Dan wordt je huid week en misschien zie je um dan of valt die eruitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat helpt? Dan ga ik dat straks even proberen! Thanks
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan wordt je huid week en misschien zie je um dan of valt die eruit
Eerst nog een half uur werken, dan in die knallende warmte 20min na huis fietsen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Eerst maar even naar de winkel, daarna maar even met een joint op het dak zitten met mijn poot in een bak water
Werken zegt diequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Eerst nog een half uur werken, dan in die knallende warmte 20min na huis fietsen.
Wel nog een halve jonko voor onderweg
Tja, das mijn werken nog even.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werken zegt dieZit een beetje op FOK! haha
Godver wat een levenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja, das mijn werken nog even.
Uurtje per dag (maximaal) effectief bezig, de rest wat random surfen en chatten/fokken/gamen/whatever
Ik ga zo hard lachen als Fokken nog eens officieel bij mijn werkzaamheden gaat horen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja, das mijn werken nog even.
Uurtje per dag (maximaal) effectief bezig, de rest wat random surfen en chatten/fokken/gamen/whatever
Tis minder leuk dan je denkt hoor....quote:
Inderdaad, vermaak je maar eens 7 uur op een kantoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis minder leuk dan je denkt hoor....
Verveel me hier kapot vaker
Precies.. Ik heb dan (gelukkig) wel vrij internet en een bakje paperclipsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Inderdaad, vermaak je maar eens 7 uur op een kantoor.
Het zou maar heel de dag gieten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het uberhaupt mooi weer is heHoop het zo erg.
Ik heb ook een bakje paperclips!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Precies.. Ik heb dan (gelukkig) wel vrij internet en een bakje paperclips
Tuinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Fuck man, beetje harken in de tuin, en de tyfus, wat een hitte
Mijn creaties heeft die poetshoer laatst weggemiktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb ook een bakje paperclips!
Ik heb hier een paar flink misvormde eiffeltorens staan.
Ik had het mijn schoonvader beloofdquote:
Hahahaha, ik werk nog wel eens laat en dan ziet de poetshoer me knutselen. Dus die weet wel beter.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Mijn creaties heeft die poetshoer laatst weggemikt![]()
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie gaan trouwens allemaal knetter stoned terug die drukke trein of niet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie gaan trouwens allemaal knetter stoned terug die drukke trein of niet.
Lekker middagje blowen in Utrecht check.quote:
Terug ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker middagje blowen in Utrecht check.
Maar dan moet je nog terug.
Geen probleem toch? Als ik maar niet hoef te lopen of fietsen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker middagje blowen in Utrecht check.
Maar dan moet je nog terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |