Ik ga zo hard lachen als Fokken nog eens officieel bij mijn werkzaamheden gaat horen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja, das mijn werken nog even.
Uurtje per dag (maximaal) effectief bezig, de rest wat random surfen en chatten/fokken/gamen/whatever
Tis minder leuk dan je denkt hoor....quote:
Inderdaad, vermaak je maar eens 7 uur op een kantoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis minder leuk dan je denkt hoor....
Verveel me hier kapot vaker
Precies.. Ik heb dan (gelukkig) wel vrij internet en een bakje paperclipsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Inderdaad, vermaak je maar eens 7 uur op een kantoor.
Het zou maar heel de dag gieten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het uberhaupt mooi weer is heHoop het zo erg.
Ik heb ook een bakje paperclips!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Precies.. Ik heb dan (gelukkig) wel vrij internet en een bakje paperclips
Tuinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Fuck man, beetje harken in de tuin, en de tyfus, wat een hitte
Mijn creaties heeft die poetshoer laatst weggemiktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb ook een bakje paperclips!
Ik heb hier een paar flink misvormde eiffeltorens staan.
Ik had het mijn schoonvader beloofdquote:
Hahahaha, ik werk nog wel eens laat en dan ziet de poetshoer me knutselen. Dus die weet wel beter.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Mijn creaties heeft die poetshoer laatst weggemikt![]()
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie gaan trouwens allemaal knetter stoned terug die drukke trein of niet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie gaan trouwens allemaal knetter stoned terug die drukke trein of niet.
Lekker middagje blowen in Utrecht check.quote:
Terug ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker middagje blowen in Utrecht check.
Maar dan moet je nog terug.
Geen probleem toch? Als ik maar niet hoef te lopen of fietsen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker middagje blowen in Utrecht check.
Maar dan moet je nog terug.
Voor de helft opzuipenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat doe ik mezelf aanIk ga een krat bier halen voor iemand, waarom doe ik dat? Dat is echt zo kut haha!
(Niet voor A.)
Om zelf mee te drinken. Eeeeeuj!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat doe ik mezelf aanIk ga een krat bier halen voor iemand, waarom doe ik dat? Dat is echt zo kut haha!
(Niet voor A.)
Met de auto dan hoop ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
(Niet voor A.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |