag je het mee doen
Gastquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ben al uitgefapt op die. Heb meer materiaal nodig.
Nou enquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Echt wel want ik zie eruit als een verkrachter.
*nieuwsgierig*quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jij kan achter de schermenzoek dat gifje dan
Pass die dutchie to the left hand side.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ben al uitgefapt op die. Heb meer materiaal nodig.
Tuurlijk, anders ga je straks voor de meet alles voor iedereen hier spoileren.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders ga je straks voor de meet alles voor iedereen hier spoileren.
Ik had je zaterdag ook nog wel willen laten zoeken.quote:
Alsof ik moeite ga doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had je zaterdag ook nog wel willen laten zoeken.
Dan geef ik het op en ga ik nog 2,5 uur slaap pakken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door daar heen te gaan? Ik was sowieso al uitgenodigd
Die zenuwen gingen ergens anders over hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 03:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan geef ik het op en ga ik nog 2,5 uur slaap pakken.
Wat loop je te zenuwen dan jonge?
Ja ik had ook niet verwacht dat er iemand op deze aardkloot de zenuwen kreeg bij mijn bolle kop.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zenuwen gingen ergens anders over haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |