Ik geef er ook niet om.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef jagga het volgende:
[..]
het is dat of nog beter je best doen om aandachtshoer nr 1 te worden (in de goede zin van het woord)
Of je geeft geen fuck, tis Fok maar. En dan nog: het is KLB ; het afvoerputje van FOK
Daar hebben we hier toch niks aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Piye het volgende:
TS jij staat al op m'n klaagbazenlijst biatch.
Nou de eerste zin die ik lees is "omdat vrouwen altijd zo worden achtergesteld in KLB". Ik heb gewoon vrouwen erin gegooid hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Daar hebben we hier toch niks aan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie: sorry, ik kan er niks aan doen, ik vind haar gewoon schattig: supergirl
Je wil wel erg graag hequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Aberkullie het volgende:
Worden stemmen uit andere topics ook meegenomen?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie; wilden dat ze vrouwen waren: britney cheers, hilary banks
In de categorie: heb je haar alweer, maar toch even lezen: meloewa, aberkullie
in de categorie: hou es op met je eindeloze stroom gewauwel: adorabella
In de categorie: tof, gewoon tof: cactus1 en haywoodjablome
In de categorie: sorry, ik kan er niks aan doen, ik vind haar gewoon schattig: supergirl
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Piye het volgende:
TS jij staat al op m'n klaagbazenlijst biatch.
Gewoon tofquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie; wilden dat ze vrouwen waren: britney cheers, hilary banks
In de categorie: heb je haar alweer, maar toch even lezen: meloewa, aberkullie
in de categorie: hou es op met je eindeloze stroom gewauwel: adorabella
In de categorie: tof, gewoon tof: cactus1 en haywoodjablome
Ehm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Cactus1 het volgende:
Gewoon tof
Wie moet ik nou meenemen uit jouw lijstje als grootste aandachtshoeren dan?
zo wat meer waarheidsgetrouw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie; wilden dat ze vrouwen waren: britney cheers, hilary banks, aberkullie, supergirl, haywoodjablome, adorabella
In de categorie: heb je haar alweer, maar toch even lezen: meloewa
In de categorie: tof, gewoon tof: cactus1
paul, stahp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja want er zitten geen vrouwen op het internet.
Haywood is echt geen man.quote:
Ja, natuurlijk wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Haywood is echt geen man.
Ik dacht het eerst ook, ik geef het toe.
En jij hebt girl in je naam dus je kan ook geen man zijn.quote:
Je scoort helaas nog niet zo goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
het maakt niet of ik een man ben of niet, kijk maar naar de op, ik kan alsnog genomineerd worden
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef Piye het volgende:
[..]
En jij hebt girl in je naam dus je kan ook geen man zijn.
ja, maar als ik inderdaad een man ben, is mijn aandachtshoerenfactor meteen 10 keer zo hoog!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je scoort helaas nog niet zo goedOm 12u nieuwe tussenstand
niet zo groot als die van mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.
Ik heb me laten vertellen dat je geslacht niet tussen je benen, maar in je hoofd zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.
Klopt, moet er wel op je gestemd worden, vrees ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
ja, maar als ik inderdaad een man ben, is mijn aandachtshoerenfactor meteen 10 keer zo hoog!
Durf eens te beweren dat die van jou boven de 35cm uitkomtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
niet zo groot als die van mij
maak ff een poll danquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, moet er wel op je gestemd worden, vrees ik
Jij gaat met de verkeerde mensen omquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Piye het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je geslacht niet tussen je benen, maar in je hoofd zit.
euh... wel als ik op fok aan het posten benquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Durf eens te beweren dat die van jou boven de 35cm uitkomt
Ik sta open voor fotografisch materiaal in de DM.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Haywood is echt geen man.
Ik dacht het eerst ook, ik geef het toe.
Kijk maar in het topic spooning van ONZquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik sta open voor fotografisch materiaal in de DM.
dank u.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb HaywoodJablome weleens in een lepeltopic voorbij zien komen, is vrouw.
Op FOK! natuurlijk. In mijn omgeving worden zulke mensen gewoon achtervolgd met stenen.quote:
Haywood heeft net als Meloewa recent ontdekt hoe ze mobiel foto's kan uploaden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb HaywoodJablome weleens in een lepeltopic voorbij zien komen, is vrouw.
nee hoor, ik had hem gewoon met de webcam genomen, mijn telefoon heeft geen ingebouwde cameraquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Op FOK! natuurlijk. In mijn omgeving worden zulke mensen gewoon achtervolgd met stenen.
[..]
Haywood heeft net als Meloewa recent ontdekt hoe ze mobiel foto's kan uploaden.
Ik ben zojuist een beetje verliefd op je geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee hoor, ik had hem gewoon met de webcam genomen, mijn telefoon heeft geen ingebouwde camera
Ik ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben zojuist een beetje verliefd op je geworden.
Ben jij nou nog op vakantie? Ga eens gauw zuipen.quote:
hij doet alleen maar of hij een man is, stiekem is hij een vrouwquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Grootste aandachtshoer-titel gaat naar een man die niet eens pretendeert een vrouw te zijn.![]()
Kunnen jullie dan helemaal niks?
Het is wel triest gesteld he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Grootste aandachtshoer-titel gaat naar een man die niet eens pretendeert een vrouw te zijn.![]()
Kunnen jullie dan helemaal niks?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is wel triest gesteld he?Eigen denk ik dat Nikonlover in de categorie 'nog niet voltooide vrouw valt'.
Vinden ze allemaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Meloewa het volgende:
Vind mijn aandachtshoer gehalte wel meevallen
Hoi ambi, sorry van vorige keerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die je negeert en die continu toch je aandacht willen![]()
Ik wil mijn nmr 1 aandachtshoer zijn wel aan jou geven Cactus, krijg ook jij eens een keer aandacht en hoef je zulke zielige topics niet te openen.
JA EN???????quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
wees maar blij, als je er wel op staat zou dat betekenen dat je tot een select groepje kanslozen behoort die niks anders doen dan de hele dag op hun zolder te fokken
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef KritischeMassa het volgende:
IS ER DAN GODVERDOMME GEEN LIJSTJE WAAR IK IN VOORKOM KLOOTZAKKEN
EIKELS
GODGLEOIENDE
KRIJG GDOVERDOMME DE TYFUS MANquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee.
Jij stelt niks voor, je bent een niemand.
kom wel goed schatjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
KRIJG GDOVERDOMME DE TYFUS MANKLOOTAK
IK GA LEKKE RMIJN EIGEN LIJSTJE MAKEN
ja, ik krijg niet de aandacht waar ik recht op hebquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:54 schreef Aberkullie het volgende:
Hallo mensen wat is dit, ik kan jullie ook geen middagje alleen laten he
nikonlover is gewoon een hommo'tje met wijventrekjes, vandaar dat die in het wijvenlijstje hoortquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
Nikonlover is toch een jongetje? Of is ze lesbisch met een dinnetje ofso?
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja, ik krijg niet de aandacht waar ik recht op heb
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nouquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.
vast beter dan op geen enkel fucking tyfus lijstje voorkomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nou
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.
Een beetje dubbel, ik wil wel winnen maar ik geloof niet dat dit echt een positieve titel is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nou
Alsje op mij stemt, ga je eraan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
Intimidatie van de kiezer, terreur, ondemocratisch, autocratisch regime, dictatuur, foltering, marteling, vrijheid van meningsuiting, verkiezingsfraude en de Verenigde Naties.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef Catch22- het volgende:
Wat een hoop kutusers zitten er toch op Fok!
Ik had niet gezien dat er een poll was, heb op Nikonlover gestemd omdat hij een flikker is.quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef Amnon het volgende:
Anders maak je ook even een positief lijstje waarop we op onze favo fok!sters kunnen stemmen, Cactus?
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
Ik stem bij deze alvast op ZarB. Of Haywoodjablome. Of Meloewa![]()
Geen zorgen, dat wordt je zonder topic ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Amnon het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.
Mooi is dat hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Amnon het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.
Positief, dacht ik? Sowieso ben jij geen aandachtshoer, jij bent een waardevolle bijdragen aan het forumquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:26 schreef snakelady het volgende:
Ik sta niet in de lijst, is dat positief of negatief?
Ahhh Lief!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Positief, dacht ik? Sowieso ben jij geen aandachtshoer, jij bent een waardevolle bijdragen aan het forum.
Meloewa altijd terechte klachten over boetes in de trein.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef mrazura het volgende:
Ik lees hier gelukkig nog niet dagelijks maar ik heb al verscheidene keren een Meloewa janktopic mogen meemaken. Een keuze was dus snel gemaakt.
Gezien de tussenstand moet je stem wel heel zwaar meetellen, wil je nog een doorslaggevende factor spelen in de poll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef AF_ het volgende:
Moeilijke keuze. HaywoodJablome omdat ik respect voor haar heb of Aberkullie
Mijn stem heb jequote:
Maar jij vind het stiekem wel schattig hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat wordt je zonder topic ook wel.
Oeps betraptquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:30 schreef Amnon het volgende:
[..]
Maar jij vind het stiekem wel schattig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |