nog net in 1quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Level 2 over Frankrijk getrokken.
Telegraaf beweerde het tenminste in het filmpje, dacht dat het toen een downburst was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Dat ding boven zuid-Polen, dat is een supercell
holy shitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef aloa het volgende:
Die Level 2 boven Polen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet het niet zeker, maar ik geloof van wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:19 schreef Felagund het volgende:
Die storm tijdens Pukkelpop was toch geen supercell?
Luchtontvochtiger aanbevolenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef whosvegas het volgende:
Net ff buiten geweest, wat is het idioot warm
Morgen hele dag binnen zitten en magnums vreten (en Fokken)
Kan ook niet douchen omdat ik met een ontsteking zit (en ik kan mezelf niet opnieuw verbinden), zwemmen moet ik maar helemaal uit mijn hoofd zetten
Afzien morgen
Vrijdag weer heerlijk koel weer
Downburst is horizontaler.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef Felagund het volgende:
Telegraaf beweerde het tenminste in het filmpje, dacht dat het toen een downburst was.
Ja, in het midden heb je juist grote negatieve verticale snelheid. Nu ik zo terug lees is er enige twijfel het een supercell was, maar iig was het een downburst.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef Disorder het volgende:
[..]
Euh. Aan de randen ervan wel. Maar dat bedoel je misschien ook
Jammer dat Polen op de helft van de kaartjes net buiten het kaartje valt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:21 schreef Angry_Bird het volgende:
Zuid-Polen moet echt kapot aan het gaan zijn aan de deze kaartjes te zien.
Jaloersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen wordt dus een normaal dagje in de kustgebieden. Graadje of 20 en geen onweer.
Wrijf het er maar lekker inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen wordt dus een normaal dagje in de kustgebieden. Graadje of 20 en geen onweer.
ik hou van dit weer behalve als ik aan het leren ben en mijn boeken aan mijn handen vastplakken!!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Nederlanders die hun mening geven over het weer:
Met regen: regen
Met sneeuw: sneeuw
Met zon: warmteHet is nooit goed
Tot 27/28 graden maakt het mij niet veel uit, of het nu regen/zon/sneeuw is, daarboven wordt het mij wat teveel als ik moet werken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Nederlanders die hun mening geven over het weer:
Met regen: regen
Met sneeuw: sneeuw
Met zon: warmteHet is nooit goed
Als die kutzeewind er weer in komt wel ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was vanmiddag aan het winkelen bij de Jumbo. Daar was het pas goed toeven..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:50 schreef Adelante het volgende:
Hier ook alles dicht, nu 22 graden binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |