abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128256078
Pitstops gaan alvast een stuk trager worden met 4 moeren per wiel :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:12:48 #127
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_128257600
hahahahah vet :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_128258856
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:12 schreef nils7 het volgende:
hahahahah vet :P
Als ik dat ding zou hebben zou ik dus echt niet mn vingertje in de lucht durven steken als ik er mee reed in het openbaar. Doodsbang dat iemand me klem zou rijden en mn vinger af zou breken :X :D :@
vosss is de naam,
pi_128260437
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

klopt, maar zo kun je wel ongelimiteerd proberen te testen
Dat kan dus niet meer, want de Intenrational Tribune heeft gezegd dat het niet mag. Dat wordt dan een moedwillige actie tegen de regels, in plaats van een actie 'te goeder trouw' van Mercedes omdat de regels niet duidelijk waren. Dat zou dus een veel zwaardere straf opleveren.

Daarbij deed Mercedes een test van Pirelli en zou een test van Red Bull met een andere bandenleverancier een test van Red Bull zijn, omdat die andere leverancier niets met de F1 te maken heeft.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:19:58 #130
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_128271002
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef vosss het volgende:

[..]

Als ik dat ding zou hebben zou ik dus echt niet mn vingertje in de lucht durven steken als ik er mee reed in het openbaar. Doodsbang dat iemand me klem zou rijden en mn vinger af zou breken :X :D :@
Dat is zo op te lossen hoor
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:10:49 #131
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_128284011
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
COME ON FEEL THE NOISE...
MOTS-CLÉS : V6 TURBO 2014 - FORMULE 1

[..]

Linkje als je het wilt horen, ik word er niet zo vrolijk van ;(

http://www.renaultsport.c(...)se,2630.html?lang=fr
Beetje laat want ik was op vakantie, maar :{ :{.

Eigenlijk móet ik nou wel voor de eerste keer naar een race toe voordat ze die nieuwe motoren invoeren. Maar Spa komt eigenlijk heel slecht uit... ;(.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:36:27 #132
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_128285019
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Beetje laat want ik was op vakantie, maar :{ :{.

Eigenlijk móet ik nou wel voor de eerste keer naar een race toe voordat ze die nieuwe motoren invoeren. Maar Spa komt eigenlijk heel slecht uit... ;(.
Duitsland?
N/A
pi_128285755
Monza?
vosss is de naam,
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:55:38 #134
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_128285848
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef nils7 het volgende:

[..]

Duitsland?
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef vosss het volgende:
Monza?
Bedankt voor de tips maar het niet zozeer de exacte datum als meer dat het relaxt was geweest als de Europese races een paar maanden later waren.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_128313272
http://www.gpupdate.net/n(...)e-formule-1-seizoen/

quote:
Webber bezig met laatste Formule 1-seizoen

27 juni 2013

Mark Webber stopt na dit seizoen als Formule 1-coureur. Dat maakte de Australiër op donderdag bekend. Hij zal vanaf volgend jaar rijden voor Porsche, dat zich gaat richten op de 24 uur van Le Mans. Het betekent dat er een plaats vrij komt bij Red Bull, naast Sebastian Vettel.

De geruchten over een overstap naar het Le Mans-team van Porsche staken al eerder de kop op. Ze bereikten het oppervlak na de openlijke ruzie met Sebastian Vettel na de Grand Prix van Maleisië. Webber ziet het als een eer om voor Porsche te gaan rijden. "Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe uitdaging in mijn carrière", zei hij. "Ik kan niet wachten om te rijden in de snelste sportscars ter wereld."

Webber kende zijn beste seizoen in 2010, toen hij tot aan de laatste race kans maakte op het wereldkampioenschap. Sinds dit jaar is de toch al moeizame verhouding met teamgenoot Vettel behoorlijk verslechterd, wat leidde tot een constante stroom geruchten over het einde van zijn Fromule 1-loopbaan. Webber won tot nu toe negen races en stond 36 keer op het podium.
de weg is vrij voor Kimi dus.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_128313643
quote:
Ecclestone: F1 could lose European races

Bernie Ecclestone has warned that more European circuits could be axed from the calendar "in favour of emerging markets", with Sochi, New Jersey and a Grand Prix in Thailand set to join the Formula 1 roster over the course of the next two years.

During an interview with Italian magazine Panorama, Ecclestone alluded to Monza being one of the venues under threat. And, although the 82-year-old has concerns over the general quality of the circuit, he says a decision would be purely economic.

"It is possible that Europe will lose a couple of races in favour of emerging markets," Ecclestone commented. "If we do lose Monza, and I say if, because no decision has yet been taken, it would only be for economic reasons. Of course, the quality of the circuit and the organisation could be better, but - I repeat - is not the crucial point."

At present, Formula 1 travels to seven European circuits; Barcelona, Monte-Carlo, Silverstone, the Nürburgring, the Hungaroring, Spa-Francorchamps and Monza.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:25:26 #137
34586 kepler
No bounce, no play
pi_128314870
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

:'(
The line is a dot to you!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 juni 2013 @ 11:26:18 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_128314903
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

België, Duitsland, Italië en Monaco zijn toch echt de races die ik liever niet zie verdwijnen :{

De F1 is bijna helemaal Europees, de helft van de races is al buiten Europa, waarom dan nog minder races in Europa?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_128315016
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

België, Duitsland, Italië en Monaco zijn toch echt de races die ik liever niet zie verdwijnen :{

De F1 is bijna helemaal Europees, de helft van de races is al buiten Europa, waarom dan nog minder races in Europa?
is dat een serieuze vraag? :')
blablablablablablablablablablablablablabla
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 juni 2013 @ 11:30:02 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_128315039
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

is dat een serieuze vraag? :')
Was een retorische vraag ofc $$$$$
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_128316243
ik denk niet dat Kimi naar redbull gaat eerlijk gezegd.

Al is hij wel de beschikbare topcoureur zonder afkoopsom :)

ik verwacht echter dat ze iemand uit STR laten doorstromen .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_128316718
Nu maar hopen dat die Porsche niet over de kop vliegt :D :@

Goeie keus van Webber. Ik was er ook mee gestopt met die kutzooi bij dat kutteam :r

Ik kijk uit naar volgend jaar audi porsche toyota *O*
vosss is de naam,
pi_128316761
quote:

7 van de 19 zijn dit jaar in Europa als ik zo even uit mn hoofd (dat net wakker is) tel.
Dat is minder dan/als de helft.

:@
vosss is de naam,
pi_128316893
quote:

[..]

Omdat het een Wereldkampioenschap is en geen Europees kampioenschap misschien. :)

Dus zou je de races wat meer moeten verspreiden over de wereld. Stel dat er 20 races per jaar zijn, dan kun je 6 races houden in de Amerikaanse tijdzone (bijvoorbeeld Canada, VS x2 , Mexico, Brazilie + nog een), 6 races in de Aziatische tijdzone (Japan, Australie, China, Maleisie, Singapore, Korea bijvoorbeeld) en dan nog 6 in de EurAfrica tijdzone. De overige twee races kun je dan verdelen over de tijdzones.

Niet dat ik da zou willen, hoe meer in Europa hoe beter, maar het lijkt me voor de rest van de wereld wel een faire verdeling.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_128316934
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:13 schreef vosss het volgende:
Nu maar hopen dat die Porsche niet over de kop vliegt :D :@

Goeie keus van Webber. Ik was er ook mee gestopt met die kutzooi bij dat kutteam :r

Ik kijk uit naar volgend jaar audi porsche toyota *O*
Je vergeet de nieuwe Rebellion (nieuw ORECA chassis) en Strakka. En ook Adess was bezig met een LMP1 chassis voor een team was het gerucht.
pi_128316972
Die was ik niet helemaal vergeten; ik ging er van uit dat die niet serieus mee kunnen dingen voor de topklasseringen. :@
vosss is de naam,
pi_128317041
Kunnen jullie even allemaal hier kijken:
Frijns er weer bij dit weekend

En eventueel mijn reactie quoten, wie weet :+ :P
vosss is de naam,
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:25:21 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128351468
adamcooperf1 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 09:03:48 #F1 Williams is set to announce a new telecoms sponsor: http://t.co/w2AKNs9mHg reageer retweet
pi_128351664
BBC zendt deze uit toch (ben dit weekend niet thuis; vandaar).

Evengoed maar ff de recorder instellen voor de zekerheid :)
vosss is de naam,
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:59:59 #150
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_128352115
quote:
3s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]

7 van de 19 zijn dit jaar in Europa als ik zo even uit mn hoofd (dat net wakker is) tel.
Dat is minder dan/als de helft.

:@
Hongarije kan er wat mij betreft wel vanaf als Sochi erbij komt...

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:18 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat het een Wereldkampioenschap is en geen Europees kampioenschap misschien. :)

Dus zou je de races wat meer moeten verspreiden over de wereld. Stel dat er 20 races per jaar zijn, dan kun je 6 races houden in de Amerikaanse tijdzone (bijvoorbeeld Canada, VS x2 , Mexico, Brazilie + nog een), 6 races in de Aziatische tijdzone (Japan, Australie, China, Maleisie, Singapore, Korea bijvoorbeeld) en dan nog 6 in de EurAfrica tijdzone. De overige twee races kun je dan verdelen over de tijdzones.

Niet dat ik da zou willen, hoe meer in Europa hoe beter, maar het lijkt me voor de rest van de wereld wel een faire verdeling.
Kan ik me ook in vinden... zo vind ik dat een Afrikaanse race mist... knap Kyalami wat op ofzo en je kan er zo racen :)
N/A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')