SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.
Is die gast dronken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS ER MIS MET JE HOOFD??!!?!11![]()
Kom kom, zulke dikke tetten heb ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
en nu precies zo'n foto van jezelf aub
Die bedoelde ik ook die erachterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is een vrouw![]()
En die gast erachter zal vast dronken zijn ja
Geen DM gehad hoor?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
DM'en met kutusers opdat ze minder kutte kutusers zijn en meer kwaliteit gaan posten
Soms voel ik me een baas
En het is ook wel goed om te weten dat mensen niet écht zo achterlijk zijn als ze zich hier soms voordoen
Daar ben jij het levende bewijs vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
En het is ook wel goed om te weten dat mensen niet écht zo achterlijk zijn als ze zich hier soms voordoen
ielghhhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja die voorste zou ook zo een man kunnen zijn
Vind het meer een 'het'
Nee, ik ben wél zo achterlijk als ik me hier voordoequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar ben jij het levende bewijs van
zodra ik thuis ben mijn airco op zolder installeren die ik voor 20 euro kocht bij de kringloop. maakt veel lawaai maar dan zit je wel lekker met 18 graden op je zoldertje terwijl het buiten 30 isquote:
soms probeer ik een kutuser te zijn, alleen omdat ik kan lachen om haatpostsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij bent toch geen kutuserJij bent een bazenuser
Ja ik ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik ben wél zo achterlijk als ik me hier voordoe
Wat dat betreft ben ik op FOK! pretty much wel hetzelfde als IRL
Ik doe soms wel aan overmatigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
soms probeer ik een kutuser te zijn, alleen omdat ik kan lachen om haatposts
Truequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ookAchja, dat geeft karakter
zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMGOM GOMGOMNOMNOMONOMONO,NOMNOMNOMNOMNOM
ahhhhhhhw yissssquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Neem ik voor je mee op de meetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ken er nog één. Of wel meer eigenlijk, maar ik geloof ik ook wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik ben wél zo achterlijk als ik me hier voordoe
Wat dat betreft ben ik op FOK! pretty much wel hetzelfde als IRL
Dat je mij nog nooit hebt aangesprokenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
DM'en met kutusers opdat ze minder kutte kutusers zijn en meer kwaliteit gaan posten
Soms voel ik me een baas
hihi je zei monoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:37 schreef Studeur het volgende:
er komen best veel mensen op de meet
ervan uitgaande dat de helft niet komt alsnog 10+
Ik ben sowieso aanwezig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:37 schreef Studeur het volgende:
er komen best veel mensen op de meet
ervan uitgaande dat de helft niet komt alsnog 10+
ik volgens mij ook welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ken er nog één. Of wel meer eigenlijk, maar ik geloof ik ook wel.
waarom klimmen, dat is zo lamequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Studeur het volgende:
ik ga de 29e met een maat proberen over t hek te klimmen bij awakenings. is buiten dus lukt vast wel.
als t niet lukt sowieso aanwezig op de meet. als t wel lukt ga ik alleen 4fa gebruiken en daar heb je minder kater van dan xtc dus wss ben ik dan ook wel aanwezig, al is t miss iets later.
dat wwas bij een andere user nogal misgegaan. Koop gewoon een kaarrjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Studeur het volgende:
ik ga de 29e met een maat proberen over t hek te klimmen bij awakenings. is buiten dus lukt vast wel.
als t niet lukt sowieso aanwezig op de meet. als t wel lukt ga ik alleen 4fa gebruiken en daar heb je minder kater van dan xtc dus wss ben ik dan ook wel aanwezig, al is t miss iets later.
Meeste mensen die zo nu en dan semi-normaal reageren wel, hoewel je er altijd klapjosti's tussen hebt zittenquote:
geen geld..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat wwas bij een andere user nogal misgegaan. Koop gewoon een kaarrje
ik Ben ook irl soms een klapjostiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meeste mensen die zo nu en dan semi-normaal reageren wel, hoewel je er altijd klapjosti's tussen hebt zitten
op de banlijst zettenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
geen geld..
en wat dan? t enige wat ze kunnen doen is je wegsturen
en je mdma ogen zwek the swag altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb mijn bazen zonnebril op en zwek the swag altijd.
haha gaat ze mooi niet lukken. alsof ik verplicht ben hun mijn ID te laten zien. En als ze dat doen zal ik de volgende keer júist weer klimmenquote:
Ja die ogen waren wel echt sick blackquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en je mdma ogen zwek the swag altijd
ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
haha gaat ze mooi niet lukken. alsof ik verplicht ben hun mijn ID te laten zien. En als ze dat doen zal ik de volgende keer júist weer klimmen
Bij Mysteryland is t ook gelukt
Ik moet t binnenkort juist weer ff doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja die ogen waren wel echt sick blackHahaha voorlopig effe geen M meer
Hmmmz samen doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet t binnenkort juist weer ff doen
Nee doe het al met iemand andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmmz samen doen?
Regel ik de M wel
ik wil welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmmz samen doen?
Regel ik de M wel
da's wel chill ja, lekker aan elkaar zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij wilt natuurlijk spacen met een wijf joh.
aan wijven zitten als je spaced is dan ook heerlijk, die vormenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
da's wel chill ja, lekker aan elkaar zittenhelaas alleen op feesten gedaan en op thuisspacejes maar niet 1 op 1
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
aan wijven zitten als je spaced is dan ook heerlijk, die vormen
potquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
aan wijven zitten als je spaced is dan ook heerlijk, die vormen
ketelquote:
Ik moest denken aan Breaking Bad.quote:
Oke.quote:
Met je been op de muziek neem ik aan? Dat is precies wat ik nu aan het doen benquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:43 schreef Ugjerke het volgende:
Oké, als je een kat hebt, niet meetikken met de muziek op je been.
* Ugjerke wordt aangevallen.
Nee, met mijn vingers op mijn been.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je been op de muziek neem ik aan? Dat is precies wat ik nu aan het doen ben
Nou enquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:00 schreef Ugjerke het volgende:
GODVERDOMME
SPRINGT DAT BEEST EVEN OP MN RUG, MET AL ZIJN NAGELS
DE GANG OP
Niet nagels knippen van je katquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:00 schreef Ugjerke het volgende:
GODVERDOMME
SPRINGT DAT BEEST EVEN OP MN RUG, MET AL ZIJN NAGELS
DE GANG OP
niks speciaal. ik moet mezelf vanaf 10 uur vermaken want dan slaapt mn ma. en er is gratis wifi dus ik chill net als thuis met een biertje op FOK!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Studeur is een echte die hard, vanuit turkije speciaal op fok
zit je in hotel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
niks speciaal. ik moet mezelf vanaf 10 uur vermaken want dan slaapt mn ma. en er is gratis wifi dus ik chill net als thuis met een biertje op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |