Dit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:50 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit of je 40 uur lest in 3 maanden, of 40 uur in 10 maanden?
En gezakt voor je theorie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Een tijdje bezig "
Ik heb nu 12 lessen gehad man.
Geld is voor sommige mensen ook een reden om niet zo vaak te kunnen lessen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat het gekkenwerk is om 10 maanden met iets bezig te moeten zijn, wat inprincipe in 3-4 maanden al klaar zou moeten zijn.
Je kan toch dingen omplannen? Rijlessen verkorten, verzetten etc etc ?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al een aantal keer gedaan. Ging hartstikke goedFiat Cinquecento 900s.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:04 schreef Braddie het volgende:
Ik natuurlijk bang, ja ehh... het is een 899cc 4 pittertje met een half versleten koppeling, dus wat doe ik, in z`n 1.. koppeling op laten komen, plank gas(40 in z`n 1
heeft die auto nog nooit meegemaakt volgens mij
) M`n moeder schreeuwen alsof ze dood ging " DOE GODVERDOMME RUSTIG MET DAT GAS!!!! " En ik karde rustig met 50 de bocht door
(Wel even wennen zo`n klein autotje zonder stuurbekrachtiger)
Die quotes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
10 maanden is trouwens niet eens zo lang. Ik heb er vijf jaar geleden ook 7 of 8 maanden over gedaan, elke week een uurtje les. Gewoon in één keer gehaald na ongeveer 25-30 lesuren (al had ik vooraf op 20 uren gerekend).
Als je een keer zakt is 10 maanden dus niet eens zoveel.
0 als je constante snelheid rijdt op het vlakke.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:57 schreef chroestjov het volgende:
Bereken hoeveel benzine je bespaart op 100km als je 50kg afvalt.
Ik over mn praktijkquote:
Je bent een vrouw. Die zijn niet technisch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik over mn praktijk
Eerste keer ging zo goed dat mn instructeur me al feliciteerde toen we uitstapten...
Examinator: Sorry, je bent gezakt, want je keek bij dat ene kruispunt wat te laat naar rechts.
Ik:![]()
![]()
Daarna zó zenuwachtig omdat je dus kennelijk op álles kon zakken dat het me gewoon niet meer luktem 4e keer had ik zoiets van: Zak erin!\
en toen ging het dus weer goed. Net als de eerste keer
Wat heeft technisch zijn of niet ermee te maken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Die zijn niet technisch.
blablabla je kan niet rijdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik over mn praktijk
Eerste keer ging zo goed dat mn instructeur me al feliciteerde toen we uitstapten...
Examinator: Sorry, je bent gezakt, want je keek bij dat ene kruispunt wat te laat naar rechts.
![]()
Daarna zó zenuwachtig omdat je dus kennelijk op álles kon zakken dat het me gewoon niet meer luktem 4e keer had ik zoiets van: Zak erin!\
Dan snap je een beetje hoe de auto werkt en wat je wel/niet kunt doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft technisch zijn of niet ermee te maken?![]()
Oke, gelukkig is alles goed afgelopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik over mn praktijk
![]()
Ja daarom dus. Als je hulp wil van mijn instructeur moet je daar om vragen en hij zegt verder sowieso de hele les niets. Examen heeft hij mijn hele cursus geen woord over gerept en de TTT ook niet totda tik er over begon de 1na laatste les van mijn pakket. Nu heb ik extra lessen en heeft hij expres mijn examen na zijn vakantie geplant ver ver van nu. Maar hopen dat ik het na 3 weken niet rijden nog kanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, lekker dan.
Mijn instructeur is lekker makkelijk "Ja Braddie, kan je dan en dan? " " Ja, dan zou ik kunnen, maar dan eventueel alleen maar dan, en voor 1 uurtje.. is dat in orde? " En dan zegt hij of ja.. of hij zegt nee, en dan zoeken we samen weer een ander plekje uit in de agenda
Wat je wel of niet kunt doen heeft meer te maken met goed op de hoogte zijn van consequenties en de kans daarop en wat je ervoor over hebt om die consequentie te nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan snap je een beetje hoe de auto werkt en wat je wel/niet kunt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |