Af en toe een spelletje op phone, maar daar ben ik eigenlijk ook mee gestoptquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nice, maar wat doe je nu dan als je thuis niks te doen hebt?
Ook geen kleine casual spelletjes?
Zat jij dan heel de dag te leren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Af en toe een spelletje op phone, maar daar ben ik eigenlijk ook mee gestopt![]()
Afgelopen tijd ook helemaal geen tijd gehad om te gamen aangezien ik nog wou slagen
Nee, eerst uitslapen en daarna beetje examens maken en beetje lamballen.quote:
Ja, ik en mijn hondquote:
Nee ik ga werken en hij blijft thuis. En dan kom ik thuis en dan komen vrienden en dan gaan we chillen en film kijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan gaan jullie samen dingen ondernemen?
Ik las 'meisjes met grote billen', maar de teleurstelling is ver te zoeken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:52 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_grote_brillen.html
![]()
Film kijken met de hond erbij, anders is die eenzaamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga werken en hij blijft thuis. En dan kom ik thuis en dan komen vrienden en dan gaan we chillen en film kijken.
Mogen wij ook komen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga werken en hij blijft thuis. En dan kom ik thuis en dan komen vrienden en dan gaan we chillen en film kijken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik las 'meisjes met grote billen', maar de teleurstelling is ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik las 'meisjes met grote billen', maar de teleurstelling is ver te zoeken.
ja die ligt er dan bij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Film kijken met de hond erbij, anders is die eenzaam
Nee.quote:
Waarheen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
5 min gefietst en ik ben al half dood van de warmte
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil een baan! Maar ze komen niet zomaar uit de lucht vallen
Zou je kunnen betalen om een baan te krijgen ofso?
gewoon. Ik weet niet eens hoe je heet.quote:
www.elance.comquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil een baan! Maar ze komen niet zomaar uit de lucht vallen
Zou je kunnen betalen om een baan te krijgen ofso?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon. Ik weet niet eens hoe je heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |