friendzone.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:59 schreef MarvinVerwoerd het volgende:
ja... dat zeg je niet zomaar tegen je beste vriendin. en dan, wat gebeurd er dan. :I
Door haar op de vrouw af te vertellen dat je haar leuk vindt weet je in ieder geval zeker dat je voor de volle 100% gaat falen bij haar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:59 schreef MarvinVerwoerd het volgende:
ja... dat zeg je niet zomaar tegen je beste vriendin. en dan, wat gebeurd er dan. :I
Neem gewoon wat afstand en probeer je wat meer op andere dames te richten. Dit gaat anders alleen maar pijnlijker voor je worden.quote:
Wat denk jij wel? Belgen zijn tof!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef MarvinVerwoerd het volgende:
De vriend van mijn vriendin is een Belg, en niet alle Belgen zijn zo dom als je denkt hoor (de meeste wel)
Universitair hè.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:16 schreef MarvinVerwoerd het volgende:
5,5? misschien jij, ik niet hoor. de klas waarin ik zit staat gemiddeld een 7,nogwat
Nee, echt?quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Belgen zijn gemiddeld veel slimmer dan Nederlanders hoor. De scholen zijn ook van een veel hoger niveau, daar redt je het met je 5,5 uit Nederland niet.
Die hebben weinig haast, lijkt hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef Cat22 het volgende:
TS, je vraag past beter in een ander subforum. Ik heb de mods daar al gevraagd of hij verplaatst kan worden.
Je bent niet blij dat jullie vrienden zijn hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:56 schreef MarvinVerwoerd het volgende:
Ik ben ook heel erg blij dat we vrienden zijn, maar ik vind het wel moeilijk om dan niet tegen haar te zeggen dat ik haar leuk vind.
Wellicht hebben ze een leven.quote:
Ik had er laatst een aan de telefoon, maar heb maar even gevraagd of ze kon mailen. Praten met een Engelsman is makkelijkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Belgen zijn gemiddeld veel slimmer dan Nederlanders hoor. De scholen zijn ook van een veel hoger niveau, daar redt je het met je 5,5 uit Nederland niet.
Simpel, doorgaan zoals je nu doet en ervan genieten en straks de buit binnen halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef MarvinVerwoerd het volgende:
Ik ben dus verliefd op iemand uit mijn klas. Wij zijn beste vrienden met elkaar, en ze is heel populair op school. Ze heeft via internet een vriend gevonden en die woont in België. Ze vind hem leuk maar hij is 5 jaar ouder dan haar. Ze hebben elkaar nooit echt gezien, alleen via foto's. Er zijn ook veel andere mensen die verliefd op haar zijn.
We zitten altijd naast elkaar tijdens onze les op school, en we lachen altijd om grapjes van elkaar. Ookal slaan ze nergens op. Ze raakt me soms ook aan, en dan zitten we zo een tijdje. We hebben ook wel eens oogcontact en dan kijkt ze weg en gaat met iemand anders praten. Zijn dit tekenen van verliefdheid, of is dit gewoon vriendschap.
Ik wil haar niet inpikken van haar vriend, maar het doet me wel pijn als ze er met me over praat. Wat moet ik nu doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |