quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat voor misvormde pik heb jij dat je met je toompje aan je broek blijft plakken
OH WACHT DAT KRIJGT IE OOK HELEMAAL NIET hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:08 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]Echt he!
Wordt voorlopig geen seks voor TS. Oh, wacht...
Gatverdamme!!! Ranzig!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik had bewust geen ondergoed aangedaan omdat ik wist dat het warm zou worden
Een vrouw mag zeker wel zonder onderbroek rondlopen in een kort rokje?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Hallo,
Wat er bij jou is gescheurd is het toompje. Dat komt veel vaker voor bij jongens, dus je bent niet de enige. Het kan verder ook geen kwaad. Op een dag zal hij helemaal scheuren en komt de voorhuid losser. je hoeft er niet mee naar de huisarts maar als je dat zelf wil moet je dat zeker doen, maar ik denk dat hij het zelfde zegt. Zorg er wel voor dat je de eikel goed schoon houdt. Sterkte ermee.
Deze mangquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef mini891 het volgende:
Je moet je lul wassen na het beren. Dan plakt je zaad niet aan je broek vast. Dat is wat er gebeurd is. Niks geen zweet.
Not sure if srs !!---quote:
85 jij gemenerikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus.
Als een vrouw te droog of te strak is, kan het toompje ook bij penetratie gaan scheuren.
Maar dit wisten jullie natuurlijk nog niet want 86% hier is maagd tot hun 52ste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |