quote:
Je moet hem eruit trekken he vanaf de bovenkantquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hijs op de kop :/
maar dat onderste witte dingen (hier de bovenste) dat wil maar niet naar achteren.
Probeer ik , maar dan zit hij vast, en dat is ongeveer bij dat witte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je moet hem eruit trekken he vanaf de bovenkant
Haakjes aan de onderkant al bewogen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Probeer ik , maar dan zit hij vast, en dat is ongeveer bij dat witte.
Zit dat zwarte ding aan de onderkant op de foto wel los?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hijs op de kop :/
maar dat onderste witte dingen (hier de bovenste) dat wil maar niet naar achteren.
Nee , ik dacht dat ik dat beter er niet uit kon halen, maar die krijg ik helemaal niet los, schroefjes zitten daar echt in de kast van.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zit dat zwarte ding aan de onderkant op de foto wel los?
http://tinychat.com/hälpspatieloosquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee , ik dacht dat ik dat beter er niet uit kon halen, maar die krijg ik helemaal niet los, schroefjes zitten daar echt in de kast van.
Boeiend we slepen je er wel doorheenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk niet dat dat veel gaat helpen, webcam is slecht !
Who’s gonna save the world tonight?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef supersof het volgende:
SAAAAAVE THEE WOOOOORLD TOOONIIIIHIIIGHT
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
Waar is iedereen? Het is veel te warm om buiten te zijn
Op school? Op werk? Geen zin in fok? Een ban?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
Waar is iedereen? Het is veel te warm om buiten te zijn
Niemand is iets verplichtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Op school? Op werk? Geen zin in fok? Een ban?
Alsof je verplicht bent om hier te komen
Kunnen zij niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niemand is iets verplicht![]()
Maar om met dit weer op school te zitten of te werken
Welke ondertitel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe spatiebalk!![]()
Mijn ondertitel is mooier
Ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Op school? Op werk? Geen zin in fok? Een ban?
Alsof je verplicht bent om hier te komen
Alsof scholen geen airco hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niemand is iets verplicht![]()
Maar om met dit weer op school te zitten of te werken
Oh was even in de war met sig, waarom geen sig? En Mientje is saai, LMI klinkt beter.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh was even in de war met sig, waarom geen sig? En Mientje is saai, LMI klinkt beter.
kut optimist.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bwa, lekker broeien in een klas lokaal
Jouw 'vrienden' mogen je niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey man, ik heb je op facebook! Jouw 'geslaagd' heeft meer likes dan mijne
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw 'vrienden' mogen je niet?![]()
Voor zover facebookvrienden ook echt vrienden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ga je weer voor de 700 posts?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jidax & Enzo Darren – Paint The World
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voeg normaal gesproken alleen mensen toe die ik ook daadwerkelijk spreek, dus een hoop vriendschapsverzoeken laat ik aan mij voorbij gaan![]()
Oja, en FOK!ers accepteer ik sinds vandaag ook.
Was niet serieus, en kende iedereen, alleen nu sommige mensen niet zo erg meer, en sommige mensen boeien gewoon niet dat ik slaag ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]![]()
Ik voeg normaal gesproken alleen mensen toe die ik ook daadwerkelijk spreek, dus een hoop vriendschapsverzoeken laat ik aan mij voorbij gaan![]()
Oja, en FOK!ers accepteer ik sinds vandaag ook.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was niet serieus, en kende iedereen, alleen nu sommige mensen niet zo erg meer, en sommige mensen boeien gewoon niet dat ik slaag ja.
En dan ben je alleen thuis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
over een week gaan mijn ouders en broertjes twee weken weg
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof jouw hele vriendenlijst je 'geslaagd' heeft geliked! arrogant kut kind!
Nice, maar wat doe je nu dan als je thuis niks te doen hebt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt nadat ik eind vorige zomervakantie in 5 dagen rank 64 had behaald op bf3
Af en toe een spelletje op phone, maar daar ben ik eigenlijk ook mee gestoptquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nice, maar wat doe je nu dan als je thuis niks te doen hebt?
Ook geen kleine casual spelletjes?
Zat jij dan heel de dag te leren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Af en toe een spelletje op phone, maar daar ben ik eigenlijk ook mee gestopt![]()
Afgelopen tijd ook helemaal geen tijd gehad om te gamen aangezien ik nog wou slagen
Nee, eerst uitslapen en daarna beetje examens maken en beetje lamballen.quote:
Ja, ik en mijn hondquote:
Nee ik ga werken en hij blijft thuis. En dan kom ik thuis en dan komen vrienden en dan gaan we chillen en film kijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan gaan jullie samen dingen ondernemen?
Ik las 'meisjes met grote billen', maar de teleurstelling is ver te zoeken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:52 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_grote_brillen.html
![]()
Film kijken met de hond erbij, anders is die eenzaamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga werken en hij blijft thuis. En dan kom ik thuis en dan komen vrienden en dan gaan we chillen en film kijken.
Mogen wij ook komen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga werken en hij blijft thuis. En dan kom ik thuis en dan komen vrienden en dan gaan we chillen en film kijken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik las 'meisjes met grote billen', maar de teleurstelling is ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik las 'meisjes met grote billen', maar de teleurstelling is ver te zoeken.
ja die ligt er dan bij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Film kijken met de hond erbij, anders is die eenzaam
Nee.quote:
Waarheen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
5 min gefietst en ik ben al half dood van de warmte
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil een baan! Maar ze komen niet zomaar uit de lucht vallen
Zou je kunnen betalen om een baan te krijgen ofso?
gewoon. Ik weet niet eens hoe je heet.quote:
www.elance.comquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil een baan! Maar ze komen niet zomaar uit de lucht vallen
Zou je kunnen betalen om een baan te krijgen ofso?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon. Ik weet niet eens hoe je heet.
Ryan, aangenaam.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon. Ik weet niet eens hoe je heet.
okequote:
Ik stuurde een brief naar mn werk met de vraag of ik 5keer per week overdag kon gaan werken omdat ik vakantie had. Krijg briefje terug, is goed zeggen ze. Vervolgens 2x per week alleen in de avond ingeroosterdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef LETMEIN het volgende:
Maarja, ik probeer nu nog ff van m'n vakantie te genieten![]()
Maand juli/augustus elke dag werken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik stuurde een brief naar mn werk met de vraag of ik 5keer per week overdag kon gaan werken omdat ik vakantie had. Krijg briefje terug, is goed zeggen ze. Vervolgens 2x per week alleen in de avond ingeroosterd
je likjt fokit wel, die emogift ook zo veel.quote:
Maar die smiley past gewoon overal bijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
je likjt fokit wel, die emogift ook zo veel.
En ik nietquote:
Wie ben jyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik stuurde een brief naar mn werk met de vraag of ik 5keer per week overdag kon gaan werken omdat ik vakantie had. Krijg briefje terug, is goed zeggen ze. Vervolgens 2x per week alleen in de avond ingeroosterd
Welkom in Spanjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef Spatieloos het volgende:
Zoals het nu in me tuin voelt, zo voelde het ook in het centrum van Barcelona!
33quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Park_Sonsbeek?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef supersof het volgende:
morgen eerst gesprek en dan chillen met een boek in sonsbeek
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik moest lachen en er viel een chippie uit m'n mond
Ja zoals central park van New Yorkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Park_Sonsbeek?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
wat zouden jullie doen als 12 uur lang alles was toegestaan?
ik zou brownie ontvoeren maar daarna weet ik het nog niet
eten stelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
jij denkt dat met iedereen. Er zijn zoveel mensen die dat park kennen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
volgens mij wonen wij gewoon dicht bij elkaar
Nee, maar gewoon... Omgeving Arnhem enzquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jij denkt dat met iedereen. Er zijn zoveel mensen die dat park kennen.
Koffiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
ho wat de koffie had ik buiten gezet, ik ga weer naar buiten
queens of the stone agequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
If I Had A Tail, a song by Queens Of The Stone Age on Spotify.
Dikke doeiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:24 schreef msacras het volgende:
Dag allen, ik ga niet iedereen quoten want mobiel en kost moeite
dus:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:24 schreef msacras het volgende:
Dag allen, ik ga niet iedereen quoten want mobiel en kost moeite
dus:
Heel veel dure kleren en schoenen jattenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
jijquote:
Gast, ga maar gewoon aan je Calippo zuigen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee was maar een grapje <3
Wil je een likje van mij Calippo? Wauw dat klinkt heel fout
Bezig gr grquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, ga maar gewoon aan je Calippo zuigen...
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee was maar een grapje <3
Wil je een likje van mij Calippo? Wauw dat klinkt heel fout
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Heel veel dure kleren en schoenen jatten
Truequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of jezelf verstoppen omdat iedereen alles mag
quote:
wanneer gaan jullie nu eindelijk eens seks hebben?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
wat :Squote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:31 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
wanneer gaan jullie nu eindelijk eens seks hebben?
Morgen bij jou thuisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:31 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
wanneer gaan jullie nu eindelijk eens seks hebben?
nice! waar?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Koeeelll, ik heb over 2 weken hospiteeravond daar
waar woon jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef chapel24 het volgende:
Awesome! Ze houden morgenmiddag een waterballonnengevecht bij ons in het park!
Wat grappig, daar fiets ik elke dag als ik naar school ga.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Oude Vest 35, is dat een beetje chill?
Ziet er idd mooi uit! Ben benieuwd. Het was dubbelgemengd stond er, weet niet precies welke.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat grappig, daar fiets ik elke dag als ik naar school ga.![]()
Ligt heel mooi aan de gracht, zijn veel studentenhuizen, leuk dus denk ik! Nog een huis van een vereniging, of gewoon?
maar wat ga je er doen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ziet er idd mooi uit! Ben benieuwd. Het was dubbelgemengd stond er, weet niet precies welke.
Quintus en Minerva is een veel voorkomende combinatie, net als Quintus en Augustinus. Er zijn ook veel huizen van op de Oude Vest, kan best dus. Prima plek, lekker in het centrum ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ziet er idd mooi uit! Ben benieuwd. Het was dubbelgemengd stond er, weet niet precies welke.
Sprundelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Breda!
(eigenlijk een dorp daar vlakbij)
Ik zie het wel dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Quintus en Minerva is een veel voorkomende combinatie, net als Quintus en Augustinus. Er zijn ook veel huizen van op de Oude Vest, kan best dus. Prima plek, lekker in het centrum ookWat ga je studeren?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:43 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik zie het wel dus
Ik ga Fiscaal Recht studeren, als ze mij kiezen dan heb ik al een huis voordat ik weet of ik ingeloot ben haha
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hoe warm was het vandaag bij jullie? Volgens mij is het hier wel 35 graden geweest in het oosten.
Zo warm dat je met een korte broek en zonnebril moet lerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hoe warm was het vandaag bij jullie? Volgens mij is het hier wel 35 graden geweest in het oosten.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
Geschiedenis examen zit er op
Heb gewoon wat nieuwe theorieën bedacht in de historie. Wist niet alles
>leren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zo warm dat je met een korte broek en zonnebril moet leren
Wel geslaagd al?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
Geschiedenis examen zit er op
Heb gewoon wat nieuwe theorieën bedacht in de historie. Wist niet alles
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>leren.
Pls, ik heb een zwembadje opgeblazen en lekker met water gespeeld.
Haha fijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>leren.
Lekker op tijd begonnen dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha fijn
Maar ik moet nog 550 blz leren hehe
Maandag tentamen
Meestal doe ik alles in twee dagen dus ik ben best op tijd begonnen imoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lekker op tijd begonnen dus.Sterkte!
Ja, maar het weer nodigt niet uit om te lerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Meestal doe ik alles in twee dagen dus ik ben best op tijd begonnen imo
Succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef msacras het volgende:
Vanaf morgen schoolexamens
verder met leren dus,
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef msacras het volgende:
verder met leren dus,
Oh kijk, goed gedaan krabz0r. Ik ga weer verder met mijn varkensstal opruimen, succes nog met leren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Meestal doe ik alles in twee dagen dus ik ben best op tijd begonnen imo
Jij ook succes met lerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef msacras het volgende:
verder met leren dus,
Thanks en succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh kijk, goed gedaan krabz0r. Ik ga weer verder met mijn varkensstal opruimen, succes nog met leren.
[..]
Jij ook succes met leren
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef Rockiejj het volgende:
Week 1 is bijna geleerd.. Dan ook nog week 2 en ik loop weer op schema
is een liedjequote:
En hoe ging het?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaja, maar wilde mijn cijfer nog even verbeteren
Dit wil ik ook, ik moet een zwembadje kopen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>leren.
van?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:19 schreef Rockiejj het volgende:
[*] Week 1 Af
• Week 2 -> Begonnen
• Week 3
• Week 4
• Week 5
• Week 6
• Week 7
Waar leer je voor?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:19 schreef Rockiejj het volgende:
[*] Week 1 Af
• Week 2 -> Begonnen
• Week 3
• Week 4
• Week 5
• Week 6
• Week 7
Ja, tegen wie moet ik het anders zeggen? Me moeder, dat vertel ik liever niet aan mijn ouders.quote:
Zie fb chat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef Toto69 het volgende:
waarom moet alles altijd gaan lopen kutten bij mij
Je moeder wil je vast wel helpenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, tegen wie moet ik het anders zeggen? Me moeder, dat vertel ik liever niet aan mijn ouders.
Daar heeft niemand behoefte aanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
waarom facebook chat er niemand met mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |