SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.
Is die gast dronken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS ER MIS MET JE HOOFD??!!?!11![]()
Kom kom, zulke dikke tetten heb ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
en nu precies zo'n foto van jezelf aub
Die bedoelde ik ook die erachterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is een vrouw![]()
En die gast erachter zal vast dronken zijn ja
Geen DM gehad hoor?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
DM'en met kutusers opdat ze minder kutte kutusers zijn en meer kwaliteit gaan posten
Soms voel ik me een baas
En het is ook wel goed om te weten dat mensen niet écht zo achterlijk zijn als ze zich hier soms voordoen
Daar ben jij het levende bewijs vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
En het is ook wel goed om te weten dat mensen niet écht zo achterlijk zijn als ze zich hier soms voordoen
ielghhhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja die voorste zou ook zo een man kunnen zijn
Vind het meer een 'het'
Nee, ik ben wél zo achterlijk als ik me hier voordoequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar ben jij het levende bewijs van
zodra ik thuis ben mijn airco op zolder installeren die ik voor 20 euro kocht bij de kringloop. maakt veel lawaai maar dan zit je wel lekker met 18 graden op je zoldertje terwijl het buiten 30 isquote:
soms probeer ik een kutuser te zijn, alleen omdat ik kan lachen om haatpostsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij bent toch geen kutuserJij bent een bazenuser
Ja ik ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik ben wél zo achterlijk als ik me hier voordoe
Wat dat betreft ben ik op FOK! pretty much wel hetzelfde als IRL
Ik doe soms wel aan overmatigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
soms probeer ik een kutuser te zijn, alleen omdat ik kan lachen om haatposts
Truequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ookAchja, dat geeft karakter
zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMGOM GOMGOMNOMNOMONOMONO,NOMNOMNOMNOMNOM
ahhhhhhhw yissssquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Neem ik voor je mee op de meetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ken er nog één. Of wel meer eigenlijk, maar ik geloof ik ook wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik ben wél zo achterlijk als ik me hier voordoe
Wat dat betreft ben ik op FOK! pretty much wel hetzelfde als IRL
Dat je mij nog nooit hebt aangesprokenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
DM'en met kutusers opdat ze minder kutte kutusers zijn en meer kwaliteit gaan posten
Soms voel ik me een baas
hihi je zei monoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:37 schreef Studeur het volgende:
er komen best veel mensen op de meet
ervan uitgaande dat de helft niet komt alsnog 10+
Ik ben sowieso aanwezig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:37 schreef Studeur het volgende:
ik volgens mij ook welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ken er nog één. Of wel meer eigenlijk, maar ik geloof ik ook wel.
waarom klimmen, dat is zo lamequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Studeur het volgende:
ik ga de 29e met een maat proberen over t hek te klimmen bij awakenings. is buiten dus lukt vast wel.
als t niet lukt sowieso aanwezig op de meet. als t wel lukt ga ik alleen 4fa gebruiken en daar heb je minder kater van dan xtc dus wss ben ik dan ook wel aanwezig, al is t miss iets later.
dat wwas bij een andere user nogal misgegaan. Koop gewoon een kaarrjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Studeur het volgende:
ik ga de 29e met een maat proberen over t hek te klimmen bij awakenings. is buiten dus lukt vast wel.
als t niet lukt sowieso aanwezig op de meet. als t wel lukt ga ik alleen 4fa gebruiken en daar heb je minder kater van dan xtc dus wss ben ik dan ook wel aanwezig, al is t miss iets later.
Meeste mensen die zo nu en dan semi-normaal reageren wel, hoewel je er altijd klapjosti's tussen hebt zittenquote:
geen geld..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat wwas bij een andere user nogal misgegaan. Koop gewoon een kaarrje
ik Ben ook irl soms een klapjostiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meeste mensen die zo nu en dan semi-normaal reageren wel, hoewel je er altijd klapjosti's tussen hebt zitten
op de banlijst zettenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
geen geld..
en wat dan? t enige wat ze kunnen doen is je wegsturen
en je mdma ogen zwek the swag altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb mijn bazen zonnebril op en zwek the swag altijd.
haha gaat ze mooi niet lukken. alsof ik verplicht ben hun mijn ID te laten zien. En als ze dat doen zal ik de volgende keer júist weer klimmenquote:
Ja die ogen waren wel echt sick blackquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en je mdma ogen zwek the swag altijd
ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
haha gaat ze mooi niet lukken. alsof ik verplicht ben hun mijn ID te laten zien. En als ze dat doen zal ik de volgende keer júist weer klimmen
Bij Mysteryland is t ook gelukt
Ik moet t binnenkort juist weer ff doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja die ogen waren wel echt sick blackHahaha voorlopig effe geen M meer
Hmmmz samen doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet t binnenkort juist weer ff doen
Nee doe het al met iemand andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmmz samen doen?
Regel ik de M wel
ik wil welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmmz samen doen?
Regel ik de M wel
da's wel chill ja, lekker aan elkaar zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij wilt natuurlijk spacen met een wijf joh.
aan wijven zitten als je spaced is dan ook heerlijk, die vormenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
da's wel chill ja, lekker aan elkaar zittenhelaas alleen op feesten gedaan en op thuisspacejes maar niet 1 op 1
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
aan wijven zitten als je spaced is dan ook heerlijk, die vormen
potquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
aan wijven zitten als je spaced is dan ook heerlijk, die vormen
ketelquote:
Ik moest denken aan Breaking Bad.quote:
Oke.quote:
Met je been op de muziek neem ik aan? Dat is precies wat ik nu aan het doen benquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:43 schreef Ugjerke het volgende:
Oké, als je een kat hebt, niet meetikken met de muziek op je been.
* Ugjerke wordt aangevallen.
Nee, met mijn vingers op mijn been.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je been op de muziek neem ik aan? Dat is precies wat ik nu aan het doen ben
Nou enquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:00 schreef Ugjerke het volgende:
GODVERDOMME
SPRINGT DAT BEEST EVEN OP MN RUG, MET AL ZIJN NAGELS
DE GANG OP
Niet nagels knippen van je katquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:00 schreef Ugjerke het volgende:
GODVERDOMME
DE GANG OP
niks speciaal. ik moet mezelf vanaf 10 uur vermaken want dan slaapt mn ma. en er is gratis wifi dus ik chill net als thuis met een biertje op FOK!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Studeur is een echte die hard, vanuit turkije speciaal op fok
zit je in hotel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
niks speciaal. ik moet mezelf vanaf 10 uur vermaken want dan slaapt mn ma. en er is gratis wifi dus ik chill net als thuis met een biertje op FOK!
Chillen op het balkon met uitzicht? of dat nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
hotel/appartement
woonkamer en balkon zijn van mij nu
prachtig mooi uitzigd op de bergen met allemaal lichtjesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chillen op het balkon met uitzicht? of dat niet
Haha chill, kan je ook wiet scoren bij die davidquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
prachtig mooi uitzigd op de bergen met allemaal lichtjes
morgen onverwacht dagje extra want vlucht uitgesteld
zometeen zuipen bij t restaurant waterpijpen + bier drinken en naar de club met david de turkse held
davied rookt geen wiet. maar miss kan ie wat voor me hosselen vanavond.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha chill, kan je ook wiet scoren bij die david
Waarom is je vlucht uitgesteld dan?
Van de kant van mijn vader meegekregen. Goede genen enzo,quote:
Haha oke, was je hem tijdens uitgaan tegengekomen dan of gewoon in bij hotel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
davied rookt geen wiet. maar miss kan ie wat voor me hosselen vanavond.
en geen idee, opeens zei de hotelmeneer dat t uitgesteld wasik nie erg vinden.
Nouja, ze staan een beetje omhoog en bewegen uit zichzelf heen en weer, alsof ze weg willen zweven. Gelukkig zitten ze vast.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
definieer zweverige tepels
eventueel pics
chill manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
prachtig mooi uitzigd op de bergen met allemaal lichtjes
morgen onverwacht dagje extra want vlucht uitgesteld
zometeen zuipen bij t restaurant waterpijpen + bier drinken en naar de club met david de turkse held
Heb je dit met alle roze stukjes huid op je lichaam??quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Van de kant van mijn vader meegekregen. Goede genen enzo,
Ja, ook met mijn bruine sterretje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je dit met alle roze stukjes huid op je lichaam??
Als de waterwezens de slimmen waren hier op deze aardbol en de mensheid niet had het wel water geheten..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, ook met mijn bruine sterretje.
Soms vraag ik me wel eens af waarom onze planeet 'aarde' heet terwijl de oppervlakte voor ongeveer 72% uit water bestaat. Mja mja.
http://www.todayifoundout(...)-earth-got-its-name/quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, ook met mijn bruine sterretje.
Soms vraag ik me wel eens af waarom onze planeet 'aarde' heet terwijl de oppervlakte voor ongeveer 72% uit water bestaat. Mja mja.
liep 4 dagen terug dronken rond en ging op t terras zitten tegenover mn hotel. daar biertje gedronken en hij kwam bij me zitten, beetje geluld enzo en sindsdien ga ik er elke avond chillen. gister zei zn oom (de baas) dat ie met mij mee mocht naar de club, voor hem een uitzondering want hij werkt normaal elke dag van 12:00 tot 03:00quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha oke, was je hem tijdens uitgaan tegengekomen dan of gewoon in bij hotel.
Boeiend dan zal die dagje extra gratis zijn toch?
over 10 miljoen jaar is de aarde een onbewoonbare planeet waar andere planeten onderzoek naar gaan doen of er leven mogelijk isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
He, dus eigenlijk als je al dat water weg denkt, is de wereld niet rond maar echt misvormd enzo met dikke gaten..
Blijft stom. Ik ga het voortaan 'water' noemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://www.todayifoundout(...)-earth-got-its-name/
Haha, ja tochquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
liep 4 dagen terug dronken rond en ging op t terras zitten tegenover mn hotel. daar biertje gedronken en hij kwam bij me zitten, beetje geluld enzo en sindsdien ga ik er elke avond chillen. gister zei zn oom (de baas) dat ie met mij mee mocht naar de club, voor hem een uitzondering want hij werkt normaal elke dag van 12:00 tot 03:00
extra dag is gratis ja
Dat ken, of de aarde is helemaal weggevaagd door een meteoriet. Of de ijstijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
over 10 miljoen jaar is de aarde een onbewoonbare planeet waar andere planeten onderzoek naar gaan doen of er leven mogelijk is
ja isch hem, 400 euro per maand. ik zal dan ook zn hele avond betalen als rijke westerling die daar 20 keer zo weinig voor hoeft te werken. gelukkig heeft ie plezier in zn werkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, ja toch
Is dat die jonge die zo veel werkt en weinig verdient?
Lijkt me wel een tegenvaller zolang in een cafe zitten ofzo..
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:00 schreef Ugjerke het volgende:
GODVERDOMME
DE GANG OP
Oké, das wel zo netjes om te betalen voor hemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja isch hem, 400 euro per maand. ik zal dan ook zn hele avond betalen als rijke westerling die daar 20 keer zo weinig voor hoeft te werken. gelukkig heeft ie plezier in zn werk
OMG DAN HOU IK ECHT ZO VEEL VAN JEquote:
Ja precies, gewoon jezelf zijn is tofquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ken er nog één. Of wel meer eigenlijk, maar ik geloof ik ook wel.
Ik zie jou bijna nooit buiten het stonerstopicquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat je mij nog nooit hebt aangesproken
Hahah zal wel chil zijn jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG DAN HOU IK ECHT ZO VEEL VAN JE
Dat soort chocoladecake voor bij je vreetkick
En ook alleen maar toffe mensen die je ook echt kent van het forumquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:37 schreef Studeur het volgende:
je gaat meer van mij houden omdat ik mn boxen meeneemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG DAN HOU IK ECHT ZO VEEL VAN JE
Dat soort chocoladecake voor bij je vreetkick
Inderdaad wel chil als er iemand boxen meeneemt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
je gaat meer van mij houden omdat ik mn boxen meeneem
maar je houdt natuurlijk sowieso al meer van mij
HIER IS DE ENIGE ECKTE TANTOEBAASquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
waar zijn moira en stereopoly en de rest van de gang
alleen ze zijn 4 jaar oud dus de batterij gaat nog maar 2 uur mee op vol volume, ik schat 4 uur op half volume. wellicht iemand anders met portable boxjes?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaad wel chil als er iemand boxen meeneemt.
Ik weet niet waarom (en ik weet ook niet wie je bent, hallon daar) maar ik moet hierdoor (misschien door de romeinse letters) denken aan Pompeii wat ik dan weer superinteressant vond na die vulkaanuitbarsting dat mensen zo versteenden omdat ze bedolven waren onder lava zoals ze op dat moment hun houding hadden en dat dat later dus ook zo is opgegraven. Fucking lange zin, maar hier wat gave foto's en dan zie je wat ik bedoel:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
Jonge Brando man.... Shit. Ik zou volledig homo voor hem gaan.
ik zal zoeken maar heb weinig hoopquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
alleen ze zijn 4 jaar oud dus de batterij gaat nog maar 2 uur mee op vol volume, ik schat 4 uur op half volume. wellicht iemand anders met portable boxjes?
ziek in je kop Ben jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom (en ik weet ook niet wie je bent, hallon daar) maar ik moet hierdoor (misschien door de romeinse letters) denken aan Pompeii wat ik dan weer superinteressant vond na die vulkaanuitbarsting dat mensen zo versteenden omdat ze bedolven waren onder lava zoals ze op dat moment hun houding hadden en dat dat later dus ook zo is opgegraven. Fucking lange zin, maar hier wat gave foto's en dan zie je wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt bizar weetje.
Het lijken gewoon beelden ofzo in de vorm van een mens.
Maar het zijn daadwerkelijk dode mensen die versteend zijn door het lava waaronder ze bedolven hebben.
Dat vind ik zo interessant
alles kan kapotquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
MONO REPRESENT DEZE TOPIC KAN NIET MEER STUK
quote:
Maar ik hou het allermeest van Monoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
je gaat meer van mij houden omdat ik mn boxen meeneem
maar je houdt natuurlijk sowieso al meer van mij
Die 3e lijkt mastuberend ten onder zijn gegaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Best tof en luguber tegelijk ja. Je ziet hoe die mensen er bij lagen op het moment dat ze op het verschrikkelijke manier aan hun einde kwamen.
Ja, het is dat je niet kan zien hoe hij uit zijn ogen keek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die 3e lijkt mastuberend ten onder zijn gegaan
Waarom hebben we het hier over eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, het is dat je niet kan zien hoe hij uit zijn ogen keek.
Ja precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Best tof en luguber tegelijk ja. Je ziet hoe die mensen er bij lagen op het moment dat ze op een verschrikkelijke manier aan hun einde kwamen.
Lees dan naar die post van mij. Die ChocholateJesus had een plaatje van iets gepost (weet niet eens waarom en waarover eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom hebben we het hier over eigenlijk?
Vind het ook wel interessant, maar de aanleiding ontgaat mij
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lees dan naar die post van mij. Die ChocholateJesus had een plaatje van iets gepost (weet niet eens waarom en waarover eigenlijk) en daar stond met romeinse letters iets op een beeld ofzo wat mij deed denken aan Pompeii
Niet echt eigenlijk. In het verleden wel ervaringen gehad met verschillende psychedelica.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies.
Die paniekhouding van mensen weetje, zich proberen te beschermen tegen dat lava enzo.
Best ïnteressant
Maar welkom in de stoners enzoOok liefhebber van een jointje op z'n tijd?
Zaag ook een been af...quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wil je niet, zo knap zijn heeft ook nadelen hoor
Oh, je komt gewoon kijken om de gezelligheid op te zoeken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:59 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. In het verleden wel ervaringen gehad met verschillende psychedelica.
Uniek zijn ben je toch niet, te veel mensen die je niet kent en die zomaar zoals jij kunnen zijn.quote:
hele chillen vakantie, niets te klagen. op t strand liggen en de hele dag niks doen en lekker eten is net zo chill als thuis blowen en niks doen (voor 10 dagen dan, mis NL wel een kleinen beetje, vooral mn maten en wiet). zometeen ff kijken of david nog in is voor stappen, moet dat toch eigenlijk ook meemaken hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je een chille vakantie nog steeds?
Ga je straks tevreden terug naar huis?
Ben klein beetje stoned en een klein beetje aangeschoten.
Weet niet waarom maar dan voel ik me altijd wel op z'n chillst weetje.
Ik weet dat ik beetje vaag ben enzo omdat geïntoxiceerd maar ik voel me wel baas
De mensen zelf versteenden niet, de aslaag die bij de uitbarsting over de stad heen kwam versteende. De lijken van die mensen waren dus omringd door versteend as, en het organische materiaal verging (dus in principe alles wat leeft). Voor het organische materiaal kwam niets in de plaats en hou je dus gewoon een gat over eigenlijk. Dat gat hebben ze volgestort met gips (methode Fiorelli) en dat is wat je ziet op die foto'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom (en ik weet ook niet wie je bent, hallon daar) maar ik moet hierdoor (misschien door de romeinse letters) denken aan Pompeii wat ik dan weer superinteressant vond na die vulkaanuitbarsting dat mensen zo versteenden omdat ze bedolven waren onder lava zoals ze op dat moment hun houding hadden en dat dat later dus ook zo is opgegraven. Fucking lange zin, maar hier wat gave foto's en dan zie je wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt bizar weetje.
Het lijken gewoon beelden ofzo in de vorm van een mens.
Maar het zijn daadwerkelijk dode mensen die versteend zijn door het lava waaronder ze bedolven hebben.
Dat vind ik zo interessant
Oh ik heb daar geen last van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
hele chillen vakantie, niets te klagen. op t strand liggen en de hele dag niks doen en lekker eten is net zo chill als thuis blowen en niks doen (voor 10 dagen dan, mis NL wel een kleinen beetje, vooral mn maten en wiet). zometeen ff kijken of david nog in is voor stappen, moet dat toch eigenlijk ook meemaken hier.
laatste tijd lijkt t wel alsof ik niet meer dronken wordt, heel raar. voel me gewoon normaal na veel bier maar als ik dan ga liggen draait alles toch en zit kotsen dichtbij. daarom mis ik de wiet ook.
een klein beetje wiet roken vind ik ook t chillst eigenlijk, hoef niet zo stoned te zijn.
en jij bént baas
waar in Turkije zit je eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
hele chillen vakantie, niets te klagen. op t strand liggen en de hele dag niks doen en lekker eten is net zo chill als thuis blowen en niks doen (voor 10 dagen dan, mis NL wel een kleinen beetje, vooral mn maten en wiet). zometeen ff kijken of david nog in is voor stappen, moet dat toch eigenlijk ook meemaken hier.
laatste tijd lijkt t wel alsof ik niet meer dronken wordt, heel raar. voel me gewoon normaal na veel bier maar als ik dan ga liggen draait alles toch en zit kotsen dichtbij. daarom mis ik de wiet ook.
een klein beetje wiet roken vind ik ook t chillst eigenlijk, hoef niet zo stoned te zijn.
en jij bént baas
Ja, dus je bent identiek aan een ander?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uniek zijn ben je toch niet, te veel mensen die je niet kent en die zomaar zoals jij kunnen zijn.
Maar jezelf zijn is altijd goed
Ik doe niets anders dan hinken en blowen sinds gister...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef Ro-ald het volgende:
Morgenavond,maar weer eens blowen want donderdag vrij.
Ja mja, ik zat me te vervelen en dit topic viel op.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, je komt gewoon kijken om de gezelligheid op te zoeken?
Wil wel eens 'psychedelica' doen ja. Soberzo binnenkort eens truffels proberen.
Ben niet echt verder gekomen dan wiet/hasj/xtc whehe
iedereen is uniek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uniek zijn ben je toch niet, te veel mensen die je niet kent en die zomaar zoals jij kunnen zijn.
Maar jezelf zijn is altijd goed
Ja oke, maar ben te stoned dus ik hou het op 'versteend'quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
De mensen zelf versteenden niet, de aslaag die bij de uitbarsting over de stad heen kwam versteende. De lijken van die mensen waren dus omringd door versteend as, en het organische materiaal verging (dus in principe alles wat leeft). Voor het organische materiaal kwam niets in de plaats en hou je dus gewoon een gat over eigenlijk. Dat gat hebben ze volgestort met gips (methode Fiorelli) en dat is wat je ziet op die foto's
Maar wel interessant inderdaad
OHJA!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef Monopoly het volgende:
En nog gewonnen ook
Van 11 - 11 naar 13 - 12 in jouw voordeel
Juistquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dus je bent identiek aan een ander?
Leuk voor mono....quote:
Ik heb al sinds afgelopen vrijdag geen jointje aangeraakt en de eerste volgende pas op 28 juni en zit hele dagen te studeren, dus zit een beetje in een serieuze modusquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja oke, maar ben te stoned dus ik hou het op 'versteend'
En op sommige foto's zie je niet het gips, maar zie je nog de versteende holle aslaag die het lichaam omhulde (zie je ook gaten enzo).
En dat ziet er ook baas uit, ziet er beetje uit zoals een menselijk lichaam in sommige (niet gedetailleerde) kunstwerken uitziet enzo
Haal Monopoly overquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja mja, ik zat me te vervelen en dit topic viel op.
Truffels zijn wel tof en kan ik zeker bij vrijwel iedereen die er ook maar een beetje interesse in heeft aanraden.
Alanya, lekker touristisch. 99% van de winkels hier is op toeristen gericht. Vooral de boulevard, 100 identieke shops op een rij met alleen maar nepmerken groot erop gedrukt voor 5 euroquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waar in Turkije zit je eigenlijk?
Er zijn meer dan 7 BILJOEN mensen op aarde en er zijn sowieso mínder dan 7 biljoen 'opties' (in DNA) hoe het uiterlijk van een mens kan zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
iedereen is uniek.
wil je beweren dat er mensen zijn die precies t zelfde denken/doen als jij? die bestaan niet.
als hij het geen fijn idee vind moet hij het niet doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haal Monopoly over
Hij is bang dat hij als persoon gewoon bad gaat door de mindfuck 'oh ik voel me bad ik moet dit nog zoveel uur volhouden booooh ik ga bad' ipv gewoon het chille te voelen en het over zich heen te laten komen en ervan te genieten.
Ik wil samen met hem truffels doen
Suikerwater..... is ie zo weer van zn badtrip af...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haal Monopoly over
Hij is bang dat hij als persoon gewoon bad gaat door de mindfuck 'oh ik voel me bad ik moet dit nog zoveel uur volhouden booooh ik ga bad' ipv gewoon het chille te voelen en het over zich heen te laten komen en ervan te genieten.
Alanya is nice inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
Alanya, lekker touristisch. 99% van de winkels hier is op toeristen gericht. Vooral de boulevard, 100 identieke shops op een rij met alleen maar nepmerken groot erop gedrukt voor 5 euroik hoef die shit niet, lekker naar t lokale winkelcentrum gegaan en normale merkloze shirts gekocht voor dezelfde prijs, heb je tenminste kleding die na 1 keer wassen niet naar de klote is. had een nep-adidas shirt gekocht maar die begon gelijk af te geven op mijn lijf, was helemaal blauw
Aight aightquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb al sinds afgelopen vrijdag geen jointje aangeraakt en de eerste volgende pas op 28 juni en zit hele dagen te studeren, dus zit een beetje in een serieuze modus
Als hij er niet comfortabel instaat vooral niet doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haal Monopoly over
En door de jaren zijn er ook heel veel mensen geboren enzo zoals honderden/duizend jaar geledenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 7 BILJOEN mensen op aarde en er zijn sowieso mínder dan 7 biljoen 'opties' (in DNA) hoe het uiterlijk van een mens kan zijn.
Er loopt dus minstens één persoon rond op deze aarde die met gemak door zou kunnen gaan voor jouw identieke tweeling.
Dan zou het mij ook niks verbazen als er iemand op aarde zou zijn die precies hetzelfde doen/denken als jij. Zou me zelfs niks verbazen als er méérdere mensen waren die precies hetzelfde doen/denken als ik
Zie post van mij hier ergens bovenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar psychisch niet, iedereen heeft een ander denkpatroon over de wereld en zijn omgeving..
Uiteraardquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight
De 30e doe je toch sowieso wel mee he
Dat is waar. Maar hij weet hoe de setting hier eigenlijk elke avond is, en op extra-chill avonden nóg chiller is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
als hij het geen fijn idee vind moet hij het niet doen.
Ik ook niet... ik volgde het gesprek ook niet, maar als mono jouw identieke persoon ziet, terwijl jij t niet bent, gebeuren er vast vage dingen...quote:
Mwah, je moet het ook goed in je kop hebben zitten, anders gaat het alleen maar meer naar een badtrip toe. Zolang hij de beslissing niet voor zichzelf gemaakt heeft vooral niet doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar hij weet hoe de setting hier eigenlijk elke avond is, en op extra-chill avonden nóg chiller is.
Dat moet ook wel verschil maken weetje
Wel handig voor Studeur, heeft ie ook een moiraquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik volgde het gesprek ook niet, maar als mono jouw identieke persoon ziet, terwijl jij t niet bent, gebeuren er vast vage dingen...
ik moet denk ik maar aan de sterke drank ja. bier verteerd te langzaam, en moet ook de hele tijd pissen, nu weerquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb daar geen last van.
Ben na 1/5de of 1/6e fles jack daniels toch best wel aangeschoten denk ik.
En wietLekker jointje gerookt tijdens het keezen met mono
Gelezenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie post van mij hier ergens bovenZou zomaar kunnen dat dat wél zo is
Geen enkele manier om dat te weten, maar de kans is zéker aanwezig
Dat zei ik ook altijd tot ik me realiseerde dat ik gewoon ontzettend lui benquote:
Dat heb ik ook jaren gedaan maar in een uithoekje van Groningen, achteraan een laantje in de weilanden, komt er nooit iets op me af....quote:
Ze willen niet happen bij mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jaren gedaan maar in een uithoekje van Groningen, achteraan een laantje in de weilanden, komt er nooit iets op me af....
Vooral relaxte en vertrouwde omgeving en mensen om je heen, die ook allemaal nemen... als je met meer mensen bent die alleen zuipen dan flip je m... maar ik heb met paddo's echt de nachten/dagen van mn leven gehad...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Ach, wie weet denk ik er later wel anders over. Maar ik zie het op het moment nog niet zitten om te doen.
Dan moet je het ook gewoon niet doen. Alleen als je er zelf 100% achter staat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Ach, wie weet denk ik er later wel anders over. Maar ik zie het op het moment nog niet zitten om te doen.
Er moet gewoon een leuke huisgenote komen hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Liefde moet je niet opzoeken maar je moet ook niet wachten en niets doen.
Gewoon de wijde wereld in trekken.
Ga backpacken, stappen, fietsen door NL, bier drinken whatever.
Overal kom je mensen tegen en het is de kunst om je van je beste kant te laten zien op een manier zoals jij echt bent.
De rest gaat vanzelf
Dit ja...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wel handig voor Studeur, heeft ie ook een moira
Nee, je moet meer ondernemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er moet gewoon een leuke huisgenote komen hier.
Ja, die kans is echt like 95% aanwezig ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En door de jaren zijn er ook heel veel mensen geboren enzo zoals honderden/duizend jaar geleden
Straks word ik in de toekomst weer geboren precies zelfde uiterlijk en shit
Precies, ik was er 'vroeger' een tijd te lang wanhopig naar op zoek, uiteraard zonder resultaat en wat afwijzingen laterquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Overal kom je mensen tegen en het is de kunst om je van je beste kant te laten zien op een manier zoals jij echt bent.
De rest gaat vanzelf
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
UiteraardDan is mijn vakantie net twee dagen begonnen, dus des te meer reden om te chillen
qua uiterlijk ja, maar weet je hoeveel receptoren (of hoe je dat ook noemt) het brein heeft, hoe complex het brein is? niemand die t zelfde denkt als jijquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 7 BILJOEN mensen op aarde en er zijn sowieso mínder dan 7 biljoen 'opties' (in DNA) hoe het uiterlijk van een mens kan zijn.
Er loopt dus minstens één persoon rond op deze aarde die met gemak door zou kunnen gaan voor jouw identieke tweeling.
Dan zou het mij ook niks verbazen als er iemand op aarde zou zijn die precies hetzelfde doen/denken als jij. Zou me zelfs niks verbazen als er méérdere mensen waren die precies hetzelfde doen/denken als ik
Je weet ook dat ik jou sowieso nooit zal pushenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
snowballedsliefdetegenkomplan:quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:15 schreef Monopoly het volgende:
De rest gaat vanzelf
Je moet je niet focussen op het stappen. Ga sporten, couchsurfen, nieuwe vriendengroepen via via tegenkomen, reizen whateverquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denk dat ik wat meer uit moet gaan inderdaad.
Bedoel je identiek of uniek?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik volgde het gesprek ook niet, maar als mono jouw identieke persoon ziet, terwijl jij t niet bent, gebeuren er vast vage dingen...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:18 schreef Klojo120 het volgende:
hallongoedenavond wat is her hoe gaat het met mensen hieroooo?
Dit inderdaad. Niemand is 100% identiek, zelfs monozygote tweelingen hebben door mutaties niet exact hetzelfde genenpakket.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
qua uiterlijk ja, maar weet je hoeveel receptoren (of hoe je dat ook noemt) het brein heeft, hoe complex het brein is? niemand die t zelfde denkt als jij
WAAR KIJK IK NAAR?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS ER MIS MET JE HOOFD??!!?!11![]()
Preciesquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Precies, ik was er 'vroeger' een tijd te lang wanhopig naar op zoek, uiteraard zonder resultaat en wat afwijzingen laterToen met het idee dat alle vrouwen ff de pleuris konden krijgen gezellig naar een feestje gegaan contact gemaakt en hop een week later was het al raak
wow lompe denktankquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedoel je identiek of uniek?
Want voor Mono bén ik uniek, voor bij ben ik ook uniek.
Maar er zijn vast mensen op de wereld die wij allebei niet kennen die voor minstens 80% overeen komen (qua uiterlijk én denkwijzes enzo) als wij zelf
Dat is logisch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mwah, je moet het ook goed in je kop hebben zitten, anders gaat het alleen maar meer naar een badtrip toe. Zolang hij de beslissing niet voor zichzelf gemaakt heeft vooral niet doen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wel handig voor Studeur, heeft ie ook een moira
Sowieso ben ik er bij voor jequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet ook dat ik jou sowieso nooit zal pushen
En ik weet dat je voor mij zou willen sitten enzo
Maar als ik het doe wil ik het met jou doen, sowieso bij jou, maar denk dat het voor mijn 'trip' chiller is als jij hetzelfde voelt als ik enzo![]()
En dan kom je ze ook als stel tegen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedoel je identiek of uniek?
Want voor Mono bén ik uniek, voor bij ben ik ook uniek.
Maar er zijn vast mensen op de wereld die wij allebei niet kennen die voor minstens 80% overeen komen (qua uiterlijk én denkwijzes enzo) als wij zelf
Dat heb ik met wijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik moet denk ik maar aan de sterke drank ja. bier verteerd te langzaam, en moet ook de hele tijd pissen, nu weeral de 6e keer op 4.5 halve liters
echt fantastisch
Dat is wel een goede. Maar ja tijd om over iets anders te pratenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet je niet focussen op het stappen. Ga sporten, couchsurfen, nieuwe vriendengroepen via via tegenkomen, reizen whatever
Neequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Maar hopelijk heeft hij wel het gevoel dat het bij mij wel chill kan zijn waar hij zou denken dat het bij een vriendengroep minder chill zou zijn
Snap je?![]()
Eeuwige waarheid ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:15 schreef Monopoly het volgende:
De rest gaat vanzelf
Ik zou zeggen ga op TC, ik alleen niet, ga zo pittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles chill hier?
Is er straks nog iets van een TC ofzo?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vooral relaxte en vertrouwde omgeving en mensen om je heen, die ook allemaal nemen... als je met meer mensen bent die alleen zuipen dan flip je m... maar ik heb met paddo's echt de nachten/dagen van mn leven gehad...
Dat sowieso, anders blijft er in je hoofd zoiets zitten van 'dit kan fout gaan'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dan moet je het ook gewoon niet doen. Alleen als je er zelf 100% achter staat.
Babysitter gone wild #2quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet op TC vanavond. Eens kijken of er nog iets tofs te downloaden is qua film ofzo
Ik zou dat niet durven zeggen weetje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
qua uiterlijk ja, maar weet je hoeveel receptoren (of hoe je dat ook noemt) het brein heeft, hoe complex het brein is? niemand die t zelfde denkt als jij
Veel te veel, tijd voor een nieuwe dodelijke ziektequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven zeggen weetje.
Zelfs met dat aantal receptoren of whatever is maar een bepaald aantal mogelijkheden beschikbaar.
Heb je enig idee hoeveel 7,6 BILJOEN mensen is?
Dat je met zn tweeen op een bankje op schiermonnikoog zit met een milkshake, en 4 uur later beide een slok van je milkshake neemt, en direct uitspuugt omdat het lauwe zoete melk geworden is... En maar denken hoe die nou binnen een paar minuten zo lauw kan zijn...quote:
Ama,met weinig kleding aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Fuck hoe ga ik ooit slapen vannacht? Heb amper kleren aan en heb het nog steeds kk warm
Dat verwacht ik ook niet van jequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso ben ik er bij voor je![]()
Maar voorlopig zal ik het niet gebruiken
Toch altijd even op je tumblr kijken voor de vaste tieten en wietpic-dosisquote:
Ah leuk om te horenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toch altijd even op je tumblr kijken voor de vaste tieten en wietpic-dosis
holy shit watquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Maar check dan! Ik ben totaal niet thuis in statistiek en kansberekening enzo maar check dan
Stel, qua uiterlijk is er iemand op de wereld die voor 80+% op jou lijkt.
Dan heb je dus qua kansberekening al één op de kankerveel.
De kans dat die dan ook nog eens bepaalde karaktertrekjes/denkwijze als jou heeft is natuurlijk die zelfde kans tot de hoeveelste macht ?
Onmogelijk![]()
En toch is er dus iemand die zowel als uiiterlijk op je lijkt (laten we zeggen 20 personen die veel overweg hebben), er wel één bij die het dichtst bij jouw karakter in de buurt komt.
Dus hij/zij bestaat gewoon![]()
Wat is dezen, die shit gaat diep man, waarom denk ik hier over na ?
Onmogelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee
Maar als je er niet achter staat, zal 'ie hetzelfde gevoel hebben bij jou als met een paar vrienden
ofzo
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon door eenofander manipuleerbaar wijf laten doen.
Of wacht..HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
In deze sauna is het door goede doorluchting eindelijk een beetje uit te houdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Fuck hoe ga ik ooit slapen vannacht? Heb amper kleren aan en heb het nog steeds kk warm
Tja, heb je enig idee hoeveel mogelijkheden er zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven zeggen weetje.
Zelfs met dat aantal receptoren of whatever is maar een bepaald aantal mogelijkheden beschikbaar.
Heb je enig idee hoeveel 7,6 BILJOEN mensen is?
WAARHEIDquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Veel te veel, tijd voor een nieuwe dodelijke ziekte
Precies dit, jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAARHEID
Zolang ik of niemand die ik ken er maar last van heeft
#hypocriet
#objectiefwijsmaartochmenselijkmetpersoonlijkegevoelensenzo
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Maar check dan! Ik ben totaal niet thuis in statistiek en kansberekening enzo maar check dan
Dan heb je dus qua kansberekening al één op de xxxxxx -ziekte-veel.
De kans dat die dan ook nog eens bepaalde karaktertrekjes/denkwijze als jou heeft is natuurlijk die zelfde kans tot de hoeveelste macht ?
Onmogelijk![]()
En toch is er dus iemand die zowel als uiiterlijk op je lijkt (laten we zeggen 20 personen die veel overweg hebben), er wel één bij die het dichtst bij jouw karakter in de buurt komt.
WAT roken jullie precies..?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja, heb je enig idee hoeveel mogelijkheden er zijn?
Het genoom van de mens bevat meer dan 3 miljard basen. Elke van deze base kan een A, C, G of T zijn, dus de kans op een uniek DNA is 3 miljard tot de vierde macht, oftewel 8.1 x 10^37. Naar schatting hebben er tot nu zo'n 108 miljard mensen geleefd.
8.1x10^37 / 108x10^9 = 7.5x10^26.
Dus het aantal opties voor het genoom van de mens is 750000000000000000000000000x zo groot als het aantal mensen dat ooit geleefd heeft.
Dit is moira haar typquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Dan heb je dus qua kansberekening al één op de xxxxxx -ziekte-veel.
Onmogelijk![]()
dit gaat me met mijn breinfuncties momenteel de pet te bovenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja, heb je enig idee hoeveel mogelijkheden er zijn?
Het genoom van de mens bevat meer dan 3 miljard basen. Elke van deze base kan een A, C, G of T zijn, dus het aantal verschillende genenpakketten is 3 miljard tot de vierde macht, oftewel 8.1 x 10^37. Naar schatting hebben er tot nu zo'n 108 miljard mensen geleefd.
8.1x10^37 / 108x10^9 = 7.5x10^26.
Dus het aantal opties voor het genoom van de mens is 750000000000000000000000000x zo groot als het aantal mensen dat ooit geleefd heeft.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef Onorgineel het volgende:
Okee ik ga nu lekker pitten, trusten allen
Nee, dat is mono zijn typquote:
WAAROM DM JE MET MIJN CHIK WOLLA IK GA JOU KLAPPEN WAZ MET JOUquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:36 schreef Studeur het volgende:
DIT TOPIC GAAT TE SNEL ALS OOK DM EN BEETJE DRONKEN MAAR MOIRA DM DOET NIET MEER VERZENDEN DIT WOU IK STUEREN:
maar ik ga stoppen met dm, hb al 3 berichten van jou binnen terwijl ik mn antwoord op 3 geleden nog niet eens afheb, mobiel fokkenben te waus aan t orden voor deze. gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |