waar woon jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef chapel24 het volgende:
Awesome! Ze houden morgenmiddag een waterballonnengevecht bij ons in het park!
Wat grappig, daar fiets ik elke dag als ik naar school ga.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Oude Vest 35, is dat een beetje chill?
Ziet er idd mooi uit! Ben benieuwd. Het was dubbelgemengd stond er, weet niet precies welke.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat grappig, daar fiets ik elke dag als ik naar school ga.![]()
Ligt heel mooi aan de gracht, zijn veel studentenhuizen, leuk dus denk ik! Nog een huis van een vereniging, of gewoon?
maar wat ga je er doen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ziet er idd mooi uit! Ben benieuwd. Het was dubbelgemengd stond er, weet niet precies welke.
Quintus en Minerva is een veel voorkomende combinatie, net als Quintus en Augustinus. Er zijn ook veel huizen van op de Oude Vest, kan best dus. Prima plek, lekker in het centrum ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ziet er idd mooi uit! Ben benieuwd. Het was dubbelgemengd stond er, weet niet precies welke.
Sprundelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Breda!
(eigenlijk een dorp daar vlakbij)
Ik zie het wel dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Quintus en Minerva is een veel voorkomende combinatie, net als Quintus en Augustinus. Er zijn ook veel huizen van op de Oude Vest, kan best dus. Prima plek, lekker in het centrum ookWat ga je studeren?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:43 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik zie het wel dus
Ik ga Fiscaal Recht studeren, als ze mij kiezen dan heb ik al een huis voordat ik weet of ik ingeloot ben haha
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hoe warm was het vandaag bij jullie? Volgens mij is het hier wel 35 graden geweest in het oosten.
Zo warm dat je met een korte broek en zonnebril moet lerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hoe warm was het vandaag bij jullie? Volgens mij is het hier wel 35 graden geweest in het oosten.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
Geschiedenis examen zit er op
Heb gewoon wat nieuwe theorieën bedacht in de historie. Wist niet alles
>leren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zo warm dat je met een korte broek en zonnebril moet leren
Wel geslaagd al?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
Geschiedenis examen zit er op
Heb gewoon wat nieuwe theorieën bedacht in de historie. Wist niet alles
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>leren.
Pls, ik heb een zwembadje opgeblazen en lekker met water gespeeld.
Haha fijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>leren.
Pls, ik heb een zwembadje opgeblazen en lekker met water gespeeld.
Lekker op tijd begonnen dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha fijn
Maar ik moet nog 550 blz leren hehe
Maandag tentamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |