je mag gewoon geen foto's verspreidenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij bent dat niet maar je doet aangifte omdat mensen inbreuk maken op jouw privacy omdat ze dus foto's posten waar jij niet op staat. Seems legit.
De logica van een troll.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jij bent dat niet maar je doet aangifte omdat mensen inbreuk maken op jouw privacy omdat ze dus foto's posten waar jij niet op staat. Seems legit.
Wie post er ook alweer foto's van rijke oliesjeiks?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je mag gewoon geen foto's verspreiden
maar die zijn beroemd en als je op hun googled dan vind je miljarden foto's! Ik ben niet beroemd! Als je op mij googled vind je geen foto's. Dus die van mij mogen niet verspreid worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie post er ook alweer foto's van rijke oliesjeiks?
Dus je bent het wel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar die zijn beroemd en als je op hun googled dan vind je miljarden foto's! Ik ben niet beroemd! Als je op mij googled vind je geen foto's. Dus die van mij mogen niet verspreid worden.
Echter ben jij het niet, dus zijn we uitgepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:55 schreef sanasoufi het volgende:
maar die zijn beroemd en als je op hun googled dan vind je miljarden foto's! Ik ben niet beroemd! Als je op mij googled vind je geen foto's. Dus die van mij mogen niet verspreid worden.
Wat piep je dan ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! ik ben niet zo dom om mijn foto's online te zetten
NEE! Ze staan nog steeds online! Pas als die foto's weg zijn, dan zijn we uitgepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Echter ben jij het niet, dus zijn we uitgepraat.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt voor het weghalen. Die andere is gerapporteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ontwijkt de vraag, dus zijn we nog niet uitgepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef sanasoufi het volgende:
NEE! Ze staan nog steeds online! Pas als die foto's weg zijn, dan zijn we uitgepraat.
Kom maar liefjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Ze staan nog steeds online! Pas als die foto's weg zijn, dan zijn we uitgepraat.
Ik wil niet dat mijn foto's online staanquote:
Dus je bent het wel!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn foto's online staanStel het noodlot slaat toe en ik moet solliciteren om te gaan werken?
ik heb ze natuurlijk al gerapporteerd, maar de moderators hier mogen me nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef AhmedJaret het volgende:
er was toch een regeltje dat je niet zondee toestemming picas of info mag posten van anderen?
dus sanousfi als je deze bent kan je gwn zeggen dat je geen toestemming geeft en dan is het klaar toch
direct zieke lange ban voor kritischemassa en zijn boys
Die meid van die pica's is best wel cute. Ik wil ook antwoord op die question.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef Djibril het volgende:
Maar even serieus, TS kan even buiten gaan spelen. Wie is dat meid van de foto’s?
Antwoord graag.
Ze heeft ze zelf geüpload en hier gepostquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef AhmedJaret het volgende:
direct zieke lange ban voor kritischemassa
Wat maakt het dan uit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb je geen toestemming gegeven mijn foto's op te slaan en te verspreidenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ze heeft ze zelf geüpload en hier gepost
Een probleem is dat dit TS niet kan zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef AhmedJaret het volgende:
er was toch een regeltje dat je niet zondee toestemming picas of info mag posten van anderen?
dus sanousfi als je deze bent kan je gwn zeggen dat je geen toestemming geeft en dan is het klaar toch
direct zieke lange ban voor kritischemassa en zijn boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |