Wat nog het meest trieste is is dat onze regering daar helemaal niets over te zeggen heeft. Ik kan me nog herinneren dat er in de kamer werd gekibbeld over die steun aan Egypte. Dat was toen al zielig... wederom omdat de kamer er niets over te zeggen had. Het was een totaal zinloze discussie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
En de regering ons land maar kapot bezuinigen om aan de Europese begrotingsnorm te voldoen.
Mooie avatar van Herman van Rompuy heb je toch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat is allang op joh.
Op aan wapens, vriendjes, omkopen, vakantie, villa's, maatpakken denk ik zo.
Goedkoop eettentje wel.quote:
Waar is dat een bonnetje van? Ik denk iets van een avond met een gezelschap van 12 in een dure strandclub?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Perrin op 18-06-2013 20:48:33 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nikki beach in st Tropez, vreselijke tent vol Saudi's, Colombianen,quote:
Tjah landen uitmelken en leegplunderen daar waren jullie heel goed in nog steeds trouwens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef S4pphire het volgende:
Wat verwacht je van die schurkenstaten.
Je zou bijna zeggen dat het maar weer eens tijd wordt dat wij Westerlingen deze landen weer gaan regeren.
[ afbeelding ]
Kan het niet beter verwoorden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Tjah landen uitmelken en leegplunderen daar waren jullie heel goed in nog steeds trouwens.
haha vreselijk gemene opmerking maar de meeste flipkezen hier zitten er gewoon genoegzaam om te grinniken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Tjah landen uitmelken en leegplunderen daar waren jullie heel goed in nog steeds trouwens.
Meki zei het al: die contreien konden toen mooie leeggeplunderd worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef S4pphire het volgende:
Wat verwacht je van die schurkenstaten.
Je zou bijna zeggen dat het maar weer eens tijd wordt dat wij Westerlingen deze landen weer gaan regeren.
[ afbeelding ]
Dat eerste valt tegen, Egypte is sinds kort geen netto producent meer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef El_Matador het volgende:
Waarom Egypte dat bulkt van de olie en een florerende toeristenindustrie kent sowieso zomaar gratiesj en voor niets een bedrag van 1 miljard euro zou moeten ontvangen, is me een compleet raadsel??
Niet alleen de eigen zakken, maar dus ook die van hun collega-profiteurs in Egypte, blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat mij betreft is het project Europa mislukt en trekken we ons vandaag nog terug. Corrupte bende daar in Brussel. Ze zitten daar alleen om hun eigen zakken te vullen, niet om de belangen van de burgers te behartigen.
DE EU heeft ook een miljard aan Libië geschonken om de ornrust te kalmerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef El_Matador het volgende:
Waarom Egypte dat bulkt van de olie en een florerende toeristenindustrie kent sowieso zomaar gratiesj en voor niets een bedrag van 1 miljard euro zou moeten ontvangen, is me een compleet raadsel??
Is het 5 december dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
DE EU heeft ook een miljard aan Libië geschonken om de ornrust te kalmeren
Ja, ook te debiel voor woorden. Het land is superschathemeltje rijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
DE EU heeft ook een miljard aan Libië geschonken om de ornrust te kalmeren
En als de oorzaak gebrek aan geld is?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef El_Matador het volgende:
Onrust kalmeer je (is dat Nederlands?) door de oorzaken van die onrust weg te nemen/op te lossen.
Dat is die dus niet. Wellicht de verdeling van geld, maar dat is niet onze verantwoordelijkheid. Laten landen hun eigen problemen oplossen. We hebben nog nooit zomaar 1 miljard euro van niemand ontvangen, dus het moet maar es afgelopen zijn met sinterklaas spelen en ondertussen je eigen bejaarden in hun poep te laten ronddolen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
En als de oorzaak gebrek aan geld is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |