jij en koopziek, mwahquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef twentemeisje het volgende:
Tussen al dat moois zit niet eens een andere eerste pakje-optie KD?
Man o man, ik geloof dat ik nog nooit zo koopziek ben geweest als nu. Ik zie echt overal kleertjes die ik MOET hebben. Gelukkig is er nog wel een heul klein beetje zelfbeheersing. Maar damndedamndamn wat is het moeilijk.
Mond dicht en zoeken henk!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef twentemeisje het volgende:
Tussen al dat moois zit niet eens een andere eerste pakje-optie KD?
Man o man, ik geloof dat ik nog nooit zo koopziek ben geweest als nu. Ik zie echt overal kleertjes die ik MOET hebben. Gelukkig is er nog wel een heul klein beetje zelfbeheersing. Maar damndedamndamn wat is het moeilijk.
al ben ik nu in de fase aangekomen van 'DOE HET NOU NIEHIET' Elin is echt een zwijntje, komt ele dag met een plakkaat modder op r kleding thuis.. en dan ook echt heel heel heeeeel erg, ik kan t vrijwel weggooien nadien. ze heeft een paar mooie 'dure' schoolsets, want verrassend genoeg blijft ze daar wel mooiquote:
Dat bovenste pakje is wel heel schattig hoor, vind ik persoonlijk leuker dan dat beige strikjespak van kdquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Suikertante het volgende:
Als je die kleur wel leuk vindt heeft Z8 ook nog mooie, dacht er gister al aan:
(Pff ik zit te prutsen op mobiel, plak ze er straks in!)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
al ben ik nu in de fase aangekomen van 'DOE HET NOU NIEHIET' Elin is echt een zwijntje, komt ele dag met een plakkaat modder op r kleding thuis.. en dan ook echt heel heel heeeeel erg, ik kan t vrijwel weggooien nadien. ze heeft een paar mooie 'dure' schoolsets, want verrassend genoeg blijft ze daar wel mooi
.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
al ben ik nu in de fase aangekomen van 'DOE HET NOU NIEHIET' Elin is echt een zwijntje, komt ele dag met een plakkaat modder op r kleding thuis.. en dan ook echt heel heel heeeeel erg, ik kan t vrijwel weggooien nadien. ze heeft een paar mooie 'dure' schoolsets, want verrassend genoeg blijft ze daar wel mooi
maar t gaat om wat IK leuk vind hequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:42 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dat bovenste pakje is wel heel schattig hoor, vind ik persoonlijk leuker dan dat beige strikjespak van kd
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar t gaat om wat IK leuk vind hekssshht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |