abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127962923
Als je fraude pleegt, moet je eigenlijk het recht verliezen om nog examen te doen dat jaar.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 21:21:04 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_127962984
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef macca728 het volgende:
Als je fraude pleegt, moet je eigenlijk het recht verliezen om nog examen te doen dat jaar.
Vind ik ook.
Enfin, ze zullen wel zakken, want het blijkt wel dat je daar elk jaar overgaat met list en bedrog en niet door studeren.

Sluiten die school. Zo snel mogelijk.
pi_127963071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef paddy het volgende:
Kijk, of de school meer bij de hakken heeft gehad zal, maar ik begin een beetje moe te worden van dat doen alsof alleen een bepaalde groep hier schuldig aan zal maken. Even googelen brengt je zelf bij leraren http://213.197.232.81/bin(...)en-examenfraude.html

En ja, deze fraude mag best gevolgen hebben zoals ook

[..]

Dat hele islamietenverhaal boeit mij persoonlijk niet zo qua fraude met examens want blijkbaar heeft dat net zoveel te maken met achtergrond als dat je alle katholieken als kindermisbruikers weg kan zetten. Ook onzinnig

Die andere zaken zou je nog niet eens een school om hoeven sluiten maar bestuur en directeur vervangen. De school onder curatele zetten bijvoorbeeld.
Er zijn meer gevallen bekend van examenfraude, net zoals er ook gevallen bekend zijn van examendiefstal, dan wel vroegtijdig lekken. Maar het zijn geïsoleerde incidenten die qua omvang totaal in het niet vallen bij de gebeurtenissen op Ibn Ghaldoun.

De onderwijskwaliteit op het eerder al gesloten Islamitisch College was belabberd. Dat was eerder op Ibn Ghaldoun ook het geval. Op beide scholen liepen / lopen leerkrachten rond die nauwelijks Nederlands kunnen. De voormalig directeur en vader van verdachte Anass B. is een voorbeeld; komt nauwelijks uit z'n woorden in het Nederlands. Ibn Ghaldoun is de plek waar terrorist Samir A. werd gekweekt. Wie de Facebook-pagina van Anass B. opzoekt, krijgt ook een ontluisterend beeld.

Lees anders ook nog even wat oud-leerling "Crapyshirts" zoal over de school had te melden:
NWS / Gestolen examens Ibn Ghaldoun, deel #3

Ligt alles aan de islam? Nee. Maar het was wel weer een islamitische school waar dit klimaat kon bestaan. Ik snap op mijn beurt niet waarom dat zo nodig moet worden afgedaan als irrelevant.
pi_127963072
quote:
Dat gaat toch ook gebeuren? Degenen die nu nog worden gepakt moeten het hele jaar overdoen
pi_127963089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Enfin, ze zullen wel zakken, want het blijkt wel dat je daar elk jaar overgaat met list en bedrog en niet door studeren.

Sluiten die school. Zo snel mogelijk.
Ze kunnen beter die schoolonderzoeken eerder dit jaar ook onderzoeken, want als je daarvoor goede cijfers hebt gehaald, ga je geen examens stelen. Tenzij je weet dat je het anders niet ga halen natuurlijk.
pi_127963119
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Er zijn meer gevallen bekend van examenfraude, net zoals er ook gevallen bekend zijn van examendiefstal, dan wel vroegtijdig lekken. Maar het zijn geïsoleerde incidenten die qua omvang totaal in het niet vallen bij de gebeurtenissen op Ibn Ghaldoun.

De onderwijskwaliteit op het eerder al gesloten Islamitisch College was belabberd. Dat was eerder op Ibn Ghaldoun ook het geval. Op beide scholen liepen / lopen leerkrachten rond die nauwelijks Nederlands kunnen. De voormalig directeur en vader van verdachte Anass B. is een voorbeeld; komt nauwelijks uit z'n woorden in het Nederlands. Ibn Ghaldoun is de plek waar terrorist Samir A. werd gekweekt. Wie de Facebook-pagina van Anass B. opzoekt, krijgt ook een ontluisterend beeld.

Lees anders ook nog even wat oud-leerling "Crapyshirts" zoal over de school had te melden:
NWS / Gestolen examens Ibn Ghaldoun, deel #3

Ligt alles aan de islam? Nee. Maar het was wel weer een islamitische school waar dit klimaat kon bestaan. Ik snap op mijn beurt niet waarom dat zo nodig moet worden afgedaan als irrelevant.
Paar jaa terug is een koranschool in Brussel ook gesloten vanwege dezelfde reden.
pi_127963140
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat gaat toch ook gebeuren? Degenen die nu nog worden gepakt moeten het hele jaar overdoen
Niet die 20 leerlingen uit 1 klas. Die mogen gewoon examen doen.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 21:24:47 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127963141
quote:
imo verlies je het recht om uberhaupt nog examen te doen

of terugzetten naar jaar 1 ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_127963322
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet die 20 leerlingen uit 1 klas. Die mogen gewoon examen doen.
Kan ik wel mee leven.. Ze wilden de fraude in kaart brengen en dan moet daar iets tegenover staan.. net als bij een overloper van de maffia.. die krijgt ook bescherming in ruil.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

imo verlies je het recht om uberhaupt nog examen te doen

of terugzetten naar jaar 1 ofzo
Nee gaat me weer te ver, het hele jaar overdoen is een proportionele straf. Die school sluiten gaat de overheid niet lukken denk ik, gezien de wettelijke regels.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 21:31:02 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_127963448
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan ik wel mee leven.. Ze wilden de fraude in kaart brengen en dan moet daar iets tegenover staan.. net als bij een overloper van de maffia.. die krijgt ook bescherming in ruil.

[..]

Nee gaat me weer te ver, het hele jaar overdoen is een proportionele straf. Die school sluiten gaat de overheid niet lukken denk ik, gezien de wettelijke regels.
Waarom niet? Na bewezen fraude?
pi_127963484
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omdat iedereen wel fouten maakt.
Home is where my frontdoor is
pi_127963531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze hebben toch niemand vermoord? Mijn ex had eens een handtekening vervalst van haar stagebegeleidster (boefje), dat werd ontdekt en toen moest ze haar stage opnieuw doen.. niet meteen de hele opleiding.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 21:32:39 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_127963533
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:31 schreef Wupper het volgende:

[..]

Oh, dat is makkelijk
pi_127963579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dat is makkelijk
Nee dat is niet makkelijk. Ik ben het helemaal met een eerdere post eens. Volgend jaar opnieuw examen doen. Een heel jaar over doen lijkt mij al een flinke straf, jou niet?
Home is where my frontdoor is
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 21:40:02 #65
236264 crew  capricia
pi_127963876
Ik begrijp dus dat er een wachtwoord gekocht kon worden waarmee alle examens in te zien waren.
Dan kun je er van uitgaan dat zowat alle examenkandidaten daar die examens ingezien hebben.
Want zoiets deel je meteen met je beste vriend of vriendin.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 21:40:41 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_127963902
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dus dat er een wachtwoord gekocht kon worden waarmee alle examens in te zien waren.
Dan kun je er van uitgaan dat zowat alle examenkandidaten daar die examens ingezien hebben.
Ja tuurlijk. En je moet wel heel sterk in je schoenen staan om dan niet te kijken.
pi_127963925
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. En je moet wel heel sterk in je schoenen staan om dan niet te kijken.
Ik zou niet gekeken hebben als ik er goed voor stond.. je weet namelijk dat je altijd het risico loopt dat het uitkomt.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 21:42:54 #68
236264 crew  capricia
pi_127963987
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd.
Is het trouwens mogelijk (voor de politie) om een lijst op te vragen met alle ip-adressen die ingelogd zijn geweest op dat email-account?
Dan weet je zo wie gekeken heeft.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:43:45 #69
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_127964024
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef capricia het volgende:
Het lijkt me dat justitie met die wetenschap achter ip's moet kunnen komen. Ik hoop van harte dat hier tot het gaatje doorgerechercheerd wordt.
Life is what you make it.
pi_127964120
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:31 schreef Wupper het volgende:

[..]

Als je dus weet dat je met leren het examen niet gaat halen, jat/koop je ze dus sws. Je hoeft hooguit het jaar over te doen, wat anders ook het geval was.

Al deze gasten terugzetten naar het laagst mogelijke opleidingsniveau lijkt me geschikter.
pi_127964417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

[..]

Nee gaat me weer te ver, het hele jaar overdoen is een proportionele straf. Die school sluiten gaat de overheid niet lukken den
k ik, gezien de wettelijke regels.
een jaar over doen vind jij een goede straf voor: diefstal, inbraak, heling, fraude :')
pi_127964923
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:46 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Als je dus weet dat je met leren het examen niet gaat halen, jat/koop je ze dus sws. Je hoeft hooguit het jaar over te doen, wat anders ook het geval was.

Al deze gasten terugzetten naar het laagst mogelijke opleidingsniveau lijkt me geschikter.
Waarom wil je er ook niet een gevangenisstraf bij? Eventueel een deportage als desbetreffende doerak er ook al meer dan vijf keer uit is gezet in zijn carrière op deze school (met elk extra lesjaar een extra keer optellen).
  Eindredactie Games dinsdag 18 juni 2013 @ 22:32:30 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_127966162
Ze zijn ook dom geweest om de boel te mailen. Ze hadden het direct moeten kopiëren en terug in de map stoppen, goedkope all-in-one printer kopen, zoveel mogelijk kopieën maken, printer demonteren en in andere gemeentes rondwegflikkeren, kopieën bewaren en na gebruik verbranden.

Weg bewijs, niet te traceren en alleen een he-said, she-said verhaaltje. Maar wie ben ik :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_127966799
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef donald_dick het volgende:
Ze zijn ook dom geweest om de boel te mailen. Ze hadden het direct moeten kopiëren en terug in de map stoppen, goedkope all-in-one printer kopen, zoveel mogelijk kopieën maken, printer demonteren en in andere gemeentes rondwegflikkeren, kopieën bewaren en na gebruik verbranden.

Weg bewijs, niet te traceren en alleen een he-said, she-said verhaaltje. Maar wie ben ik :P
Weer een bewijs van het gebrek aan kwaliteit op die school, zelfs het simpele frauderen hebben ze de leerlingen niet goed kunnen aanleren.

Ik hoop inderdaad dat ze via digitale sporen gewoon iedereen traceren...
  dinsdag 18 juni 2013 @ 23:00:47 #75
3542 Gia
User under construction
pi_127967737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze hebben toch niemand vermoord? Mijn ex had eens een handtekening vervalst van haar stagebegeleidster (boefje), dat werd ontdekt en toen moest ze haar stage opnieuw doen.. niet meteen de hele opleiding.
Het gaat hier om een jaar, niet de hele opleiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')