De illegaliteit maakt het spannender though.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef MarMar het volgende:
Vroeger toen ephedra nog legaal was, dat was een mooie tijd.
en duurder, vroeger kocht je het gewoon bij de trekpleister, jeweettoch!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De illegaliteit maakt het spannender though.
Ja die rode supercapsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef MarMar het volgende:
Vroeger toen ephedra nog legaal was, dat was een mooie tijd.
Hoezo? Ik heb het idee dat het helpt zelfs al is het maar placebo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die Dexaprine kopen hebben het sowieso niet begrepen. #guilty
Schandalig. Zo zie je maar dat zodra vet de norm is van de meerderheid de rest ook maar zo moet worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef MarMar het volgende:
Ik moet trouwens even een schoolarts meppen.. beetje mijn kind vertellen dat ze 6 kilo moet bijvreten... De norm is vadsig en daar moet ze dan maar aan voldoen? GVD zowat het enige kind van 13 wat geen chocola en cola verslaving heeft en nog iets doet aan beweging, stomme schoolarts is stom.
Ik heb serieus het idee dat die norm naar boven toe is bijgeschaafd de afgelopen decennia... Net als kledingmaten in Engeland waar een vrouw met maat 44 opeens in een maat 40 past en daar dan heel trots op is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Schandalig. Zo zie je maar dat zodra vet de norm is van de meerderheid de rest ook maar zo moet worden.
En dat terwijl die maten alleen maar groter worden toch ondanks dat ze het 40 blijven noemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb serieus het idee dat die norm naar boven toe is bijgeschaafd de afgelopen decennia... Net als kledingmaten in Engeland waar een vrouw met maat 44 opeens in een maat 40 past en daar dan heel trots op is.
Omdat het gewoon niks doet, in ieder geval niets dat erg bijdraagt aan het algehele proces. Je kunt dan wel zeggen "Ja, maar placebo is ook een effect". True, maar dan kun je net zo goed geloven dat broccoli de vetverbranding doet laten stijgen. Placebo is allemaal een effect van perceptie en geloof. Je moet gebruik maken van deze capaciteiten brah.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het idee dat het helpt zelfs al is het maar placebo.
Wat was de onderbouwing?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef MarMar het volgende:
Ik moet trouwens even een schoolarts meppen.. beetje mijn kind vertellen dat ze 6 kilo moet bijvreten... De norm is vadsig en daar moet ze dan maar aan voldoen? GVD zowat het enige kind van 13 wat geen chocola en cola verslaving heeft en nog iets doet aan beweging, stomme schoolarts is stom.
Ik voel wel een verhoogde hartslag. En geen geld verspillen wordt lastig aangezien ik het al heb uitgegevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niks doet, in ieder geval niets dat erg bijdraagt aan het algehele proces. Je kunt dan wel zeggen "Ja, maar placebo is ook een effect". True, maar dan kun je net zo goed geloven dat broccoli de vetverbranding doet laten stijgen. Placebo is allemaal een effect van perceptie en geloof. Je moet gebruik maken van deze capaciteiten brah.
"Everything you can imagine is real." - Pablo Picasso
Moraal van het verhaal: verspil er geen geld aan.
De volgende keer, bedoel ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik voel wel een verhoogde hartslag. En geen geld verspillen wordt lastig aangezien ik het al heb uitgegevenach ja was maar 15 euro voor 2 maanden.
Een grafiekje van wat? Sorry dat ik zo doorvraag, maar ik snap niet hoe men tot zo'n advies kan komen, zeker niet op die leeftijd: dan lopen kinderen zo uiteen (lengte, volwassenheid etc.). Volgens mij kun je wat gewicht betreft alleen maar wat zeggen als iemand moddervet of vel-over-been is. Focus zou meer op eetgewoontes moeten liggen.quote:
Wat heb je hier aan? 24 karaats goud is erg zacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iemand gouden dumbbell set kopen?
[ afbeelding ]
#swag #allgoldeverything #poppedamollyimsweatingwoo
Ja ik ga wel gewoon voor het hier verboden spul danquote:
Maakt niet uit of het zacht is, als de gewichten maar kloppen. Gewoon rustig neerleggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat heb je hier aan? 24 karaats goud is erg zacht.
#verderishethiergeentwitter.
Dat is dus precies wat ik bedoel... het kind wordt gewogen en gemeten, dan wordt er een grafiekje op papier bij gehaald en thats it..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een grafiekje van wat? Sorry dat ik zo doorvraag, maar ik snap niet hoe men tot zo'n advies kan komen, zeker niet op die leeftijd: dan lopen kinderen zo uiteen (lengte, volwassenheid etc.). Volgens mij kun je wat gewicht betreft alleen maar wat zeggen als iemand moddervet of vel-over-been is. Focus zou meer op eetgewoontes moeten liggen.
Lol. Dat werkt wel, maar het gaat ook geen wereld van verschil maken, tenzij je echt clen/dnp gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik ga wel gewoon voor het hier verboden spul dan
Of gewoon het regenboog dieet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Dat werkt wel, maar het gaat ook geen wereld van verschil maken, tenzij je echt clen/dnp gaat gebruiken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel... het kind wordt gewogen en gemeten, dan wordt er een grafiekje op papier bij gehaald en thats it..
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef MarMar het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef ChesterPerry het volgende:
Regenboogdieet:
Bestanddeel Porties
Granen 4 boterhammen of 60 gram ontbijtgranen en 80 gram rijst, pasta of andere graanproducten
Groente 3 à 4 opscheplepels groente
Fruit 4 porties fruit of fruitsap
Magere melkproducten 2 à 3 glazen melk of yoghurt of 45 gram 20+ kaas
Magere vlees-, kip- en vissoorten 90 à 180 gram vlees of eieren
Noten, zaden en peulvruchten 3 porties noten granen en peulvruchten per week
Vetten en oliën 2 eetlepels margarine, plantaardige olie of mayonaise
Hoe kan je van 90 gram vlees leven man
5 stickies, 1 banaan, wat yogurt en een stukje appel per dag. Daarmee maak je de gains van je... Ow wacht..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Regenboog, alleen die naam al, eerste wat ik erbij denk: stinkhippies
Hippiesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh dat he, die vegan/vega's die moeten altijd preken over gezonder eten... terwijl ze eruit zien alsof ze elk moment dood neer kunnen vallen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hippies![]()
Ben een keer in zo'n community geweest waar allemaal van die gasten woonden. Allemaal vegan, maar ziek mager en bleek.
Oh en serieus iedereen die ik sprak was volgens mij rijp voor een inrichting. Ze konden beter gewoon het hek op slot doen en een paar psychiaters er op af sturen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iemand gouden dumbbell set kopen?
[ afbeelding ]
#swag #allgoldeverything #poppedamollyimsweatingwoo
Toen ik net van sportschool switchte was er hier ook een Engels vegan mannetje. Lijkbleek, boven armen zo dik als mijn duim. Hij was net begonnen, had een heel dieet voorzichzelf samen gesteld, en 2 maanden later was het echt serieus duidelijk te zien dat hij gegained had.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hippies![]()
Ben een keer in zo'n community geweest waar allemaal van die gasten woonden. Allemaal vegan, maar ziek mager en bleek.
Oh en serieus iedereen die ik sprak was volgens mij rijp voor een inrichting. Ze konden beter gewoon het hek op slot doen en een paar psychiaters er op af sturen.
Dan denk ik dat dat stiekem toch minstens 1 koe gekost heeft hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
komt i straks weer is die 110kg ripped natuurlijk![]()
![]()
lol.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan denk ik dat dat stiekem toch minstens 1 koe gekost heeft hoor
Nice dat hij er in ieder geval iets aan doetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Toen ik net van sportschool switchte was er hier ook een Engels vegan mannetje. Lijkbleek, boven armen zo dik als mijn duim. Hij was net begonnen, had een heel dieet voorzichzelf samen gesteld, en 2 maanden later was het echt serieus duidelijk te zien dat hij gegained had.
Nu is die d'r niet meer. Had het wel leuk gevonden om te kijken tot waar die het kon rekken![]()
komt i straks weer is die 110kg ripped natuurlijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die rode supercaps![]()
Potje kopen bij de smartshop en dan in de club ephedra poppen, paar biertjes/vodka erbij en de hele avond spacen.
die schoolartsen zijn levensgevaarlijk, voor je het weet ligt de hele medische geschiedenis van je kinders op straat, ook die vragenlijsten wat ze moeten invullen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef MarMar het volgende:
Die vragenlijst ligt hier thuisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die schoolartsen zijn levensgevaarlijk, voor je het weet ligt de hele medische geschiedenis van je kinders op straat, ook die vragenlijsten wat ze moeten invullen.
dat bedoel ik, voor je het weet doen ze het toch en zeggen ze, foutjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die vragenlijst ligt hier thuisen ik heb geen toestemming gegeven tot het gebruiken/verstrekken van gegevens aan school etc.
Als t in de aanbieding is of zo\n 35% sticker aan t einde van de dag dan wil ik nog wel eens wat biologisch vlees meenemen, anders niet. Is me echt te duur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef MarMar het volgende:
Idd, eieren, melk.. dat moet dan kunnen zou je zeggen.. Ik doe trouwens wel bio vlees, ik ben niet zo lief dat ik het zielig voor dieren vind, maar ik wil gewoon geen eten waar teveel mee geprutst is door mensen die meer kijken naar zoveel mogelijk verdienen voor zo weinig mogelijk inzet, dan of het nou daadwerkelijk zo goed voor je is.
En ach, als ik het beest toch opvreet, mag het ook wel een beetje een normaal leven voor die tijd.
Da's wel het probleem ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Als t in de aanbieding is of zo\n 35% sticker aan t einde van de dag dan wil ik nog wel eens wat biologisch vlees meenemen, anders niet. Is me echt te duur.
Ik zou 1.92 worden, uiteindelijk blijven steken rond 1.78.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef fathank het volgende:
Volgens de schoolarts en z'n grafiekje zou ik max 1.65 meter worden.
Uiteindelijk blijven steken rond 1.78meter
Haha manlet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou 1.92 worden, uiteindelijk blijven steken rond 1.78.
Dat moet een tegenvaller zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou 1.92 worden, uiteindelijk blijven steken rond 1.78.
Wie wil er nou 1.92 zijn? Overal buiten Nederland ben je dan een fucking kermisattractie met je lange slungelige lichaamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat moet een tegenvaller zijn geweest.
Snel maar plateauzolen bestellen dan, voor net die extra 4cm.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef FiliusDeorum het volgende:
onder de 1.90 ben je gewoon een flikkertje
Meh, would hit one time.quote:
Best kort door de bocht om dit zo te beweren. Heb je er een bron van?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niks doet, in ieder geval niets dat erg bijdraagt aan het algehele proces. Je kunt dan wel zeggen "Ja, maar placebo is ook een effect". True, maar dan kun je net zo goed geloven dat broccoli de vetverbranding doet laten stijgen. Placebo is allemaal een effect van perceptie en geloof. Je moet gebruik maken van deze capaciteiten brah.
"Everything you can imagine is real." - Pablo Picasso
Moraal van het verhaal: verspil er geen geld aan.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef Awesome_ het volgende:
ja die ex-Chubby MacFatpants van een Yuri denk nu de waarheid in pacht te hebben omdat die een keer een cut langer dan een week heeft doorgezet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef Awesome_ het volgende:
ja die ex-Chubby MacFatpants van een Yuri denk nu de waarheid in pacht te hebben omdat die een keer een cut langer dan een week heeft doorgezet
Dit dus. Als je boven die 1.90 bent kun je krachttrainen zo hard als je kan. Je bewegingen zullen er altijd uitzien alsof je geestelijk/motorisch beperkt bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Wie wil er nou 1.92 zijn? Overal buiten Nederland ben je dan een fucking kermisattractie met je lange slungelige lichaam.
Je kunt prima gezond vegetarisch leven, maar dit soort alternatievelingen eet gewoon geen vlees zonder goed te kijken naar een gezond voedingspatroon (vermoed ik).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hippies![]()
Zat ik met Jesse er toch niet ver naast.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja, salade en tomaten all day every day.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je kunt prima gezond vegetarisch leven, maar dit soort alternatievelingen eet gewoon geen vlees zonder goed te kijken naar een gezond voedingspatroon (vermoed ik).
Iddquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In elke misc thread laatste paar dagen
lebronquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#allgoldeverything
Kan niet tippen aan het origineel.quote:
wat is een toutjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik groei nog steeds, maar komt door toutje springen.
Je swag is nog niet ready om het origineel te waarden. Maatje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:24 schreef VMSDKR het volgende:
Oke, geluisterd. Niet echt mijn ding, beetje te traag. Sorry maatje.
Dit vind ik wel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je swag is nog niet ready om het origineel te waarden. Maatje.
Ik word altijd misselijk in de gym.. dacht dat dat een teken was dat ik goed hard aan het trainen was??quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef seto het volgende:
werd net bijna misselijk in de jim men, zo heet
godzijdank is morgen rustdag
komt het niet door je reflectie in de spiegel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk in de gym.. dacht dat dat een teken was dat ik goed hard aan het trainen was??
ahahahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef seto het volgende:
[..]
komt het niet door je reflectie in de spiegel?
tevens;quote:
en die vislucht als je vooroverbuigtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ahahahnee word nooit misselijk van dingen zien. Iets vies eten/drinken/(ruiken soms) en squats en lunges zijn prikkelende factoren
Dope. Is in mijn playlist gegaan.quote:
Stfu. We out here trying to function.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hallo is hier geen muziek topic hoor.
Je hoeft geen wigger te zijn om dope muziek te kunnen waarderen. Jij mag gewoon meegenieten.quote:
funxquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef Kesefkesef het volgende:
niemand die zegt; je bent een echte man als je LIFT
ik kijk dat alleen voor sanae wat lul jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef seto het volgende:
[..]
funx____________________________________________________________!
vroeg rijp.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef IrCute het volgende:
Ik zou 1.76 worden, was op mijn 13de al 1.70 en nooit langer geworden
Whiz vind ik niet per sedope. Dat nummer wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Wiz Khalifa zou je nooit mogen waarderen.
ok post ik ook wel ff wat oude rap nummers die ik wel weet te waarderen gekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hoeft geen wigger te zijn om dope muziek te kunnen waarderen. Jij mag gewoon meegenieten.
Niet iedereen is zo buff als jij in je userpicca.quote:
wiz khalifa is wick wick wackquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hoeft geen wigger te zijn om dope muziek te kunnen waarderen. Jij mag gewoon meegenieten.
Lees ff een paar posts terug.quote:
God damn wat ben ik blij dat ik 1.90 benquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit dus. Als je boven die 1.90 bent kun je krachttrainen zo hard als je kan. Je bewegingen zullen er altijd uitzien alsof je geestelijk/motorisch beperkt bent.
ook niet het boerenhardstyle topicquote:
niet gelijk de best nummers van atcq en pharcyde postenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:30 schreef seto het volgende:
[..]
ok post ik ook wel ff wat oude rap nummers die ik wel weet te waarderen gek
jij weet het vast wel beter meneertje funx :squote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
niet gelijk de best nummers van atcq en pharcyde posten
wtf man doe is normaal ga je moeder pestequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:47 schreef seto het volgende:
[..]
jij weet het vast wel beter meneertje funx :s
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wtf man doe is normaal ga je moeder peste
Ja hij is wel zieke ecto.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Wiz Khalifa zou je nooit mogen waarderen.
Dat dope noemen zou een misdaad moeten zijn.
Deze man weetquote:
weet je zeker dat je schoolarts niet "bulken" bedoelt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef MarMar het volgende:
Was het maar zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
weet je zeker dat je schoolarts niet "bulken" bedoelt?
Liften, kreng
gratis aan kleine kinderen zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:09 schreef Seam het volgende:
SchoolartsenDan heb je echt gefaald tijdens je opleiding
idd, zomaar zonder toestemmimg, surprise, je mag bij de schoolarts komen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
gratis aan kleine kinderen zitten
u wot mate
Mensen vergeten snelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:19 schreef MarMar het volgende:
Volgens kiddo was het een vrouw van 50 die op sommige plekken net zo breed was als ik, maar niet door spieren, met een jurkje aan.
Ik denk dat ze besloten heeft om het advies niet zo serieus te nemen
Tevens was er een "waarom hebben wij geen dossier van jou?" vraag, dus dat gaat iig alvast goed
Nou precies dat.. ik weet een goede bezuinigingsmaatregel: afschaffen die schoolartsen, en while we're at it, dat consultatiebureau kan ook voor minstens 90% minder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mensen vergeten snel
http://www.elsevier.nl/Po(...)nig-ELSEVIER213466W/
wat stond er in jouw medisch rapport?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mensen vergeten snel
http://www.elsevier.nl/Po(...)nig-ELSEVIER213466W/
nee sorryquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef MarMar het volgende:
Trouwens, mijn squat was weer meesterlijk vandaag, dus ik vind dat ik wel een plekje verdien hier tussen de members
je mag als mascottequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef MarMar het volgende:
Trouwens, mijn squat was weer meesterlijk vandaag, dus ik vind dat ik wel een plekje verdien hier tussen de members
mijn ballen waren te klein, toen werd ik verwezen naar de huisarts en die zette grote spuiten in me reet, tot mijn ballen vet groot waren. ik heb wel veel haargroei enzo, weet echt niet waaromquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat stond er in jouw medisch rapport?
Dat fietst lastig. Denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:27 schreef seto het volgende:
[..]
die heeft een clit van 12cm en is stiekem ook een man gevangen in een vrouwenlichaam
doet ook poepen enzo, bahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:27 schreef seto het volgende:
[..]
die heeft een clit van 12cm en is stiekem ook een man gevangen in een vrouwenlichaam
Bijgewerkt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef MarMar het volgende:
I know. Ik heb dan ook geen vrienden. Zo heb ik tenminste het gevoel dat ik érgens bj hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef seto het volgende:
wow
zo treurig zijn dat je niet in het populaire clubje wordt opgenomen dat je je mod powers moet gebruiken om jezelf naar binnen te werken
serieus hoor snakey lol
Voor de zekerheid even die 'lol' erachter gezet he, zodat je zeker weet dat hij weet dat het een grap is en je geen ban krijgt ;Squote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef seto het volgende:
wow
zo treurig zijn dat je niet in het populaire clubje wordt opgenomen dat je je mod powers moet gebruiken om jezelf naar binnen te werken
serieus hoor snakey lol
Dat was zijn redding hoor. Anders had er nu mooi een streepje door zijn naam gestaan!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voor de zekerheid even die 'lol' erachter gezet he, zodat je zeker weet dat hij weet dat het een grap is en je geen ban krijgt ;S
Hoor je dat seto, hij is je weer genadig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was zijn redding hoor. Anders had er nu mooi een streepje door zijn naam gestaan!
Wanneer mogen je kids kennis maken met de deugd die squatten heet?quote:
vanwaar die vrouwenhaat, ben je vroeger door een tante met een strap-on genomen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef seto het volgende:
wow
serieus hoor snakey lol
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was zijn redding hoor. Anders had er nu mooi een streepje door zijn naam gestaan!
is dit een verkapte uitnodiging?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vanwaar die vrouwenhaat, ben je vroeger door een tante met een strap-on genomen?
Ik leer het de oudste al, voorlopig nog ff zonder gewicht that isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wanneer mogen je kids kennis maken met de deugd die squatten heet?
That moment wanneer ze beseft dat ze sterker is dan alle jongens in de klas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik leer het de oudste al, voorlopig nog ff zonder gewicht that is
inb4 foute grappenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
That moment wanneer ze beseft dat ze sterker is dan alle jongens in de klas.
#girlswag
mijn pullups gaan trouwens beter nu ik ze wat vaker doe, soms doe ik gewoon even een setje of 2 op dagen waar ik geen rug doequote:
Ik doe ze nu om de dag, behalve op rugdag. Maar het schiet nog niet echt op. Ik moet wat meer gewicht kwijt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:06 schreef seto het volgende:
[..]
mijn pullups gaan trouwens beter nu ik ze wat vaker doe, soms doe ik gewoon even een setje of 2 op dagen waar ik geen rug doe
96 nu. Volgens mij moet ik gewoon weer meer gaan eten, volgens mij val ik dan sneller af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef 16meter het volgende:
boeie als je boven de 90kg bent is t niet erg dat je er geen 12 ofzo kunt
nee maar is tog wel mooi doel weetj?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef 16meter het volgende:
boeie als je boven de 90kg bent is t niet erg dat je er geen 12 ofzo kunt
doe je stiekem weleens je prothese weg zodat je meer pullups kan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
96 nu. Volgens mij moet ik gewoon weer meer gaan eten, volgens mij val ik dan sneller af.
Wat nou? Perverseling.quote:
Nee. Maar die weegt niet zoveel helaas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef seto het volgende:
doe je stiekem weleens je prothese weg zodat je meer pullups kan?![]()
Ja. Wie niet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:19 schreef seto het volgende:
ik heb dat ook weleens, fucking irritant inderdaad
Verkapte mo money mo problems postquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:19 schreef seto het volgende:
ik heb dat ook weleens, fucking irritant inderdaad
je mot gewoon meer in het zwart doen, die officiele shit levert niks opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Snakey het volgende:
Godverse tering. Ik heb via m'n UK Ltd 40K aan BTW betaald in duitsland die ik terug wil. Elke keer als ik er om vraag bij m'n accountant in de Uk krijg ik geen antwoord.![]()
/frustratiedagboekpost
Zeker weten.quote:
arnhemmers kennen de ghettoquote:
Barbell curls, hammer curls, preacher curls, concentration curls. Zie exrx.netquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand nog leuke oefeningen voor je biceps, ik haat biceps doen en volgens mij kun je alleen maar curls doen.
Kun je een aardige homegym van bouwen, bro.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Snakey het volgende:
Godverse tering. Ik heb via m'n UK Ltd 40K aan BTW betaald in duitsland die ik terug wil. Elke keer als ik er om vraag bij m'n accountant in de Uk krijg ik geen antwoord.![]()
/frustratiedagboekpost
al die curlss..Dankje trouwens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Barbell curls, hammer curls, preacher curls, concentration curls. Zie exrx.net
Als ik het mocht houden wel ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kun je een aardige homegym van bouwen, bro.
Ten eerste vind ik het goed dat je mij in twijfel stelt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Best kort door de bocht om dit zo te beweren. Heb je er een bron van?
Ik heb niet heel veel tijd om te zoeken, maar kon voor zo ver geen goede wetenschappelijke artikelen erover vinden dus even op het boerenverstand beredeneren. De effecten die men ervan ervaart zijn m.i. niet uitsluitend placebo effecten. Als je kijkt naar de molecuulformules van de stoffen die erin zitten, dan is het helemaal niet raar om te denken dat ze inderdaad op bepaalde receptoren in het lichaam aan kunnen grijpen en dus ook tot een fysiologisch effect kunnen leiden.
Daarnaast zit er ook gewoon cafeïne in wat waarschijnlijk voor het grootste deel van het opgefokte gevoel zorgt.
Wat ze alleen erg sneaky doen op die potjes is niet de precieze hoeveelheden van de afzonderlijke ingrediënten erop zetten dus of het echt een werkzame concentratie bereikt in het lichaam is wel de vraag.
quote:This heightening of the metabolic rate is fairly well studied, but long term interventions in humans with caffeine tend to suggest caffeine is not a good long-term fat loss agent. 24 weeks of 200mg caffeine intake does not result in fat loss[206] nor 100mg for 16 months when paired with 20g soluble fiber.[207] One study that was divided into a 4 week low-calorie weight loss phase and a 3 months maintenance phase (supplemented with Green Tea Catechins and caffeine) noted, however, that caffeine intake was associated with greater weight loss during the acute phase but was not significantly related to long-term weight maintenance.[208]
Dus cafeine heeft een klein effect op vetverlies, maar na verloop van tijd daalt dit effect. Voor het maximale effect moet het in tussenpozen en met calorie-tekorten gebeuren. Kortom, neem je vaak Dexaprine, dan werkt het steeds slechter.quote:Caffeine has the mechanisms to increase metabolic rate and fat loss, but this is a mechanism that one can become desensitized to. Best usage for caffeine as a stimulant for weight loss should be intermittently and in conjunction with caloric deficits.
quote:Benefits of green tea catechins on lipid oxidation and related fat burning pathways are achieved in a dose dependent manner, although significant effects in humans are noted only at high doses, such as 400-500mg EGCG equivalent per day (most Green Tea Extract supplements are roughly 50% EGCG). Fat burning effects are highly synergistic, almost dependent, on not consuming caffeine habitually.
Wel is cafeïne samen met de consumptie van groene thee effectiever dan enkel cafeïne of enkel groene thee, maar is het effect veel groter?quote:There appears to be a fat reducing effect associated with green tea, but it is minor and unreliable
Ik heb ze zelf ook geprobeerd destijds, en ik had er ook een relatief opgefokt gevoel van. Echter heb ik geen significante resultaten gezien tegenover het niet-consumeren van Dexaprine.quote:Green tea catechins and caffeine have complex interactions, but the general notion is that they attenuate stimulation (a smoother peak) and may be slightly synergistic in regards to fat burning
Hahaha.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan, maar je moet het gewoon doen. Ik heb ook een hekel aan schijten, maar dat moet ook.quote:
Holy moses, dat lijkt meer een schoolopdracht dan een post op FOK!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het goed dat je mij in twijfel stelt. [ afbeelding ] Mensen zouden over het algemeen meer moeten vragen naar bronnen achter bepaalde redeneringen. Verder is het inderdaad erg kort door de bocht en kan ik er zo ook geen wetenschappelijke data over vinden, naast de bekende data over enkele ingrediënten.
Ik heb even de ingrediëntenlijst opgezocht en ook gekeken of ik de exacte hoeveelheden kon vinden. Zoals jij al zegt zetten ze het niet op de pot zelf en op internet is het ook niet te vinden. De voornaamste reden zal zijn dat andere bedrijven het dan gaan namaken. We weten trouwens allemaal dat de formule destijds veranderd is, niet dat het ontzettend veel uitmaakt.
De ingrediënten zoals ze op de pot staan zijn: Cafeïne anhydrous, Groene Thee Poeder, Capsule omhulsel (Gelatine), Gemberwortel Poeder, Vitamine B6 (als Pyridoxine Hydrochloride), Antiklontermiddelen (Siliciumdioxide, Magnesiumstearaat, Stearinezuur), Blaaswier Extract, Guarana Extract, Maltodextrine, Beredruifpoeder, Chroom Picolinaat.).
Van wat ik geleerd heb is dat de ingrediënten die als eerste genoemd worden het meest aanwezig zijn. Cafeïne staat op nummer één, gevolgd door groene thee op nummer twee, op nummer drie de capsule zelf en eigenlijk alles wat daarna komt is niet interessant.
Laten we - for the sake of helderheid - bekijken wat de meest voorkomende ingrediënten in Dexaprine doen. Ik heb als bron http://examine.com genomen.
Als eerste cafeïne:
[..]
[..]
Dus cafeine heeft een klein effect op vetverlies, maar na verloop van tijd daalt dit effect. Voor het maximale effect moet het in tussenpozen en met calorie-tekorten gebeuren. Kortom, neem je vaak Dexaprine, dan werkt het steeds slechter.
Data uit 1995 laat zien dat een gemiddeld persoon in Nederland en omringende landen gemiddeld 300mg per dag consumeert. Het is echt kut dat er geen exacte hoeveelheden van Dexaprine aanwezig zijn, maar ik neem aan (let op: aanname) dat er geen grote doseringen in een pil zitten. Bij wijze van consumeer je meer cafeïne door simpelweg koffie te drinken, dan door een pil te nemen. Nu kun je wel zeggen "Ja, maar ik drink koffie en ik neem Dexaprine, dus het effect is groter." True, maar verwaarloosbaar op lange termijn.
Nu groene thee poeder. Let op dat onderstaande geen poeder is. Het ingrediënt wat in Dexaprine voorkomt is dus ook zwakker dan de puurste vorm van groene thee.
[..]
[..]
Wel is cafeine samen met het consumeren van groene thee effectiever dan enkel cafeine of enkel groene thee, maar is het effect veel groter?
[..]
Ik heb ze zelf ook geprobeerd destijds, en ik had er ook een relatief opgefokt gevoel van. Echter heb ik geen significante resultaten gezien tegenover het niet-consumeren van Dexaprine.
Mijn conclusie is dat Dexaprine het iets verhoogd, maar dat het niet waard is om er voor te betalen en dat het na verloop van tijd verwaarloosbaar is. Ik denk dat Dexaprine misschien 2-5% verschil maakt over de lange termijn, en daardoor is een goed samengesteld dieet velen malen effectiever.
Ik heb ook een ECA-stack (illegaal in NL) geprobeerd en ik moet zeggen dat ik zelfs dat niet echt een geweldige fat-burner vond. Als je echte resultaten wilt zien: clennen/dnpen.
Bedankt voor deze discussie JB!Ik heb weer wat kunnen leren. Ik hoor graag of je op- of aanmerkingen hebt. Als laatste hoop ik dat ik bepaalde teksten goed geïnterpreteerd heb, dit is iets wat ik af en toe fout doe.
[..]
Hahaha.Je leert inderdaad erg veel als je doorzet.
Kan het iedereen aanraden. Niet alleen vanwege de kennis, maar ook vanwege de gezondheid.
Daar ben ik wel voorstander van ja. Dan hoef ik niet zoveel te lezen als er ergens stront aan de knikker is in een forum.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:53 schreef ChesterPerry het volgende:
dacht dat je alleen oneliners op fok mocht posten
Het leven is één grote school.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Holy moses, dat lijkt meer een schoolopdracht dan een post op FOK!!
staat het trouwens op je CV dat je moderator van Fok bent?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voorstander van ja. Dan hoef ik niet zoveel te lezen als er ergens stront aan de knikker is in een forum.
Ik ben in Nederland, dus ik net als iedereen lekker te zweten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het leven is één grote school.
Lekker weertje trouwens hé. Ik moest vandaag denken aan de soortgelijke temperatuur in Kroatië, alleen heb je daar een aangenaam windje vanaf de zee. In Spanje is het vast ook wel beter te vertoeven, niet?
Nee. Wel dat ik forum administrator ben, uiteraard.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
staat het trouwens op je CV dat je moderator van Fok bent?
I know, maar juist daarom zal het in Spanje denk ik beter zijn dan op dit moment in den Nederlanden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland, dus ik net als iedereen lekker te zweten.
Je kunt inderdaad alsnog beter X nemen denk ik. Heb je er tenminste ook nog een leuke tijd aan overgehouden, hehe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef 16meter het volgende:
mensen die denken dat dexaprine veel uithaalt op het gebied van vetverbranding
niet meer dan een degelijke pre-workout (de oude versie dan)
ben je soaer ofzo kan ik werken bij jou bedrijf?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee. Wel dat ik forum administrator ben, uiteraard.![]()
Alsof ik ooit in loondienst zou gaan. Als dit bedrijf om wat voor reden dan ook vastloopt heb ik het volgende project al klaar staan.
Ah zo. Het is zo'n 30 graden daar op het moment. Maar dat is droge warmte dus veel beter te handelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I know, maar juist daarom zal het in Spanje denk ik beter zijn dan op dit moment in den Nederlanden.
Heb je niet domicile in Spanje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland, dus ik net als iedereen lekker te zweten.
potentere stimulant dan cafeïne in ieder gevalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad alsnog beter X nemen denk ik. Heb je er tenminste ook nog een leuke tijd aan overgehouden, hehe.
Ik heb al zo vaak mensen aangenomen om ze er weer uit te trappen. Ik werk niet meer met personeel. De tijd die me dat kost kan ik het beter zelf doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ben je soaer ofzo kan ik werken bij jou bedrijf?
ik doe het voor 5 euro per uur, wat voor bedrijf trouwens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak mensen aangenomen om ze er weer uit te trappen. Ik werk niet meer met personeel. De tijd die me dat kost kan ik het beter zelf doen.
Nee ajb zeg. Nederland is een kloterig ambtenaren land. Maar daar heb je naast ambtenaren met allerlei frauduleuze en corruptie gemeenten te maken die als er ergens nog geen belasting voor is ze dat ter plekke verzinnen.quote:
Accountancy.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik doe het voor 5 euro per uur, wat voor bedrijf trouwens.
Haha, kun je tenminste zeggen dat je kei en keihard getraind hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah zo. Het is zo'n 30 graden daar op het moment. Maar dat is droge warmte dus veel beter te handelen.
Enige is dat spanjaarden er uiteraard veel beter mee omgaan. Dus als je nu de gym in zou stappen is de airco niet aan. Dan is het verschil in gewicht/vocht makkelijk 2 a 3 kilo voor en na.
Dat had ik alleen met bokstrainingen in nederland.
Lama's zijn dan ook niet zo slim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Had em gezien ja. Die kalimuscle is buff as hell. En een prediker van constante spanning op je spieren tijdens setjes. Wat is jullie view hierop?quote:
Lijkt me een aardig bijbaantje voor Yuri.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak mensen aangenomen om ze er weer uit te trappen. Ik werk niet meer met personeel. De tijd die me dat kost kan ik het beter zelf doen.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lijkt me een aardig bijbaantje voor Yuri.
Wat doe jij zoal als forum admin. hier op fok!?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
dit dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
ik denk het wel. Die constant tension shit is gewoon the holy grail onder muscle farming.
Ramen + Tuna = Gainzzzzzquote:
Ziet er goed uit, ben ook zoiets van plan. Hoe zijn de resultaten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:58 schreef Seam het volgende:
En genetica natuurlijk of niet?
Helaas zal ik nooit zo gespierd worden hoeveel ik ook train.
Hier even mijn lijstje, full bulk mode
O: overgeslagen
T: 2 glaasjes water
L: 2 broodjes met ham en een glaasje magere melk
D: 2 eetlepels rijst met 200g koolvis
S: vandaag even lekker niet.
Neem tog een ijsje tussendoor joh. Geniet van het lekkere weer!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:58 schreef Seam het volgende:
En genetica natuurlijk of niet?
Helaas zal ik nooit zo gespierd worden hoeveel ik ook train.
Hier even mijn lijstje, full bulk mode
O: overgeslagen
L: 2 broodjes met ham en een glaasje magere melk
D: 2 eetlepels rijst met 200g koolvis
S: vandaag even lekker niet.
ik blijf nu een beetje vastzitten. 65kg bij 185cm, maar wel al 3 kg aangekomen vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ben ook zoiets van plan. Hoe zijn de resultaten?
Vergeet zijn prison pwo niet HYPHY MUD!!1quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
dit dus
kali is 100% natural
door zijn trainingsstijl (CONSTANT TENSION) en heel veel eten heeft hij zijn fysiek bereikt
2 literquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:21 schreef VacaLoca het volgende:
bijna officieel zomer bois, blanes staat voor de deur, hoeveel cm meet jullie bovenarm?
Misschien en klopt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri je beschrijft dat twee van de meest gebruikte stofjes in de cut geen directe invloed op vetverbranding?
Dat had je in twee zinnetjes kunnen doen.
Niemand heeft hier trouwens beweert dat cafeïne, green tea extract of dexaprine direct bijdraagt aan de vetverbranding.
Deze mang.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Pastapipos het volgende:
Kut regels van motorrijden D: 23/24 oid zijn voor een rijbewijs, gekkenwerk
Kan niet wachten tot ik mag rijden. Alpha as phuck
Bmw r850r en deTriumph Bonneville
Omdat die van m'n vader is/was. Is net op de aanhanger gezet om voorlopig naar mn oom te gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze mang.Die Triumph kan ik nog wel begrijpen, maar waarom per se een BMW R850R?
Aah, op die manier. Je had ook een oude Opel toch of iets zag ik op IG?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Omdat die van m'n vader is/was. Is net op de aanhanger gezet om voorlopig naar mn oom te gaan.
hij had eerst een k1200 of k1100 oid. Geen idee welke precies though.
Ben jij al bezig met motor rijden/je rijbewijs halen?
Vetquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aah, op die manier. Je had ook een oude Opel toch of iets zag ik op IG?
Heb m'n auto al wel, maar motor nog niet man. Komt wel. Wel lelijk dat ze vorig jaar die regels hebben aangepast, maar ik hoorde laatst dat ze het alweer aangepast hadden. Als ik een motor ga halen dan wordt het een Ducati 1199 Panigale R.Wellicht ernaast ook een oldtimer/chopper voor het touren.
Nah, is echt een beest man. Is de uiteindelijk motor laat maar zeggen. De nieuwe starters zien er niet echt mooi uit helaas.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
VetLijkt me geen goede starter though? Kan ik niet over oordelen ;p
Ik hoop dat ik tegen die tijd al in 'murica zit man. Route 66 met een choppert of zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:18 schreef Pastapipos het volgende:
Lijkt me ook niks voor in nederland. Gelukkig ben je niet superver van de grens af.
Dit. Alsof er een fucking draak in m'n gezicht blaastquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb geen airco, alleen zo'n Aldi-fan, maar dat haalt ook niks uit.
neem koude douche voor je gaat slapenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit. Alsof er een fucking draak in m'n gezicht blaast
waarom loop je altijd te ouwehoeren over dat liftopic en dieet topicquote:
dat is mijn doel in het levenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
waarom loop je altijd te ouwehoeren over dat liftopic en dieet topic
Ik ga morgen deze tips opvolgen Gquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef seto het volgende:
[..]
neem koude douche voor je gaat slapen
zet een bak met ijsblokjes voor je ventilator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:25 schreef Pastapipos het volgende:
Yuri, check dezenHaha, goed geregeld man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Triumph doet mij een beetje aan een Zundapp denken.
Wel nice dat die BMW gelijk wat vermogen erbij krijgt. Maarre, die auto daarachter is toch die Opel of niet?
If not now, then when.
Ford escort 1973. M'n vaders eerste autoquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, goed geregeld man.Die Triumph doet mij een beetje aan een Zundapp denken.
Wel nice dat die BMW gelijk wat vermogen erbij krijgt. Maarre, die auto daarachter is toch die Opel of niet?
quote:A 25 year old Bodybuilder who was hitting the “Gold´s Gym” on a monday morning in South Carolina (Charleston) was offended by a 20 year old random guy on the parking place after arriving to his local gym. When the random guy asked him for no reason “Do You Even Lift?” the Guy did not hesitate and ran angry to his Car to get his gun out and shot the offender in his left knee.
The police asked the shooter why he has done that, he admitted that he was busting his ass off for his bodybuilding competition and couldn´t handle such a statement from someone who doesn´t even look like he could lift a coke bottle.
Doctors also found out that the shooter consumed a overdose of a strong pre-workout which has been found in his blood and might caused his rage and unconscious acting.
The victim has been hospitalized and feels better now.
and the moral of it is - Don´t underestimate a bodybuilders feelings !
Ja, die ja!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ford escort 1973. M'n vaders eerste auto
Ben een gelukkig man met al dit speelgoed![]()
Jammer dat ik nergens nog mee mag rijden
Kan t alleen maar beetje starten in de schuur en mee prutsen enzo
Nog niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, die ja!Geinige dingetjes. Moest ook gelijk denken aan:
![]()
Achja, komt snel genoeg man. De tijd vliegt. Je bent nu 17 toch? Al begonnen met het autorijbewijs?
Doen man. Ik neem aan dat je al een beetje overweg kunt met alles wat er bij het besturen komt kijken. Zo ja, dan heb je hem zo binnen. Het enige 'lastige' is verkeersinzicht, maar als je overdreven goed kijkt dan haal je het zo. Theorie is ook a piece of cake.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nog niet.
ga morgenmiddag wel even bellenMoet er maar eens mee beginnen
Waar rijd jij op t moment in dan? Van die youtube vids, haha
Hahah sowieso golf/polo etc masterrace als beginauto. Zie er veel mensen mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doen man. Ik neem aan dat je al een beetje overweg kunt met alles wat er bij het besturen komt kijken. Zo ja, dan heb je hem zo binnen. Het enige 'lastige' is verkeersinzicht, maar als je overdreven goed kijkt dan haal je het zo. Theorie is ook a piece of cake.
Hahaha, die video's.Ik rijd momenteel in een Lamborghini Aventador Polo uit '97. Goeie auto's zijn dat. Heeft al 240.000 op de teller staan.
Yes, VW is sowieso bo$$.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah sowieso golf/polo etc masterrace als beginauto. Zie er veel mensen mee.
Sapstengel heeft ook een toffe stuk nieuwere golf
Pics van jouw auto?
Ah nice, ook deuren aan de achterkant. Sowieso +1quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yes, VW is sowieso bo$$.
Ik was aan het kijken of ik een oude foto kon vinden, maar helaas. Ik had er toen met paint mooiere velgen opgezet.![]()
Helaas stonden ze op mijn oude mobiel en hoopte ik dat ze nog op het geheugenkaartje stonden.
Het is er zo een:
[ afbeelding ]
Enige nadeel met rood is dat het na verloop van tijd verkleurd. Moet binnenkort dus even wassen, waxen en zo.
Lastig is dat, ik heb een Civic gehad en die was op een duur ook bijna roze.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Enige nadeel met rood is dat het na verloop van tijd verkleurd. Moet binnenkort dus even wassen, waxen en zo.
Was aan het twijfelen. Thanks.quote:
Oh nee, dat niet man. Zie het nu pas.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ah nice, ook deuren aan de achterkant. Sowieso +1
Toffe dingen wel
Haha ja, vooral het dak ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lastig is dat, ik heb een Civic gehad en die was op een duur ook bijna roze.
[ afbeelding ]
Je ziet het goed bij de overgang bumper-boven wielkast.
sappie heeft leuk bakkie idd, mooi interieur enzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah sowieso golf/polo etc masterrace als beginauto. Zie er veel mensen mee.
Sapstengel heeft ook een toffe stuk nieuwere golf
Pics van jouw auto?
Inderdaad, en de motorkap ook. Zou kunnen, ik heb hem ~ 3 maand geleden verkocht aan een gozer in Emmen, dus misschien heb je hem in de buurt daar zien rijden. Of mijzelf, maar dan was het ergens tussen Groningen en Deventer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Auto komt mij trouwens bekend voor, of enkel dat zwarte ding voorop.
kawasaki z750quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:51 schreef Pastapipos het volgende:
Oh trouwens yuri, ik had ook van die motor verwacht dat hij minder agressief zou zijn maar die vids vallen me mee:
![]()
Onder die hier zit dus ook toffere uitlaat
2e vid hoor je de motor, en bij 1e is gewoon tof landschap
Maar ik geil gewoon op bijna alles op 2 wielen met een motor
Wat is dat voor ding op je motorkap dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Inderdaad, en de motorkap ook. Zou kunnen, ik heb hem ~ 3 maand geleden verkocht aan een gozer in Emmen, dus misschien heb je hem in de buurt daar zien rijden. Of mijzelf, maar dan was het ergens tussen Groningen en Deventer.
Gaat inderdaad nog aardig rap. Vooral nu die van jou ook nog gechiptuned wordt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:51 schreef Pastapipos het volgende:
Oh trouwens yuri, ik had ook van die motor verwacht dat hij minder agressief zou zijn maar die vids vallen me mee:
![]()
Onder die hier zit dus ook toffere uitlaat
2e vid hoor je de motor, en bij 1e is gewoon tof landschap
Maar ik geil gewoon op bijna alles op 2 wielen met een motor
Jep, maar hij is zo weer netjes na een goede poetsbeurt en een waxlaag. Trouwens niet echt in de buurt nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Inderdaad, en de motorkap ook. Zou kunnen, ik heb hem ~ 3 maand geleden verkocht aan een gozer in Emmen, dus misschien heb je hem in de buurt daar zien rijden. Of mijzelf, maar dan was het ergens tussen Groningen en Deventer.
Dat is een steenslagbra, zorgt ervoor dat de voorkant van je motorkap niet onder de steenslag komt te zitten. Maar ik had hem vooral omdat ik het 'cool' vond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding op je motorkap dan?
Had er op een duur geen zin meer in, toen heb ik 'm verkocht en wat groters gekocht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jep, maar hij is zo weer netjes na een goede poetsbeurt en een waxlaag. Trouwens niet echt in de buurt nee.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aah, op die manier. Je had ook een oude Opel toch of iets zag ik op IG?
Heb m'n auto al wel, maar motor nog niet man. Komt wel. Wel lelijk dat ze vorig jaar die regels hebben aangepast, maar ik hoorde laatst dat ze het alweer aangepast hadden. Als ik een motor ga halen dan wordt het een Ducati 1199 Panigale R.Wellicht ernaast ook een oldtimer/chopper voor het touren.
[ afbeelding ]
Gruwelijk as fuck.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Pastapipos het volgende:
Kut regels van motorrijden D: 23/24 oid zijn voor een rijbewijs, gekkenwerk
Kan niet wachten tot ik mag rijden. Alpha as phuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U miring'?
Dit is zeker waar. Die dingen zijn ook alleen tof als ze optrekken eigenlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso gaan motoren in principe al hard genoeg. Het zou mij niet verbazen als ik hem uiteindelijk weg doe omdat ik gewoon weet dat ik mijzelf kapot rijd
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou mij niet verbazen als ik hem uiteindelijk weg doe omdat ik gewoon weet dat ik mijzelf kapot rijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |