Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef Piye het volgende:
[..]
En jij hebt girl in je naam dus je kan ook geen man zijn.
ja, maar als ik inderdaad een man ben, is mijn aandachtshoerenfactor meteen 10 keer zo hoog!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je scoort helaas nog niet zo goedOm 12u nieuwe tussenstand
niet zo groot als die van mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.
Ik heb me laten vertellen dat je geslacht niet tussen je benen, maar in je hoofd zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.
Klopt, moet er wel op je gestemd worden, vrees ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
ja, maar als ik inderdaad een man ben, is mijn aandachtshoerenfactor meteen 10 keer zo hoog!
Durf eens te beweren dat die van jou boven de 35cm uitkomtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
niet zo groot als die van mij
maak ff een poll danquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, moet er wel op je gestemd worden, vrees ik
Jij gaat met de verkeerde mensen omquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Piye het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je geslacht niet tussen je benen, maar in je hoofd zit.
euh... wel als ik op fok aan het posten benquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Durf eens te beweren dat die van jou boven de 35cm uitkomt
Ik sta open voor fotografisch materiaal in de DM.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Haywood is echt geen man.
Ik dacht het eerst ook, ik geef het toe.
Kijk maar in het topic spooning van ONZquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik sta open voor fotografisch materiaal in de DM.
dank u.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb HaywoodJablome weleens in een lepeltopic voorbij zien komen, is vrouw.
Op FOK! natuurlijk. In mijn omgeving worden zulke mensen gewoon achtervolgd met stenen.quote:
Haywood heeft net als Meloewa recent ontdekt hoe ze mobiel foto's kan uploaden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb HaywoodJablome weleens in een lepeltopic voorbij zien komen, is vrouw.
nee hoor, ik had hem gewoon met de webcam genomen, mijn telefoon heeft geen ingebouwde cameraquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Op FOK! natuurlijk. In mijn omgeving worden zulke mensen gewoon achtervolgd met stenen.
[..]
Haywood heeft net als Meloewa recent ontdekt hoe ze mobiel foto's kan uploaden.
Ik ben zojuist een beetje verliefd op je geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee hoor, ik had hem gewoon met de webcam genomen, mijn telefoon heeft geen ingebouwde camera
Ik ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben zojuist een beetje verliefd op je geworden.
Ben jij nou nog op vakantie? Ga eens gauw zuipen.quote:
hij doet alleen maar of hij een man is, stiekem is hij een vrouwquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Grootste aandachtshoer-titel gaat naar een man die niet eens pretendeert een vrouw te zijn.![]()
Kunnen jullie dan helemaal niks?
Het is wel triest gesteld he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Grootste aandachtshoer-titel gaat naar een man die niet eens pretendeert een vrouw te zijn.![]()
Kunnen jullie dan helemaal niks?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is wel triest gesteld he?Eigen denk ik dat Nikonlover in de categorie 'nog niet voltooide vrouw valt'.
Vinden ze allemaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Meloewa het volgende:
Vind mijn aandachtshoer gehalte wel meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |