Jouw 'vrienden' mogen je niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey man, ik heb je op facebook! Jouw 'geslaagd' heeft meer likes dan mijne
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw 'vrienden' mogen je niet?![]()
Voor zover facebookvrienden ook echt vrienden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ga je weer voor de 700 posts?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jidax & Enzo Darren – Paint The World
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voeg normaal gesproken alleen mensen toe die ik ook daadwerkelijk spreek, dus een hoop vriendschapsverzoeken laat ik aan mij voorbij gaan![]()
Oja, en FOK!ers accepteer ik sinds vandaag ook.
Was niet serieus, en kende iedereen, alleen nu sommige mensen niet zo erg meer, en sommige mensen boeien gewoon niet dat ik slaag ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]![]()
Ik voeg normaal gesproken alleen mensen toe die ik ook daadwerkelijk spreek, dus een hoop vriendschapsverzoeken laat ik aan mij voorbij gaan![]()
Oja, en FOK!ers accepteer ik sinds vandaag ook.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was niet serieus, en kende iedereen, alleen nu sommige mensen niet zo erg meer, en sommige mensen boeien gewoon niet dat ik slaag ja.
En dan ben je alleen thuis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
over een week gaan mijn ouders en broertjes twee weken weg
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof jouw hele vriendenlijst je 'geslaagd' heeft geliked! arrogant kut kind!
Nice, maar wat doe je nu dan als je thuis niks te doen hebt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt nadat ik eind vorige zomervakantie in 5 dagen rank 64 had behaald op bf3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |