Ik moet studeren. Ik kan niet leuk logeren. Als het kon dan zat ik nu in mijn heerlijke Libanon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:40 schreef Grielen het volgende:
Je mag wel bij mij logeren. Hier zijn geen papiervisjes, en er is ook geen benauwdheid
Kan niet ik moet studeren. Alleen durf ik s'nachts nu dus geen boeken meer openslaan uit angst dat er papiervisjes op af komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je nou is gaat slapen 's nachts dan merk je niet dat er papiervisjes zijn
Ik ben ook druk met m'n studie. We gaan geen pyjama feestje houden ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik moet studeren. Ik kan niet leuk logeren. Als het kon dan zat ik nu in mijn heerlijke Libanon.
Of uit komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Kan niet ik moet studeren. Alleen durf ik s'nachts nu dus geen boeken meer openslaan uit angst dat er papiervisjes op af komen.
Open er een topic overquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef Khaleesi het volgende:
Ugh... klachten over het weer en lelijke wijven in korte rokjes... de zomer is weer begonnen....
Volgende tsunami aan klachten: leuke dingen willen doen maar vriendengroep wil heel de dag binnen gamen.
Euh, je zegt dat jij het niet bent, maar toch ga je mensen erbij snitchen. Rare acties man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef sanasoufi het volgende:
Bedankt voor de steun: DAT BEN IK NIET!
Iedereen die de foto's blijft plaatsen wordt gerapporteerd.
Ik BEN HET NIETquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:50 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Euh, je zegt dat jij het niet bent, maar toch ga je mensen erbij snitchen. Rare acties man.
Je kunt beter doen alsof je het wel bent. Dat is de enige manier om hier nog iets van goodwill te kweken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik BEN HET NIETiedereen die de foto's plaats inclusief PriesterB wordt gerapporteerd. En als de moderators niet doen, dan doe ik aangifte
Wat heb ik gedaan dan? Ik stel een hele duidelijke vraag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:50 schreef sanasoufi het volgende:
Ik BEN HET NIETiedereen die de foto's plaats inclusief PriesterB wordt gerapporteerd. En als de moderators niet doen, dan doe ik aangifte
Jullie verspreiden mijn foto's! Ik heb al duizend keer gezegd: IK BEN DAT NIET. Dus stop met verspreiden anders doe ik aangifte wegens inbreuk op mijn privacy.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan dan? Ik stel een hele duidelijke vraag.
Jij bent dat niet maar je doet aangifte omdat mensen inbreuk maken op jouw privacy omdat ze dus foto's posten waar jij niet op staat. Seems legit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Jullie verspreiden mijn foto's! Ik heb al duizend keer gezegd: IK BEN DAT NIET. Dus stop met verspreiden anders doe ik aangifte wegens inbreuk op mijn privacy.
je mag gewoon geen foto's verspreidenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij bent dat niet maar je doet aangifte omdat mensen inbreuk maken op jouw privacy omdat ze dus foto's posten waar jij niet op staat. Seems legit.
De logica van een troll.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jij bent dat niet maar je doet aangifte omdat mensen inbreuk maken op jouw privacy omdat ze dus foto's posten waar jij niet op staat. Seems legit.
Wie post er ook alweer foto's van rijke oliesjeiks?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je mag gewoon geen foto's verspreiden
maar die zijn beroemd en als je op hun googled dan vind je miljarden foto's! Ik ben niet beroemd! Als je op mij googled vind je geen foto's. Dus die van mij mogen niet verspreid worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie post er ook alweer foto's van rijke oliesjeiks?
Dus je bent het wel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar die zijn beroemd en als je op hun googled dan vind je miljarden foto's! Ik ben niet beroemd! Als je op mij googled vind je geen foto's. Dus die van mij mogen niet verspreid worden.
Echter ben jij het niet, dus zijn we uitgepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:55 schreef sanasoufi het volgende:
maar die zijn beroemd en als je op hun googled dan vind je miljarden foto's! Ik ben niet beroemd! Als je op mij googled vind je geen foto's. Dus die van mij mogen niet verspreid worden.
Wat piep je dan ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! ik ben niet zo dom om mijn foto's online te zetten
NEE! Ze staan nog steeds online! Pas als die foto's weg zijn, dan zijn we uitgepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Echter ben jij het niet, dus zijn we uitgepraat.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! ik ben niet zo dom om mijn foto's online te zetten
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt voor het weghalen. Die andere is gerapporteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ontwijkt de vraag, dus zijn we nog niet uitgepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef sanasoufi het volgende:
NEE! Ze staan nog steeds online! Pas als die foto's weg zijn, dan zijn we uitgepraat.
Kom maar liefjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Ze staan nog steeds online! Pas als die foto's weg zijn, dan zijn we uitgepraat.
Ik wil niet dat mijn foto's online staanquote:
Dus je bent het wel!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn foto's online staanStel het noodlot slaat toe en ik moet solliciteren om te gaan werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |