Vind ik ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef macca728 het volgende:
Als je fraude pleegt, moet je eigenlijk het recht verliezen om nog examen te doen dat jaar.
Er zijn meer gevallen bekend van examenfraude, net zoals er ook gevallen bekend zijn van examendiefstal, dan wel vroegtijdig lekken. Maar het zijn geïsoleerde incidenten die qua omvang totaal in het niet vallen bij de gebeurtenissen op Ibn Ghaldoun.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef paddy het volgende:
Kijk, of de school meer bij de hakken heeft gehad zal, maar ik begin een beetje moe te worden van dat doen alsof alleen een bepaalde groep hier schuldig aan zal maken. Even googelen brengt je zelf bij leraren http://213.197.232.81/bin(...)en-examenfraude.html
En ja, deze fraude mag best gevolgen hebben zoals ook
[..]
Dat hele islamietenverhaal boeit mij persoonlijk niet zo qua fraude met examens want blijkbaar heeft dat net zoveel te maken met achtergrond als dat je alle katholieken als kindermisbruikers weg kan zetten. Ook onzinnig
Die andere zaken zou je nog niet eens een school om hoeven sluiten maar bestuur en directeur vervangen. De school onder curatele zetten bijvoorbeeld.
Dat gaat toch ook gebeuren? Degenen die nu nog worden gepakt moeten het hele jaar overdoenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef macca728 het volgende:
Als je fraude pleegt, moet je eigenlijk het recht verliezen om nog examen te doen dat jaar.
Ze kunnen beter die schoolonderzoeken eerder dit jaar ook onderzoeken, want als je daarvoor goede cijfers hebt gehaald, ga je geen examens stelen. Tenzij je weet dat je het anders niet ga halen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Enfin, ze zullen wel zakken, want het blijkt wel dat je daar elk jaar overgaat met list en bedrog en niet door studeren.
Sluiten die school. Zo snel mogelijk.
Paar jaa terug is een koranschool in Brussel ook gesloten vanwege dezelfde reden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Er zijn meer gevallen bekend van examenfraude, net zoals er ook gevallen bekend zijn van examendiefstal, dan wel vroegtijdig lekken. Maar het zijn geïsoleerde incidenten die qua omvang totaal in het niet vallen bij de gebeurtenissen op Ibn Ghaldoun.
De onderwijskwaliteit op het eerder al gesloten Islamitisch College was belabberd. Dat was eerder op Ibn Ghaldoun ook het geval. Op beide scholen liepen / lopen leerkrachten rond die nauwelijks Nederlands kunnen. De voormalig directeur en vader van verdachte Anass B. is een voorbeeld; komt nauwelijks uit z'n woorden in het Nederlands. Ibn Ghaldoun is de plek waar terrorist Samir A. werd gekweekt. Wie de Facebook-pagina van Anass B. opzoekt, krijgt ook een ontluisterend beeld.
Lees anders ook nog even wat oud-leerling "Crapyshirts" zoal over de school had te melden:
NWS / Gestolen examens Ibn Ghaldoun, deel #3
Ligt alles aan de islam? Nee. Maar het was wel weer een islamitische school waar dit klimaat kon bestaan. Ik snap op mijn beurt niet waarom dat zo nodig moet worden afgedaan als irrelevant.
Niet die 20 leerlingen uit 1 klas. Die mogen gewoon examen doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat gaat toch ook gebeuren? Degenen die nu nog worden gepakt moeten het hele jaar overdoen
imo verlies je het recht om uberhaupt nog examen te doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef macca728 het volgende:
Kan ik wel mee leven.. Ze wilden de fraude in kaart brengen en dan moet daar iets tegenover staan.. net als bij een overloper van de maffia.. die krijgt ook bescherming in ruil.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Niet die 20 leerlingen uit 1 klas. Die mogen gewoon examen doen.
Nee gaat me weer te ver, het hele jaar overdoen is een proportionele straf. Die school sluiten gaat de overheid niet lukken denk ik, gezien de wettelijke regels.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
imo verlies je het recht om uberhaupt nog examen te doen
of terugzetten naar jaar 1 ofzo
Waarom niet? Na bewezen fraude?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan ik wel mee leven.. Ze wilden de fraude in kaart brengen en dan moet daar iets tegenover staan.. net als bij een overloper van de maffia.. die krijgt ook bescherming in ruil.
[..]
Nee gaat me weer te ver, het hele jaar overdoen is een proportionele straf. Die school sluiten gaat de overheid niet lukken denk ik, gezien de wettelijke regels.
Ze hebben toch niemand vermoord? Mijn ex had eens een handtekening vervalst van haar stagebegeleidster (boefje), dat werd ontdekt en toen moest ze haar stage opnieuw doen.. niet meteen de hele opleiding.quote:
Nee dat is niet makkelijk. Ik ben het helemaal met een eerdere post eens. Volgend jaar opnieuw examen doen. Een heel jaar over doen lijkt mij al een flinke straf, jou niet?quote:
Ja tuurlijk. En je moet wel heel sterk in je schoenen staan om dan niet te kijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dus dat er een wachtwoord gekocht kon worden waarmee alle examens in te zien waren.
Dan kun je er van uitgaan dat zowat alle examenkandidaten daar die examens ingezien hebben.
Want zoiets deel je meteen met je beste vriend of vriendin.
Ik zou niet gekeken hebben als ik er goed voor stond.. je weet namelijk dat je altijd het risico loopt dat het uitkomt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. En je moet wel heel sterk in je schoenen staan om dan niet te kijken.
Idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. En je moet wel heel sterk in je schoenen staan om dan niet te kijken.
Het lijkt me dat justitie met die wetenschap achter ip's moet kunnen komen. Ik hoop van harte dat hier tot het gaatje doorgerechercheerd wordt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dus dat er een wachtwoord gekocht kon worden waarmee alle examens in te zien waren.
Dan kun je er van uitgaan dat zowat alle examenkandidaten daar die examens ingezien hebben.
Want zoiets deel je meteen met je beste vriend of vriendin.
Als je dus weet dat je met leren het examen niet gaat halen, jat/koop je ze dus sws. Je hoeft hooguit het jaar over te doen, wat anders ook het geval was.quote:
een jaar over doen vind jij een goede straf voor: diefstal, inbraak, heling, fraudequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan ik wel mee leven.. Ze wilden de fraude in kaart brengen en dan moet daar iets tegenover staan.. net als bij een overloper van de maffia.. die krijgt ook bescherming in ruil.
[..]
Nee gaat me weer te ver, het hele jaar overdoen is een proportionele straf. Die school sluiten gaat de overheid niet lukken den
k ik, gezien de wettelijke regels.
Waarom wil je er ook niet een gevangenisstraf bij? Eventueel een deportage als desbetreffende doerak er ook al meer dan vijf keer uit is gezet in zijn carrière op deze school (met elk extra lesjaar een extra keer optellen).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:46 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je dus weet dat je met leren het examen niet gaat halen, jat/koop je ze dus sws. Je hoeft hooguit het jaar over te doen, wat anders ook het geval was.
Al deze gasten terugzetten naar het laagst mogelijke opleidingsniveau lijkt me geschikter.
Weer een bewijs van het gebrek aan kwaliteit op die school, zelfs het simpele frauderen hebben ze de leerlingen niet goed kunnen aanleren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef donald_dick het volgende:
Ze zijn ook dom geweest om de boel te mailen. Ze hadden het direct moeten kopiëren en terug in de map stoppen, goedkope all-in-one printer kopen, zoveel mogelijk kopieën maken, printer demonteren en in andere gemeentes rondwegflikkeren, kopieën bewaren en na gebruik verbranden.
Weg bewijs, niet te traceren en alleen een he-said, she-said verhaaltje. Maar wie ben ik
Het gaat hier om een jaar, niet de hele opleiding.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze hebben toch niemand vermoord? Mijn ex had eens een handtekening vervalst van haar stagebegeleidster (boefje), dat werd ontdekt en toen moest ze haar stage opnieuw doen.. niet meteen de hele opleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |