SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:56 schreef msacras het volgende:
HEEL erg boos
Van mn fiets getrokken en uitgescholden door een bejaard stel omdat ik ergens fietste waar je gewoon mag fietsen?! waar gaat dit over? Wel een epische verbale overwinning gemaakt, jammer alleen dat iedereen er om heen deed alsof IK fout zat terwijl híj godverdomme van me af moet blijven met zn gore handen, en híj doodverwensingen naar me schreeuwde.
Nu even keihard de frustratie er uit lopen,
Scheldende mensen in het verkeer, altijd een dikkequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:56 schreef msacras het volgende:
HEEL erg boos
Van mn fiets getrokken en uitgescholden door een bejaard stel omdat ik ergens fietste waar je gewoon mag fietsen?! waar gaat dit over? Wel een epische verbale overwinning gemaakt, jammer alleen dat iedereen er om heen deed alsof IK fout zat terwijl híj godverdomme van me af moet blijven met zn gore handen, en híj doodverwensingen naar me schreeuwde.
Nu even keihard de frustratie er uit lopen,
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat?
Geen Benidorm Bastards crew gezien?Bizar hoor!
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Scheldende mensen in het verkeer, altijd een dikkewaard.
OT: best wel goed te pas.
Geef het de tijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef BeFearless het volgende:
Na een maand nog steeds een broken heart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |