Verdrietig? Ik word er echt pissig vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Je raakt er aan gewend maar ik word toch weer verdrietig als ik lees dat die boevenbende van de EU met droge ogen even 1 miljard euro door de plee spoelt.. en wij krijgen maar steeds weer bezuinigingen op ons dak.. Wanneer staat er weer eens een gek op die er een paar neer maait in Brussel..
Eh, wat dacht je van het Marshallplan? Of het Schuldenverdrag van Londen, waarmee Duitsland in feite miljarden cadeau werd gedaan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is die dus niet. Wellicht de verdeling van geld, maar dat is niet onze verantwoordelijkheid. Laten landen hun eigen problemen oplossen. We hebben nog nooit zomaar 1 miljard euro van niemand ontvangen, dus het moet maar es afgelopen zijn met sinterklaas spelen en ondertussen je eigen bejaarden in hun poep te laten ronddolen.
Dat waren nogal andere tijden, niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van het Marshallplan? Of het Schuldenverdrag van Londen, waarmee Duitsland in feite miljarden cadeau werd gedaan?
Dat geld werd alleen niet in een of ander zwart gat gegooid. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
De motieven zijn nog steeds precies hetzelfde. Aan de ene kant kun je koppig blijven vasthouden aan een bepaald rechtvaardigheidsideaal, aan de andere kant kun je ook pragmatisch met een flinke zak geld een ontwikkeling de goede kant op sturen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat waren nogal andere tijden, niet?
Waar haal je dat laatste vandaan? Ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand er blij van wordt om een miljard euro uit te geven zonder dat het ook maar enigszins duidelijk is dat het ook maar iets oplevert.quote:En daar zaten allerlei voorwaarden aan verbonden, zo slim waren de yanks wel. Europa is dom; geeft zomaar gratiesj geld weg en verwacht er niets voor terug. En mensen die die geldstroom willen stoppen, worden weggezet als racisten.x 6 miljoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |