Oh dat is vervelend! Wat dat zijn wel hele persoonlijke dingen. Maar ik wed dat het met de beste bedoelingen gebeurt hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Catnip het volgende:
Even mijn frustraties van me afschrijven.
Mijn mentor is echt ongelofelijk, hij stuurt een mailtje naar mijn moeder dat ikn erg vervelend ben enzo, wat een rotstreek. Mijn moeder (vraag NIET hoe ik dat weet) allemaal rare dingen terug zoals dat ik tics heb en blablabla dat ze me irritant vind enz. Oh en mijn pgb'er weet het ook gelijk.
Ik heb zin om kei hard te gaan schelden. En nee ik ben GEEN dramaqueen. Die tic zijn er genant (nee geen rare dingen) dus het gaat ze geen FUCK aan.
Ach als je gaat zwemmen word je toch nat, door de regen wordt dat echt niet anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik was toch maar gaan zwemmen met die vriend, na lang getwijfeld te hebben vanochtend...
Oh fantastisch! Jullie flat is mooi maar ik kan me voorstellen dat je liever in een andere buurt en in een groter huis wil wonen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef MissVanity het volgende:
Mogguh! Ik ga misschien binnenkort wel verhuizen naar een groter huis. Lekker weg uit Hilversum!
Wauw, dat is best wel awesome!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef MissVanity het volgende:
Mogguh! Ik ga misschien binnenkort wel verhuizen naar een groter huis. Lekker weg uit Hilversum!
Villaatje gekocht in Laren, ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef MissVanity het volgende:
Ja, haha! Denk het nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Villaatje gekocht in Laren, ofzo?
Damn, we hadden ook dat boek over hoe we WagakB gechanneld hebben moeten schrijven.. Dan waren we binnen geweest.quote:
Kan je dat niet alsnog doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Damn, we hadden ook dat boek over hoe we WagakB gechanneld hebben moeten schrijven.. Dan waren we binnen geweest.
Ja inderdaad! Het WagakB channelboek!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Damn, we hadden ook dat boek over hoe we WagakB gechanneld hebben moeten schrijven.. Dan waren we binnen geweest.
Ja en dan het WagakB werkboek en deel II van het channelboek en de live sessies, waar we net zo hard schreeuwen als Bashar om te benadrukken dat de gechannelde entiteit echt niet dezelfde is als de channelaar. En dan brengen we de goodies op de markt. WagakB buikspreekpoppen, de WagakBscheurkalender, de petjes, de T-schirts, de speelfilm en WagakB de musical..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Het WagakB channelboek!
Klinkt goed. Doen wequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja en dan het WagakB werkboek en deel II van het channelboek en de live sessies, waar we net zo hard schreeuwen als Bashar om te benadrukken dat de gechannelde entiteit echt niet dezelfde is als de channelaar. En dan brengen we de goodies op de markt. WagakB buikspreekpoppen, de WagakBscheurkalender, de petjes, de T-schirts, de speelfilm en WagakB de musical..
Oh oh.. Ga je weer vervelend doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:08 schreef Catnip het volgende:
Straks weer een cursus..
Geen zin in, en ik ben bang dat ik het weer verpest lol.
Nee, ik deed wel vervelend..want ik ging janken. Dus op die manier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh oh.. Ga je weer vervelend doen?
Vermoeiend, al dat gelul over je hoofd, lijkt me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:08 schreef Catnip het volgende:
[..]
Nee, ik deed wel vervelend..want ik ging janken. Dus op die manier.
Helaas ging het vandaag ook fout, ik voelde me al zwaar klote, En ja dan breek je wel..En dan gaat die muts nog ragen van waarom huil je nou. NOU OMDAT IK VERDRIETIG BEN..En zij vond dt dus ook, en toen heeft ze met het team overleg gehad..
Dus lekke dag weer...
De jongste van het stelquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
En wie ben jij RON1N als ik vragen mag op die foto's, die man met het grijze haar, de bril of het zwarte haar?
Is het ook, misschien dat ik me vrijwillig laat opnemen. Want ik trek het gewoon niet meer, ben gisteren al helemaal ingestort voor de zoveelste keer..en dan vandaag ook weer..Voel me zo naar. Zonder echt een reden te hebben, alsof ik iets mis. Ja misschien mis ik wel iets, iets als ''liefde'' ofzo. Idk, dat klinkt zo lekker sentimenteel..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vermoeiend, al dat gelul over je hoofd, lijkt me.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Catnip het volgende:
[..]
Is het ook, misschien dat ik me vrijwillig laat opnemen. Want ik trek het gewoon niet meer, ben gisteren al helemaal ingestort voor de zoveelste keer..en dan vandaag ook weer..Voel me zo naar. Zonder echt een reden te hebben, alsof ik iets mis. Ja misschien mis ik wel iets, iets als ''liefde'' ofzo. Idk, dat klinkt zo lekker sentimenteel..Dinsdag een gesprek met de psychiater en dan maar zien wat er uit komt, ik hoop dat zij iets voor me kan betekenen..want loop hier al erg lang mee rond.
Jawel jawel, maar toch voel ik me best wel alleen. En dat komt omdat ik het idee heb dat ze me niet begrijpen. Maar ja, het komt wel goed hoor..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je komt toch wel uit een warm nest, dacht ik? Het zal wel niet meevallen om je onbegrepen te voelen. Ik hoop dat er iets zinnigs uit dat gesprek komt!
[..]
Ja cool!quote:
Ah zo!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef R0N1N het volgende:
Groetjes vanaf een zonnige Nordkapp
[..]
De jongste van het stel
(Hoewel ik maar 3 jaar scheel met Manus (bril)
Ben overigens donkerblond/bruin van haar, niet zwart.
Irritant hoe ze je allemaal onder druk lijken te zetten zeg!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Catnip het volgende:
[..]
Is het ook, misschien dat ik me vrijwillig laat opnemen. Want ik trek het gewoon niet meer, ben gisteren al helemaal ingestort voor de zoveelste keer..en dan vandaag ook weer..Voel me zo naar. Zonder echt een reden te hebben, alsof ik iets mis. Ja misschien mis ik wel iets, iets als ''liefde'' ofzo. Idk, dat klinkt zo lekker sentimenteel..Dinsdag een gesprek met de psychiater en dan maar zien wat er uit komt, ik hoop dat zij iets voor me kan betekenen..want loop hier al erg lang mee rond.
Bedankt voor de tip! Ondanks dat ik er morgen redelijk vroeg uit moet ga ik wel kijken!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:40 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)per__moon_day__.html
LOCHEM -
Als het weer meezit, is zaterdagnacht een zogeheten supermaan te zien. De maan is dan vol en staat het dichtst bij de aarde. Hij ziet er dan veel groter en helderder uit dan anders.
„een supermaan is een spectaculair gezicht”. Overigens is de maan zondagmiddag rond half 2 pas echt helemaal vol.
Ik heb het gevoel dat ik niet begrepen word (ook al is dat misschien niet zo) en dat er teveel van me verwacht word. Zo ga ik bijna iedere dag met een rotgevoel naar school, om vervolgens daar alles af te reageren. Nee, het gaat niet meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja cool!
[..]
Ah zo!Hoe oud ben jij dan eigenlijk als ik vragen mag RON1N?
[..]
Irritant hoe ze je allemaal onder druk lijken te zetten zeg!
[..]
Bedankt voor de tip! Ondanks dat ik er morgen redelijk vroeg uit moet ga ik wel kijken!
Cool hey! Had het in het maantopic gepost, dan had ik 't eerder meegekregen. Ik zal kijken of de maan vanavond nog te zien is, anders bekijk ik wel mooie afbeeldingen op internet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:40 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)per__moon_day__.html
LOCHEM -
Als het weer meezit, is zaterdagnacht een zogeheten supermaan te zien. De maan is dan vol en staat het dichtst bij de aarde. Hij ziet er dan veel groter en helderder uit dan anders.
„een supermaan is een spectaculair gezicht”. Overigens is de maan zondagmiddag rond half 2 pas echt helemaal vol.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Cool hey! Had het in het maantopic gepost, dan had ik 't eerder meegekregen. Ik zal kijken of de maan vanavond nog te zien is, anders bekijk ik wel mooie afbeeldingen op internet.
Verder niet zo hittebestendig hier: heb koorts, volgens mij door een ontstoken kaak/kies, want die doet ook pijn, boven én onder.
Dat terwijl ik net gezonder ben gaan eten, volgens een niet strikt vegetarisch dieet. Ach ja, life is weird.
No prob!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]sorry hoor.
Je lichaam is in protest dus, tegen jouw "verbeterde"leefstyle?
Haha, thanks! Nog tips voor zielige ik?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Dance99Vv het volgende:
"Of ik heb gewoon even pech. " Daar houd ik het maar op![]()
Ik heb de neiging om veel in je betoog /verklaring om te gaan draaien.
Laat ik het er maar op houden dat wat betreft die "spirituele ontwikkeling" je nog een lange weg te gaan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |