om te checkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op 2 schermen hetzelfde topic?
Jij bent een echte.![]()
misschien een blowtje minder de volgende keerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow, nu staat de post er opeens weer.
eerder een whiskeytjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien een blowtje minder de volgende keer
ha wow wat origineel en grappig. Knap Van je hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien een blowtje minder de volgende keer
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ha wow wat origineel en grappig. Knap Van je hoor
Srry Zal Niet Meer Gebeurenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ha wow wat origineel en grappig. Knap Van je hoor
Ja ik denk dat ik morgen maar wel naar mijn werk ga. Daar hebben we fatsoenlijke airco in de cabinesquote:
Gelukkig zit ik morgen op school en daarna in een restaurant dus heb er dan ook niet veel last vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik morgen maar wel naar mijn werk ga. Daar hebben we fatsoenlijke airco in de cabines
black-outs?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Irritante is dat ik dan steeds vaker van die black-outs krijg
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja net zoals in de douche toen, dat ik het te warm krijg en dan sta te trillen op mn poten
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou mij ook kapotschrikken als Vas onder m'n douche stond.
Flauwvallen bedoel je. Vanwege de plotselinge bloedverplaatsing en dergelijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou mij ook kapotschrikken als Vas onder m'n douche stond.
Hoe dan ook, zou ik aardig schrikken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flauwvallen bedoel je. Vanwege de plotselinge bloedverplaatsing en dergelijken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |