Ik zou hierop graag zeggen dat ik bij "de 10%" hoor. Maar nee, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Och, 9 van de 10 bassisten spelen daarnaast ook gitaar.
Of andersom, 9 van de 10 gitaristen spelen ook bas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:43 schreef guitarist het volgende:
Goed Bas spelen is wel echt anders dan gitaar spelen...
Dat is absoluut waarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:43 schreef guitarist het volgende:
Goed Bas spelen is wel echt anders dan gitaar spelen...
Gelukkig kan je op een bas ook powerchords rammenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:57 schreef brother52 het volgende:
Zoveel verschil zit er anders niet tussen losse nootjes rammen of powerchords rammen...
Goed bezig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef The_Dean het volgende:
Godnondeju, goed nieuws. Valveking, Marshall én de LTD in een set verkocht![]()
Nice!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
Celestion creamback voor in de orange ppc212, hopelijk gaat de kast nu wat feller klinken! Moet een v30 vervangen
Hahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef The_Dean het volgende:
Godnondeju, goed nieuws. Valveking, Marshall én de LTD in een set verkocht![]()
Het fijnste van dingen verkopen of weggeven is dat je weer wat ruimte krijgt. Die al snel dus weerr gevuld wordt met meer van het zelfdequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef Aresdreams het volgende:
had eigenlijk nog wel een spoortje van verdriet verwacht
Ja, ga het natuurlijk wel missen, blijft een lekker rammende setquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef Aresdreams het volgende:
had eigenlijk nog wel een spoortje van verdriet verwacht
Maar dat is ook een deel van de ervaring vind ik. Je koopt iets, bevalt goed, maar toch zie/hoor je ergens iets anders/beters, en ga je dat proberen te scoren. En daarna weer hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef Beardy het volgende:
[..]
Het fijnste van dingen verkopen of weggeven is dat je weer wat ruimte krijgt. Die al snel dus weerr gevuld wordt met meer van het zelfdezoals .... nieuwe manga tankobons. Die je als je ze uit hebt weer worden opgehaald (HINT HINT) en daarna herhaalt de cyclus zich weer.
Jaaaaa, maar is wat lastig in een luide metalbandquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef Beardy het volgende:
Je zou ook een akoustische bas kunnen nemenheb je geen versterker en zo nodig.
Hangt er gewoon van af hoe hij in de mix staat, en of de andere instrumenten een beetje uit zijn frequentiegebied blijven op dat moment. Je kan veel doen met EQ'en, akkoorden en volumesquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef Beardy het volgende:
Gelijk iets .... uhm ... ken je ELUVEITIE toevallig? Is min of meer folk metal (zeg maar), met een DRAAILIER en zo. Vroeg me dus af hoe ze het geluid van die fdraailier eigenlijk 'redden' van de andere instrumenten (althans, voor die nummers waar ze elektrische gitaren en zo gebruiken).
Hey, als het in Nirvana kan...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar is wat lastig in een luide metalband
Check.quote:
Tijdens optredens: apart uitversterken, en wat dean zei: zorgen dat het uit de andere frequenties blijft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef Beardy het volgende:
Gelijk iets .... uhm ... ken je ELUVEITIE toevallig? Is min of meer folk metal (zeg maar), met een DRAAILIER en zo. Vroeg me dus af hoe ze het geluid van die fdraailier eigenlijk 'redden' van de andere instrumenten (althans, voor die nummers waar ze elektrische gitaren en zo gebruiken).
Maar da's meer het Duitse blasenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef Beardy het volgende:
Maar die bestaan wel hoor, elektrische fluiten, Aresdreams
[ afbeelding ]
quote:Waarom is er gekozen voor deze overname?
Gaat Feedback nu onder de naam Key Music verder?
Wanneer zal de samenvoeging plaatsvinden?
Wat verandert er voor mij als klant?
Zullen de winkels blijven bestaan?
Zal de webshop blijven bestaan?
Zijn er voordelen voor mij als klant?
Zijn er nadelen voor mij als klant?
Wijzigen mijn contactpersonen bij Feedback?
Gaan jullie de netwerken integreren?
Zal het product aanbod vergroten?
Hoe verloopt de garantieregeling bij laatst aangeschafte producten?
Is er een algemene klantenservice?
Hoe zit het met het personeel? Blijft het gewoon zoals het is, of schrappen ze nu ook een aantal leden van de lijst om het maar even zo te noemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben bezig met een FAQ aan het schrijven betreft de overname van Feedback door Key Music.
Dit zijn o.a. vragen die gesteld kunnen worden natuurlijk. Zie ik nog belangrijke dingen over het hoofd, of wat zouden jullie nog meer graag willen weten?
[..]
Dat blijft in principe nu gelijk. Geen ontslaggolf of mensen die opeens vervangen worden door personeel van Key. In de toekomst zal gekeken worden hoe dit geoptimaliseerd zal worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe zit het met het personeel? Blijft het gewoon zoals het is, of schrappen ze nu ook een aantal leden van de lijst om het maar even zo te noemen.
Deze FAQ is bedoeld voor de klant niet voor de werknemers slimpie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe zit het met het personeel? Blijft het gewoon zoals het is, of schrappen ze nu ook een aantal leden van de lijst om het maar even zo te noemen.
Dat begreep ik, maar ik bedoelde het ook vanuit mijn oogpunt, stel je bent er klant aan huis en er werken opeens allemaal nieuwe gezichten, dan lijkt me dat even wennenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef genakt het volgende:
[..]
Deze FAQ is bedoeld voor de klant niet voor de werknemers slimpie.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar ik bedoelde het ook vanuit mijn oogpunt, stel je bent er klant aan huis en er werken opeens allemaal nieuwe gezichten, dan lijkt me dat even wennen
quote:Wijzigen mijn contactpersonen bij Feedback?
Je vergeet de belangrijkste.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben bezig met een FAQ aan het schrijven betreft de overname van Feedback door Key Music.
Dit zijn o.a. vragen die gesteld kunnen worden natuurlijk. Zie ik nog belangrijke dingen over het hoofd, of wat zouden jullie nog meer graag willen weten?
[..]
Goeie inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste.
EN GAAN DE PRIJZEN OMHOOG? JA NATUURLIJK, MET DIE INHALIGE BELGEN EN WIJ ALS TROUWE KLANTEN WORDEN NATUURLIJK WEER UITGEMOLKEN EN ENB @@!±!@#!!@#@
Keiweek? Tof.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Holy shit, zeer waarschijnlijk dat we deze zomer hier spelen
[ afbeelding ]
Vetquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:33 schreef guitarist het volgende:
Tja, als je de teksten niet kan verstaan, waarom zou je dan een logo maken waarbij je de teksten kan lezen...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik blijf dit soort flyers vermakelijk vinden...
En ook gewoon stug Internal Suffering blijven ondertitelen. Jammer dat de ondertitel slechter te lezen is dan het 'logo' zelf
[ afbeelding ]
Yesh, alleen onze bassist kan dan niet.quote:
Wat een geniale Bandnamen ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef The_Dean het volgende:
En ook gewoon stug Internal Suffering blijven ondertitelen. Jammer dat de ondertitel slechter te lezen is dan het 'logo' zelf
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens in Friesland loopt nog een erg talentvolle bassist rond, dacht ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yesh, alleen onze bassist kan dan niet.
Dus we proberen het nu vast te leggen en een invaller te fixen
Live is het een drama. Wij hebben ooit met hen gespeeld. Werd een brei helaas. Geldt voor alle akoestische folkinstrumenten, behalve viool, penetrante fluitjes en doedelzak na. Een bodhran zelfs valt weg als je er doorheen aan het metallen bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef Beardy het volgende:
Internal suffering fucking vette band! aantal keer al gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
blijven oefenen en videotje downloaden voor finger gymnasticsquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef 3XK. het volgende:
Weet er iemand oefeningen voor je vingers te trainen zonder gitaar? ( geen dubbelzinnigheid!)
Ik ben nl. de intro van 'I am a viking' van Yngwie Malmsteen aan het leren en maar er komt
|------------------------------------...
|------------------------4----------...
|-3--5--7--3--5--7-----5--7----...
in voor en de 3-5-7 lukt me niet " clean " te spelen omdat ik mn vingers niet ver genoeg uit elkaar krijg!
iemand tips?
ook wel afhankelijk van de groote van de klauw...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef starla het volgende:
Je moet wat met je hand rollen. Moeilijk uit leggen, maar als je de 3 aanslaat dan staat je hand wat naar links, bij de 5 in midpositie en bij de 7 wat naar rechts gekanteld. Zo compenseer je dat je teveel moet strekken.
Weinig gitaristen zijn zo lenig dat ze 3-5-7 spelen met alléén de vingers. Er moet ook handactie zijn.
Ik heb redelijk kleine handenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ook wel afhankelijk van de groote van de klauw...
Hoeft ook niet altijd een voordeel te zijn; grote handen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef 3XK. het volgende:
[..]
Ik heb redelijk kleine handenheb er tot nu toe nog niet veel last van gehad bij het spelen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef 3XK. het volgende:
Weet er iemand oefeningen voor je vingers te trainen zonder gitaar? ( geen dubbelzinnigheid!)
Ik ben nl. de intro van 'I am a viking' van Yngwie Malmsteen aan het leren en maar er komt
in voor en de 3-5-7 lukt me niet " clean " te spelen omdat ik mn vingers niet ver genoeg uit elkaar krijg!
iemand tips?
Of je speelt die D en E op de D-snaar. Open snaar en 2de fret. Gelijk een stuk dichterbijquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef 3XK. het volgende:
iemand tips?
Wat hier staat is inderdaad makkelijker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef starla het volgende:
Je moet wat met je hand rollen. Moeilijk uit leggen, maar als je de 3 aanslaat dan staat je hand wat naar links, bij de 5 in midpositie en bij de 7 wat naar rechts gekanteld. Zo compenseer je dat je teveel moet strekken.
Weinig gitaristen zijn zo lenig dat ze 3-5-7 spelen met alléén de vingers. Er moet ook handactie zijn.
had je die jcm900 cab al verkocht? anders heb ik wel interesse denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Ja, breng hem morgen wegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
had je die jcm900 cab al verkocht? anders heb ik wel interesse denk ik
Donequote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe laat?![]()
Stuur ff je rek nr via dm dan maak ik t geld over!
Ja. Heb het net geprobeerd, werkt niet... toch bedankt voor je reactiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef The_Dean het volgende:
Heb je er een schakelaar voor op de voorkant? Soms moet je die eerst inschakelen voordat een footswitch werkt.
Mono?quote:
Geen idee, heb er nu een Rean Silver cable tussen, ik ga nu eentje van Fender proberenquote:
hey, heb je de humbuckers al op de post gedaan ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:14 schreef The_Dean het volgende:
Niet perongeluk een 5U? Dat is een moment-switch en schakelt alleen zolang je hem ingedrukt houd. 5L is wel aan/uit, zou moeten werken.
Het is een 5L, en volgens mij heb ik wel een verkeerde kabel maar dat weet ik niet zeker. Ik gebruik dus een gewone instrumentenkabel, en geen speciale stereokabel oidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:14 schreef The_Dean het volgende:
Niet perongeluk een 5U? Dat is een moment-switch en schakelt alleen zolang je hem ingedrukt houd. 5L is wel aan/uit, zou moeten werken.
Voor thuisgebruik en kleine kroegen prima geluid en volume met een volledig buizen versterker. Vaak gebruikt bij Gibson Les Paul modellen.quote:
je moet hem gewoon horen in combinatie met je gitaar, horen is er gevoel bij krijgen of de sound bij jouw belevingswereld past.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef Marnixos het volgende:
Ga morgen even bij de muziekwinkel informeren, toch bedankt
Post uit context trekkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je moet hem gewoon horen in combinatie met je gitaar, horen is er gevoel bij krijgen of de sound bij jouw belevingswereld past.
Iemand heeft me ooit vertelt dat niet goed was en meer kwaad dan goed deed?quote:
Nu nog een Parker Maxxfly DF824VR en een shitload aan pedalen en je kunt zo mee met Living Colour.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:26 schreef The_Dean het volgende:
GAS kruipt waar het niet gaan kan, dus onderweg naar huis van het wegbrengen van een mooie (her)starterskit even wat nieuws opgepikt. Mijn twee backupamps zijn transistors, en dat red het toch net niet op hogere volumes, zeker als enige gitarist. Straks ook weer in de verkoop als ik echt gestopt ben met de band.
Sneakpeak:
[ afbeelding ]
Je vergeet de shitload talent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nu nog een Parker Maxxfly DF824VR en een shitload aan pedalen en je kunt zo mee met Living Colour.
Oh jaquote:
Nice.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een covertje opgenomen
Lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Mist een beetje bas, maar kan aan YouTube of de opname liggen. Verder topcover!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Lekker gespeeld! Mooie Gretsch ook. Heb je 'm expres op het halselement?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh m'n linker ringvinger IS er wat sterker door geworden ... goed dingetje!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef 3XK. het volgende:
Iemand heeft me ooit vertelt dat niet goed was en meer kwaad dan goed deed?
Shinyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Bugera! Met een hoofdletter B, van Badass!
[ afbeelding ]
Drie maanden oud, bonnen en alles er nog bij. Twee keer door hem gebruikt in de oefenruimte, toen stopte de band.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Shiny
Ben benieuwd hoe die klinkt.
Nog niet eens ingespeeld dus. Lekker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Drie maanden oud, bonnen en alles er nog bij. Twee keer door hem gebruikt in de oefenruimte, toen stopte de band.
Bugera 333XL Infinium
Ja, klinkt als een tiet! Gaat hard!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog niet eens ingespeeld dus. Lekker.
Soms moet je tegen mazzeltjes aanlopen, mooie top.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Drie maanden oud, bonnen en alles er nog bij. Twee keer door hem gebruikt in de oefenruimte, toen stopte de band.
Bugera 333XL Infinium
Was niet eens echt op zoek naar een Bugera. Kwam er na het testen van twee transistor Hughe&Kettner toch wel de buizen mistte [normale stack net verkocht], en zocht daarom om een voordelige [tijdelijke] vervanger, niet duur, wel buizen. Gisteren wat rond neuzen op Marktplaats naar wat Marshalls [buiten budget] en Peavey's en Randalls en dergelijke schoot me ineens binnen: Hey, wat zou er aan Bugera op staan. Slechts een paar, deze sprak me wel aan, paar mails heen en weer gestuurd, even onderhandeld over de prijs en vandaag opgehaald.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms moet je tegen mazzeltjes aanlopen, mooie top.
Maar dit is wel even 10x bruter vergeleken met die troep van London City!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was niet eens echt op zoek naar een Bugera. Kwam er na het testen van twee transistor Hughe&Kettner toch wel de buizen mistte [normale stack net verkocht], en zocht daarom om een voordelige [tijdelijke] vervanger, niet duur, wel buizen. Gisteren wat rond neuzen op Marktplaats naar wat Marshalls [buiten budget] en Peavey's en Randalls en dergelijke schoot me ineens binnen: Hey, wat zou er aan Bugera op staan. Slechts een paar, deze sprak me wel aan, paar mails heen en weer gestuurd, even onderhandeld over de prijs en vandaag opgehaald.
Nu morgen/maandag nog even mijn 2x12 opbouwen en dan weer lekker vlammen.
Dan hoef ik voor die paar maanden oefenen en optreden ook niet met een oversized 4x12 te zeulen
Hey, geen slecht woord over mijn Hornetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar dit is wel even 10x bruter vergeleken met die troep van London City!!
Ik wou zeggen, zo'n Hornet of die Bulldogs zijn echt fijne versterkers hoor. Die Bulldogs zijn echte poor-man's Marshalls, goeie sound en gaan loeihard. Zelfs de cabs zijn erg aangenaam.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar dit is wel even 10x bruter vergeleken met die troep van London City!!
Alleen die headstocks zijn altijd zo lelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef The_Dean het volgende:
Interessante nieuwe Dean's. Meteen bakken met GAS, nu weet ik waarom ik nooit op die site moet komen...
Grand Sport:
[ afbeelding ]
V Chicago Flame:
[ afbeelding ]
USA Trans Am:
[ afbeelding ]
En mijn favo:
Thoroughbred Stealth Black Satin:
[ afbeelding ]
Al is die Deluxe in Cherry ook wel erg mooi:
[ afbeelding ]
Dan is misschien die Straight Six serie wat voor jou.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:11 schreef iAvani het volgende:
[..]
Alleen die headstocks zijn altijd zo lelijk
www.google.nlquote:Op zondag 23 juni 2013 12:57 schreef op_quoter het volgende:
yoow kan iemand mij helpen door ff deze solo bij 4:55 - 9:03 voor me tabben
Nou, ik moet zeggen dat ik regelmatig met tabs online vind dat ze het 'net niet' zijn. En daarnaast kan het ook leuk en n goede oefening zijn om zelf te tabbenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:10 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je het wiel opnieuw uit willen vinden?
Klopt, bijna elke tab mankeert wel wat aan maar die foutjes haal je er zo uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:11 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik regelmatig met tabs online vind dat ze het 'net niet' zijn. En daarnaast kan het ook leuk en n goede oefening zijn om zelf te tabben
Maar in dit geval, als je toch om hulp vraagt, zoek dan gewoon ff op ultimateguitar ofzo en kijk of je dat goed genoeg vind klinken en pas aan waar nodig...
Thnxquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:37 schreef Belabor het volgende:
[..]
Mist een beetje bas, maar kan aan YouTube of de opname liggen. Verder topcover!
Die Gretsch is echt een @#$*(#$ mooie gitaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Lekker gespeeld! Mooie Gretsch ook. Heb je 'm expres op het halselement?
Ah, vandaar. Die Gretsch is inderdaad een plaatje. Heb die van mij ook maar weer 'ns erbij gepakt, ik speel er veel te weinig op, en na een middagje spelen vraag ik me af waarom. Topgitaren.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ThnxJa de gitaar staat nu natuurlijk behoorlijk prominent in de mix.
[..]
Die Gretsch is echt een @#$*(#$ mooie gitaarFilmpje heb ik later er overheen opgenomen aangezien ik geen footswitch bij m'n Eleven Rack heb dus kan ik niet tijdens het opnemen switchen van clean naar drive. De drive stukken zijn op het brug element en clean op de nek.
Wat een vervelende situatie, anders een keer sparen voor als het een keer minder makkelijk op de rekening komt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit nu op het punt dat ik opeens een klap geld binnen heb gekregen, ik een gitaar wil kopen. Maar ik gewoon niet weet wat. Omdat ik het én niet nodig heb, én ik de voor mij perfecte gitaar (so far) al heb.
Maar ik heb al 10 gitaren...quote:
Dan koop je toch gewoon een explorer?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit nu op het punt dat ik opeens een klap geld binnen heb gekregen, ik een gitaar wil kopen. Maar ik gewoon niet weet wat. Omdat ik het én niet nodig heb, én ik de voor mij perfecte gitaar (so far) al heb.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat sparen is mijn plan ook
Al blijft die Dave Grohl 335 wel erg vet
[ afbeelding ]
Die is idd heel vet. Die nieuwe Chris Cornell Gibson is ookquote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ze die niet linkshandig maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niceeequote:Op zondag 23 juni 2013 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die is idd heel vet. Die nieuwe Chris Cornell Gibson is ook![]()
[ afbeelding ]
Zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Verzameling van de band is ook wel een leuke collectie
[ afbeelding ]
Dat was een hollowbody toch? Of ben ik in de war met een andere?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind nogsteeds die oude Ibanez van Cynic (of Menn0) zo mooi.
Ja, klopt. Kan geen foto's vinden, maar het was die groen met zwarte.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was een hollowbody toch? Of ben ik in de war met een andere?
Dan was het een andere, want die was metallicgrijsquote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, klopt. Kan geen foto's vinden, maar het was die groen met zwarte.
Ik ben deels kleurenblind, dus dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 24 juni 2013 07:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan was het een andere, want die was metallicgrijs
wat is het verschil met een 'normale' brug?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef The_Dean het volgende:
Rollerbridge, Drib!
http://www.guitarfetish.c(...)-Les-Paul_p_389.html
waarom is het beter als je een tremelo hebt?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Rollerbridge is voornamelijk chill als je een Tremelo of iets hebt.
Omdat een te kleine hoek voor veel minder spanning op de brug zorgt en de tegenhangende (logische) verhalen krijg je dan over minder sustain. Maar vooral dat je eerder die snaren uit je zadels mept als je hard/agressief speelt.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Zorro het volgende:
Blijft de vraag; Waarom iets kopen als het met top-wrappen ook opgelost kan zijn?
Joe Bonamassa doet het ook (en Zorro ook) :
[ afbeelding ]
Heb ik nooit last van, en dat sustain verhaal daar hoor je ook allerlei tegentrijdige verhalen over. Ik hoor geen verschil, dus lijkt me gewoon subjectief. Maar ja, ook is de een erg tevreden over de top-wrap en moet de ander er niks van hebben. Ook subjectief. Kwestie van smaak. Ik doe het ook alleen bij mijn SG omdat die anders een te groete hoek maakt, dus vanwege praktisch nut, kwa geluid of manier van spelen merk ik geen verschil.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat een te kleine hoek voor veel minder spanning op de brug zorgt en de tegenhangende (logische) verhalen krijg je dan over minder sustain. Maar vooral dat je eerder die snaren uit je zadels mept als je hard/agressief speelt.
Volgens mij maakt dat ook geen reet uit, enige wat bij mij van toepassing was, was dat ik m'n lage E er soms uit ramdequote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van, en dat sustain verhaal daar hoor je ook allerlei tegentrijdige verhalen over. Ik hoor geen verschil, dus lijkt me gewoon subjectief. Maar ja, ook is de een erg tevreden over de top-wrap en moet de ander er niks van hebben. Ook subjectief. Kwestie van smaak. Ik doe het ook alleen bij mijn SG omdat die anders een te groete hoek maakt, dus vanwege praktisch nut, kwa geluid of manier van spelen merk ik geen verschil.
Ziet er idd heel nice uitquote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik zo m'n LTD in deze look zie vraag ik me af waarom hij niet standaard met zwarte hardware geleverd wordt maar met chrome. Zwart is echt veel vetter
[ afbeelding ]
Nou, het scheelt wel behoorlijk. Sinds ik rollerbridges gebruik, breek is bijna geen snaren meer.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Nee dat dus niet echt. Dan heb je natuurlijk niet dat de snaar niet over de zadels heen schuurt. Een alternatief hiervoor zijn dus die Graph Tech String Saver zadels. Die lopen dus wat ronder en dat in combinatie met dat materiaal (ook vaak gebruikt in topkammen) zorgt blijkbaar voor veel minder kwetsbaarheid van de snaren bij de brug
[ afbeelding ]
Maar als dat wieltje vast had gezeten dan werkt het hetzelfde als die Graph Tech dingen. Dus dat is beide natuurlijk sowieso beter. Maar zo'n bewegend wieltje geeft als bewegend onderdeel natuurlijk niks extra mee. Het is puur dat die snaar niet een scherpe hoek over een randje maakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, het scheelt wel behoorlijk. Sinds ik rollerbridges gebruik, breek is bijna geen snaren meer.
De enige gitaar waarop ik nog wel eens een snaar breek is mijn explorer en daar heb ik gewone zadels op zitten.
Geil dingquote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik zo m'n LTD in deze look zie vraag ik me af waarom hij niet standaard met zwarte hardware geleverd wordt maar met chrome. Zwart is echt veel vetter
[ afbeelding ]
Klopt. Alleen is zo'n rollerbridge van gfs wat goedkoper dan die graphtech zadels.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar als dat wieltje vast had gezeten dan werkt het hetzelfde als die Graph Tech dingen. Dus dat is beide natuurlijk sowieso beter. Maar zo'n bewegend wieltje geeft als bewegend onderdeel natuurlijk niks extra mee. Het is puur dat die snaar niet een scherpe hoek over een randje maakt.
Het wordt pas echt irritant wanneer je ook een snaar van je backup breekt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik nu twee optredens achter elkaar![]()
Gelukkig altijd een backup klaarstaan, dus het kost me 10 sec om weer door te gaan. Maar toch irritant
Dan heeft de andere gitarist ook nog een backup. En als er dán iets breekt, dan gaat dat al ver voorbij irritantquote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het wordt pas echt irritant wanneer je ook een snaar van je backup breekt.
Bloed op je slagplaat wtf doe jij dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef Svyatagor het volgende:
Ik breek sowieso zelden een snaar, terwijl ik best agressief speel, qua bloed op je slagplaat enzo
Zo hard rammen dat je je vingers openschuurt op je snarenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bloed op je slagplaat wtf doe jij dan?
Bij mij breekt heel af en toe de hoge E. Maar dat komt meestal omdat ie dan gewoon aan vervanging toe is.
Als je gewoon een paar dagen voor je gig de snaren vervangt is het toch onmogelijk dat er eentje breekt ?
Ik heb meestal dat ik m'n wijsvinger kapot sla op m'n elementenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zo hard rammen dat je je vingers openschuurt op je snaren
Nouja, was vooral toen ik echt veel punk speelde en gaar podiumgeluid had, want als je jezelf niet goed genoeg hoort, ga je automatisch (veel te) hard aanslaan.
waar ga je bestellen ?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog mensen die hier mee willen doen met een gezamelijke bestelling met mij en Dean?
Ik heb al te veel meukquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef brother52 het volgende:
Zul je net zien....
Gooien ze ineens lefty bodies en necks in de uitverkoop...
Je moet vloeibare stikstof erin doen das pas kewlquote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
We gaan binnenkort bij een grote gig CO2 Jets huren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
We gaan binnenkort bij een grote gig CO2 Jets huren
[ afbeelding ]
Hmmm, waar moet ik rekening mee houden qua extra kosten (invoerrechten/verzenden)? Nog beperkingen qua aantallen ofzo? (Misschien wil ik wel wat/de onderdelen voor een telecasterquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog mensen die hier mee willen doen met een gezamelijke bestelling met mij en Dean?
Voor die vragen verwijs ik je even door naar Deanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hmmm, waar moet ik rekening mee houden qua extra kosten (invoerrechten/verzenden)? Nog beperkingen qua aantallen ofzo? (Misschien wil ik wel wat/de onderdelen voor een telecaster)
Dat is iets waar ik me met bepaalde instrumenten 'zorgen over maak'; ik wil ruimte hebben en dus niet een zooi elementen over 'de hele lengte van de snaren' en een bende knoppen dicht bij de snaren;quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb meestal dat ik m'n wijsvinger kapot sla op m'n elementen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor die vragen verwijs ik je even door naar Dean
Cheerio! Zal eens kijken wat het voor mij zou worden en of ik dat op dit moment de moeite/prijs waard vindquote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:25 schreef The_Dean het volgende:
Even op de site van de belastingdienst kijken. Er gelden invoerrechten en douanekosten voor paketten met een waarde boven de, ik meende, 100 dollar.
Dat is alleen de waarde van de goederen, niet de verzendkosten.
http://www.belastingdiens(...)and_internetaankopen
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bloed op je slagplaat wtf doe jij dan?
ik zou deze zo kopen, enorm mooi ding.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:03 schreef Beardy het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me met bepaalde instrumenten 'zorgen over maak'; ik wil ruimte hebben en dus niet een zooi elementen over 'de hele lengte van de snaren' en een bende knoppen dicht bij de snaren;
[ afbeelding ]
zo'n gitaar wil ik dus écht niet - nul ruimte tussen de elementen!
Sowieso zie ik af en toe instrumenten waarbij ik denk 'als idee wel grappig, maar waarom zou je het echt maken in vredesnaam?!?'.
Hey brother52, zou je eens naar je PM inbox willen kijken aub? Ik heb die LondonCity versterker nog bij jou staan en die zou ik eigenlijk wel hier in huis willen hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef brother52 het volgende:
Zul je net zien....
Gooien ze ineens lefty bodies en necks in de uitverkoop...
Ja, ik wil graag nog een plectrum.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Rot toch ff een end op man, irritant als je altijd bentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:52 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag nog een plectrum.
Thx!
Wat grappig dat vind ik namelijk van jou! hihi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rot toch ff een end op man, irritant als je altijd bent
Kijk nou maar uit, zometeen trekt #teamdribbel weer de 'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:18 schreef starla het volgende:
[..]
Wat grappig dat vind ik namelijk van jou! hihi.
Kijk, ik help hier mensen (met een aantal anderen) met vragen over tabs, techniek, hoe dit te spelen enzo. En wat doe jij? Hele stoere filmpjes posten van je 'gear' waar je dan nummers opspeelt die de gemiddelde gitarist na 6 maanden spelen al kan, en niet te vergeten die klotespam van je coverbandje
Oh noes, niet de:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:19 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit, zometeen trekt #teamdribbel weer de '' uit de kast.
Ik denk dat je geen idee hebt waar je over praatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:18 schreef starla het volgende:
[..]
Wat grappig dat vind ik namelijk van jou! hihi.
Kijk, ik help hier mensen (met een aantal anderen) met vragen over tabs, techniek, hoe dit te spelen enzo. En wat doe jij? Hele stoere filmpjes posten van je 'gear' waar je dan nummers opspeelt die de gemiddelde gitarist na 6 maanden spelen al kan, en niet te vergeten die klotespam van je coverbandje
Als ik verbaal werd afgemaakt door een andere user en wist dat ie gelijk had, ja, dan zou ik ook met de staart tussen m'n benen aftaaien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen idee hebt waar je over praat
En vanaf nu ga jij dan ook op de negeermodus dus reageer ook maar niet meer op mij
Lang daarvoor al joh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja totdat dit soort gasten opdoken helaas.
Ja, totdat iemand kwam met een speld en de roze zeepbel boven menig hoofd kapot prikte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja totdat dit soort gasten opdoken helaas.
American idiot?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Gaijin het volgende:
Weet iemand wat makkelijke liedjes met powerchords? Ik speel nu ongeveer 4 maanden gitaar, dus niet te complex zou welkom zijn.
Nummers van The white stripes of The black keys zijn meestal vrij makkelijk te leren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Gaijin het volgende:
Weet iemand wat makkelijke liedjes met powerchords? Ik speel nu ongeveer 4 maanden gitaar, dus niet te complex zou welkom zijn.
Da's wel heeeeeeeeeel lang geleden.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Gaijin het volgende:
Meestal zijn de humbucker dikker dan een single coil. Heb gelukkig 2 humbuckers op mijn les paul bridge en neck met genoeg ruimte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:03 schreef Beardy het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me met bepaalde instrumenten 'zorgen over maak'; ik wil ruimte hebben en dus niet een zooi elementen over 'de hele lengte van de snaren' en een bende knoppen dicht bij de snaren;
[ afbeelding ]
zo'n gitaar wil ik dus écht niet - nul ruimte tussen de elementen!
Sowieso zie ik af en toe instrumenten waarbij ik denk 'als idee wel grappig, maar waarom zou je het echt maken in vredesnaam?!?'.
Chris Isaakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vanmiddag eerste deel van mijn GAS bevredigd en de Fender Statocaster Standard (mexicaantje) 2tone Sunbust besteld. Komt vrijdag binnen en wordt dan nog even afgesteld.
Na de zomer komt de Fender modern Jazz bass erbij in 3tone sunburst.
Eerste liedje op de fender gaat wicked games worden.
Preciesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], met de tremelo (vibrato) op de fender kan je er leuk mee rommelen
het is geen locking tremelo (floyd rose) die schijnen sneller te ontstemmen en zijn crime met vervangen snarenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies
Maar met de Tremolo kan je sowieso wel leuke dingen doen
(Hoop alleen wel voor je dat hij niet te snel ontstemt met gebruik van de Tremolo)
zoek meer iets alleen voor mics, waarbij je ook bepaalde frequenties kan weg filterenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog interesse in een Focusrite Saffire USB 6 interface. Twee kanaals, midi, pre amps en de hele mikmak.
[ afbeelding ]
120 ekkies
Dat kan je natuurlijk ook achteraf in je software doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoek meer iets alleen voor mics, waarbij je ook bepaalde frequenties kan weg filteren
Floyd Rose ontstemmt juist NIET. Alleen als er dan een snaar knapt ben je de sjaak, want dan ontstemt je hele gitaar ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is geen locking tremelo (floyd rose) die schijnen sneller te ontstemmen en zijn crime met vervangen snaren
Jij koopt je gear bij een winkel omdat ze de winst goed kunnen gebruiken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb een marshall dsl40 bij de lokale muziek winkel besteld ipv de winkel waar ik hem getest heb (want die winkel kan de winst goed gebruiken) en vrijdag kan ik hem ophalen
En dit liedje is leuk akoestisch
Dat is toch niet zo gek, de kleine zaakjes hebben het momenteel heel zwaar dus die moeten het hebben van support van loyale klantenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij koopt je gear bij een winkel omdat ze de winst goed kunnen gebruiken?
Ahh, op zo`n manier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek, de kleine zaakjes hebben het momenteel heel zwaar dus die moeten het hebben van support van loyale klanten
De reden om de lokale zaak hier te steunen inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek, de kleine zaakjes hebben het momenteel heel zwaar dus die moeten het hebben van support van loyale klanten
Heel goed doe ik ook bij mijn lokale gitaar zaak in houten. Anders verdwijnen ze en stukje persoonlijke service is fijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb een marshall dsl40 bij de lokale muziek winkel besteld ipv de winkel waar ik hem getest heb (want die winkel kan de winst goed gebruiken) en vrijdag kan ik hem ophalen
En dit liedje is leuk akoestisch
1 euro de centimeter, mag dan weer door de engelen gesmeed zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html
Mag hopen dat dit een typo is? 159 euro voor een USB kabel
Dit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef brother52 het volgende:
Valt nog wel mee voor een kabel van Audioquest.
Wat is er zo speciaal aan behalve de naam ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef brother52 het volgende:
Gechecked!quote:
Onzin, je moet weten wat je doetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is geen locking tremelo (floyd rose) die schijnen sneller te ontstemmen en zijn crime met vervangen snaren
Hele toffe dingen idd, eindeloze mogelijkheden en helemaal niet duur... Zal je geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:23 schreef Jorikjet het volgende:
Ik ga zo'n fender mustang amp bestellen! Gisteren op gespeeld bij een vriend, en ding klinkt goed..! Fender modellen klinken erg echt, en de rest ook wel. Ook gave extra features zoals kunnen opnemen vanuit de amp, en ingebouwde tuner etc. Je kunt hem ook aan de pc hangen om nog preciezer in te stellen enzo.
Ideaal voor thuis, en de amps die ik in de oefenruimte heb zitten er ook nog eens op![]()
http://www.fender.com/amps/guitar-amplifiers/mustang-i-v2-120v
Lenny Kravitz - Fly awayquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Gaijin het volgende:
Maar compleet bullshit voor een datakabel. Helemaal bij zo'n kut protocol als USB. Sowieso nooit gesnapt waarom mensen USB gebruiken als er ook veel betere interfaces zijn (FireWire, om maar een voorbeeld te noemen).quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef brother52 het volgende:
Het is ook een beetje van, wie heeft er allemaal firewire.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar compleet bullshit voor een datakabel. Helemaal bij zo'n kut protocol als USB. Sowieso nooit gesnapt waarom mensen USB gebruiken als er ook veel betere interfaces zijn (FireWire, om maar een voorbeeld te noemen).
quote:
Dank!quote:
Mijn beide Windows machines hebben FW, zo ook mijn nieuwe Windows moederbord. Het is wijder verspreid dan je zou denkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is ook een beetje van, wie heeft er allemaal firewire.
Bijna alleen alle apple machines en zelfs daar is het aan het verdwijnen. Nu is het zo dat apple vrij groot is binnen de muziek maar voor de rest. USB voldoet en heeft meer support onder apple en windowsmachines.
zelfde trouwens met USB3, Dat zie je nu pas ook een beetje opkomen.
Ik doe dat toch ook nog wel hoor. De fysieke winkels zijn vaak iets duurder dan de Thomanns e.d. van deze wereld, maar ze doen ook niet moeilijk als het om service gaat (gitaartje afstellen, garantiewerk e.d.).quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef BMTH182 het volgende:
Bij Thomann kom je niet terug om hem na paar maanden spelen af te laten stellen op hoe jij hem dan wilt voor noppes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:02 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik doe dat toch ook nog wel hoor. De fysieke winkels zijn vaak iets duurder dan de Thomanns e.d. van deze wereld, maar ze doen ook niet moeilijk als het om service gaat (gitaartje afstellen, garantiewerk e.d.).
(service wordt bij Thomann e.d. ook steeds beter, maar dan mis je wel de charme van even langsgaan en je ogen laten strelen)
Daar heb ik nog te weinig kaas van gegeten, dus doe het liever samenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef brother52 het volgende:
Afstellen moet je ook zelf doen. Alleen jij kunt hem zo afstellen als je het zelf wil.
Een keer afkijken en je kan het zelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar heb ik nog te weinig kaas van gegeten, dus doe het liever samen
Daarom kijk ik ook mee , om het kunstje af te kijken en waar je op moet letten, was er bij mijn les paul niet bij dus nu wel bij de fender die nu binnen gekomen is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een keer afkijken en je kan het zelf
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Gaijin het volgende:
Nee precies. Daarom dat ik wel bereid ben iets meer uit te geven aan (bijvoorbeeld) een gitaar als ik daar wat (gratis) service voor terug krijgquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij Thomann kom je niet terug om hem na paar maanden spelen af te laten stellen op hoe jij hem dan wilt voor noppes.
Bestelde gitaar is vanmiddag binnengekomen , dinsdag afgesteld en al ophalen
Hier ook weer alles netjes afgesteldquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef Svyatagor het volgende:
Intoneren, snaren vervangen, action afstellen, dat doe ik allemaal zelf nog wel. Maar van de halspen blijf ik vooralsnog wel af.
O ja, elementen vervangen doe ik sinds kort ook![]()
Mits solderless
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:41 schreef op_quoter het volgende:
3:26 - 4:41 , toen ik deze solo hoorde ben ik begonnen met gitaarspelen![]()
had ik maar een roadie <3quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef Svyatagor het volgende:
Intoneren, snaren vervangen, action afstellen, dat doe ik allemaal zelf nog wel. Maar van de halspen blijf ik vooralsnog wel af.
Mits solderless
Ik doe alles zelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef Svyatagor het volgende:
Mits solderless
Snap het ook niet wat dat altijd is met die G-snaar...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier ook weer alles netjes afgesteld
Op de een of andere manier blijft die G snaar een bitch wat betreft intoneren.
Heb hem meer omdat hij zo heerlijk klein is dan voor de polytune functie. Top dingetjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb die Polytune mini sinds kort ook, topapparaat. Nog niet eerder zo'n snel reagerend en goed leesbaar stemapparaat gehad.Die polyfunctie gebruik ik niet heel veel, maar het is wel ok voor een snelle check.
Welkom terugquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:43 schreef Hammet het volgende:
Sodechristus, dit topic loopt nog steeds, deel 600 bijna
Ik heb ergens tijdens de eerste honderd topics ofzo intensief meegepost, ergens in 2005/2006. Grappig om te zien dat nog steeds veel dezelfde users hier rondhangen. Blijkbaar is het onmogelijk om over gitaren uitgepraat te raken
Wat is die kleine versterker. Mijn vox vt40 noem ik ook kleinquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:22 schreef Mgolovic het volgende:
Zo'n AmpliTube iRig dingetje, werkt dat nou een beetje voor thuis om een beetje te pielen? Heb nu zo'n klein mini versterkertje maar daar komt qua distortion natuurlijk niks uit. Nou zou je met zo'n iRig i.c.m. de bijbehorende app een grote hoeveelheid versterkers en effecten kunnen genereren als het goed is.
zijn jullie nog wel bezig met het nieuwe album?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:18 schreef Cynic het volgende:
Hm, echt al veel te lang geleden dat ik met deze jongens gespeeld heb...
He, die username ken ik nog wel!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:43 schreef Hammet het volgende:
Sodechristus, dit topic loopt nog steeds, deel 600 bijna
Ik heb ergens tijdens de eerste honderd topics ofzo intensief meegepost, ergens in 2005/2006. Grappig om te zien dat nog steeds veel dezelfde users hier rondhangen. Blijkbaar is het onmogelijk om over gitaren uitgepraat te raken
Blijft gaafquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:18 schreef Cynic het volgende:
Hm, echt al veel te lang geleden dat ik met deze jongens gespeeld heb...
Weest welkomquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:12 schreef hijweer het volgende:
Cool, een gitaristen topicIk doe ook mijn best gitarist te zijn
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:03 schreef Beardy het volgende:
Te gek MY BIG FAT HAIRY ARSEplastic ELLENDE man!
( hee Dean doe 's een fotootje van de brug alsjeblieft? )
Ja, standaard Rollerbridgequote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:07 schreef Beardy het volgende:
Oh is een gewone brug .... in die schuin van boven foto zag het er uit als een typische brug
Ja, een tone.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:07 schreef Jorikjet het volgende:
hoezo heb je die switch verplaatst? nu mis je toch die mooie blend van brug en neck die je kan maken..? of nu maar 1 tone knop ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |