Ik snap dat niet. Als iemand commentaar wil geven (zijn eigen mening dus) bij de F1 dan heb je daar geen toestemming voor nodig lijkt me?? Zouden alle live-commentaar sites ook toestemming hebben van de FOMquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:53 schreef RJD het volgende:
Ook best jammer:twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 15:03:07Had gehoopt de rechten te kunnen kopen bij FOM om commentaar te gaan streamen via Grandprixradio. FOM meldde vandaag dat ze dat niet willen reageer retweet
zoals ik dus ook al zei in de originele post waar ik mezelf uit quotequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gary Paffet is geen jonkie, maar een ervaren testcoureur zonder GP ervaring.
Daar kijk ik niet van op hoor...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Als iemand commentaar wil geven (zijn eigen mening dus) bij de F1 dan heb je daar geen toestemming voor nodig lijkt me?? Zouden alle live-commentaar sites ook toestemming hebben van de FOM
iets optypen is anders dan live commentaar uitzenden lijkt me.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Als iemand commentaar wil geven (zijn eigen mening dus) bij de F1 dan heb je daar geen toestemming voor nodig lijkt me?? Zouden alle live-commentaar sites ook toestemming hebben van de FOM
Maar de BBC heeft wel al uitzendrechten voor het beeld, radio zal ook wel bij dat contract inbegrepen zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is daar nou mis mee, de BBC heeft het ook.
Ze zijn schuldig bevonden, dus ja, de straf is wel erg licht. Ik zat meer te denken aan uitsluiting van of inleveren van punten voor het constructeurskampioenschap.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]Altijd leuk om te lezen al ben ik wel met hem/het eens dat de strafmaat lachwekkend is
Precies hetzelfde toch? Ik vind het maar raarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
iets optypen is anders dan live commentaar uitzenden lijkt me.
[..]
Maar de BBC heeft wel al uitzendrechten voor het beeld, radio zal ook wel bij dat contract inbegrepen zijn.
Tja, dit ga je dus krijgenquote:“Red Bull executives are considering boycotting the young drivers’ test to set up their own private session in a mirror of the Mercedes case. A private test would breach the FIA rule book but Red Bull are said to have told [Bernie] Ecclestone that they would take the risk of a reprimand – the punishment meted out to Mercedes – for the benefit of three days of testing.”
http://www.planetf1.com/d(...)enies-boycott-reportquote:Marko, though, has denied the claims telling Germany's Sport Bild: "We of course do not commit a breach of rules."
He added: "At the Young Drivers' Test you can barely try something as the drivers behind the wheel have a lot to learn about Formula One. Mercedes, however, have had three days [of testing] with their regular drivers. Even the judges stated that the team had an 'unfair sporting advantage'."
sowieso hebben ze daar ook pirelli voor nodig, lijkt me sterk dat die daar aan mee gaan werkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
mja, als Red Bull dat echt doet dan hebben ze een groot probleem en kunnen ze zelfs uit het kampioenschap gegooid worden.
Ja, dat had ik inderdaad ook al gelezen. Lijkt dus een storm in een glas water te zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:02 schreef M90 het volgende:
[..]
http://www.planetf1.com/d(...)enies-boycott-report
andere bandenboer benaderenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
sowieso hebben ze daar ook pirelli voor nodig, lijkt me sterk dat die daar aan mee gaan werken
dan zijn het al geen identieke omstandigheden meer, omdat deze test door pirelli was gevraagdquote:
klopt, maar zo kun je wel ongelimiteerd proberen te testenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan zijn het al geen identieke omstandigheden meer, omdat deze test door pirelli was gevraagd
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:56 schreef kepler het volgende:
http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/formulaone/article3798516.ece
[..]
Tja, dit ga je dus krijgen
dus Mol wilde nu ineens wel commentaar leveren op basis van studiobeelden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus Mol wilde nu ineens wel commentaar leveren op basis van studiobeelden?
wat een zak, zeg
en dan ook nog zijn eigen station geloof ik, dat vind ik toch wel een groot verschilquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef JohnB52 het volgende:
Via de radio, en dan bij hem thuis...
Niet te snel oordelen
das heuul wat anders dan op locatie commentaar geven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef JohnB52 het volgende:
Via de radio, en dan bij hem thuis...
Niet te snel oordelen
Hij zit dan niet in een bezemkast maar in zijn eigen huis. Blijkbaar doet hij dat toch liever.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das heuul wat anders dan op locatie commentaar geven.
dan moet hij niet de stomme eis, ik wil niet meer via monitors/tv schermen commentaar geven, hanteren als breaking point.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zit dan niet in een bezemkast maar in zijn eigen huis. Blijkbaar doet hij dat toch liever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |