Nee. Fuck, op de fiets denk ik.. maar dat is ook kut haha. Ik haal nooit kratten bier omdat ik dat echt fucked vind. Anders lopend maar dat is echt aidsquote:
gewoon door eenofander manipuleerbaar wijf laten doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Fuck, op de fiets denk ik.. maar dat is ook kut haha. Ik haal nooit kratten bier omdat ik dat echt fucked vind. Anders lopend maar dat is echt aids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Murdera op 18-06-2013 17:10:28 ]
Ik zat te zeuren dat hij hier moet komen chillen vanavondquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon door eenofander manipuleerbaar wijf laten doen.
Of wacht..
hond uitlaten, bezweet thuiskomenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Fuck man, beetje harken in de tuin, en de tyfus, wat een hitte
achterop de fiets?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Fuck, op de fiets denk ik.. maar dat is ook kut haha. Ik haal nooit kratten bier omdat ik dat echt fucked vind. Anders lopend maar dat is echt aids
Ik ben stoned, dat gaat vast misquote:
ha, je zou maar moeten studeren nuquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Herkansing maken in dit weer. bezweet thuiskomen
2 riemen meequote:
yeh rightquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij neukt die geen andere chicks(hij zei laatst nog 'seks heb je niet zomaar, daarom kunnen wij het ook niet meer hebben' lol)
Zeker weten dat je niet meer blowt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow, nu staat de post er opeens weer.
Op 2 schermen hetzelfde topic?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
serieus.had 2 schermen naast elkaar open, in 1 scherm stond de post wel en in de ander niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |